Προς το περιεχόμενο

Τι κάνουμε με τους ελεγκτές στο λεωφορείο


Uberalles_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν ειναι ο τρομος του ελεγκτή, ειναι ΚΑΘΑΡΑ ΘΕΜΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΜΜ ΚΑΙ ΤΟΥς ΝΟΜΟΥΣ, κατι που μαλλον εσυ και τα 3 αθώα με το iphone δεν καταλαβαινετε. Αρκεί να σου πω οτι εχω περπατήσει απο το φάληρο ως το συνταγμα επειδη ειχα ξεχασει το πορτοφόλι μου σπίτι ΑΛΛΑ ΔΕ ΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ.

 

Και αυριο, θα ειμαι δίπλα στον βολεμένο γέρο και 50άρα γρια που σε κατακρίνουν που εισαι τσαμπατζής και εσενα και τον άνεργο και θα βγάλω και εγω να δειξω στον ελεγκτή μαζι με το εισητηριο και τη δική μου καρτα ανεργίας για να μη νιώθει μοναξιά ο ετερος ανεργος Δημητρης που ωστόσο δεν κοβει εισητηριο εις βαρος μου και εις βάρος των υπολοιπων "βολεμένων" που το τελευταίο ρουχο το αγοράσαμε οταν πριν την προηγούμενη εκλειψη...

 

Πολύ σωστά τα λέει ο φίλος paylidis, τι θα πεί δεν έχετε λεφτα? Να ψάξετε να βρείτε! αλλιώς με τα πόδια. εγώ που βολεύτικα σε μια δουλίτσα των 500ε (και επιασα τον παπα απ'τα @ρχίδια) μαλάκας είμαι να πληρώνω???

Ο μπάμπης που ζεί στα ξένα και τρώει τα λεφτά των γονιών του μαλάκας είναι να πληρώνει???

Η Μητσάρας -τυχαία ονόματα- που τον βόλεψε το κόμμα μαλάκας είναι να πληρώνει????

Διότι φιλε αν δεν πληρωσεις εσυ, μετα θα ερθει το κτελ σπιτι μου να τα ζητησει απο μενα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

περιμενες να το διαφημιζει κιολας?

Κι εσύ πως το ξέρεις και τον κράζεις κι όλας γι αυτό;Τόχει πει παλιά;Αν ναι,κοίταξες πρόσφατα το κομπιούτερ του;

 

Περίεργα πράματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σβησε πρωτα τα πειρατικα windows Που εχεις και μετα τα ξαναλεμε.

 

Epic fail ομως...

 

τον κατουράω τον οασθ.τζαμπαντάν γιατί μπορώ και όταν έρχεται ελεγκτής μου τα φυσάει και φεύγει

 

Υγρανθηκα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η φτώχεια δεν είναι ντροπή.Μπορεί κανεις να ζήσει με αξιοπρέπεια χωρίς να κλέβει.

 

Ντροπή είναι να κλέβεις και να κατηγορείς όλους τους άλλους kai την πουτάνα την κοινωνία διότι δεν έχεις λεφτa.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί εκτός του ότι πολλές φορές θα κάνει καλά τη δειγματοληπτική δουλειά του,

 

Τι θα πει δειγματοληπτικη δουλειά?? :fear: Πχ για τη δουλεια του ελεγκτη, χρειαζεται να παιρνεις καποιο δειγμα για καποια στατιστικη ερευνα ξερω γω? Εχω ακουσει οτι παιρνουν δειγματα τριχων απο αυτους που δεν κοβουν εισητηριο αλλά δεν το εχω διασταυρωσει....

 

χιουμορ β γυμνασιου... οταν 2 ελεγκτες βγαινουν για 4 ωρες να ελεγξουν τις γραμμες του οασθ, τις ελεγχουν ΟΛΕΣ??? αλλά σόρρρυ ο δειγματοληπτικός έλεγχος μαθαίνεται μετά την β γυμνασίου...

 

Κανονικο ωραριο κανουν και μιλουσες για δειγματοληπτικη δουλεια που δεν εχει νοημα ο όρος.

Δεν μπαινουν σε 2 λεωφορεια και τελος. Κανονικο ωραριο κανουν και μπαινουν σε πολλα διαφορετικα λεωφορεια πολλες φορες καθε μερα.

 

Αλλο το οτι η διαδικασια ελεγκτικου μηχανισμου με αυτον τον τροπο βασιζεται σε δειγματοληπτικη εξεταση και δεν περιλαμβανει το πληρες συνολο των λεωφορειων.

ΤΕΛΕΙΩΣ ασχετο με την δουλεια του ελεγχτη αυτο.

 

 

 

 

Και μαθε να κάνεις quote. Εχει χρηστικη αξια. Βοηθας και τον αλλο που θελει να απαντησει να μην χρειαζεται να αυτοσχεδιαζει.

Πατας το κουμπι Παραθεση. Τοσο απλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ σωστά τα λέει ο φίλος paylidis, τι θα πεί δεν έχετε λεφτα? Να ψάξετε να βρείτε! αλλιώς με τα πόδια. εγώ που βολεύτικα σε μια δουλίτσα των 500ε (και επιασα τον παπα απ'τα @ρχίδια) μαλάκας είμαι να πληρώνω???

Ο μπάμπης που ζεί στα ξένα και τρώει τα λεφτά των γονιών του μαλάκας είναι να πληρώνει???

Η Μητσάρας -τυχαία ονόματα- που τον βόλεψε το κόμμα μαλάκας είναι να πληρώνει????

Διότι φιλε αν δεν πληρωσεις εσυ, μετα θα ερθει το κτελ σπιτι μου να τα ζητησει απο μενα!

εχουμε δεν εχουμε λεφτα ειναι δικο μας θεμα τι θα τα κανουμε και που και πως θα τα ξοδεψουμε.

η ερωτηση σου φανταζομαι ειναι ρητορικη,αν οχι τοτε η απαντηση ειναι ναι.

 

Κι εσύ πως το ξέρεις και τον κράζεις κι όλας γι αυτό;Τόχει πει παλιά;Αν ναι,κοίταξες πρόσφατα το κομπιούτερ του;

 

Περίεργα πράματα.

εσυ δειχνεις να ξερεις καλυτερα το τι κανει αυτος απ οτι ο ιδιος.για πες μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εσυ δειχνεις να ξερεις καλυτερα το τι κανει αυτος απ οτι ο ιδιος.για πες μας.

Όχι,δεν τον γνωρίζω προσωπικά για να σου πω λεπτομέρειες για το ποιόν του.*

Απλά μου κίνησε τη περιέργεια η κατα μέτωπο επίθεση που του επιδαψίλευσες...

 

* για την οποία επίθεση πήρες και θετική,του alter ego σου είναι;:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πολύ ''ωραίο'' να βλέπεις 27 σελίδες γραμμένες από νέους μορφωμένους (κατά κύριο λόγο) ανθρώπους, που αφού έχουν εξαντλήσει την επιχειρηματολογία τους στο θέμα αυτό να επιδίδονται σε προσβολές και συνεχείς αλλεπάλληλες απαξιώσεις.

 

Και οι δύο απόψεις είναι δεκτές αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο ένας να απαξιώνει τον άλλον για να αποδείξει το δίκιο του εκτός άν ισχύει το δίκιο του ισχυρότερου σε μία συζήτηση. Ειπώθηκε και από τις δύο μεριές πως οι αντίθετοι φταίνε για την σημερινή κατάσταση που αντιμετωπίζει η χώρα μας. Από την στιγμή που εμείς οι ίδιοι που στην τελική βρισκόμαστε στην ίδια θέση σε αυτό το ''κράτος'' δεν μπορούμε να συννενοηθούμε και να μιλήσουμε πολιτισμένα για ένα θέμα (που στο κάτω κάτω έχουμε τα ίδια συμφέροντα) πώς περιμένουμε να βελτιωθεί η κατάσταση.

 

Είναι φυσικά εναντίον του νόμου να μην κόβεις εισητήριο για τα ΜΜΜ και η τιμωρία απαραίτητη να εφαρμόζεται σε όλους. Αλλα δεν μπορώ να δεχτώ την άποψη ''όποιος δεν θέλει του έδωσε ο Θεός πόδια''.Πως μπορεί κάποιος να ισχυρζεται κάτι τέτοιο από την στιγμή που τα ΜΜΜ είναι κάτι το οποίο δημιουργήθηκε από το κράτος για να εξυπηρετεί τον πολίτη. Φυσικό είναι από την στιγμή που είμαι πολίτης αυτού του κράτους, πληρώνω τους φόρους εδώ και πολλά χρονιά και αναγκάζομαι να βλέπω και να ακούω για τόσα χρόνια τα απαίσια (από αισθητικής πλευράς) λεωφορεία να απαιτώ να με εξυπηρετούν με τον άριστο τρόπο αλλά να είναι και φθηνά.

 

Το να μην πληρώσει κάποιος επειδή δεν θέλει η επειδή δεν έχει (και ας κυκλοφοράει και με 20 iphone ) είναι δικαίωμα του. Είναι ο δικός του τρόπος διαμαρτυρίας προς το σύστημα. Το αν δεν μας αρέσει η αν δεν συμφωνούμε είναι άλλο θέμα. Προσωπικά θεωρώ καλύτερο αυτόν τον τρόπο διαμαρτυρίας από το τίποτα που βλέπω να ισχύει στην σημερινή ελληνική κοινωνία.

 

Φιλικά πάντα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι φυσικά εναντίον του νόμου να μην κόβεις εισητήριο για τα ΜΜΜ και η τιμωρία απαραίτητη να εφαρμόζεται σε όλους. Αλλα δεν μπορώ να δεχτώ την άποψη ''όποιος δεν θέλει του έδωσε ο Θεός πόδια''.Πως μπορεί κάποιος να ισχυρζεται κάτι τέτοιο από την στιγμή που τα ΜΜΜ είναι κάτι το οποίο δημιουργήθηκε από το κράτος για να εξυπηρετεί τον πολίτη. Φυσικό είναι από την στιγμή που είμαι πολίτης αυτού του κράτους, πληρώνω τους φόρους εδώ και πολλά χρονιά και αναγκάζομαι να βλέπω και να ακούω για τόσα χρόνια τα απαίσια (από αισθητικής πλευράς) λεωφορεία να απαιτώ να με εξυπηρετούν με τον άριστο τρόπο αλλά να είναι και φθηνά.

 

Πρεπει ομως να μπει ενα οριο, που να λεει ποιος ειναι ο αριστος τροπος, και ποσο θεωρειται φτηνο ενα εισητηριο. Διοτι αν κανουμε ενα ελευθερο γκαλοπ, ακομη κι εδω μεσα, ο καθενας θα πει τη δικη του τιμη, η οποια μπορει να σου φτασει και στα 10 λεπτα. Για σενα μπορει να ειναι αστειο, αλλα για καποιον αλλον μπορει να ειναι η "σωστη" τιμη, και αν ας που ικανοποιηθεις εσυ, και σου κατεβασουν το εισητηριο στο επιθυμητο σου επιπεδο, ο αλλος να συνεχισει να μην πληρωνει μεχρι να πεσει στο δικο του επιθυμητο επιπεδο.

 

Το να μην πληρώσει κάποιος επειδή δεν θέλει η επειδή δεν έχει (και ας κυκλοφοράει και με 20 iphone ) είναι δικαίωμα του. Είναι ο δικός του τρόπος διαμαρτυρίας προς το σύστημα. Το αν δεν μας αρέσει η αν δεν συμφωνούμε είναι άλλο θέμα. Προσωπικά θεωρώ καλύτερο αυτόν τον τρόπο διαμαρτυρίας από το τίποτα που βλέπω να ισχύει στην σημερινή ελληνική κοινωνία.

 

Φιλικά πάντα....

 

Η διαμαρτυρια, δε συνιστα και απαλλαγη απο ποινη. Μπορει να διαμαρτυρηθει οσο θελει, αρκει να εχει την ευθυνη των πραξεων του. Εκει ειναι το προβλημα, και οχι στην διαμαρτυρια αυτη καθαυτη, αλλα στο οτι αν τον πιασουν και εφαρμοσουν το νομο, βγαινει και κλαιγεται διοτι θεωρει και κεκτημενο του να διαμαρτυρεται στο τζαμπα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορω να πω οτι διαβασα μεχρι την σελιδα 18. Ας πω και γω τα 2 cents μου.

 

1) Οσον αφορα τις σταθερες συγκοινωνιες (μπλιαχ ονομα και αυτο) δηλαδη μετρο ΗΣΑΠ και τραμ, Πραγματικα ειναι βλημα για να μην πληρωνει. Εχουμε ισως το καλυτερο Μετροπολιτικο δικτυο στην Ελλαδα, με πεντακαθαρους και ολοκαινουργιους σταθμους και συρμους (τωρα αμα μου μπεις 8 το βραδυ και βρεις μπιχλες, σορρυ κιολλας το οχημα δουλευει απο τις 5μιση το πρωι non-stop.) με απιστευτα συστηματα ασφαλειας. Το οτι πια ο ΗΣΑΠ δεν εχει τοπικα τρενα μεχρι Ειρινη, το μετρο εχει ακομα 15λεπτες αποστασεις τα Σ/Κ και το τραμ σταματαει σε καθε φαναρι στου διαολου το κερατο ειναι καθαρα θεμα του οτι ολες οι προτασεις για επιλυση τρωνε κοκομπλοκο απο τα υπουργεια Οικονομικων και Αναπτυξης.

 

2) Τα σαραβαλιαστοτερα λεωφορεια που εχουμε αυτη την στιγμη ειναι εποχης 1999-2000, Συνεπως ΤΩΡΑ φθανουν στο οριο ζωης τους (12ετια). Τα νεωτερα τωρα γραφουν τα πρωτα τους χιλιομετρα, και καλυπτουν πια πανω απο το 50% του στολου. Η κατασταση στην οποια βρισκονται, ερχεται απο 3 πραγματα

 

α) Οδηγους που δεν γνωριζουν ελαχιστα θεματα για την χρηση τους (αντε εξηγα στον αλλονα πως δουλευει ενα οχημα με 17 εγκεφαλους και τι συντηρηση χρειαζεται, οταν μεχρι 3 χρονια πριν οδηγαγε λεωφορεια που θελαν κλοτσιες στο λεβιε για να αλλαξουν ταχυτητα). Αυτο ειναι 50/50 προβλημα της εταιριας που δεν περναει το προσωπικο σε εκπαιδευση (ως οφειλει) και 50 του οδηγου που δεν παει να απαιτησει το εγχειριδιο οδηγιων (τι πιστευετε οτι το καθε οχημα εχει το δικο του? μπααα...) και να κατσει να διαβαζει.

 

β) Την μη σωστη συντηρηση (Παντα μιλαω για τα λεωφορεια του 1999/2000 αφου τα επομενα μην λεμε μπουρδες... ειναι αριστα): Δυστυχως η ευτυχως τα μεγαλα βυσματα στα λεωφορεια βρισκονται στα συνεργεια μεσα. Επισης μην ξεχνατε τον φοβερο και τρομερο τροπο παραγγελιας ανταλλακτικων στο υπουργειο αναπτυξης, με χρεωση κατ'οχημα (π.χ το καθισμα που θα παρεις για το ταδε λεωφορειο που εχει αλλα 10 προβληματα, ΔΕΝ μπορει να μπει σε καποιο που εχει αναγκη μονο το καθισμα λογω χρεωσης στο πρωτο κατα την παραγγελεια του.) Αρα αν δεν παρεις εγκριση απο το ΥΠΑΝ, δεν κανεις τιποτα. Μαγκια? Για αυτο αυτη την στιγμη το 50% του στολου ειναι χωρις ανταλλακτικα (Δεν εγκρινονται παραγγελειες) και το αλλο 50 φυτωζωει. Φοβερη κουβεντα ενως οδηγου παλαιων οχηματων κατα την παραλαβη των καινουργιων : ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (εννοωντας οτι θα ξυλωσουν τις ρεζερβες απο τα καινουργια).

 

γ) ΤΟΥΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΜΕΙΩΔΟΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ : Βγαινει η ΕΘΕΛ και ζηταει λεωφορεια.

 

- Η μερσεντες δινει το μοντελο της με 200.000

- Βγαινει απο το πουθενα η ΕΛΒΟ και δινει το ιδιο μοντελο made in Greece με 120.000

 

Ετσι στα 5 χρονια τριζει, κοπανανε τα πλαστικα και μπανει νερο απο την ταρατσα.

 

Who is to blame? Τον οδηγο? τον μηχανικο η τον καραγκιοζη που δεν καθεται να πει : Ρε συς, μηπως κατι δεν παει καλα εδω?

 

Και οσον αφορα την καθαριοτητα, υπαρχουν 30 καθαριστριες για 500 λεωφορεια (ισως λεω και πολλες). Καποια λεωφορεια δουλεουν τοσες ωρες που πολλες φορες δεν προλαβαινουν να καθαριστουν στην νυχτερινη σταση τους.

--------------

 

Εκει που θελω να καταληξω ειναι πως επειδη εχει βαλθει η ΤΡΟΙΚΑ και το ΔΝΤ να μειωσει τα κοστη, τα προβληματα σε λεωφορεια και τρενα εχουν καταληξει ενα τεραστιο κομματι των οχηματω να ειναι εκτως λειτουργειας λογω ελλειψης ανταλλακτικων. Στα τρενα μας αυτο δεν ειναι τοσο εμφανες καθως ο ηλεκτροκινητηρας δεν εχει τοσες καταπονησεις οσο ο Ντιζελ, αλλα ολοι εχουμε προσεξει οτι τελευταια οι πορτες στο μετρο δεν κλεινουν με την 4-5η φορα και στον ΗΣΑΠ οι μισες ειναι off. Στην τελικη οτι οχημα εχει ερθει απο το 2005 και μετα στα Αθηναικα δικτυα, υπαρχει και σε μεγαλυτερους αριθμους μαλιστα ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

 

Οσον αφορα τους καραγκιοζηδες οδηγους & ελεγκτες. οπως και σε ολα τα επαγγελματα ΠΑΝΤΟΥ υπαρχουν. Το προβλημα δεν ειναι οτι υπαρχουν, αλλα το οτι δεν περνουν ποδι λογω του σαπιου συστηματος. Απλα σκεψου οτι για καθε φορα που ειχες θεμα με το λεωφορειο, ποσες αλλες ΔΕΝ ειχες? Και δεν μιλαω για τον τυχαιο επιβατη που περνει 1 φορα τον μηνα, αλλα για αυτον που περνει καθε μερα συγκεκριμενα λεωφορεια και τρενα.

 

Μην ξεχνατε κατι. η ΕΘΕΛ εχει τον μεγαλυτερο στολο στην Ευρωπη, κοντα στα 2000 οχηματα, απο καμια 10αρια διαφορετικες παρτιδες εξαιτιας του θεικου μειωδοτικου διαγωνισμου. Σε αλλες χωρες οι πολεις δεν καλυπτονται απο 1 εταιρια μονο αλλα απο 2-3 με 400-700 λεωφορεια στολο ΜΑΞ (π.χ ΟΑΣΘ) και με οχηματα που γινονται κατα παραγγελια και μετα απο ερευνα, και οχι φερτε το φθηνοτερο.

 

Οποτε κατσε ξανα και σκεψου. Ναι το λεωφορειο ειναι σαπιο. ναι εχει 1.40 εισητηριο. Μπορει με αυτο να μην σωσεις την κατασταση, αλλα ΙΣΩΣ να εγκριθει καμια παραγγελια και ισως καποια στιγμη δεις μονο ΣΟΒΑΡΑ λεωφορεια.

 

Υ.Σ : Για να μην λεμε τα στραβα μονο, μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι τα λεωφορεια που κυκλοφορουν στην Αθηνα -αν καποιος εξαιρεσει τα λαστιχα, τα οποια καταπινονται λογω esp και abs εως ενα σημειο- απο τα χειροτερα εως τα καλυτερα εχουν την μεγιστη ασφαλια για τον επιβατη (βαση ευρωπαικων στανταρ), ως σασι, φρενα και σχεδιασμο καμπινας. Ακομα και σε περιπτωση ανατροπης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαμαρτυρια, δε συνιστα και απαλλαγη απο ποινη. Μπορει να διαμαρτυρηθει οσο θελει, αρκει να εχει την ευθυνη των πραξεων του. Εκει ειναι το προβλημα, και οχι στην διαμαρτυρια αυτη καθαυτη, αλλα στο οτι αν τον πιασουν και εφαρμοσουν το νομο, βγαινει και κλαιγεται διοτι θεωρει και κεκτημενο του να διαμαρτυρεται στο τζαμπα.

 

τι ειδους διαμαρτυρια προτεινεις δηλαδη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι ειδους διαμαρτυρια προτεινεις δηλαδη?

 

Οποια και να προτεινω, θα πρεπει να αποδεχτω τις συνεπειες των πραξεων μου που θα γινουν με αυτη τη διαμαρτυρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει ομως να μπει ενα οριο, που να λεει ποιος ειναι ο αριστος τροπος, και ποσο θεωρειται φτηνο ενα εισητηριο. Διοτι αν κανουμε ενα ελευθερο γκαλοπ, ακομη κι εδω μεσα, ο καθενας θα πει τη δικη του τιμη, η οποια μπορει να σου φτασει και στα 10 λεπτα. Για σενα μπορει να ειναι αστειο, αλλα για καποιον αλλον μπορει να ειναι η "σωστη" τιμη, και αν ας που ικανοποιηθεις εσυ, και σου κατεβασουν το εισητηριο στο επιθυμητο σου επιπεδο, ο αλλος να συνεχισει να μην πληρωνει μεχρι να πεσει στο δικο του επιθυμητο επιπεδο.

 

 

 

Η διαμαρτυρια, δε συνιστα και απαλλαγη απο ποινη. Μπορει να διαμαρτυρηθει οσο θελει, αρκει να εχει την ευθυνη των πραξεων του. Εκει ειναι το προβλημα, και οχι στην διαμαρτυρια αυτη καθαυτη, αλλα στο οτι αν τον πιασουν και εφαρμοσουν το νομο, βγαινει και κλαιγεται διοτι θεωρει και κεκτημενο του να διαμαρτυρεται στο τζαμπα.

 

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου πως πρέπει να μπεί ένα όριο και τα πράγματα δεν μπορεί να είναι ανεξέλεγκτα. Για τον άριστο τρόπο φυσικά και δεν θα ζητήσω προσωπικό μπάτλερ να μου φέρνει φρεσκοστημένο χυμό κάθε πρωί αλλά δεν περιμένω να υπάρχουν θέματα όπως αυτά που έχει προαναφέρει ήδη ο Lucifer. Είναι σωστός ο τρόπος που το θέτεις σχετικά με την υποκειμενικότητα του ακριβού και του φθηνού. Σαφως και οι τσαμπατζήδες πάντα θα υπάρχουν αλλά για αυτούς που πραγματικά δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν μια λογική μείωση της τιμής που εγώ δυστυχώς δεν είμαι σε θέση να ορίσώ θα ικανοποιούσε πολλους (οι οποίοι τονίζω έχουν πραγματικό πρόβλημα).

 

Το έχω κάνει σαφές νομίζω πως η ποινή πρέπει να υφίσταται για όλους. Ο κάθε αγώνας έχει και τις επιπτώσει αλλά και τις κυρώσεις του. Οι άνθρωποι οι οποίοι διαμαρτύρονται πραγματικά νομίζω πως έχουν επίγνωση των επιπτώσεων και είναι έτοιμοι να τις υποστούν.

 

Οποια και να προτεινω, θα πρεπει να αποδεχτω τις συνεπειες των πραξεων μου που θα γινουν με αυτη τη διαμαρτυρια.

Ακριβώς αυτό εννοώ. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποια και να προτεινω, θα πρεπει να αποδεχτω τις συνεπειες των πραξεων μου που θα γινουν με αυτη τη διαμαρτυρια.

 

συμφωνω.

αλλα προτεινε κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...