Προς το περιεχόμενο

Τι κάνουμε με τους ελεγκτές στο λεωφορείο


Uberalles_gr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εσυ ξεκινησες ρωτωντας με ποια τιμη θεωρω φυσιολογικη για το ADSL. Δεν βλεπω να απαντας ομως ποια τιμη θεωρεις εσυ σωστη για τα ΜΜΜ και με ποια αλλη χωρα εκανες συγκριση και σου φαινονται ακριβα?

 

Νομίζω ότι, παρόλο που δεν το είπα, είναι σαφές πως συγκρίνω τις τιμές αναλογικά (με βάση τον μισθό και το κόστος ζωής), όχι αριθμητικά.

Και ειδικά δεδομένου των συνεχόμενων αλλαγών στα μισθολόγια και το αυξανόμενο κόστος ζωής τους τελευταίους μήνες, και επίσης δεδομένου του ότι κάποτε (με υπερδιπλάσιους μισθούς και μειομένο κόστος ζωής) το εισητήριο κόστιζε (στην Αττική) 50 cents, θες ειλικρινά να σου πω κάποιο συγκεκριμένο ποσό, ή απλά θα ενισχύω τον τίτλο μου σαν τρολ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 755
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τα εισητήρια θέμα χρόνου είναι να πάνε στα 2ευρώ και αργότερα και 3ευρώ, θυμάμαι οτι και στον εφαρμοστικό νόμο έλεγε κάτι περί αύξησης εισηρηρίων κατά ένα ποσοστό. Εκτός από αυτό όλοι αυτοί οι νέοι σταθμοί που θα γίνουν στο μετρό έχουνε κόστος, και αμφιβάλλω αν το κόστος αυτό θα χρηματοδοτηθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό, μάλλον από αυξήσεις στα εισηρήρια θα καλυφθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aς σε διορθωσει ο παρεδωσε και ας απαντησει και στο παρακατω:

Υποθεση: Ο ελεγχτης βρισκει καποιον που δεν εχει κοψει εισητηριο.

Αυτος ο καποιος δεν δεχεται να κοψει.

Ο ελεγχτης του λεει οτι εχεις προστιμο.

Αυτος ο καποιος λεει οτι δεν θα πληρωσει τιποτα.

Ο ελεγχτης του λεει οτι θελει την ταυτοτητα του για να καταγγειλει το θεμα συμφωνα με τον νόμο στην αστυνομια.

Αυτος ο καποιος λεει οτι δεν θα του δωσει τιποτα.

Ο ελεγχτης του λεει τοτε πρεπει να πανε στην αστυνομια να το διευθετησουμε το θεμα.

Αυτος ο καποιος λεει οτι δεν παει πουθενα.

 

Ερωτηση:

α)Τι μεσο("νομικο πατημα"/ποια διαδικασια προβλεπει ο νόμος δηλαδη) εχει ο ελεγκτης ωστε να υποχρεωσει αυτον τον καποιο να τον ακολουθησει στην αστυνομια?

β)Εχει το δικαιωμα να τον κλεισει(μόνο αυτον, πχ βγαζοντας ολους τους επιβατες εξω) μεσα στο λεωφορειο και να τον οδηγησει σε αστυνομικο τμημα?

 

 

ναι αλλα κοιτα να δεις.σε γνωστο μου ειχε τυχει η εξης φαση:

τον "επιασε" (την μισω αυτη την λεξη) ο ελεγκτης χωρις εισιτηριο.στην πραγματικοτητα χρειαστηκε να κατεβει κατω στην αθηνα με λεωφορειο αλλα δεν εβρισκε εισιτηρια στα δυο περιπτερα στην περιοχη του. (αλλο προβλημα και αυτο)

του ζηταει ταυτοτητα ο ελεγκτης αλλα ο δικος μου δεν ειχε.του εξηγει οτι δεν εχει ταυτοτητα μαζι του και του δινει τα στοιχεια του για να του κοψει το προστιμο.

ο ελεγκτης δεν το δεχοταν και του λεει θα ερθεις μαζι μου στο τμημα για εξακριβωση.ο δικος μου του εξηγει οτι αυτο ειναι αδυνατον γιατι πρεπει να κατεβει κεντρο,ας του κοψει το προστιμο να τελειωνουν.

ο ελεγκτης ενωτμεταξυ επεμενε ειτε να του δωσει την ταυτοτητα (δεν ειχε πεισθει οτι δεν την ειχε μαζι του ο φιλος μου),ειτε να ερθει στο τμημα.

ξεκιναει μια λογομαχια μεταξυτ τους,μπαινει στην μεση και ο οδηγος και τελικα κατεβαινουν και οι δυο απο το λεωφορειο.

γυρναει τοτε ο ελεγκτης στον φιλο μου και τον ξαναρωταει: θα μου δωσεις τελικα την ταυτοτητα σου;

του ξαναλεει ο φιλος μου για πολλοστη φορα οτι δεν εχει μαζι του την ταυτοτητα του.

καλα του κανει ο ελεγκτης και παει να φυγει.

του κανει ο φιλος μου,που πας δεν θα παμε στο τμημα;

οχι του κανει ο ελεγκτης.

και του λεει ο φιλος μου,τοτε γιατι με κατεβασες απο το λεωφορειο και δεν με αφησες να παω στην δουλεια μου;

δεν του απανταει ο ελεγκτης και φευγει,χωρις ουτε καν να του κοψει το προστιμο.

 

οπως βλεπεις τα πραματα δεν ειναι τοσο απλα,δημιουργουνται δυσαρεστες καταστασεις ακομη και αν ο παρανομος επιβατης θελει να πληρωσει το προστιμο του.

εγω αυτο που αναρωτιεμαι ειναι αν υπαρχει καλυτερος τροπος για να μπαινουν τα προστιμα ωστε να μην αποφευγονται φαινομενα οπως τα παραπανω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω αυτο που αναρωτιεμαι ειναι αν υπαρχει καλυτερος τροπος για να μπαινουν τα προστιμα ωστε να μην αποφευγονται φαινομενα οπως τα παραπανω.

 

Να πληρώνεις επι τόπου cash / με κάρτα σε POS / Κινητού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω ότι, παρόλο που δεν το είπα, είναι σαφές πως συγκρίνω τις τιμές αναλογικά (με βάση τον μισθό και το κόστος ζωής), όχι αριθμητικά.

Και ειδικά δεδομένου των συνεχόμενων αλλαγών στα μισθολόγια και το αυξανόμενο κόστος ζωής τους τελευταίους μήνες, και επίσης δεδομένου του ότι κάποτε (με υπερδιπλάσιους μισθούς και μειομένο κόστος ζωής) το εισητήριο κόστιζε (στην Αττική) 50 cents, θες ειλικρινά να σου πω κάποιο συγκεκριμένο ποσό, ή απλά θα ενισχύω τον τίτλο μου σαν τρολ;

 

Ρε αγόρι μου μαζί σου, δεν διαφωνω οτι μας πιάνουν τον κώλο γενικά στην Ελλάδα στις τιμές, αλλά η δική μου ένσταση είναι γιατί δεν κάνεις την ίδια σύγκριση αναλογίας μισθού/υπηρεσίας με τους καφέδες, το ADSL τις καπότες και ό,τι αλλο θες να βάλεις? Αυτο λέω τόση ώρα, μάλλιασε η γλώσσα μου.

 

Γιατί η επανάστασή σας ξεκινάει (και τελειώνει) μόνο εκεί που δεν υπάρχουν κυρώσεις? Που είναι όλη αυτή η μαγκιά και η αντίσταση στο κατεστημένο σε πράγματα που είναι απείρως περισσότερο υπερκοστολογημένα (έως και προκλητικά) σε σχέση με το μισθό μας? Αλλά είπαμε, εκεί δεν μας παίρνει γιατί έχει κυρώσεις, ενω στα ΜΜΜ μπορείς να κάνεις Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ.

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με ολα αυτα που λετε για το οτι ειναι κακοι, μισανθρωποι και εγκληματιες αυτοι που δεν βγαζουν εισητηριο. Στη τελικη, ο ΟΑΣΑ/ΗΛΠΑΠ/666 ειναι υπηρεσιες οπου λειτουργουν αψογα και υποδειγματικα.

Γιαυτο λοιπον, παρακαλω ενημερωστε μας που μπορουμε να αποζημειωθουμε για τις συχνοτατες και καταχραστικες απεργειες οπου πραγματοποιουντε τακτικοτατα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δεν καταλαβες.Εγω δεν ειπα οτι ολοι εχουν Iphone.

 

Μπορεις ομως να πας με τα ποδια η να παρεις το αυτοκινητο

 

Πρώτη μεγάλη επιτυχία.

 

ο καφες και τα ποτα στα μπαρ δεν ειναι ειδη πρωτης αναγκης.

οι μεταφορες ειναι.

κατανοεις την διαφορα?

 

Ρε αγόρι μου μαζί σου, δεν διαφωνω οτι μας πιάνουν τον κώλο γενικά στην Ελλάδα στις τιμές, αλλά η δική μου ένσταση είναι γιατί δεν κάνεις την ίδια σύγκριση αναλογίας μισθού/υπηρεσίας με τους καφέδες, το ADSL τις καπότες και ό,τι αλλο θες να βάλεις?

 

Δεύτερη μεγάλη επιτυχία.

 

Κανεις δεν παει να αγοραζει καθε μερα 1,40+1,40=2,80 μεμονωμενα.

 

Ba dum tsss

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε αγόρι μου μαζί σου, δεν διαφωνω οτι μας πιάνουν τον κώλο γενικά στην Ελλάδα στις τιμές, αλλά η δική μου ένσταση είναι γιατί δεν κάνεις την ίδια σύγκριση αναλογίας μισθού/υπηρεσίας με τους καφέδες, το ADSL τις καπότες και ό,τι αλλο θες να βάλεις? Αυτο λέω τόση ώρα, μάλλιασε η γλώσσα μου.

 

Γιατί η επανάστασή σας ξεκινάει (και τελειώνει) μόνο εκεί που δεν υπάρχουν κυρώσεις? Που είναι όλη αυτή η μαγκιά και η αντίσταση στο κατεστημένο σε πράγματα που είναι απείρως περισσότερο υπερκοστολογημένα (έως και προκλητικά) σε σχέση με το μισθό μας? Αλλά είπαμε, εκεί δεν μας παίρνει γιατί έχει κυρώσεις, ενω στα ΜΜΜ μπορείς να κάνεις Ο,ΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ.

 

Ευχαριστώ

 

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΚΑΦΕΔΕΣ ΟΙ ΚΑΠΟΤΕΣ ΚΑΙ TO DSL δεν ειναι ειδη πρωτης αναγκης και μπορεις να μην τα χρησιμοποιεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εγω αυτο που αναρωτιεμαι ειναι αν υπαρχει καλυτερος τροπος για να μπαινουν τα προστιμα ωστε να μην αποφευγονται φαινομενα οπως τα παραπανω.

 

αν ο παραβάτης πληρώσει το πρόστιμο επί τόπου, τότε ο ελεγκτής δεν ζητάει καν ταυτότητα.

Αν όμως δεν πληρωθεί επί τόπου, πρέπει να εξακριβώσει τα στοιχεία του. Αν δεν υπάρχει ταυτότητα, μπορεί να γράψει έναν αριθμό (με πολλά ψηφία) που έχει πάνω η κάρτα σιμ του κινητού του. Αν δεν έχει ούτε κινητό, πάνε τμήμα για εξακρίβωση...

 

Θεσσαλονίκη ισχύουν τα παραπάνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να μην κόβεις εισητήριο στην Ελλάδα είναι μαγκιά, όπως πχ μαγκιά είναι να μην πληρώνεις φόρους ή μαγκιά είναι να έχεις βίσμα τον βουλευτή σου, τον εφοριακό , τον τροχονόμο της γειτονιάς, μαγκιά είναι να σβήνεις κλήσεις. Μαγκιά είναι επίσης να παρκάρεις όπου γουστάρεις, σε ποζοδρόμια, σε διαβάσεις ή μαγκιά είναι να αφήνεις το μηχανάκι σου πάνω σε πεζοδρόμια απέναντι από το ποζε τραπεζάκι που έκατσες για να πιείς την φράπα σου. Μαγκιά είναι να είσαι έλληνας άμα λάχει να 'ουμε.

 

Τι κάνεις με τους ελεγκτές λοιπον ; Αμα είσαι πραγματικός μάγκας όπως παραπάνω ή πλερώνεις το προστιμο και μόκο γιατί είσαι υπεράνω ή τους λες Οχι Ρε δεν πλερώνω (λολ). Οι δικαιολογίες και το κλάμα, μα ,μου , αφου , ε ξέρεις.. είναι τσαμπουκάδες λειρατης κοτας. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν ο παραβάτης πληρώσει το πρόστιμο επί τόπου, τότε ο ελεγκτής δεν ζητάει καν ταυτότητα.

Αν όμως δεν πληρωθεί επί τόπου, πρέπει να εξακριβώσει τα στοιχεία του. Αν δεν υπάρχει ταυτότητα, μπορεί να γράψει έναν αριθμό (με πολλά ψηφία) που έχει πάνω η κάρτα σιμ του κινητού του. Αν δεν έχει ούτε κινητό, πάνε τμήμα για εξακρίβωση...

 

Θεσσαλονίκη ισχύουν τα παραπάνω...

 

Αυτό με τη SIM ισχύει στα αλήεθια ?? Μου φαίνεται αστείο εώς χαζό ...

 

ΣΤο μυαλό μου είχα πληρωμή μέσω κινητού, τύπου phone-banking ή κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που δεν υπάρχει αυστηρότερος ελεγχος πριν επιβιβαστείς στο ΜΜΜ και οι ελεγκτες είναι συνήθως μπαγλαμάδες που θεωρουν πως μπορούν να τραμπουκήσουν τον πελάτη τότε όλα τα παραπάνω μου φαινονται φυσιολογικά.

 

Αφού μπορώ να κατέβω στην αποβάθρα η να μπω στο λεωφορείο χωρίς κανένας να κοιταξει αν εχω εισιτήριο η να υπάρχει σύστημα που να με εμποδίζει (πχ πορτες που ανοίγουν οταν χτυπάω το εισιτήριο) τότε όλα επαφίονται στην δική μου καλή θέληση να χτυπήσω εισιτήριο. Προσωπικά χτυπάω παντα μα πάντα γιατι θεωρώ κοροιδία να χρησιμοποιώ δωρεάν εγω, κάτι που κοστίζει σε όλους. Από την άλλη είμαι ο πελάτης και σαν πελάτης που αφήνω τα λεφτά μου απαιτώ σεβασμό εφόσον φέρομαι σωστα!

Στην Γαλλία αν σε επιαναν χωρίς εισιτήριο σου μιλούσαν με το καλύτερο τρόπο, το πρόστιμο βεβαια δεν το γλύτωνες με την καμία και όταν επερνες το μπουγιουρντί σου εδειναν και ενα εισιτήριο για να συνεχίσεις το ταξίδι. Αυτά στο τραμ που εμπαινες χύμα.

Στο Ελλάντα κινδυνέυεις να παίξεις ξύλο με τον ελεγκτή γιατι ως συνήθως ο μισθός του βγαίνει από μια αόρατη μαυρη τρύπα που αιωρείται πάνω απο την ΕΘΕΛ και συ εισαι ο τζαμπατζής μ@λ@κ@ς στον οποίο μπορεί να ασκήσει εξουσία και αυτόματα να μεγαλώσει το πουλι του ισα με 10 πόντους!

Δεν λέω πως ο φίλος εκανε καλά που δεν εκοψε εισιτήριο, αλλα μην το παρουσιαζουμε λες και σκότωσε κάποιον! Το πρόστιμο πρέπει να το φάει ότι και να γίνει, αλλά το ριπαπά ο ελεγκτής το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να κρατήσεις το βρωμόστομα του κλειστό και το κύρηγμα περι ηθικής για τον ευατό του!

Υπάρχει ελλειψη παιδείας και απο τις δύο πλευρές αλλά η έλλειψη ελέγχου ειναι που τα ισοπεδώνει όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την στιγμή που δεν υπάρχει αυστηρότερος ελεγχος πριν επιβιβαστείς στο ΜΜΜ και οι ελεγκτες είναι συνήθως μπαγλαμάδες που θεωρουν πως μπορούν να τραμπουκήσουν τον πελάτη τότε όλα τα παραπάνω μου φαινονται φυσιολογικά.

 

Αφού μπορώ να κατέβω στην αποβάθρα η να μπω στο λεωφορείο χωρίς κανένας να κοιταξει αν εχω εισιτήριο η να υπάρχει σύστημα που να με εμποδίζει (πχ πορτες που ανοίγουν οταν χτυπάω το εισιτήριο) τότε όλα επαφίονται στην δική μου καλή θέληση να χτυπήσω εισιτήριο. Προσωπικά χτυπάω παντα μα πάντα γιατι θεωρώ κοροιδία να χρησιμοποιώ δωρεάν εγω, κάτι που κοστίζει σε όλους. Από την άλλη είμαι ο πελάτης και σαν πελάτης που αφήνω τα λεφτά μου απαιτώ σεβασμό εφόσον φέρομαι σωστα!

Στην Γαλλία αν σε επιαναν χωρίς εισιτήριο σου μιλούσαν με το καλύτερο τρόπο, το πρόστιμο βεβαια δεν το γλύτωνες με την καμία και όταν επερνες το μπουγιουρντί σου εδειναν και ενα εισιτήριο για να συνεχίσεις το ταξίδι. Αυτά στο τραμ που εμπαινες χύμα.

Στο Ελλάντα κινδυνέυεις να παίξεις ξύλο με τον ελεγκτή γιατι ως συνήθως ο μισθός του βγαίνει από μια αόρατη μαυρη τρύπα που αιωρείται πάνω απο την ΕΘΕΛ και συ εισαι ο τζαμπατζής μ@λ@κ@ς στον οποίο μπορεί να ασκήσει εξουσία και αυτόματα να μεγαλώσει το πουλι του ισα με 10 πόντους!

Δεν λέω πως ο φίλος εκανε καλά που δεν εκοψε εισιτήριο, αλλα μην το παρουσιαζουμε λες και σκότωσε κάποιον! Το πρόστιμο πρέπει να το φάει ότι και να γίνει, αλλά το ριπαπά ο ελεγκτής το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να κρατήσεις το βρωμόστομα του κλειστό και το κύρηγμα περι ηθικής για τον ευατό του!

Υπάρχει ελλειψη παιδείας και απο τις δύο πλευρές αλλά η έλλειψη ελέγχου ειναι που τα ισοπεδώνει όλα.

 

Στη Γαλλία στο RER (ας πούμε στον αντίστοιχο προαστιακό) δεν υπάρχει έλεγχος πριν μπεις.

 

Στα λεοφωρεία η είσοδος γίνεται μόνο από την μπροστά πόρτα και

 

- Είτε περνάς το Indigo (contactless payment) πάνω από το μηχάνημα,

- Είτε χτυπάς εισητήριο σαν το δικό μας (αλλά με μαγητική λωρίδα αντί για μελάνι που συχνά απλά δεν υπάρχει στα ελληνικά)

- Είτε πληρώνεις στον οδηγό (οπότε δε υπάρχει το "δε βρήκα εισητήριο" , απλά αν πληρώσεις στο οδηγό 1 εισητήριο πληρώνεις πχ 1,80 αν αγοράσεις 10 εισητήρια από κάποιο σταθμό πχ θα τα πάρεις με 1,20).

 

Στην ουσία ο οδηγός κάνει και έλεγχο κατά την είσοδο

 

Απλά επειδή στην Ελλάδα

 

1. για κάποιες διαδρομές που περιμένουν 30 άτομα αν περνουσαν από τον οδηγό θα γινόταν πανικός

2. επειδή όπως πάντα οι υιοθέτηση ηλεκτρονικών συστημάτων καθυστερεί

3. επειδή οι οδηγοί βαριούνται που ζουν και δεν θέλουν να κάνουν κάτι "που δεν ειναι στα καθήκοντά τους"

4. επειδή ...

 

αυτό δε γίνεται

 

 

 

Ο έλεγχος (τουλάχιστον 1 φορά που είχα πετύχει) γίνεται από συνεργείο ελεγκτών με παραπάνω από 1 ελεκτές με φόρμες τις εταιρείας, POS που κόβει το πρόστιμο επιτόπου.

 

Το ίδιο μηχανηματάκι διαβάζει το εισητήριο/κάρτα σου για την εξακρίβωση ταυτότητας και ώρας. Τώρα αν του πεις δεν έχω τίποτα πάνω μου δε ξέρω τι κάνουν αλλά δε το κόβω πιθανό να περνούσαν μαγκιές του στυλ "παράνομη παρακράτηση".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα θα δώσουν 95 εκατομυριάκια για ηλεκτρονικό εισητήριο (αυτό είναι το ποσό της προκύρηξης) και αφου φανε και σκασουν ολοι απο την μασα σε 10 χρόνια θα συζητάμε παλι τα ιδια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...