Προς το περιεχόμενο

Kickstarter, Indiegogo, Fig και άλλα crowd funding projects


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 924
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μου άρεσε πάρα πολύ ο τύπος και στο προηγούμενο βίντεό του, πολύ περισσότερο και από το Schafer και από το μονότονο Fargo. Πολύ φυσικός, άμεσος, απλός, αυθόρμητος.

 

Ωραίος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μας έχουν πολύ περιορισμένους στο τι μπορούμε να πούμε και να δείξουμε "παραέξω". Ελπίζω κάποια στιγμή να δημοσιοποιηθούν επίσημα κάποια πράγματα, ώστε να περάσουμε στο νήμα του συγκεκριμένου adventure.

 

Είμαι backer αλλά δεν έχω μπει στο φόρουμ ("for some silly reason"). Άμα βλέπουμε συνεχώς τη διαδικασία κατασκευής του παιχνιδιού, δε θα χάσουμε στο τέλος όλη τη μαγεία του παιχνιδιού; Δε θα δούμε spoilers και γενικά πράγματα που καλό θα ήταν να απολαύσουμε επί τόπου; Για πείτε εσείς που ασχολείστε χωρίς τις φοβίες μου. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ακόμη είναι πολύ αόριστα τα πράγματα, στο pre-production βρίσκονται, ιδέες συζητάνε. Δε νομίζω πως υπάρχει θέμα "spoiler" τόσο νωρίς.

 

Αργότερα, που θα φτάσουν σε alpha, ενδεχομένως. Έχω συμμετάσχει σε beta testing κάποιων παιχνιδιών, αλλά ποτέ story-driven όπως τα adventures oπότε δεν ξέρω πώς θα το χειριστούν, η beta θα είναι διαθέσιμη μέσω Steam αλλά μιλάμε για τέλος της χρονιάς, όπως τα υπολογίζω τώρα (και καθώς το παιχνίδι θα πρέπει να μεγαλώσει, ξεκίνησαν με 300.000 και έχουν κάπου 3 εκατομμύρια).

 

Εντωμεταξύ, αν δες έχεις δει το Stacking, παρότι δεν είναι point 'n' click adventure, το προτείνω, μοναδική αισθητική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

manuel μέχρι στιγμής τα fora ήταν γεμάτα από ενθουσιώδη θέματα, "ας γνωριστούμε καλύτερα" και ακατάσχετο brain storming και ψηφοφορίες για οτιδήποτε. Τώρα μόλις, με κανά δυό ανακοινώσεις και θέματα των developers, απέκτησε κάποια ουσία όλη αυτή η χάβρα. Θέμα spoilers δεν υπάρχει σε καμία περίπτωση προς το παρόν, πιο μετά βλέπεις και κάνεις.

 

Σε άλλα νέα, update και για το Shadowrun που μιλάνε ξεκάθαρα για το τι κάνουν με τα χρήματα που πήραν και τι θα κάνουν αν φτάσουν το 1 εκ. Πολύ ωραίοι. Τα bolds δικά μου.

 

 

Let’s get this right out of the way—your extended backing has already enabled us to add the following to Shadowrun Returns:

 

Mac version – available for everyone and also included at the $15 backer level (We can’t change what the description says but it’s true!)

Additional languages: German, French, and Spanish

And . . . RIGGERS!

 

Yep, that’s right. We’re going to include Rigger characters and the drones they control, dramatically expanding the game play in all sorts of fun ways. Again, these are NOT stretch goals – they’re going to be in the game, thanks to your kind support.

 

As Jordan mentions in the video, the game is set in Seattle and every dollar above our initial goal will go into making a richer, deeper, gameplay setting with more stories with more assets.

 

But if we hit a stretch funding goal of $1m we will be able to add the following:

 

A second city to explore. Which city? Well, that will be for Backers to decide! We’ll create a list of cool places for you to vote on. More on that later!

A more powerful and more accessible (less ugly) mission editor, so more people can tell deeper stories in the world of Shadowrun.

A musical score that resonates like the SNES and Genesis soundtracks did in the Long-Ago.

 

We continue to be blown away by your level of support and your passion for Shadowrun. In fact, we were almost carried away on the wave of enthusiasm over the last couple of days. But yesterday we took a step back and refocused on our core design principals and what we want Shadowrun Returns to be. (That’s why you create core design principals in the first place—to refer back to them in situations like this.)

 

As part of our review, we came to the conclusion that feature additions such as a Linux version, Multiplayer PvP, and Cooperative Play are beyond the scope of the project and would cause us to lose focus on the game you reacted to so positively (and the game we really want to make).

 

When Shadowrun Returns comes out (and is the success we all want it to be), we promise to look at these features as the core of a future release.

 

We are totally focused on our core goals of creating a kick-ass single player game with deep stories and thoughtful turn-based gameplay in world we can all play with. We hope you respect that decision, and again thank you for your enormous support and encouragement.

 

 

Στο προηγούμενο βίντεο είχαν πει κάτι σχετικό αλλά τωρα αναθεωρούν, κατά τη γνώμη μου σωστά. Το βίντεο περιέχει πολλές λεπτομέρειες για το πώς φαντάζονται το παιχνίδι.

 

http://www.youtube.com/watch?v=tSzixk_vkS4

 

EDIT - Το Wasteland 2 πέρασε τα 2,1 εκ. οπότε τώρα έχουμε και επίσημα την Obsidian να συμμετέχει και μπορούμε να ησυχάσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γενικά γίνονται λάθη από διάφορα projects που παρακολουθώ, μάλλον γιατί είναι μια νέα πραγματικότητα αυτή για όλους και γιατί ξεκινούν με ενθουσιασμό και βιασύνη στην όλη διαδικασία.

 

Ενδεικτικά:

 

- η ομάδα του Shadowrun έλεγε για pvp και multiplayer (?), ευτυχώς αναθεώρησε άμεσα.

 

- η Jensen ξεκίνησε έχοντας τρια concepts για adventure games, νωρίς κι αυτή κατάλαβε πως είναι πολύ αόριστη η πρόταση για "συμμετοχή στην παραγωγή του πρώτου έτους", θα τα θέσει σε ψηφοφορία από τους backers για να έχουν μια εικόνα ποιο θα κυκλοφορήσει πρώτο και αναλόγως να κινηθούν.

 

- ο επικεφαλής του Starlight Inception άρχισε να μιλάει για DLC με την κυκλοφορία -κι αυτός αναθεώρησε με update, φοβάμαι όμως πως εκεί έγινε μεγάλη ζημιά, σε ένα project που εξαρχής είχε θέμα χρηματοδότησης.

 

- η ομάδα του Leisure Suit Larry έχασε ημέρες μέχρι να απαντήσει στο γιατί πρέπει να συγκεντρωθεί μισό εκατομμύριο για ένα remake και όχι κάτι καινούργιο, τουλάχιστον στο update δίνει αρκετές απαντήσεις -πειστικές ή όχι θα φανεί στο διά ταύτα.

 

- πρωταθλητές με διαφορά οι inXile (Fargo) που ενώ ξεκίνησαν "σεμνά και ταπεινά", μας έχουν αλλάξει τα φώτα στους στόχους, κάθε τόσο. Στα υπέρ τους η εξαιρετική συνεργασία με τον Avellone/Obsidian, όμως δεν είχαν προετοιμαστεί κατάλληλα για ένα project που ζηταει (και έχει συγκεντρώσει) τόσα πολλά χρήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- ο επικεφαλής του Starlight Inception άρχισε να μιλάει για DLC με την κυκλοφορία -κι αυτός αναθεώρησε με update, φοβάμαι όμως πως εκεί έγινε μεγάλη ζημιά, σε ένα project που εξαρχής είχε θέμα χρηματοδότησης.

 

Τι έκανε???? -_- :wacko: :confused: :cry: :shock: :mad: :-(

 

Τα λάθη είναι αναμενόμενα και τα αποδίδω περισσότερο σε στιγμιαία παρόρμηση. Αν ένας developer ξεκινά ελπίζοντας να πιάσει ένα low budget (σχετικά) στόχο στο τσακ και αποκά funding σε 2 μέρες λογικό είνα να ενθουσιαστεί και να πει διάφορα. Είναι όντως πολύ καλύτερο οι πόροι του multi, ειδικά σε μικρές παραγωγές σαν αυτές, να αξιοποιηθούν στην εκβάθυνση του κόσμου. Πάντως βλέπουμε, το Larry δεν τον βλέπω να πηγαίνει καλά, μάλλον τον ξέχασε το κοινό...

 

Το πιο επίφοβο project από θέμα αποτελέσματος είναι μακράν το Wasteland 2, τόσο λόγω της στάσης του Fargo που δημιουργεί υπερβολικό hype όσο και των backers του. Κάπου στα fora του DFA είχα δει ένα post χρήστη που έλεγε πως η ατμόσφαιρα εκεί ήταν μεταξύ ζούγκλας και αρένας, με τον καθένα να αντιμετωπίζει το παιχνίδι σα δικό του και να απαιτούν παλαβά πράγματα από πλευράς συμμετοχής (σε αντίθεση με το κοινό του Schafer που είπε εξ αρχής "κάντε ό,τι θέλετε και ρωτήστε μας αν θέλετε για beta testing, in Schafer we trust και κρατήστε τις πληροφορίες κλειστές".

 

Το έχω παρακάνει με τα edits...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Το Larry έχει και το πρόβλημα ότι τα τελευταία παιχνίδια ήταν, πώς να το πω, μέτρια. Ο Lowe απαντάει και σε αυτό, αλλά έχασαν χρόνο. Συν του ότι ο ερωτιάρης Larry ίσως να είναι και ξεπερασμένος στην εποχή μας. Θα δείξει.

 

Για το Wasteland 2, δεν ξέρω τι να πω. Στα fora δεν μπαίνω άλλο, διαβάζω τόσα κουλά πράγματα που δεν ξέρω τι θα γίνει. Ειλικρινά εύχομαι να προκύψει ένας νέος κλασικός τίτλος, γιατί σε διαφορετική περίπτωση η ζημιά θα είναι τεράστια στη φήμη αυτών των πρωτοβουλιών (δεδομένου και του ποσού που έχει συγκεντρωθεί) και μας βλέπω δέσμιους των παραγωγών. Θέλω να ελπίζω πως ο χαμός είναι αποτέλεσμα του ενθουσιασμού (ο Fargo έχει φήμη αυστηρού project manager, δε φαντάζομαι να αλλάξει σε αυτή την ηλικία) και μόλις κλείσει το project, ξέροντας τι budget έχουν, θα καθίσουν να κάνουν αυτό που ξέρουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει ρισκο παντως με τα πολυ χτυπητα projects εαν δεν ικανοποιησουν (οταν με το καλο βγουν). :fear: Εστω καποια απο αυτα πρεπει να πετυχουν και σε επιπεδο non-fans/non-backers για να χουμε και συνεχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει ρισκο παντως με τα πολυ χτυπητα projects εαν δεν ικανοποιησουν (οταν με το καλο βγουν). :fear: Εστω καποια απο αυτα πρεπει να πετυχουν και σε επιπεδο non-fans/non-backers για να χουμε και συνεχεια.

 

 

Φυσικά. Όλη η ιστορία άλλωστε είναι το big picture, όχι ότι αρπάξουν τώρα. :-)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ravaged

 

(Αν και εχει ξεχωριστο νημα ειπα να το βαλω κ'εδω)

 

 

The game is called Ravaged, a post-apocalyptic vehicular first-person shooter. Think Mad Max meets Battlefield where a group of resistance soldiers fight for humanity while scavengers look to control it all.

 

The game features over 30 vehicles and weapons, amazing post-apocalyptic maps and 10 classes to choose from.

 

 

GOAL: $15,000

CURRENT: $5,694

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=GmGxR6VNYgE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα ενδιαφέρον update από το The Banner Saga

 

So we've just announced a veritable avalanche of new collaborators: Austin Wintory (composer of Journey) for music, Kpow Audio (sound team on LA Noire), Powerhouse Animation (Epic Mickey, DC Universe, and others) for animation. And a new prize tier! MADNESS. Check out Update #6!

 

 

Σε άλλα νέα, το Shadowrun συνεχίζει ακάθεκτο προς το 1 μύριο που σημαίνει μια έξτρα πόλη προς εξερεύηση. Τώρα είναι γύρω στις 800.000 με 17 μέρες μπροστά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα νεο update για το Wasteland με ενα βιντεο του Fargo να απανταει σε καποιες ερωτησεις και να δινει διευκρινισεις

 

http://www.youtube.com/watch?v=YHEgVIMS9pQ&feature=player_embedded

 

Παρεπιπτοντως υπαρχει εδω και καποιες μερες υπαρχει και η δυνατοτητα με 55$ να παρεις ολα οσα προσφερει το πακετο των 75$ αλλα σε αποκλειστικα ψηφιακη μορφη(2 μικρες νουβελες,soundtrack,art book) για οσους φοβουνται την αποστολη ενος πακετου απο ΗΠΑ λογω τελωνειου κτλ

 

Edit:Ξεχασα νεο update και για το Shadowrun,στο 1εκ θα προσθεσουν και εκδοση για Linux τελικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...