Προς το περιεχόμενο

NBA 2K13


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έπαιξα άλλο ένα Rockets-Blazers σήμερα και έφαγα 20 πόντους στο κεφάλι. Σιγά σιγά συνηθίζω τα νέα controls αλλά θέλει πάρα πολλή δουλειά ακόμα, αφού πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να πατάει σκέτο δεξί στικ για σουτ ή LT+κατεύθυνση για τρίπλες.

 

Δύο πράγματα με χάλασαν μόνο. Tο πρώτο ήταν ο τρόπος που εκμεταλλεύονταν οι Blazers τα κενά στην άμυνά μου, με συνεχή drive, τρίποντα αλλά και σουτ από μέση απόσταση του Aldridge (ο οποιος πρέπει να έβαλε τουλάχιστον 5-6 τέτοια σουτ, έλεος). Δεύτερον το ότι με το νέο σύστημα της αδράνειας, οι παίκτες αργούν περισσότερο να επιταχύνουν, καταναλώνουν περισσότερο "turbo" και αν κάποια στιγμή βρεθείς εκτός θέσης είναι πλέον δυσκολότερο να καταφέρεις να σώσεις το play. Όλα αυτά κάνουν το παιχνίδι πιο ρεαλιστικό αλλά χρειάζεται καιρός μέχρι να τα εμπεδώσω.

 

Το μοναδικό πραγματικά αρνητικό στην όλη υπόθεση είναι πως για άλλη μια φορά δεν μπορείς να βάλεις σουτ κάτω από το καλάθι αν αυτό γίνει υπό πίεση (ή αν σου κάνουν έστω και χαλαρό φάουλ). Καταλαβαίνω πως αυτά τα σουτ είναι δύσκολα και στην πραγματικότητα αλλά δεν είναι δυνατόν παίκτες του 2.10 να μην μπορούν να βάλουν ούτε 1/10 σουτ από το ένα μέτρο, επειδή υποτίθεται ότι σουτάρουν με πίεση. Μάλλον χρειάζεται σκάλισμα slider το συγκεκριμένο.

 

Επειδή λοιπόν τα πήρα στο κρανίο και ήθελα εκδίκηση, τσίμπησα μια Dream Team και περιποιήθηκα τους Blazers καταλλήλως. Χωρίς να παίξω μπάσκετ αξιώσεων έφαγαν ένα 94-60 για πλάκα και εκεί φάνηκε ότι ο Magic είναι καλύτερος του Lin και ο Jordan του Kevin Martin...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 610
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το εχω βαλει και εγω αυτο αλλα δεν μου αρεσε αλλα γουστα ειναι αυτα..Πειραξες καθολου τις τιμες ή το εβαλες σχετο;

Οσο για τους Portland φιλε nzeppos επειδη ειναι η ομαδα μου ποτε δεν αφηνεις ελευθερο τον Aldridge εχει 92 medium και ειναι παιχταρας....Αυτο για τα plays ισχυει οπως και για το τρεξιμο οτι καταναλωνουν πολυ ενεργεια..Το ιδιο συμβαινει και με τις ντριπλες και τις επιθεσεις που παιρνει ενας παιχτης..Αν για παραδειγμα ποσταρεις εναν 3-4 συνεχομνες φορες του αδειαζει το stamina...Το εχω στο 55 οπως και στο 12 και μου φαινεται οτι κουραζονται πιο ευκολα....Επισης επαιξα εναν αγωνα Bucks-Minessota και ειχαμε και οι 2 ομαδες 11/11 εγω και 6/6 ευστοχες βολες(με FG%) το εχω αλλα ετσι το ειχα και στο 12 και σε αναλογο αγωνα θα ειχαμε χασει τουλαχιστον 5 δεδομενου οτι σουταρα εγω με przybilla-sanders-dalembert και οι αλλοι με kirilenko-pekovic-rubio τις περισσοτερες...Οπως και τα τριποντα μου φαινεται μπαινουν πιο ευκολα γιατι με την επιλογη στο 52 στο 12 εβγαζα 30 ελευθερα σε 10λεπτο με τον προσωπικο παιχτη του καθενος τουλαχιστον 3m πισω και εβαζα γυρω στα 7-8....Σε 2 ματς που επαιξα 5λεπτα ειχα πανω απο 50% περιππου 11/18.....Παντως αν και προηγηθηκαν οι Minessota μεχρι και +7 με Ellis-Ilyasova-Jennings το γυρισα σε 56-55...Εννοειται εντος εδρας εγω-Hall Of Fame μεχρι να το μαθουμε γιατι αμα παιξουμε εκτος καηκαμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το stamina όντως ισχύει και ακόμα προσπαθώ να το συνηθίσω. Το ωραίο είναι που οι παίκτες καταναλώνουν ενέργεια ακόμα και αν δεν τους ελέγχεις εσύ. Πχ. κάνω ένα play με πολλά κοψίματα, ξύλο και μικρά sprint και τελικά η μπάλα φτάνει στον Χ παίκτη (που ελεγχόταν από το ΑΙ). Ξαφνικά βρίσκομαι να ελέγχω κάποιον που έχει μηδέν "turbo" και δεν μπορώ να πάω ούτε για drive. Αυτό νομίζω δεν γινόταν τις προηγούμενες χρονιές. Πολύ ρεαλιστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λίγο καλύτερα το σημερινό Rockets-Blazers, το παλεύαμε μέχρι το τελευταίο 1'30" αλλά τελικά χάσαμε 6-7 πόντους με εγκληματικά λάθη, χαμένα layup από Lin και Asik, χαμένες βολές κλπ. Αυτός ο Aldridge πάλι μου έκλεισε το σπίτι όταν κόλλησε 3 συνεχόμενα mid-range στην 4η περίοδο και δεν έφταναν ούτε τα 6/10 3π. του Martin (και 9/15 συνολικά). Παίχτηκε αρκετά καλό μπάσκετ και δεν εκνευρίστηκα όπως χθες. Επίσης είδα -επιτέλους- το bug με το scoreboard που εξαφανίστηκε 5' πριν το τέλος και δεν επανήλθε ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό με το stamina όντως ισχύει και ακόμα προσπαθώ να το συνηθίσω. Το ωραίο είναι που οι παίκτες καταναλώνουν ενέργεια ακόμα και αν δεν τους ελέγχεις εσύ. Πχ. κάνω ένα play με πολλά κοψίματα, ξύλο και μικρά sprint και τελικά η μπάλα φτάνει στον Χ παίκτη (που ελεγχόταν από το ΑΙ). Ξαφνικά βρίσκομαι να ελέγχω κάποιον που έχει μηδέν "turbo" και δεν μπορώ να πάω ούτε για drive. Αυτό νομίζω δεν γινόταν τις προηγούμενες χρονιές. Πολύ ρεαλιστικό.

 

Όντως, το θέλαμε καιρό αυτο με την κούραση, προσθέτει πολυ στο immersion, και σου δίνει και έναν καλό λόγο να εκμεταλευτεις τα εξτρα ταιμαουτ σου και να κανεις tune κατάλληλα το rotation.

 

Σήμερα είπα να δοκιμάσω πρώτη φορά OKC και αντίπαλους Lakers :).

Όπως περίμενα στην αρχή εκμεταλευτηκα το mismatch Westbrook - Nash απο πλευρας ταχύτητας αλλά μετά απο 2 σερί καλάθια ο Howard έμενε περίσσότερο κοντά στη ρακέτα και λόγω αθλητικότητας/άλματος μπορούσε να κόβει/αλλοιώνει ακόμα και τα floater μου.... οπότε αναγκαστικά kick-out σε durant ό οποίος βοήθαγε στο σκοραρισμα αλλά ήθελε συχνα διάλλειμα αφού κουραζόταν απο το μαρκάρισμα του Ron artest (είναι πολύ δυνατότερος).

Ο Κοbe απο το 2ό half και μετά έγινε Michael Jordan στα ντουζένια του, αφού όσο ήταν έξω ο defensive minded Sefolosha έκανε τον Harden άλογο με απανωτα σκριν και drive, και έτσι ζεστάθηκε και βρήκε ρυθμο γρήγορα... Έχασα με 5 πόντους τελικά, αφού 2-3 offensive rebounds & putbacks απο Howard ήταν το τελειωτικό χτύπημα αλλα το διασκέδασα όσο κανένα παιχνίδι τα τελευταία χρόνια.

Με τα special moves και τα καινούρια χαρακτηριστικά (στυλ Lock-down defender, Ankle breaker) πραγματικά κάθε παίχτης παίζει όπως ο πραγματικός και σε αναγκάζει και εσενα να παίξεις τους δικούς σου με τον σωστό τρόπο.

 

next game, Grizzlies vs Jazz για να δω και πιο post-heavy games.

Επεξ/σία από Mallibu
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χτες ξεκίνησα να παίζω Myplayer και παρατήρησα κάποια μικροπροβλήματα.

-Ενώ παίζω εξάλεπτα(με εξάλεπτο sim) το σκορ συνήθως φτάνει τριψήφια νούμερα!!

-Τα τρίποντα μπαίνουν πολύ εύκολα(σε simulation/ allstar) άμα κάνεις καλό release και ειδικά με scoring pg που ξεκινάει με 70 στα 3pts και 80 στα midrange.

-Και τέλος κάτι κουλά στην βαθμολογία του παίχτη μου, όπου ενώ δίνω πάσα σε συμπαίκτη μου για κάρφωμα μου το βαθμολογεί σαν κακή πάσα και τελικά μειώνεται το σκορ μου ενώ έδωσα assist..

 

Πάντως είναι πώρωση..τουλάχιστον μέχρι να βγουν σωστά roster και καλά sliders για association.

 

Πειραξες καθολου τις τιμες ή το εβαλες σχετο;

 

Το έχω αφήσει vanilia για τώρα καθώς μ΄αρέσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"#NBA2K13 MyCAREER patch has been submitted. Usually takes 10-14 days as long as it doesn't get bounced back but working with MS to speed up"

 

Κλασικά μέχρι να βγούμε από το μνημόνιο μπορεί να έχει κυκλοφορήσει το patch...

 

Όσο για τα bug που αναφέρει ο Nosakos, δυστυχώς δεν είναι καινούρια. Τα υπερβολικά σκορ υπάρχουν σε κάθε χρονιά όσο δεν αγωνιζόμαστε πολύ. Η κατάσταση διορθώνεται μόλις γίνουμε βασικοί και αρχίσουμε να παίζουμε σε ολόκληρο τον αγώνα. Το πρόβλημα πάντως δεν υπάρχει με τους fully simulated αγώνες αλλά μόνο με αυτούς που καθόμαστε για αρκετά λεπτά στον πάγκο. Τώρα ο λόγος που συνεχίζει να γίνεται αυτό το πράγμα (μετά από τόσα χρόνια) πραγματικά είναι άξιος μελέτης. Πόσο γκαβοί ή ανίκανοι είναι εκεί πέρα στην 2k και δεν το έχουν δει ή διορθώσει;

 

Το τρίτο bug δεν το έχω δει. Μήπως αλλοίωσε -έστω και ελάχιστα- την πάσα κάποιος αμυντικός αλλά τελικά η μπάλα κατάφερε να φτάσει στον συμπαίκτη σου; Τέτοια γίνονται αρκετά και αν η μπάλα ακουμπήσει σε αμυντικό αμέσως έχουμε bad pass (ακόμα κι αν την πάρει ο επιθετικός).

 

Εγώ πάντως παράτησα το MyCareer μέχρι νεωτέρας. Τα default sim sliders δεν μου φαίνονται άσχημα και λέω να ξεκινήσω association άμεσα. Ακόμα και το roster update δεν θα κάνει μεγάλη διαφορά αφού ούτως ή άλλως οι ομάδες θα αρχίσουν τα trades μόλις ξεκινήσει το παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...παρ' ολ' αυτά έτσι και το ΑΙ θέλει να σου βάλει καλάθι με drive, ό,τι και να πατήσεις (δεν πα' να 'ναι και LT ή LT+RT ή LT+RB+RT+RS+X+αριστερό ποντίκι) δεν υπάρχει περίπτωση να τη γλιτώσεις με τίποτα. Κλασική πχ. η περίπωση όταν το ΑΙ πάει για μπάσιμο με το διπλό πάτημα του σουτ (αυτό το Euro step ή όπως αλλιώς το λένε στο παιχνίδι) και οι δικοί μου απλώς σπρώχνονται προς τα πίσω από τον επιθετικό ή οπισθοχωρούν. Όταν όμως εγώ κάνω το ίδιο πράγμα, πέφτουν πάνω μου και με θερίζουν. Ή φτάνει πχ. ο Nowitzki ακριβώς κάτω από το καλάθι χωρίς πίεση και χάνει το σουτ με ταμπλό, επειδή στο πρώτο βήμα τον ακούμπησε κάποιος και έχασε λίγο την ισορροπία του. Κι εγώ να ήμουν ρε παιδιά θα το είχα βάλει αυτό, έλεος δηλαδή.

 

Παίζω τώρα Mavs-Blazers και στην τρίτη περίοδο ήδη έχει πάει η πίεση στο 200. Χώρια τα 10 επιθετικά ριμπάουντ, που είναι περισσότερα από τα συνολικά δικά μου. Για να μην πω και για τις επιστροφές (τις ποιές;;; ) των δικών μου (ειδικά όταν σουτάρω από τις γωνίες) και για τα κενά που αφήνουν στους αιφνιδιασμούς του ΑΙ. Δεν λέω, γίνονται αυτά στους αγώνες αλλά γιατί να τα κάνει πάντα το ΑΙ και ποτέ εγώ...

 

edit: Δηλαδή στην παρακάτω φάση τι να πρωτοθαυμάσει κανείς; Τα ball physics στην τρίπλα του Lillard ή το block out (not!) του Kaman ενώ βλέπει ότι ο PG πάει για σουτ και ότι ο Hickson (με το 21) έχει διάδρομο προς το καλάθι... Τι μπορεί να κάνει δηλαδή κάποιος σε αυτές τις περιπτώσεις; Έπρεπε να είχα γράψει και την προηγούμενη φάση, που ο Vince Carter χάνει ελεύθερο layup επειδή -κλασικά- σπρώχτηκε λίγο στο πρώτο βήμα, αλλά φυσικά όταν πάτησα instant replay μου έδειχνε άλλα 'ντ' άλλων.

 

 

Αρχίζω το σκάλισμα μου φαίνεται... http://www.operation...slider-set.html

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από το τεχνικό κομμάτι του online πρέπει να φτιάξουν και οι άνθρωποι που το χρησιμοποιούν :P Γιατί αλλιώς τι να το κάνω να παίζω χωρίς lag, όταν ο αντίπαλος προσπαθεί να παίξει NBA Jam.

 

edit: Πάμε να ευθυμήσουμε. Ήττα με 20 πόντους. Ριμπάουντ 25/13 για τους Blazers, 19/2 για εμένα (εννοείται οι δικοί μου δεν πάνε ΠΟΤΕ για επιθετικό ενώ τα μπλοκ άουτ είναι άγνωστη έννοια). Πόντοι μέσα στη ρακέτα 62-36 (από τους 86 που έφαγα συνολικά) χωρίς καν να βάλουν πολλούς πόντους οι ψηλοί του Portland (ο Aldridge κλασικά έβαλε 9 περιφερειακά σουτ). Πόντοι από αιφνιδιασμό 20-2 (τα είπαμε... γελοία η κατάσταση).

 

Sliders επειγόντως αλλά δεν βλέπω να παλεύεται το All Star.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπα, μλκίες το παρατάω. Είναι τραγικό τελικά. Όσο περισσότερο το παίζω, τόσο λιγότερο μου αρέσει. Δεν ξέρω αν κάτι εγώ λάθος, πάντως δεν έχω υπομονή να ασχοληθώ περισσότερο.

 

Είναι αδύνατον να παίξεις transition defense, είναι αδύνατον να κάνεις σωστά box out αφού οι συμπαίκτες σου πραγματικά κάνουν ό,τι να 'ναι (έχε χάρη που βαριέμαι να ανοίγω το fraps αλλιώς θα έγραφα πάνω από 20 φάσεις σε κάθε αγώνα που απλώς κάθονται και κοιτάνε τους ανοιχτούς διαδρόμους χωρίς να κάνουν τίποτα και μάλιστα με το defensive assistance στο 50 ως 75). Δοκίμασα τα sliders του Tomba και η κατάσταση βελτιώθηκε λίγο αλλά ακόμα υπάρχουν πάρα πολλά προβλήματα.

 

Αν η λύση είναι να χαμηλώσω το επίπεδο σε Pro, δεν νομίζω να το κάνω γιατί εκεί νικάω πολύ εύκολα (όπως και πέρσι δηλαδή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον καθαρα προσωπικη γνωμη για κανονικο μπασκετ..Defence Assist 0 Lay up 45 Dunk in traffic 20 Alley Oop 20 On-Ball Defence 70 Look for post players 70 Steal on ball 25.....Και εξηγω...Θεωρω υπερβολικο το Dunk in traffic πανω απο 15-20 γιατι δεν παιζεται μπασκετ αλλα εχουμε παρελαση οπως και το Alley Oop το ιδιο γιατι αν ηθελα να δω τσιρκο και ακροβατικα δεν θα επαιζα 2Κ....Στο On ball steal πανω απο 20-25 κλεβεις πολυ ευκολα σε βαθμο με ενα καλο πλειμεικερ να κανεις 10+ κλεψιματα....Βεβαια μπορουμε να συζηταμε ωρες και για αλλα π.χ Game Speed το εχω 45...Τα σουτ απο μεσα προς τα εξω 56-54-52-50....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αναρτησω σε λιγο στο OS τα sliders μου που θεωρω οτι πλεον ειναι αψογα και διορθωνουν τα εξης:

 

- Το συνεχες drive της ΑΙ προς το καλαθι ειδικα οταν βρει εστω και μια ηλιαχτιδα καθαρου lane.

- Tην σχετικη ελλειψη Mid range game λογω του παραπανω προβληματος.

- Τα υψηλα ποσοστα ευστοχιας τοσο του Hum οσο και της cpu.

- Mε τα sliders μου πλεον οταν η cpu παιρνει επιθετικο ριμπαουντ σε πολλες περιπτωσεις θα πασαρει την μπαλα στην περιφερεια για νεο play.

- Διορθωση του transition και της αλληλοκαλυψης κατω απο την ρακετα.Πλεον ολα τα drive του cpu ειναι contested και ειδικα τα layups.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...