Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ηταν πολυ ενδιαφερον σε vr αλλα δεν υπαρχει το απαραιτητο hardware ουτε η απαραιτητη τεχνογνωσια για τετοιου βεληνεκούς παιχνιδι .

Επεξ/σία από noFEARgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

Cyberpunk 2077 won’t support VR because “it’s not really viable yet”

για οποιον ηθελε να το παιξει vr...σχεδον κανενα δηλ 😛

Σχεδον κανενα; Παω στοιχημα οτι αν υπηρχε η δυνατοτητα να εχουν ολοι απο ενα καλο vr headset και το κυριοτερο να μπορουσε το υπαρχον h/w να υποστηριξει το παιχνιδι σε vr, θα ηταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ αυτοι που θα ηθελαν να το παιξουν σε VR.. Φαντασου τον κοσμο αυτο μονο σε vr reality.. Προφανως και ειναι ακομη αδυνατο να συμβει με το υπαρχον h/w εδω απο οτι καταλαβαινουμε δυσκολευονται να το κυκλοφορησουν οπως εχει προς το παρον..Aσε φυσικα την δουλεια που θελει για παραλληλο development και τα χρηματα που αποκλειεται να βγαλουν απο μια τοσο μικρη αγορα ακομη..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το VR θα ειχε μονο νοημα, αν φτιαχνανε ολοκληρο παιχνιδι πανω στο cyberspace κομματι του κοσμου.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελε πολύ δουλειά σχεδόν ξεχωρίστο παιχνίδι θα ήταν. Δεν συνεφερε οικονομικά σε καμία περίπτωση να το αναλογιστουν καν, εδω δεν έχουν έτοιμο το κύριο παιχνίδι ακόμη και ιδανικές να ήταν οι συνθήκες σε όλους τους άλλους τομείς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι, για πιο πιο μετα λεω, εφοσων οπως οι ιδιοι ειπανε, το επιχειρηματικο τους σχεδιο ειναι να βγαζουν μονο Cyberpunk/Witcher παιχνιδια για τα επομενα χρονια.

ενα μικροτερο spin off VR game φτιαγμενο για τις nextgen consoles, θα ηταν επικερδες και θα βοηθουσε και τις πωλησεις των headsets. επισης, εχω την εντυπωση οτι το cyberspace θαναι περιορισμενο στοι 2O77, οποτε θα ηταν μια καλη ευκαιρια να το αναπτυξουν περισσοτερο στο δικο του παιχνιδι.

Επεξ/σία από KilliK
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το project Alyx θεωρώ θα κρίνει πολλά με την ενδεχόμενη επιτυχία ή αποτυχία που θα έχει. Αν δεν επιτύχει αυτο νομίζω ότι δεν υπάρχει μέλλον για το vr σε σοβαρό επίπεδο. Εάν δεν αυξηθεί αισθητά η βάση χρήστων vr δεν πρόκειται να δούμε τους devs να το λαμβάνουν υπόψιν σοβαρά για παράλληλο development ουσιαστικό. Θα δούμε 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Το project Alyx θεωρώ θα κρίνει πολλά με την ενδεχόμενη επιτυχία ή αποτυχία που θα έχει. Αν δεν επιτύχει αυτο νομίζω ότι δεν υπάρχει μέλλον για το vr σε σοβαρό επίπεδο. Εάν δεν αυξηθεί αισθητά η βάση χρήστων vr δεν πρόκειται να δούμε τους devs να το λαμβάνουν υπόψιν σοβαρά για παράλληλο development ουσιαστικό. Θα δούμε 

Mε ενα χιλιαρικο που κοστιζει το headset της valve δεν νμζ να δουμε αυξηση χρηστων..

Ετσι την πατησαν και οι ανταγωνιστες και εριξαν τις τιμες στην πορεια για να τα αγορασει ο κοσμος..

Το vr θα αρχισει να γινεται πιο μαζικα αποδεκτο οταν θα φτασει αναλυση 4k με μεγαλο fov και λιγοτερη εως καθολου ναυτια..

Εννοειται και με προσιτες τιμες γιατι ειναι σημαντικος παραγοντας.

Επεξ/σία από optimus prime
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

4k υπάρχει ήδη  h/w να σηκώσει τέτοια πράγματα δεν υπάρχει ( x2 και στο refresh rate), άλλωστε περνεις oculus δεν χρειάζεται να πάρεις το overpriced valve headset για να το παίξεις. Κανείς δεν πάτησε τίποτα το oculus είναι χρόνια στην αγορά η τιμή πέφτει γιατί με τον καιρο το κόστος παραγωγής πέφτει αισθητά.  Το ζήτημα της αναβολής είναι σημαντικό και το βλέπω αλλωστε και στον  εαυτό μου που χαλάω ένα σωρό λεφτά για διαφορα και δεν έχω επενδυσει ακόμη σε ένα vr headset. 

Η ανάπτυξη έρχεται με την καταναλωτική βάση αν δεν στηρίζουμε και εμείς δεν θα βγουν πιο σύγχρονα headset σε καλύτερες τιμές γιατί πολύ απλά δεν θα υπάρξει περαιτερω ενδιαφέρον  . Λεφτοδεντρα να επενδυουν οι κατασκεύαστε  επ αόριστου βάσης αν δεν αυξηθεί το ενδιαφέρον σύντομα δεν υπάρχουν και μοιραία θα χαθεί παντελώς η ανάπτυξη τους και άπο την βιομηχανία..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν με καταλαβες,εννοω ενα headset  να τα εχει ολα αυτα και να τα κανει καλα..

Πως δεν την πατησαν,εσυ νομιζεις οτι τετοια price drops γινονται γιατι εχουν μεγαλες πωλησεις και μας κανουν χαρες?

Αυτο ειναι νομος,οταν κατι δεν πουλαει του κατεβαζεις την τιμη.

Και η τιμη επεσε σχετικα γρηγορα,δεν περασαν χρονια.

Μα τι να αγορασεις,1 στους 2 παθαινει ναυτια και εαν μπορεις να το συνηθισεις εχε καλως,αλλιως κλαις τα λεφτα που εδωσες..

Και δεν ειναι και λιγα..

To oculus και αυτο δεν εχει φτασει εκει που πρεπει,ουτε Fov μεγαλο εχει,screen door εχει κτλ.

Εχω το rift,μετα τις πρωτες εβδομαδες εμεινε αραγμενο στην ντουλαπα και μαζευει σκονη απο τοτε..

Γενικα δεν εχει φτασει η τεχνολογια ακομα εκει που πρεπει για να παιξουμε τοσους μεγαλους τιτλους οπως το Cyberpunk..

Καλα κανανε και δεν ασχοληθηκαν..

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οκ ναι ετσι ειναι ακριβώς ολα πανε απο το  0 στο 100 κατευθείαν με ενα γύρισμα διακόπτη και το κοστος παραγωγής δεν πεφτει (Αληθεια ποτε βγηκε το cv1) ποτε, ουτε στηριξη πρέπει να υπάρχει στην βιομηχανια για να εξελιχθεί, o game dev φυσικα θα ριξει πορους και εργατοωρες σε κατι με ανυπαρκτη βαση και φυσικα το h/w επαρκεί για 4k (x2)και 144Hz. Και φυσικά το h/w της valve ειναι φθηνο να κατασκευαστει σημερα.. Εγινε καταλαβα καλο βραδυ γιατι είμαστε και εκτος θεματος εντελως /sigh

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με ενα χιλιαρικο κοστολογηση δεν μπορεις να περιμενεις απο τον κοσμο να στηριξει την βιομηχανια φιλτατε..

Πας να τον αρμεξεις και να του τα παρεις..

Εγινε το αφηνουμε εδω.

Εγω ειμαι παντως υπερ της αποφασης που πηραν εκει στη Πολωνια.

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παρότι ξεπουλαει το πανάκριβο headset και φαίνεται ότι κατι γίνεται στον ορίζοντα (και αύτο ήταν φυσικά ένα μεγάλο ερέθισμα και incentive από την gaming βιομηχανία να δώσει την φλόγα με ένα δυνατό exclusive vr τιτλο) δεν λεω φυσικά ότι η συντριπτική πλειοψηφία θα παει να αγοράσει αυτό!  Oυτε εγώ για αρχή θα επένδυσω στης valve  το headset γιατί σαν hw είναι πανάκριβο ακόμη, θα πάρω τo rift για αρχή να παίξω το Alyx και μερικά ακόμη να δω και ελπίζω όπως και αυτοι στη βιομηχανία ότι τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Έτσι αν δουν ότι ψήνεται ο κόσμος με κατι ενδιαφέρον και αγοράσουν και περισσότεροι θα εξελιχθεί το ζήτημα αλλιώς θα παει ακλαφτο μια και καλή αυτό  λέμε και αυτό είναι και το στοίχημα τους.

Και σαφέστατα γιατί μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα εξ αρχης πολύ καλά έκαναν και δεν σκέφτηκαν καν να επένδυσουν χρημα και εργατοωρες για παράλληλη ανάπτυξη του τιτλου σε vr και να αφοσίωθουν στο παιχνίδι. Εδω κάνουν delay γιατι δεν βγαίνει το performance σε κανονικό hw με vr που έχει τόσο μικρή βάση θα ασχοληθούν και θα επενδύσουν;  Αυτο λέμε το ένα θα φέρει το άλλο και αυτό είπα ότι το alyx είναι κομβικης σημασίας για την μετέπειτα εξέλιξη του vr imo. Στοχεύουν στο πολύ μεγάλο reluctant κοινό που δεν αγοραζει χρόνια τώρα γιατί δεν βλέπει κάτι να κινήσει τα νερά. Και αυτό ίσως να είναι το Alyx! 

Θα δειξει η πορεία αν ήταν αρκετό το ερέθισμα ή όχι..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, d4ydr33m3r είπε

Το project Alyx θεωρώ θα κρίνει πολλά με την ενδεχόμενη επιτυχία ή αποτυχία που θα έχει. Αν δεν επιτύχει αυτο νομίζω ότι δεν υπάρχει μέλλον για το vr σε σοβαρό επίπεδο. Εάν δεν αυξηθεί αισθητά η βάση χρήστων vr δεν πρόκειται να δούμε τους devs να το λαμβάνουν υπόψιν σοβαρά για παράλληλο development ουσιαστικό. Θα δούμε 

ειναι ηδη επιτυχημενο, εχει κανει 150k προπωλησεις σε headsets.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, KilliK είπε

ειναι ηδη επιτυχημενο, εχει κανει 150k προπωλησεις σε headsets.

Μακάρι ρε συ το βλεπω και απο εμένα που είχα χάσει το ενδιαφέρον μου για το  vr και μόλις το άκουσα αμέσως σκέφτομαι να επένδυσω. Μακάρι. Τοσα λεφτά χαλάω για hw αν αξίζει θα επένδυσω και εγω!  Αν η valve  με το  alyx για αρχή και το steam  από πίσω σαν μεγάλη εικόνα πετύχει θα γίνει το επόμενο βήμα πιστεύω και θα το δουν και πιο σοβαρά μετά και οι game devs! Το καλό είναι ότι υπάρχει συμβατότητα! Προς το παρόν είναι ασυμφορο για αυτούς.. 

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, d4ydr33m3r είπε

θα πάρω τo rift για αρχή να παίξω το Alyx

Προσωπικα θα σε συμβουλευα να μην το παρεις,αλλα δεν θα επιμεινω εαν το εχεις βαλει στο μυαλο σου..

Εαν θες παντως να γλυτωσεις μερικα φραγκα

Spoiler

σου πουλαω το δικο μου σε καλη τιμουλα...😉

 

 

1 ώρα πριν, KilliK είπε

ειναι ηδη επιτυχημενο, εχει κανει 150k προπωλησεις σε headsets.

150 χιλιαδες δεν το λες και επιτυχημενο εαν λαβεις υποψην ποσα εκατομυρια users εχει το Steam παγκοσμιως..

Πιο πολυ ανεμικη την βλεπω εγω την ζητηση..

https://variety.com/2019/gaming/news/steam-one-billion-accounts-1203201159/

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...