Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

21 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Optimized για τα δεδομένα των Turing(χωρίς την καθυστέρηση) ή των Ampere και των RDNA2(με την καθυστέρηση); Πρόσεχε, είναι παγίδα η ερώτηση.

Χέρια ας σηκώσεις ψηλά με τα ποστ που γράφονται, δεν υπάρχει θέμα. Μόνο πόδια να μην σηκώσεις σε Nvidia και Amd μόλις πας στο μαγαζί για να πάρεις την κάρτα που θα μπορεί να το τρέχει.

Οσο αποδοση παραπανω και να εχουν οι ampere παλι στο dlss θα πρεπει να στηριχτουν σε υψηλες αναλυσεις με εξαιρεση ισως την 3080ti...το θεμα ειναι πως αυτο βελτιωνεται συνεχεια οπως στο youngblood και στο control και λογικα θα ειναι ετσι και στο cyberpunk γιατι οι απαιτησεις του rt ειναι ισως ατελειωτες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, panagiotis54 είπε

ειναι απλο οι ΕΑ ubi εχουν δημιουργησει κακο κλιμα ενω η cd μονο θετικο...για αυτο την ανεχομαστε ενω οι αλλες το εχουν γ@@...

Μα κανεις δεν διαφωνησε σε αυτο. Αλλα ειναι λιγο αδικο να συγκρινουμε εταιρειες ή μαλλον publishers (γιατι δεν ειναι απλες εταιρειες) που βγαζουν πολλαπλασια παιχνιδια καθε χρονο απο μια εταιρεια πρωην studio που βγαζει μετρημενα παιχνιδια στα δακτυλα ενος χεριου σε καποια χρονια. Στατιστικα οσο μεγαλωνει το δειγμα τοσο μεγαλωνει και η περιπτωση να αποτυχει καποιος. Καποιοι το βλεπουν σαν στυγνα οικονομικα δεδομενα και κοροιδευουν αλλα οταν εχεις τοσα studios, τοσα εξοδα και επενδυεις τοσα σε καθε τιτλο αρκουν μια δυο στραβες για να αρχισουν οι μαζικες απολυσεις και να παρει την κατιουσα στο χρηματιστηριο με οτι αυτο συνεπαγεται.. Εμεις το βλεπουμε απο την απλη ρομαντικη πλευρα του gamer που θελει το καλυτερο δυνατον αλλα δεν ειναι παντα ετσι.. Και γενικως απο τις πωλησεις αυτα τα μεγαθηρια δειχνουν οτι η συντριπτικη πλειοψηφια βρισκει αυτες τις συνταγες πετυχημενες. Παρωχημενες και επαναλαμβανομενες μπορει να ειναι για εμας που εχουμε ασχοληθει λιγο παραπανω αλλα οχι για τους περισσοτερους..

Και οκ δεν νομιζω οτι διαφωνει κανεις περι της ποιοτητος της CDPR αλλα οπως και να το κανεις ειναι δυο μετρα και δυο σταθμα. Δεν ξερω για εσας εγω παντως ενοχλουμαι με τις συνεχομενες καθυστερησεις και δεν παει να ειναι η CDPR ή ο θεος ο ιδιος ή η Ubi ή η EA τα ιδια θα πω.. Κανεις δεν εχει το αλαθητο του παπα στα δικα μου ματια. Ναι εννοειται πως δειχνουμε μεγαλυτερη υπομονη σε κατι που αποδεδειγμενα εχει συνηθως πετυχημενη συνταγη αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα κλεινω τα ματια σε καθε τους καθυστερηση ή τα στραβα ματια σε καθε τι περιεργο βλεπω απο το υλικο που εχει φανει μεχρι στιγμης..

Αυτο ειναι ολο και καλο θα ειναι να το κλεισουμε εδω δεν εχει νοημα να το συζηταμε περαιτερω νομιζω, τουλαχιστον εγω δεν θα συμμετεχω σε περαιτερω OT.. Απλα ξαναλεω ο πηχυς του hype εχει φτασει στα υψη και δεν θελω να γινομαι προφητης αλλα ξερετε τι λενε για αυτες τις περιπτωσεις.. Το παιχνιδι αναπτυσσεται ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χρονικο διαστημα, εαν στο κατω κατω ειχαν τοση δουλεια ας επερναν μερικους εκτακτους να βοηθησουν στην αναπτυξη του.. Τοσο χρημα εχει πεσει δεν ειναι πλεον μικρο στουντιακι..

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Οσο αποδοση παραπανω και να εχουν οι ampere παλι στο dlss θα πρεπει να στηριχτουν σε υψηλες αναλυσεις με εξαιρεση ισως την 3080ti...το θεμα ειναι πως αυτο βελτιωνεται συνεχεια οπως στο youngblood και στο control και λογικα θα ειναι ετσι και στο cyberpunk γιατι οι απαιτησεις του rt ειναι ισως ατελειωτες...

Οι Ampere λογικά θα έχουν ανώτερο RT architecture και όχι μόνο περισσότερα τρανζίστορ. Θα είναι μεγάλο το άλμα.

Σχετικά με το βίντεο που ανέβηκε προηγουμένως για το RT ένα είναι το σίγουρο. Υπάρχει περιθώριο για περισσότερα hacks ειδικά αν μιλάμε για κονσόλες. Ένα hack είναι να τρέχεις denoise που χωρίς αυτό δεν θα υπήρχε καν real-time RT. Άλλο hack είναι να ρίχνεις την ανάλυση μόνο σε RT αντανακλάσεις π.χ. και να τρέχεις DLSS πάνω τους. Άλλο να σημάνεις αντικείμενα για τα οποία θα γίνεται ray casting. Άλλο να τρέχεις διαδοχικά καρέ για να προσεγγίσεις καλύτερα το φωτισμό με global illumination(όπως στο Metro). Άλλο να τρέχεις το RT σε χαμηλότερα frame-rates.

Με όλα αυτά τα κόλπα μπορείς να τρέξεις πλήθος RT effects στην έκδοση του game για την κονσόλα, με κάποιους συμβιβασμούς οπτικά(όπως πάντα) και παράλληλα να έχεις περίσσευμα στο pc για μαξ ποιότητα.

Η καθυστέρηση του cyberpunk θα αξίζε αν μπορούσαν να προσέσουν όσο το δυνατόν περισσότερα RT effects. Το λιγότερο RTGI+reflections.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι το ampere θα είναι ποιο δυνατό είναι σίγουρο αλλά η αύξηση από την Nvidia θα έρθει σταδιακά και σε συνδυασμό με τις νέες engine πάλι για σωστό rt θα πρέπει να έχεις diss...το metro για παράδειγμα για να έχει αυτό το φοβερό rt gi θυσίασε αρκετά πράγματα που για μενα καλώς έκανε αλλά δεν νομίζω να το κάνουν όλοι αφού θα έχουν console και pc ...το cyberpunk μέχρι στιγμής είναι rtx τίτλος και αν ισχύει δεν νομίζω να δεις rt σε amd η κονσόλα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Optimized για τα δεδομένα των Turing(χωρίς την καθυστέρηση) ή των Ampere και των RDNA2(με την καθυστέρηση); Πρόσεχε, είναι παγίδα η ερώτηση.

Χέρια ας σηκώσεις ψηλά με τα ποστ που γράφονται, δεν υπάρχει θέμα. Μόνο πόδια να μην σηκώσεις σε Nvidia και Amd μόλις πας στο μαγαζί για να πάρεις την κάρτα που θα μπορεί να το τρέχει.

Μαζί σου έστω και έτσι.

Πίεση για το στούντιο μπορεί να μην υπάρχει από publisher μιας και το αναλαμβανουν εξολοκλήρου μαζί με το distribution που είναι επίσης μια δαπανηρή διαδικασία και καλύτερα κιόλας.  Δεδομένου αυτών και το γεγονός ότι φτάνεις να είσαι ανάμεσα στις top AAA παραγωγές της χρονιάς, ναι το be released when its ready μπορεί να σημαίνει και κάποιο συμβόλαιο Nvidia ,μπορεί να είναι έξτρα χρόνος για tweaks και testing για να μην βγεί σαν τις αρχές του witcher 3(το οποίο είχε διαφορά με τους φωτισμούς του e3 trailer αλλά μόνο flat και σίγουρα όχι φόλα δεν το λες).

Η Ubisoft είναι διαφορετική περίπτωση όταν κάνει ετήσιες κυκλοφορίες και βγάζει παιχνίδια του κιλού, είδε τον κατήφορο με το Breakpoint και είπε να αλλάξει ρότα. Εκεί ναι δεν περιμένεις τρελές αλλαγές γιατί ξέρεις πως κινείται.

Εδώ μιλάμε για μια μόνο κυκλοφορία στην οποία στηρίζεται όλο το εγχείρημα, άντε να έχουν στο pre-production άλλο ένα και με ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις που έχουν οι ίδιοι δημιουργήσει.

Το ότι είμαστε έρμαιοι μια αγοράς με δύο μόνο παίκτες δεν περιμένω να το δω τώρα. Για μένα οποιαδήποτε στιγμή και να κάνω upgrade κέρδος θα είναι όταν έβγαλα 6 χρόνια με την 290.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, kti23 είπε

Μαζί σου έστω και έτσι.

Πίεση για το στούντιο μπορεί να μην υπάρχει από publisher μιας και το αναλαμβανουν εξολοκλήρου μαζί με το distribution που είναι επίσης μια δαπανηρή διαδικασία και καλύτερα κιόλας.  Δεδομένου αυτών και το γεγονός ότι φτάνεις να είσαι ανάμεσα στις top AAA παραγωγές της χρονιάς, ναι το be released when its ready μπορεί να σημαίνει και κάποιο συμβόλαιο Nvidia ,μπορεί να είναι έξτρα χρόνος για tweaks και testing για να μην βγεί σαν τις αρχές του witcher 3(το οποίο είχε διαφορά με τους φωτισμούς του e3 trailer αλλά μόνο flat και σίγουρα όχι φόλα δεν το λες).

Το trailer του Witcher 3 στην Ε3(2013) φαίνεται να είχε global illumination. Εντελώς διαφορετικό μοντέλο φωτισμού από την τελική έκδοση, με color bleeding σαν αυτό του Reshade RT και όχι απλά διαφορετικό στυλ φωτισμού. Προηγμένα particles effects(σκόνη από τον καλπασμό του αλόγου, ομίχλη στους βάλτους, ποιότητα φωτιάς),  μεγάλη ποικιλία βλάστησης, πολύπλοκα physics στα πάντα(ωκεανός, ρούχα, άνεμος κτλ.) και αληθινό volumetric lighting(όχι το φθηνότερο screen space crepescular rays).

Spoiler

 

Από όλα αυτά στο τέλος έμεινε το καλό artwork και τα high res πλην φλατ textures. Οι απαιτήσεις όμως παρέμειναν στο Θεό, αφού  μόνο με την GTX 980 των ~500€ μπορούσες να μαξάρεις σε 1080p και μόνο μετά από oc. Ή με την 980Ti στοκ. Είχα τότε την 970 και δεν κρατούσα καν 50αρι με gameworks στη μέση + shadows στο Ultra. Φαντάσου να είχε βγει νωρίτερα με την 780Ti(=970) στην κορυφή. Μετά βλέπεις το "The Last of Us 2" και σου πέφτουν τα μαλλιά.

Δεν είναι στούντιο που τα πάει καλά στον τεχνικό τομέα. Γι αυτό φοβάμαι πανωλεθρία ειδικά με το RT.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, panagiotis54 είπε

ειναι απλο οι ΕΑ ubi εχουν δημιουργησει κακο κλιμα ενω η cd μονο θετικο...για αυτο την ανεχομαστε ενω οι αλλες το εχουν γ@@...

Μόνο θετικό όχι, κανείς δεν ξέχασε το downgrade του Witcher 3. Απλά βγήκε τόσο καλό το παιχνίδι που το ''ξεχάσαμε''.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Μόνο θετικό όχι, κανείς δεν ξέχασε το downgrade του Witcher 3. Απλά βγήκε τόσο καλό το παιχνίδι που το ''ξεχάσαμε''.

εγω δε το ξέχασα ποτέ αυτό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Έχει δεδομένο goodwill η εταιρία, κερδισμένο επάξια σε μια πορεία χρόνων.

Δοκιμάζουν νέα πράγματα, έχουν όραμα και το υπηρετούν μεθοδικά και αποτελεσματικά.

Δεν ξυπνήσαμε, λ.χ., μια μέρα και είπαμε "η Activision είναι αίσχος", φάγαμε πρώτα στη μάπα κάποια χρόνια με επίσημη πολιτική τα 2 patch και τέρμα, σε σύνθετα παιχνίδια όπως τα Total War. Το ίδιο και με άλλους μεγάλους, για να θυμηθώ πιο πρόσφατα κάτι Anthem που δεν ήταν anthem αλλά γαϊδούρια να γκαρίζουν ανοιξιάτικα.

Βλέπω, λ.χ., το Witcher 3 αυτές τις μέρες με τα δύο DLC, και είναι έπος, καθένα από αυτά τα DLC άλλοι θα τα πουλούσαν για κεντρικά παιχνίδια.

Θέλω να ελπίζω πως την καλή μας πρόθεση και την υπομονή και την -σε γενικές γραμμές- απουσία παραπόνων θα τη δικαιώσουν με το αποτέλεσμα που θα μας παρουσιάσουν.

 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

εγω δε το ξέχασα ποτέ αυτό!

Ούτε εγώ (ειδικά για τα κομμένα gameplay features) αλλα επανόρθωσαν και με το παραπάνω. Ποιος άλλος το κάνει αυτό?! Μονο η Larian μου έρχεται που φαίνεται να ακολουθεί το path της CDPR.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/1/2020 στις 6:02 ΜΜ, Snoob είπε

Έχει δεδομένο goodwill η εταιρία, κερδισμένο επάξια σε μια πορεία χρόνων.

Κοίτα, κορυφαία τα παιχνίδια τους, αλλά η λέξη "goodwill" είναι κάπως ειρωνική και άστοχη με αυτή εταιρία όταν είναι γνωστό ότι ακολουθεί τις απάνθρωπες πρακτικές crunch (όπως η Rockstar). Και μάλιστα αυτό το θέμα πήρε ξανά διαστάσεις πρόσφατα με την ανακοίνωση του ξαφνικού delay. Πολλοί αναρωτήθηκαν αν οι υπάλληλοι που δούλευαν ήδη 100+ ώρες την βδομάδα για να προλάβουν το deadline ενημερώθηκαν εκ των προταίρων ή την τελευταία στιγμή γι αυτή την σημαντική αλλαγή.

Όταν ρωτήθηκε σε συνέντευξη του ο Adam Kicinski μάλιστα απάντησε ότι όχι μόνο δεν θα μειωθούν οι ώρες αλλά θα αυξηθούν κιόλας παρά το 5μηνο delay(!!):

https://www.gamespot.com/articles/cyberpunk-2077-delay-wont-reduce-crunch-as-long-ho/1100-6472839/

Ο τύπος είναι απλά κατάπτυστος και ξεδιάντροπος. 

Τώρα αυτό εμάς μπορεί να μη μας ενδιαφέρει τόσο πολύ σαν gamers αλλά καλό θα ήταν να το έχουμε τουλάχιστον υπόψην όταν τους εκθειάζουμε για θέματα ηθικής...  

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρώτων οι εξτρα ωρες πληρώνονται, δεν τους αφηνουν απλήρωτους και δευτερον εδω και μηνες ειναι προαιρετικες , δεν υποχρεούται ο υπάλληλος να μείνει εξτρά ώρα.

Στην τελικη οποιος κανει αίτηση να δουλεψει εκει ξερει τι τον περιμενει , ειναι μια απο τις πιο απαιτητικές και τελειομανής εταιρίες gaming στον κόσμο , τα βιογραφικα χωρις κοπο δεν εμπλουτιζονται . 

Απέναντι στον καταναλωτή είναι όσο πιο κοντά στο άψογοι γινονται , αυτο ειναι που με ενδιαφερει εμενα.  Ειδάλλως τα μισα προοιντα που αγοράζουμε θα επρεπε να τα απορρίπτουμε γιατί δεν είναι ''ιδανικος'' ο χώρος εργασίας. 

Επεξ/σία από noFEARgr
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...