gokuthelegend Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Εμένα μου φαίνεται λογική κίνηση αλλά τα χρήματα θα έπρεπε να επιστρέφονται σε περίπτωση που το βιογραφικό τους είναι σε καλή κατάσταση, ακόμη και αν δεν πάρουν την δουλειά. Για παράδειγμα όσοι προσληφθούν ο πρώτος τους μισθός θα είναι 25 ευρώ παραπάνω, όσοι δεν προσληφθούν αλλά το βιογραφικό τους ήταν ΟΚ τότες να τους στείλουν τα λεφτά τους πίσω μέσω τραπέζης ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Εννοείται ότι όσοι λέγαν ψέματα στο βιογραφικό τους θα παίρνουν πίσω τα @@ τους (συγνώμη για την έκφραση).
DrLo Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Μα οι αιτήσεις βλέπω ότι γίνονται online. Πως γίνεται να περνάνε τα φίλτρα κομμωτές και σερβιτόροι? Βάζουν random προσόντα κι αν κάτσει? Οι αιτήσεις στη περίπτωση που ανέφερα γίνονται μέσω site γνωστής εταιρείας καριέρας αλλά δεν γίνεται κάποιο φιλτραρισμα, στο mailbox του HR φτάνουν τα πάντα.
The_Judas Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Aπό τη μια βλακεια από την αλλη γλυτώνουν από εκατονταδες αιτησεις του τυπου εχω τελειωσει 3η δημοτικου αλλά σπιτι τις λαμπες του σπιτιου μου τις αλλάζω εγώ και ειμαι και χακερ επειδη εμαθα το τορεντ και κατεβάζω τσοντες. Ναι... για να γίνει κάποιος βοηθός τηλεξυπηρέτησης και βοηθός καταστήματος χρειάζεται πολλά πτυχία και γνώσεις
Praetorianos Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Οι αιτήσεις στη περίπτωση που ανέφερα γίνονται μέσω site γνωστής εταιρείας καριέρας αλλά δεν γίνεται κάποιο φιλτραρισμα, στο mailbox του HR φτάνουν τα πάντα. Ε τότε μαλακία του HR που δέχεται τέτοια κατάσταση. Ένας από τους κυριότερους λόγους που γίνονται online οι αιτήσεις, δεν είναι για να δείξουν εκσυγχρονισμό οι εταιρίες αλλά για να κάνουν αυτόματο φιλτράρισμα των κατάλληλων αιτήσεων. Σε επόμενο στάδιο, το λογικότερο, τιμιότερο και σωστότερο βήμα είναι τα μη επαρκή βιογραφικά να απορρίπτονται αμέσως από το σύστημα για να μην ταλαιπωρούν ούτε την εταιρία ούτε τον αιτούντα, αλλά έχουμε κάμποσο δρόμο μέχρι να φτάσουμε εκεί.
laptop_man Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2012 Ε τότε μαλακία του HR που δέχεται τέτοια κατάσταση. Ένας από τους κυριότερους λόγους που γίνονται online οι αιτήσεις, δεν είναι για να δείξουν εκσυγχρονισμό οι εταιρίες αλλά για να κάνουν αυτόματο φιλτράρισμα των κατάλληλων αιτήσεων. Σε επόμενο στάδιο, το λογικότερο, τιμιότερο και σωστότερο βήμα είναι τα μη επαρκή βιογραφικά να απορρίπτονται αμέσως από το σύστημα για να μην ταλαιπωρούν ούτε την εταιρία ούτε τον αιτούντα, αλλά έχουμε κάμποσο δρόμο μέχρι να φτάσουμε εκεί. Βλάκες διαχειρίζονται και φιλτράρουν βιογραφικά.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Ναι... για να γίνει κάποιος βοηθός τηλεξυπηρέτησης και βοηθός καταστήματος χρειάζεται πολλά πτυχία και γνώσεις Τελευταία φορά που κοίταξα, οι ίδιοι εργοδότες ζητάνε τα πάμπολλα πτυχία και γνώσεις για τις θέσεις που ανέφερες. Βγάλε άκρη τώρα εσύ ...
gokuthelegend Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 [...]Ε τότε μαλακία του HR που δέχεται τέτοια κατάσταση. Ένας από τους κυριότερους λόγους που γίνονται online οι αιτήσεις, δεν είναι για να δείξουν εκσυγχρονισμό οι εταιρίες αλλά για να κάνουν αυτόματο φιλτράρισμα των κατάλληλων αιτήσεων.[...] Και πάλι δεν ξέρεις ποιός γράφει αλήθεια και ποιός ψέματα, κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο είδος πιστοποίησης.
Pantelwolf Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 εν τω μεταξυ το λινκ ειναι απο την κυπριακη cyta,δεν ξέρω αν ισχύει στην ελληνική, αλλα δεν παυει να ειναι απαραδεκτο και δεν ξερω και κατα ποσο νομιμο (τι αποδειξη κόβουν? παροχή υπηρεσιών?)
FedonasP Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Μα η Cyta είναι κράτος (νομίζω). ΟΚ, πέρα από το ζήτημα των 25 ευρώ που μπορεί να είναι άκομψο, θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό να αποθαρρύονται άκυρες αιτήσεις που θα φάνε χρόνο στον/στην HR και μέσα σε αυτές θα χαθούν και οι σχετικές. Όταν η εταιρεία που γνωρίζω πχ ψάχνει χειριστή μονάδας ή executive γραμματέα και πέρνει βιογραφικά από σερβιτότόρους και κομμωτριες σταματά να πολυψάχνει στη μαζα των βιογραφικών και να στηρίζεται περισσότερο σε συστημμένους υποψήφιους. και για πoιο λόγο τότε να υπάρχει το human resources καλά όχι ότι είναι μοναδικό αντικείμενο αυτό στις υποχρεώσεις ενός τέτοιου τμήματος αλλα όπως και να το κάνουμε είναι παραλογισμός αυτό... Να πληρώνουμε αν είναι και το support στα καταστήματα όταν είμαστε εντός εγγύησης γιατί δεν μπορεί τώρα ο τεχνικός να ασχολείται με συσκευές οι οποιες απλά μπλοκάρανε λιγάκι και δεν έχουν χαλάσει εντελώς...
thanocaster Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Παντελή, το γράφω στην πρώτη πρόταση του πρώτου ποστ πως πρόκειται για την Cyta Κύπρου, αλλά, πρώτον, άκουσα (όχι επίσημα, γι αυτό δεν το ανέφερα) πως και στην ελληνική ισχύει (καλό θα είναι αν έχει κάποιος κάτι επίσημο να το μοιραστεί μαζί μας), και, δεύτερον, μικρή σημασία έχει. Το θέμα είναι πως σε ένα σύγχρονο ανεπτυγμένο κράτος, μια εταιρία η οποία δραστηριοποιείται και στην Ελλάδα αποφάσισε κάτι τέτοιο. Και το χειρότερο είναι πως αυτό δεν προκαλεί θυμό και αγανάκτηση στην πλειοψηφία.
Physics_Rulez Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Ρε τα αλάνια τι σκέφτηκαν... κάποιος να τους μαζέψει. Εμετικό το βρίσκω. 25 να ναι οι ώρες τους.
skiabox Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Εχω δει βιογραφικό σταλμένο από Ελβετίδα παρακαλώ, που ζητάει να έρθει να εργαστεί σε ελληνική ξενοδοχειακή επιχείρηση τσάμπα.
Timour21 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2012 Η φήμη πάντως, οτι σου κάνουν αναπάντητη όταν είναι να σε καλέσουν σε interview, για να μην χαλάνε μονάδες, είναι μάλλον ανακριβής.... Ευτυχώς που το άκουσα και γω εγκαίρως, ζαχάρωνα τα Vdsl της... παλιά όμως...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα