Προς το περιεχόμενο

Διδακτρα στους "αιωνιους" φοιτητες


fylatos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

είδες το κράτος εσένα φροντίζει όχι πια άλλους ανεργους πτυχιούχος.. ας γίνουν υδραυλικοί! :P

 

 

όσο για το άλλο απλά πρότεινες να διαγράφονται άτομα που κόπηκαν 3 φορες συνεχόμενα σε ένα μάθημα... από την άλλη όμως μου φάνηκε πιθανό για να κανεις 8 χρονια να έτυχε να κόπηκες σε κάποιο μάθημα 3 φορες συνεχόμενα οποτε τότε τι θα έλεγες ? γιατί με διαγράψατε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 264
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

αν ειναι ετσι οπως τα λετε και τελικα ισχυουν ολα...καθε φορα που θα κοβομαι με 4,5-4,7 γιατι εχω δει και κατι τετοια σε φιλους θα πεφτει κατακεφαλο και οι παραταξεις με καταλειψεις.. :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

είδες το κράτος εσένα φροντίζει όχι πια άλλους ανεργους πτυχιούχος.. ας γίνουν υδραυλικοί! :P

 

 

όσο για το άλλο απλά πρότεινες να διαγράφονται άτομα που κόπηκαν 3 φορες συνεχόμενα σε ένα μάθημα... από την άλλη όμως μου φάνηκε πιθανό για να κανεις 8 χρονια να έτυχε να κόπηκες σε κάποιο μάθημα 3 φορες συνεχόμενα οποτε τότε τι θα έλεγες ? γιατί με διαγράψατε?

Ενα απο τα μεγαλα λαθη που καναν οι γονεις μας οτι πρεπει ντε και καλα να σπουδασουμε να παρουμε ενα χαρτι, γιατι τι εχει ο υδραλικος ή ο σκουπιαδιαρης μια χαρα επαγγελματα ειναι.

 

Οσο για τη διαγραφη δεν θα ελεγα τιποτα ή θα αφηνα τη σχολη ή θα τη τελειωνα πιο γρηγορα, πχ στο λυκειο που κοβομασταν για σεμπτεβριο ειχαμε ενα φοβο και διαβασαμε με κινητρο ενω στη σχολη δεν ειχες κινητρο.

 

Πηγαινες δεν πηγαινες θεωρια, εκανες δεν εκανες εργασιες δεν επαιζε κανενα ρολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενα απο τα μεγαλα λαθη που καναν οι γονεις μας οτι πρεπει ντε και καλα να σπουδασουμε να παρουμε ενα χαρτι, γιατι τι εχει ο υδραλικος ή ο σκουπιαδιαρης μια χαρα επαγγελματα ειναι.

 

Γιατι δεν γινεσαι ενας τοτε? Δεν σε εμποδιζει το πτυχιο να γινεις σκουπιδιαρης, ισα ισα που θα προτιμουσα και οι σκουπιδιαρηδες και οι υδραυλικοι και γενικα ολοι οι μαστορες να ειναι και πτυχιουχοι παρα "αμορφωτοι".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για βοήθα λίγο να καταλάβουμε που κολλάει η διακοπή της συναυλίας με τα αγγλικά πανεπιστήμια και κατ'επέκταση στα ελληνικά και στο θέμα τον διδάκτρων....

 

το σχόλιο του Λυριτζή πως αν γινόταν στην Ελλάδα κλπ το αφήνω ασχολίαστο... είναι προφανές ότι δεν έχει πάει ποτέ σε συναυλία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Ξαναλέω αν το επίπεδο ήταν χαμηλό, δεν θα είχαμε έλληνες φοιτητές σε ξένα κορυφαία πανεπιστήμια, αυτό δεν είναι αρκετός δείκτης? Και δεν βάζω καν στο όλο πλαίσιο ότι τα ξένα πανεπιστήμια έχουν πολλαπλάσια budget και εξοπλισμό / τεχνικό προσωπικό από τα εγχώρια.

 

 

 

Τυχαίο quote για να πω την άποψή μου. Καταρχάς με ενοχλεί ελαφρώς η γενίκευση. Λές ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν γαμάτο επίπεδο και υποννοείται -συνήθως- το ΕΜΠ. Ξέρεις (και με το δεύτερο ενικό εννοώ όλους όσους λένε ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν ψηλό επίπεδο), πανεπιστημιακές σχολές δεν είναι μόνο οι αρχιτεκτονική του EΜΠ ή οι ηλεκτρολόγοι του ΑΠΘ. Πανεπιστημιακού επιπέδου είναι και το φυσικό του Καποδιστριακού ή το μαθηματικό της Πάτρας (που είμαι και εγώ). Που ακριβώς υφίσταται το υψηλό επίπεδο όταν οι μαθητές του 14 και του 15 καλούνται να γίνουν θετικοί επιστήμονες, μαθητές που πιθανόν να μην ξέρουν καν πως πρέπει να διαβάζουν; Πού είναι το επίπεδο όταν στα μισά μαθήματα της σχολής μου εξετάζομαι πάνω σε αποδείξεις θεωρημάτων τις οποίες μου ζητούν να παπαγαλίζω;

 

Και κάτι άλλο: Αφού τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν τόσο ψηλό επίπεδο, γιατί δεν προσελκύουν και φοιτητές από άλλες χώρες, όπως π.χ. αυτά της Αγγλίας, της Αμερικής, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Σουηδίας, της Τσεχίας κλπ; Επίτηδες δεν βάζω μόνο αγγλόφωνες χώρες για να προλάβω το επιχείρημα της γλώσσας. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε προπτυχιακό επίπεδο, αλλά και σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για βοήθα λίγο να καταλάβουμε που κολλάει η διακοπή της συναυλίας με τα αγγλικά πανεπιστήμια και κατ'επέκταση στα ελληνικά και στο θέμα τον διδάκτρων....

 

 

οτι υπαρχει οργανωση και οι νομοι τηρουνται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για βοήθα λίγο να καταλάβουμε που κολλάει η διακοπή της συναυλίας με τα αγγλικά πανεπιστήμια και κατ'επέκταση στα ελληνικά και στο θέμα τον διδάκτρων....

 

Μας δειχνει την διαφορα μεταξυ σοβαρης χωρας και μπουρδελου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχουμε τερματίσει την γελοιότητα....

 

 

και προφανώς έχετε άγνοια για τις συναυλίες στην Ελλάδα...

 

είπε ο Λυριτζής μια μαλακία και την αναπαράγεται αυτούσια...

 

και μετά σας ενοχλεί να σας λέμε παπαγαλάκια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τυχαίο quote για να πω την άποψή μου. Καταρχάς με ενοχλεί ελαφρώς η γενίκευση. Λές ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν γαμάτο επίπεδο και υποννοείται -συνήθως- το ΕΜΠ. Ξέρεις (και με το δεύτερο ενικό εννοώ όλους όσους λένε ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν ψηλό επίπεδο) πανεπιστημιακές σχολές δεν είναι μόνο οι αρχιτεκτονική του ΑΜΠ ή οι ηλεκτρολόγοι του ΑΠΘ. Πανεπιστημιακού επιπέδου είναι και το φυσικό του Καποδιστριακού ή το μαθηματικό της Πάτρας (που είμαι και εγώ). Που ακριβώς υφίσταται το υψηλό επίπεδο όταν οι μαθητές του 14 και του 15 καλούνται να γίνουν θετικοί επιστήμονες, μαθητές που πιθανόν να μην ξέρουν καν πως πρέπει να διαβάζουν; Πού είναι το επίπεδο όταν στα μισά μαθήματα της σχολής μου εξετάζομαι πάνω σε αποδείξεις θεωρημάτων τις οποίες μου ζητούν να παπαγαλίζω;

 

Και κάτι άλλο: Αφού τα ελληνικά πανεπιστήμια έχουν τόσο ψηλό επίπεδο, γιατί δεν προσελκύουν και φοιτητές από άλλες χώρες, όπως π.χ. αυτά της Αγγλίας, της Αμερικής, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Σουηδίας, της Τσεχίας κλπ; Επίτηδες δεν βάζω μόνο αγγλόφωνες χώρες για να προλάβω το επιχείρημα της γλώσσας. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε προπτυχιακό επίπεδο, αλλά και σε μεταπτυχιακό ή διδακτορικό.

Αρχικα δεν ειπα γαματο ειπα υψηλοτατο και η διαφορα ειναι οτι αν συγκρινεις αντιστοιχου επιπεδου πανεπιστημια το επιπεδο μαθητων ειναι αντιστοιχο. Για πηγαινε σε ενα μετριο πανεπιστημιο στην Αγγλια και ζητα του να σου κανει παραγωγιση με δυο μεταβλητες να δεις μεχρι που θα χασκει. Εχουν σοβαρο προβλημα (υπαρχουν αρθρα σε πολλες εφημεριδες) με το μεσο επιπεδο μαθητων, σκεφτονται να καταργησουν τα Α level λογω του οτι τα περνανε ατομα που δεν πρεπει, εκτος του οτι ειναι σχεδον αδυνατο να μεινεις. Και φυσικα επιλεγουν παρα πολλοι ασχετα μαθηματα κι οχι μαθηματικα για να βγαζουν υψηλους βαθμους. Και αναφερομαι μονο σε Αγγλια που γνωριζω, φαντασου τι γινεται σε λιγοτερο γνωστα συστηματα.

 

Βρισκομαι σε πανεπιστημιο με υποτιθεται αυστηροτατα κριτηρια εισαγωγης και εχω στατιστικολογο που δεν ξερει τι ειναι τα διαστηματα εμπιστοσυνης. (Αντιστοιχα φυσικα εχω και φιλοσοφο που ξερει ολοκληρωματα οποτε ειναι και στον ανθρωπο καμια φορα)

 

Για θεματα παπαγαλιας εδω στο φορουμ εχουμε παιδι που ζει στο Βελγιο και του ζητησε ο καθηγητης να μαθει τον αριθμο των σελιδων που γραφει την ταδε ερωτηση, τρελοι υπαρχουν παντου.

 

Με τη σειρα μου τωρα κι εγω να ρωτησω/επισημανω (τριτη φορα). Γιατι μου εγραψες ΗΠΑ/Αγγλια/Γαλλια/Σουηδια και δεν μου εγραψες Ουγγαρια/Μαλτα/Τουρκια/Αλβανια. Γιατι συγκρινετε συνεχωσ τα καλυτερα πανεπιστημια στον κοσμο με τα μετρια της Ελλαδας. Εχεις εικονα απο μετρια πανεπιστημια στην Γαλλια/Σουηδια/ΗΠΑ; Επισης πολλοι πανε Βουλγαρια για σπουδες, λεει κατω αυτο για το επιπεδο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...