Dark-o-phobia Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Αυτό με το paypal έγινε και σε εμένα, τους κάλεσα και είπαν ότι θα στείλουν σήμερα ενημέρωση σχετικά με το κουπόνι. Από ότι φαίνεται ήταν λάθος του συστήματος το όλο θέμα οπότε πολύ πιθανόν όσοι χρεώθηκαν να μην τους επιστραφούν τα χρήματα. Υπάρχει βέβαια πάντα και η λύση του dispute στο PayPal αν και δεν μου αρέσει καθόλου σαν επιλογή.
sotiriadisc Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 (επεξεργασμένο) Μου απάντησε το efood : Γεια σου!Λάβαμε το αίτημά σου για την επιστροφή του ποσού αξίας 10 ευρώ λόγω χρήσης του κουπονιού efoodchallenge.Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως με βάση τους όρους χρήσης μας, για να είναι έγκυρο το κουπόνι θα πρέπει να το έχεις λάβει είτε σε έντυπη μορφή, από κάποιον εκπρόσωπό μας, είτε σε ηλεκτρονική μορφή στο προσωπικό σου e-mail.Γι'αυτόν το λόγο θα χρειαστούμε να μας προωθήσεις το e-mail με τον προσωπικό κωδικό που έλαβες από εμάς, ή να μας στείλεις φωτογραφία του έντυπου κωδικού ώστε να προβούμε στην επιστροφή του ποσού.... δεν εβγαλα ακρη απο το τηλεφωνο ... ανοιξα dispute στο paypal Επεξ/σία 31 Μαΐου 2017 από sotiriadisc
bromiaris Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Εγώ έκανα παραγγελία που δεν ξεπέρασε το κουπόνι των 10 ευρώ(9,7 ευρώ συγκεκριμένα) και σαν τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα… ώστε στο τέλος να είναι οοοοολα καλά! Αν στην απίθανη περίπτωση που δεν γίνεται κάτι άλλο και χρεωθείτε μην αγχώνεστε.. έτσι και αλλιώς θα τρώγατε με τα δικά σας χρήματα…
Papastratos76 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Εγώ έκανα παραγγελία που δεν ξεπέρασε το κουπόνι των 10 ευρώ(9,7 ευρώ συγκεκριμένα) και σαν τρόπο πληρωμής πιστωτική κάρτα… ώστε στο τέλος να είναι οοοοολα καλά! Αν στην απίθανη περίπτωση που δεν γίνεται κάτι άλλο και χρεωθείτε μην αγχώνεστε.. έτσι και αλλιώς θα τρώγατε με τα δικά σας χρήματα… Αφου δεν εβαλες πιστωτικη καρτα πως θα σε χρεωσουν;
k_dinos Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Αυτό με το paypal έγινε και σε εμένα, τους κάλεσα και είπαν ότι θα στείλουν σήμερα ενημέρωση σχετικά με το κουπόνι. Από ότι φαίνεται ήταν λάθος του συστήματος το όλο θέμα οπότε πολύ πιθανόν όσοι χρεώθηκαν να μην τους επιστραφούν τα χρήματα. Υπάρχει βέβαια πάντα και η λύση του dispute στο PayPal αν και δεν μου αρέσει καθόλου σαν επιλογή. Εγώ προχώρησα σε dispute , ανέφερα ότι έχω και screenshot της παραγγελίας
beastie74 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 εγω τους κάλεσα χθες με το που εγινε η παραγγελία και με ενημέρωσαν οτι σε 24 ωρες θα εχουν πιστωθει Edit απαντησαν οτι δεν το δεχονται με χαζη δικαιολογια. dispute sto paypal.
Dark-o-phobia Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Πάντως αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι όσοι πλήρωσαν με paypal και "δούλεψε" το bug του site του efood που δεν παίζουν ταυτόχρονα paypal+κουπόνι (ακόμα μια τεχνική αστοχία από μέρους τους) δεν έχουν δικαίωμα στην έκπτωση γιατί δεν είναι προσωπικό το κουπόνι, αλλά όσοι πλήρωσαν με κάρτα -και δεν μπορούν να τους κάνουν τίποτα- έχουν δικαίωμα στην έκπτωση. Τραγική διαχείριση -προφανέστατα- δικού τους τεχνικού λάθους, άσχετα με το τι ζημιά μπορεί να τους δημιούργησε όλο αυτό είναι μεγάλη εταιρεία και πρέπει να συμπεριφέρεται ως τέτοια. Προσωπικά δεν έχω σκοπό να ξαναχρησιμοποιήσω την υπηρεσία τους στην οποία μετράω πάνω από 120 παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, υπάρχουν αρκετές επιλογές εκεί έξω, και φυσικά δεν έχει να κάνει με τα 6 κάτι ευρώ που μου "πήραν" αλλά με την χαζή, κατά την γνώμη μου, αντιμετώπιση αυτής της "κρίσης". 3
achisael Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 Δημοσ. 31 Μαΐου 2017 ργω με paypal πληρωσα καο δεν μου πηραν παραπανω 2
sokelas Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ξέρει κανείς αν η προσφορά του Βασιλόπουλου που τρέχει εδώ και καιρό για δώρο επιταγή 6 ευρώ με συνολικές αγορές 80ευρω, είναι μια δώρο επιταγή μαξιμουμ; Ή κάθε 80ευρω παίρνεις και μια οπότε είναι πιο πολλές;
k_dinos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Πάντως αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι όσοι πλήρωσαν με paypal και "δούλεψε" το bug του site του efood που δεν παίζουν ταυτόχρονα paypal+κουπόνι (ακόμα μια τεχνική αστοχία από μέρους τους) δεν έχουν δικαίωμα στην έκπτωση γιατί δεν είναι προσωπικό το κουπόνι, αλλά όσοι πλήρωσαν με κάρτα -και δεν μπορούν να τους κάνουν τίποτα- έχουν δικαίωμα στην έκπτωση. Τραγική διαχείριση -προφανέστατα- δικού τους τεχνικού λάθους, άσχετα με το τι ζημιά μπορεί να τους δημιούργησε όλο αυτό είναι μεγάλη εταιρεία και πρέπει να συμπεριφέρεται ως τέτοια. Προσωπικά δεν έχω σκοπό να ξαναχρησιμοποιήσω την υπηρεσία τους στην οποία μετράω πάνω από 120 παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, υπάρχουν αρκετές επιλογές εκεί έξω, και φυσικά δεν έχει να κάνει με τα 6 κάτι ευρώ που μου "πήραν" αλλά με την χαζή, κατά την γνώμη μου, αντιμετώπιση αυτής της "κρίσης". Τραγικοί είναι και δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι. Φυσικά και δεν με νοιάζουν τα 10€, ο κόπος και ο χρόνος που θα τους "αφιερώσω" θα μου κοστίσει πολύ περισσότερο. Αλλά δεν μπορεί να μου στέλνουν επιβεβαιωτικό mail με ένα Χ σύνολο παραγγελίας και να με χρεώνουν Χ+10€. Και τι νομίζουν? Ότι επειδή μας τα πήραν μέσω paypal οι τράπεζες θα κυνηγάνε το paypal και όχι αυτούς? Έχει να πέσει τρελό κράξιμο σε όλα τα social media που τους καίει, αλλά θα το τραβήξω και ακόμα παραπάνω. Ελπίζω τα dispute να πέσουν βροχή και να τους βάλει χέρι και το paypal 2
sunstar Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Ξερουν να χαλανε εκατομμύρια σε διαφημισεις στη tv (ξερω ποσο κοστιζουν τα δευτερολεπτα γιατι εργαζομουν σε καναλι) και τους χαλαει που τους φυγανε καποια 10ευρα και φερονται πλήρως αντιεπαγγελματικα σε πελατες τους και μαλιστα καθημερινους. Δεν πρεπει να μεινει ετσι, να μαζευτούμε και να τους κραξουμε παντου. 1
Antonis3d Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Εγινε ενα λαθος απο μια κατα τα αλλα πολυ αξιολογη και χρησιμη υπηρεσια και αμεσως να τους θαψετε, τα δεκαδες αλλα κουπονια που εχουν προσφερει και η ιδια η υπηρεσια που ειναι απιστευτα χρησιμη δεν σας χαλασε ομως; Μην κοιταμε μονο ενα συμβαν παιδια, να εκτιμαμε και λιγο αυτα που εχουμε... 12
paylidis Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Το προβλημα με το Paypal και το efood υφίσταται εδω και πολύ καιρό (πανω απο μήνα), εχω κανει αρκετες παραγγελίες με κουπονι + paypal, με χρέωνε το ποσό και δεν περναγε καν η παραγγελία στο καταστημα...! Καπακι τηλεφωνα μπινελικια και μετα απο 2 μερες refund Τόσο πολύ πια δεν μπορουν να γραψουν 3 σελιδες κωδικα να το λύσουν ή απλα τους βολευει; απαραδεκτό.
bromiaris Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Πάντως αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι όσοι πλήρωσαν με paypal και "δούλεψε" το bug του site του efood που δεν παίζουν ταυτόχρονα paypal+κουπόνι (ακόμα μια τεχνική αστοχία από μέρους τους) δεν έχουν δικαίωμα στην έκπτωση γιατί δεν είναι προσωπικό το κουπόνι, αλλά όσοι πλήρωσαν με κάρτα -και δεν μπορούν να τους κάνουν τίποτα- έχουν δικαίωμα στην έκπτωση. Τραγική διαχείριση -προφανέστατα- δικού τους τεχνικού λάθους, άσχετα με το τι ζημιά μπορεί να τους δημιούργησε όλο αυτό είναι μεγάλη εταιρεία και πρέπει να συμπεριφέρεται ως τέτοια. Προσωπικά δεν έχω σκοπό να ξαναχρησιμοποιήσω την υπηρεσία τους στην οποία μετράω πάνω από 120 παραγγελίες τα τελευταία 3 χρόνια, υπάρχουν αρκετές επιλογές εκεί έξω, και φυσικά δεν έχει να κάνει με τα 6 κάτι ευρώ που μου "πήραν" αλλά με την χαζή, κατά την γνώμη μου, αντιμετώπιση αυτής της "κρίσης". Τραγικοί είναι και δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι. Φυσικά και δεν με νοιάζουν τα 10€, ο κόπος και ο χρόνος που θα τους "αφιερώσω" θα μου κοστίσει πολύ περισσότερο. Αλλά δεν μπορεί να μου στέλνουν επιβεβαιωτικό mail με ένα Χ σύνολο παραγγελίας και να με χρεώνουν Χ+10€. Και τι νομίζουν? Ότι επειδή μας τα πήραν μέσω paypal οι τράπεζες θα κυνηγάνε το paypal και όχι αυτούς? Έχει να πέσει τρελό κράξιμο σε όλα τα social media που τους καίει, αλλά θα το τραβήξω και ακόμα παραπάνω. Ελπίζω τα dispute να πέσουν βροχή και να τους βάλει χέρι και το paypal Μην τρελαίνεστε… δεν λέω ότι είναι σωστό αυτό που έγινε αλλά ηρεμίστε και σκεφτείτε ότι έτσι και αλλιώς θα κάνατε παραγγελία για να φάτε.. σωστά? Εκτός και αν καθόσασταν νηστικοί… ή πιέσατε τον εαυτό σας με το ζόρι να αγοράσει για να μην στενοχωρηθεί το e-food… 1
sotiriadisc Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2017 καλημέρα και καλό μηνα σε όλους πολλα παιδια όπως και εγω δεν ειχαμε σκοπο να παρουμε κατι , ειδαμε το κουπονι 10 ευρω και καναμε παραγγελια 10,χ ευρω . Οπότε περιμεναμε να ειναι τσαμπα για αυτο και το θεμα. Εαν ηξερα οτι το κουπονι ειναι προσωπικο και πρεπει να εχει δωθει σε εμενα κτλ και να κανο παραγγελια με το acount που ειναι ζευγαρι με τον κωδικο και ολη αυτη την φασαρια δεν θα ειχα μπει στον κοπο ... ελα ομως που το συστημα τους σε αφηνε να κανεις παπαδες , μπορουσα να κανω 10 παραγγελιες με ιδιο κωδικο και να πλιρωσω 3 ευρω στο συνολο ... οποτε ναι μεν εμεις πηγανε να φαμε / πιουμε τσαμπα αλλα και το συστημα τους μας αφησε. Τελος 10 ατομα εκαναν το ιδιο πραγμα και στους χ εγινε χρεωση 0.χ ευρω ενω στους αλλους χ εγινε χρεωση 10+0.χ ευρω... εγω εκανα διαφημιση την υπηρεσια προχτες και σημερα εχω κανει συσφημιση την υπηρεσια ... ποιος ειναι κερδισμένος / χαμένος ? δεν ειναι τα 10 ευρω το θεμα αλλα η ολη λειτουργια της υπηρεσιας .... μου θυμιζει το pockee στην αρχη επεσε κοσμος μετα αρχισαν να ελεγχουν / κοβουν καταστηματα κτλ και τελικα πολλοι ΄(όπως και εγω) το παρατησαμε 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις