Προς το περιεχόμενο

Η Sony ανακαλεί την πώληση του Xperia Tablet S εξαιτίας κατασκευαστικού λάθους


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Από SE έχω προμηθευτεί μόνο κινητά μέχρι στιγμής 3 μοντέλα κανένα άλλο προιόν της. Αλλά διαβάζοντας την ανακοινωση κακά τα ψέματα το να παραδεχτεί το λάθος της δίνει ένα συν.

Αν σκεφτούμε με τι κύμα δυσαρέσκειας πελατών θα υπήρχε αν δεν το έκανε και θα τους έχανε σίγουρα ως μελλοντικούς πελάτες, ενώ τώρα μπορεί να ελπίζει ... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπραβο τους,τουλαχιστον αυτοι δεχτηκαν το προβλημα.......Μετα πως να μην σταθεις θετικα σε μαι τετοια εταιρια,που αν μη τι αλλο καλυπτη τον πελατη της!!

 

Αυτό ακριβώς... Τουλάχιστον η sony παραδέχτηκε το λάθος της και απέσυρε από την αγορά το ελλατωματικό προιόν της....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλακία. Θα έπρεπε να τελειώνουν την ανακοίνωση ως εξής;

 

«Βασικά οι χρήστες πετάνε με λάθος τρόπο το νερό στην συσκευή γι' αυτό χαλάει».

 

hahaha.

Αν ήταν η Apple έτσι θα απαντούσε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι σαν την asus με το prime.. μονο στην αμερικη καταφεραν να τα επιστρεψουν. να θυμισω το prime εχει παρα πολυ αργο internal drive και καταστρεφει την συσκευη που παει πιο αργα και απο μονοπυρηνο. μπραβο στην sony λοιπον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλοι τη βγάζουν με μια συγγνώμη και άλλοι κάνουν ανάκληση. Μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδιες οι περιπτώσεις, αλλά δείχνει το πως βλέπει τον πελάτη η κάθε εταιρία.

Τώρα θα μου πεις σιγά το θέμα οι χάρτες, εδώ δε δούλευε η κεραία και ο άλλος μοίραζε bumpers.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμένα μιλάμε η για την εταιρία ? για την ποιότητα μήπως ? εγώ είμαι αγράμματος πήρα laptop να μάθω.. αλλά άμα το βρεις κ κάπου γραμμένο να μου το πεις.. και το servis μπήκε και καλά στην sony με το μοντέλο και το βρήκε ούτε αυτός δεν το ήξερε.. τώρα θα μου πεις οτι δεν διεκδίκησα σωστά την εγγύηση.. και θα σου πω ναι,δεν αγόρασα sony για να τρέχω σε δικηγόρους κ δικαστήρια.. το σκότωσα και πήρα Samsung και τα έσπαγε σε σχέση με το Vaio σε όλα ! Η Sony δεν δίνει drivers κ bios από vista σε 7 μπας και αγοράσεις άλλο ..

 

δεν μπορώ να το πιστέψω ότι στους όρους της εγγύησης δεν αναγράφεται το είδος της εγγύησης που δίνει στην οθόνη του. κάτι τέτοια ούτε στα Turbo-X δεν γίνονται. άσε που δεν πρέπει να στέκεται νομικά...

από εκεί και πέρα, αν είσαι αγράμματος και θες να αγοράσεις laptop, βρίσκεις κάποιον "γραμματισμένο" σου λέει πιο μοντέλο θα αγοράσεις συγκεκριμένα αφού του έχεις εξηγήσει τις ανάγκες σου. τώρα, αν δεν μπορείς να βρεις κάποιον.... καλή τύχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλακία. Θα έπρεπε να τελειώνουν την ανακοίνωση ως εξής;

 

«Βασικά οι χρήστες πετάνε με λάθος τρόπο το νερό στην συσκευή γι' αυτό χαλάει».

 

κατι τετοια τα λεει μονο η apple για τα κινητα της δε τα κρατατε σωστα γι αυτο δεν εχετε σημα κι ενα σωρο αλλα περι καμερας

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ το είχα πει... τα tablet (ανεξαρτήτου μάρκας) κάνουν μόνο για δίσκο σερβιρίσματος... αν αυτό δεν αντέχει το νερό τι κάνουμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προσπαθώ τελικά δεν σημαίνει ότι τα καταφέρνω.. και με αυτά που έχουμε δει στα τελευταία Vaio μάλλον έχει παραιτηθεί και από την προσπάθεια..

 

Τουλάχιστον ανακαλεί...

Δεν σου λέει ούτε μην το φέρνεις σε επαφή με νερό ούτε σου δίνει bumpers :)....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...