Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

https://www.rockpapershotgun.com/2016/07/14/star-citizen-refund/

 

 

 

 

Ουδέν σχόλιο........ :devil:

 

 

Και ας μην ξεχνάμε το φιάσκο....

 

https://www.youtube.com/watch?v=ZWq8ynUq7w

 

Βασικα απο το παραπανω αρθρο μου εκαναν εντυπωση τα εξης σημεια που πολυ σωστα ειναι ηδη quoted απο τον συγγραφεα του αρθου:

 

“You made your pledge to the crowd funding campaign to raise funds for the development of ‘Star Citizen’. When you contributed your pledge it was applied to the building of the game and the team and resources needed to make it happen.”

“It would not be appropriate to use our current backers’ development pledges to refund an earlier pledge which has already been used for Game Cost. Put simply, “takebacks” are not in the spirit of crowdfunding.”

 

 

 

 

και

 

 

“Nonetheless, having reviewed complainants interactions with our customer service agents, we have determined that it is also in our interests to terminate his participation in our fundraising community. We are therefore agreeing to close complainant’s account permanently and we will issue a refund of his pledge promptly.”

 

 

Δηλαδη η ιδια η εταιρεια σου λεει οτι χρησιμοποιησε τα χρηματα σου για να αναπτυξει το project της και πλεον δεν ειναι διαθεσιμα για refunding, αλλα στα ξαναδινει για να το βουλωσεις και να μη συνεχισεις με αυτο το θεμα γιατι κανει κακο στο image της. Κοινως παρτα και μη μιλας για να μη ξεσηκωσεις και τους υπολοιπους.

 

Η απορια μου (επειδη δεν το εψαξα περαιτερω) ειναι η εξης : Το refund δεν υφισταται στο crowdfunding αλλα μονο σε οσους αγορασαν πακετα αργοτερα??? Και αυτο ισχυει γενικα σε ολα τα crowdfunding projects???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Το refund δεν υφισταται στο crowdfunding αλλα μονο σε οσους αγορασαν πακετα αργοτερα??? Και αυτο ισχυει γενικα σε ολα τα crowdfunding projects???

 

Στη θεωρία, στο crowdfunding, ένας backer στηρίζει μια εταιρεία στην ανάπτυξη ενός project, καλή τη πίστη, και με το ρίσκο το project να μην ολοκληρωθεί ποτέ, να αποδειχθεί μη βιώσιμο κλπ. Οπότε σε αυτό το πλαίσιο έχει νόημα το "no takebacks".

 

Αυτό στην θεωρία... Αν η εταιρεία/ ομάδα δεν δείξει "καλό πρόσωπο" (πχ δεν δίνει τακτικά updates προόδου, δεν έχει updates που να εξηγούν επαρκώς δυσκολίες ή λόγους που το project καθυστερεί ή είναι αδύνατο να ολοκληρωθεί, ή αν δεν φαίνεται να δουλεύει προς την ολοκλήρωση του project αλλά σε άλλα projects, δεν φαίνεται να ανησυχεί που έχουν περάσει χρόνια από το εκτιμώμενο release date κλπ) τότε ένας backer είναι λογικό να ανησυχεί για το πώς επενδύθηκαν/ χρησιμοποιήθηκαν τα χρήματά του, και να χαθεί η εμπιστοσύνη προς την εταιρεία (υπάρχουν kickstarter projects που αποδείχθηκαν ξεκάθαρα ότι ήταν απάτες). 

 

Τα πράγματα γίνονται λίγο πιο σύνθετα όταν στο crowdfunding πέρα από το project-στόχο, η εταιρεία έχει υποσχεθεί έξτρα rewards (πολλές φορές physical) ανάλογα με το ύψος των pledges. Και σίγουρα είναι χειρότερα σε βάρος της εταιρείας όταν μετατοπίζει το "kickstarting" σε pre-ordering του παιχνιδιού με συγκεκριμένα ships κλπ.

 

To kickstarter έχει βάλει στους όρους χρήση του κάποιες κατευθυντήριες γραμμές προς τις ομάδες που ξεκινούν crowdfunding campaigns, και διαπιστώνουν ότι δεν μπορούν να ολοκληρώσουν το project ή χάνουν την εμπιστοσύνη των backer τους. Εν συντομία, δεν δίνει το ίδιο το kickstarter refunds, αλλά παροτρύνει την εταιρεία να ενημερώσει και να αποζημιώσει κάπως τους backers, και δεν την καλύπτει αν οι backers αποφασίσουν να κινηθούν νομικά -- ειδικά αν οι τελευταίοι κρίνουν ότι οι εξηγήσεις και οι αποζημιώσεις δεν αρκούν και μπορούν να αποδείξουν ότι το project δεν ολοκληρώθηκε και τα rewards δεν εκπληρώθηκαν (...)

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Star Citizen πάντως, από ό,τι καταλαβαίνω τα πράγματα (έπρεπε να) είναι πολύ απλά. Γιατί (από το άρθρο του RPS): 

 

But basically at the heart of it all is the fact that Star Citizen recently changed its terms of service. Previously, these had said that backers would be entitled to a refund if Roberts Space Industries “has failed to deliver the relevant pledge items” after eighteen months had passed from the release date (see that archived here, under the heading ‘VII . Fundraising and Pledges’). Star Citizen’s initial release date was November 2014.

Που σημαίνει ότι δεσμευόταν από μόνοι τους να δώσουν refunds σε αυτήν ακριβώς την περίπτωση, και το οποίο αυτόματα μετατρέπει την αρχική τους άρνηση σε μπαρούφες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υποθέσω όλοι αυτοί πληρώνονται  με υποσχέσεις έτσι; 

cC3YeYv.jpg

 

i8pDCas.jpg

 

H1mbWxc.jpg

 

pHvs2GM.jpg

 

http://imgur.com/a/0pEmV

 

Άμα κάνεις δωρεά 3000$ για ένα game 60$ και μετά αλλάξεις γνώμη γιατί ξενέρωσες δεν σου φταίει ο κάθε εισαγγελέας για την βλακεία σου :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Άμα κάνεις δωρεά 3000$ για ένα game 60$ και μετά αλλάξεις γνώμη γιατί ξενέρωσες δεν σου φταίει ο κάθε εισαγγελέας για την βλακεία σου :P

Ξεκινώ από αυτό.

Μπορεί να το βλέπω οικονομικά ανεύθυνο και απερίσκεπτο να κάνει κανείς back σε αυτό το ποσό, αλλά πάλι δεν ξέρω την οικονομική ευχέρεια του καθενός, το πόσο προτεραιότητα μπορεί να αποτελέσει για κάποιον να υποστηρίξει κάτι που προφανώς θέλει πολύ να δει να υλοποιείται (για διάφορους λόγους που για κάποιον μπορεί να περισσότερο έγκυροι από όσο εκτιμώ -- πχ συναισθηματικοί, κόλλημα με space opera drama ή space battles, καλές αναμνήσεις από την εποχή των WC / Privateer τίτλων)

 

Το βρίσκω ιδιαίτερα όμως ενοχλητικό να τα βάζει κάποιος απ'έξω με τον backer που στήριξε την εταιρεία με ένα σημαντικό(τατο) ποσό, και δεν θα είχε απολύτως κανένα πρόβλημα αν το project είχε ολοκληρωθεί όπως περίμενε βάσει του αρχικού pitch. Ειδικά όταν το θέμα είναι εμπιστοσύνης που δεν υφίσταται πια μεταξύ backer και της εταιρείας και η οποία εμπιστοσύνη είναι εξ' ορισμού ο λόγος που γίνεται ένα pledge σε crowfunding projects. Και ιδιαίτερα όταν η ίδια η εταιρεία έβαλε όρο για refunds στο ToS.

 

Μήπως τους έπεσε άσχημα που είχαν τέτοια pledges; Μήπως δεν κυνήγησαν για ένα μεγάλο διάστημα (και ακόμα νομίζω; ) τέτοια pledges pre-orders;

Σίγουρα δεν είναι ο μόνος που έδωσε πάνω από $1000. Όλοι αυτοί βλάκες ήταν;

 

Γιατί κάποιος να πάρει το μέρος της εταιρείας σε αυτή την περίπτωση;

 

Να υποθέσω όλοι αυτοί πληρώνονται  με υποσχέσεις έτσι;

Έστω ότι όλοι αυτοί πληρώνονται και είναι ακόμα στην ομάδα ανάπτυξης. Το project δεν φτιάχνεται όμως με φωτογραφίες και χαμόγελα. Ιστορικά, δεν θα είναι η CIG η πρώτη μεγάλη εταιρεία που θα πέσουν έξω τα καράβια της επιδιώκοντας την υλοποίηση ενός παιχνιδιού που ξέφυγε πολύ πάνω από προϋπολογισμούς και timeframes. Και σε εκείνες τις εταιρείες τα πολυαριθμα στελέχη από τα επιμέρους τμήματα χαμογελούσαν στις φωτογραφίες. 

 

Όταν βγαίνεις εκτός εκτίμησης (όχι μία και δυο), τότε δεν γιορτάζεις, αναδιπλώνεσαι. Δεν υπόσχεσαι παραπάνω πράγματα, είσαι ειλικρινής. Δεν πας σε TBD release date όταν έχεις χάσει τον στόχο. Οφείλεις να κάνεις σοβαρή αναθεώρηση του πλάνου σου, να το προσγειώσεις όσο περισσότερο γίνεται, να δεις τι έχεις και τι μπορείς να κάνεις που θα είναι playable και αξιοπρεπές πριν ξεμείνεις από λεφτά. 

 

Είμαι (σχεδόν) βέβαιος ότι ο Chris Roberts έχει την πεποίθηση ότι μπορεί να φτιάξει το παιχνίδι που έχει υποσχεθεί και ότι από τη μεριά του θεωρεί ότι έχει (ακόμα) αυτή την δυνατότητα.

Από εκεί και έπειτα, όμως, φαίνεται να βλέπει επιπόλαια ή και να παραβλέπει το ότι είναι χρόνια μακριά από το να φτιαχτεί όντως αυτό το παιχνίδι όπως το έχει υποσχεθεί.

Όπως επίσης παραβλέπει και το πόσο αυτό θα αρχίσει (ή έχει ήδη αρχίσει) να λειτουργεί σε βάρος της αξιοπιστίας της δικής του και της εταιρείας του, να επιβαρύνει το budget (χρειάζονται πόροι που δεν είχαν υπολογιστεί στις αρχικές εκτιμήσεις) και το development team (ο στόχος συνεχώς μετατοπίζεται, το πλάνο αλλάζει συνέχεια, δεν μπορείς να δεσμεύεις κάποιον από τον κόσμο αυτό επ' αόριστον κλπ).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα με μερικά stats τους ξεπετάνε πολλούς όπως ένας web developer πριν 6 μήνες.

 

ΠΧ: είχε 7.000 pounds αυτός από το πρώτο χρόνο active 350+ login, accepted all TOS changes , 750+ ώρες online

Συνέχεια με το support (concierge), ερωτήσεις και προβλήματα.... άρχισε τα τρελά στο forum = banned  

μετά άρχισε να "φλερτάρει" με κοπέλες του support UK = blocked και εκεί... 

 

Μετα πήγε στο SomethingAwful forums και αυτός και αρχίσανε τις επιθέσεις παντού... 

 

Του έδωσαν τα λεφτά του πίσω για τoν ίδιο λόγο... δεν θέλουμε τέτοια άτομα στην community μας.

Μετα από τόσες ώρες game-play on-line δεν έπρεπε να του δώσουν τίποτα ...

 

Μετα έκανε νέο account και αγόρασε το single player campaign μόνο... στο οποίο έφαγε ban + refund

 

Επειδή δουλεύω λιανική οι τρελοί δεν είναι λίγοι ... όσο και o ¨πελάτης" να έχει δίκιο μερικοί είναι για στραγγάλισμα να μην αφήσουν απογόνους :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με καλυψε ο Praetorian οποτε και δεν εχω να πω κατι αλλο επι του θεματος. Απλα ειχα λανθασμενη εντυπωση για το kickstarter γιατι δεν ειχα διαβασει ποτε τα  terms of use. Ξενερωσα λιγο tbh αλλα ειναι offtopic.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη θεωρία, στο crowdfunding, ένας backer στηρίζει μια εταιρεία στην ανάπτυξη ενός project, καλή τη πίστη, και με το ρίσκο το project να μην ολοκληρωθεί ποτέ, να αποδειχθεί μη βιώσιμο κλπ. Οπότε σε αυτό το πλαίσιο έχει νόημα το "no takebacks".

 

 

 

To project έχει αποτυχει για να ζητάνε τα λεφτά πίσω?

 + το November 2014 του Kick-starter εάν δεις λέει  "estimated " και αυτό πριν πάρει 1 ευρώ και όχι τα 120+ μύρια 

τότε το project ήταν πιο μικρο και μεγάλωσε με τα έχτρα goals στο kick starter... πριν καν λήξει ο μήνας  του από 30-40 hand crafted solar systems ...πήγαμε στα 100+ και πραγματικά έχτρα goals δεν έχει βάλει από το πρώτο χρόνο στα 35+ όλα τα άλλα ήταν καθαρά μάρκετινγκ και δώρα... και σταμάτησε στα 65 περίπου κάτι χρόνια πριν. 

 

Από Σεπτέμβριο 2015 είναι όλοι "hardcore focused" στο να τελειώσουν το single player πρώτα και αργότερα το online  (σαν GTA V)

 

To παιχνίδι μπορεί να είναι άθλιο και B movie για μερικούς 

Αλλα είδαμε κανένα καλό space sim game από την εποχή του Freelancer ?

Για αυτό ξέσπασαν όλοι απότομα με τρελά λεφτά...

 

Και μετά από αυτήν την "επιτυχία" είδαμε όλους να φτιαχνουν "space games" COD γκουχου :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

To project έχει αποτυχει για να ζητάνε τα λεφτά πίσω?

Από ό,τι καταλαβαίνω από το άρθρο, το αίτημα για επιστροφή στηρίχθηκε στην υπόσχεση που υπάρχει στο ToS. 

Δεν νομίζω ότι έχει αποτύχει ως project, αλλά ούτε έχει πετύχει. Στο marketing του crowdfunding και των pre-orders πέτυχε, συμφωνώ. Ως project, κάποιοι θα έχουμε την υπομονή μέχρι να ξεκαθαρίσει η έκβαση...

 

Για κάποιους --όχι για όλους-- αυτό το "ακόμα σε ανάπτυξη" είναι κριτήριο αποτυχίας. Δεν το βρίσκω παράλογο. 

 

Το ότι το scope ενός έργου διευρύνθηκε (κι εδώ από ήδη μεγάλου scope και φιλόδοξου πλάνου) επειδή συγκεντρώθηκαν περισσότερα χρήματα δεν είναι - για μένα- δείγμα καλής οργάνωσης project.

 

Δεν θυμάμαι από τα  projects που έπεσαν σε αυτή την παγίδα (ποιος δεν θέλει ακόμα περισσότερα χρήματα, όσο ακόμα υπόσχεται και δεν έχει βρει τα μπαστούνια από engine και integration επιμέρους κομματιών στην υλοποίηση; ) κάποιο που να έδωσε το "εντυπωσιακό" αποτέλεσμα που υποσχόταν.

Όλα αυτά τα projects καθυστέρησαν. Κάποια έβαλαν τις εταιρείες σε οικονομικές δυσκολίες (και σε χρέη), και στο τέλος βγήκε ένα τελικό παιχνίδι σχεδόν όπως-όπως και πολύ συμβατικό σε σχέση με το αρχικό (και το ενημερωμένο) pitch. Σε άλλα ακόμα περιμένουμε, χωρίς φως στο τούνελ.

 

Και μετά από αυτήν την "επιτυχία" είδαμε όλους να φτιαχνουν "space games" COD γκουχου :P

*Επιτυχία* ή όχι, κάποιοι στον ανταγωνισμό κατάφεραν να το χτυπήσουν εκεί που πονάει. Έχουν αναπτύξει και κυκλοφορήσει εναλλακτικά παιχνίδια. Όχι το "όλα σε ένα" υπερ-παιχνίδι, αλλά έσπασαν το hype και την όρεξη ενός μέρους από το πιθανό κοινό του SC, και ίσως και από τους παλιούς backers του SC που κουράστηκαν να περιμένουν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To project έχει αποτυχει για να ζητάνε τα λεφτά πίσω?

 + το November 2014 του Kick-starter εάν δεις λέει  "estimated " και αυτό πριν πάρει 1 ευρώ και όχι τα 120+ μύρια 

τότε το project ήταν πιο μικρο και μεγάλωσε με τα έχτρα goals στο kick starter... πριν καν λήξει ο μήνας  του από 30-40 hand crafted solar systems ...πήγαμε στα 100+ και πραγματικά έχτρα goals δεν έχει βάλει από το πρώτο χρόνο στα 35+ όλα τα άλλα ήταν καθαρά μάρκετινγκ και δώρα... και σταμάτησε στα 65 περίπου κάτι χρόνια πριν. 

 

Από Σεπτέμβριο 2015 είναι όλοι "hardcore focused" στο να τελειώσουν το single player πρώτα και αργότερα το online  (σαν GTA V)

 

To παιχνίδι μπορεί να είναι άθλιο και B movie για μερικούς 

Αλλα είδαμε κανένα καλό space sim game από την εποχή του Freelancer ?

Για αυτό ξέσπασαν όλοι απότομα με τρελά λεφτά...

 

Και μετά από αυτήν την "επιτυχία" είδαμε όλους να φτιαχνουν "space games" COD γκουχου :P

 

2012 το kickstarter έφτασε τον στόχο του στις 20/11/2012, και τα $6,3m. Εξ ού και στην ιστοσελίδα το KS τελείωσε τότε.

 

Όλα τα υπόλοιπα περί του ότι ο σκοπός μεγάλωσε ο αριθμός των πλανητών κλπ, ήταν για να φάνε περισσότερα λεφτά.

Κάλλιστα θα μπορούσαν να το βγάλουν το αρχικό παιχνίδι με τους 30 πλανήτες/συστήματα και να προχωρήσουν αργότερα σε περισσότερα με την μορφή DLC.

 

Αντίθετα είδαν ότι τα πρόβατα είναι πολλά, και αποφάσισαν να τα κουρέψουν. Όσο πιο πολλά μαζεύουν τόσο πιο μακρυά πάει το παιχνίδι. Και ξαφνικά εμφανίζονται στο πλάνο με 4 διαφορετικά παιχνίδια......

 

Δεν είναι δικαιολογίες σοβαρές τα υπόλοιπα. Απλά τρώνε όσο περισσότερα λεφτά γίνεται. Μόλις αρχίσουν και ξεσηκώνονται οι πελάτες ζητώντας λεφτά πίσω, θα σκάσει η βόμβα και θα πάρουν όλοι τον *****

Με ακριβώς τον ίδιο τρόπο δουλεύουν και οι πυραμίδες τύπου Madoff.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2012 το kickstarter έφτασε τον στόχο του στις 20/11/2012, και τα $6,3m. Εξ ού και στην ιστοσελίδα το KS τελείωσε τότε.

 

Όλα τα υπόλοιπα περί του ότι ο σκοπός μεγάλωσε ο αριθμός των πλανητών κλπ, ήταν για να φάνε περισσότερα λεφτά.

Κάλλιστα θα μπορούσαν να το βγάλουν το αρχικό παιχνίδι με τους 30 πλανήτες/συστήματα και να προχωρήσουν αργότερα σε περισσότερα με την μορφή DLC.

 

Αντίθετα είδαν ότι τα πρόβατα είναι πολλά, και αποφάσισαν να τα κουρέψουν. Όσο πιο πολλά μαζεύουν τόσο πιο μακρυά πάει το παιχνίδι. Και ξαφνικά εμφανίζονται στο πλάνο με 4 διαφορετικά παιχνίδια......

 

Δεν είναι δικαιολογίες σοβαρές τα υπόλοιπα. Απλά τρώνε όσο περισσότερα λεφτά γίνεται. Μόλις αρχίσουν και ξεσηκώνονται οι πελάτες ζητώντας λεφτά πίσω, θα σκάσει η βόμβα και θα πάρουν όλοι τον *****

Με ακριβώς τον ίδιο τρόπο δουλεύουν και οι πυραμίδες τύπου Madoff.

 

cVv5Xs4.jpg

 

Μια μέρα πριν τελειωσει  το kickstarter... Στο site τους ακόμα μαζεύουν :D

 

C60gIWb.jpg

 

Πρέπει να είναι η χειροτερη πυραμίδα/απάτη  όλων των εποχών... με εβδομαδιαία news που να φανταστώ δεν βλέπετε ποτέ  :-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις ιδέα τί σημαίνει scope creep;

 

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals

Κοίτα την σελίδα μετά τις 19/11/2012 φίλε μου.

 

 

Το vision 1 ήταν το παιχνίδι όπως το σχεδίαζαν να βγει. Mόλις πέρασαν τα $500Κ γλυκάθηκαν και αποφάσισαν να βγάλουν το vision 2.

Για το οποίο vision 2 μάζεψαν τα $2.1m. Με estimate δύο χρόνια μετά. (2014)

 

Και αν δεν έχεις καλή μνήμη, στα $5m είχαν υποσχεθεί 70 συστήματα και στα $6m 100 συστήματα.

 

Σήμερα είναι 2016, και δεν έχουν παραδώσει ούτε το 25% από το vision 1, πόσο μάλλον από το vision 2, ενώ έχουν τσεπώσει $117m.

 

Ενώ έχοντας αποτύχει τελείως τα dealine και τις υποσχέσεις τους, σιωπηλά άλλαξαν το TOS στο οποίο οι αρχικοί backers είχαν συμφωνήσει και έδωσαν τα λεφτά τους το 2012.

 

Και σύμφωνα με το https://web.archive.org/web/20130921105506/https://robertsspaceindustries.com/tos

TOS v1.1 29/08/2013,


IV. Charges & Billing
RSI agrees to use its good faith business efforts to deliver to you the pledge items and the Game on or before the estimated delivery date. However, you acknowledge and agree that delivery as of such date is not a promise by RSI since unforeseen events may extend the development and/or production time. Accordingly, you agree that any unearned portion of the deposit shall not be refundable until and unless RSI has failed to deliver the pledge items and/or the Game to you within 12 months after the estimated delivery date.

 

Και χωρίς να βγάλουν άχνα, σιωπηλά άλλαξαν τους όρους

 

https://web.archive.org/web/20150221120446/https://robertsspaceindustries.com/tos

TOS v1.2 01/02/2016

 

και το προηγούμενο τμήμα μετακινήθηκε και έγινε από

 

 


VII. Fundraising & Pledges
RSI agrees to use its good faith business efforts to deliver to you the pledge items and the Game on or before the estimated delivery date communicated to you on the Website.  However, you acknowledge and agree that delivery as of such date is not a firm promise and may be extended by RSI since unforeseen events may extend the development and/or production time. Accordingly, you agree that any unearned portion of your Pledge shall not be refundable until and unless RSI has failed to deliver the relevant pledge items and/or the Game to you withineighteen (18) months after the estimated delivery date.

 

σε

 

 


VII. Fundraising & Pledges
For the avoidance of doubt, in consideration of RSI’s good faith efforts to develop, produce, and deliver the Game with the funds raised, you agree that any Pledge amounts applied against the Pledge Item Cost and the Game Cost shall be non-refundable regardless of whether or not RSI is able to complete and deliver the Game and/or the pledge items. In the unlikely event that RSI is not able to deliver the Game and/or the pledge items, RSI agrees to post an audited cost accounting on the Website to fully explain the use of the amounts paid for Pledge Item Cost and the Game Cost. In consideration of the promises by RSI hereunder, you agree that you shall irrevocably waive any claim for refund of any Pledge that has been used for the Game Cost and Pledge Item Cost in accordance with the above.

 

 

Και όλα τα community updates κλπ έχουν πληρωθεί με λεφτά από το αρχικό KS.

 


 $2m “Regular community updates”
 $3m “Increased community updates at the RSI website”
 $4m “The RSI website will feature a monthly “Wingman’s Hangar” webcast from the development team”

 

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα τους.

 

Να που πήγαν τα λεφτά του παιχνιδιού........ στο σανό (video και άρθρα) που δημοσιεύεις κάθε μέρα. Και όχι στο παιχνίδι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να φανταστώ σε θεωρίες συνωμοσίας forum είσαι moderator? :P

 

Εάν θυμάσαι καλά το αρχικό βίντεο ζητούσε τα λεφτά για να αποδείξει οτι υπάρχει ζήτησή και να πάρει τα 20+ εκατομμύρια από τους επενδυτές... Και μόλις είδε ότι μπορεί να τα φτάσει μόνος του τους έδωσε πόδι...

 

Όσο για το δράμα κάθε χρόνο πρίν το ετήσιο citizen-con ήταν αναμενόμενο πια ... Κάτι θα πουν και μετά γάργαρα όλοι....

 

Τώρα πώς το θεωρούν scam με τόσα άτομα σε 4 studios, με τα μηνιαία patches στο client με νέα features... Δηλαδή κάποιος απο αυτούς που φεύγουν δεν θα είχαν μιλήσει? Έλεος πια εάν δεν θέλετε το game ζητηστε και εσείς refund και αφήστε μας σε ησυχία :D

 

Ps: εάν είχες δει κανένα βίντεο θα γνωριζες οτι ολα τα βίντεος φτιάχνονται με τα λεφτά των συνδρομητών από την αρχή και έχουν κάνει εταιρεία μόνο για αυτό. Και τα λεφτά των συνδρομητών δεν τα μετράνε στο total....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να φανταστώ σε θεωρίες συνωμοσίας forum είσαι moderator? :P

 

Εάν θυμάσαι καλά το αρχικό βίντεο ζητούσε τα λεφτά για να αποδείξει οτι υπάρχει ζήτησή και να πάρει τα 20+ εκατομμύρια από τους επενδυτές... Και μόλις είδε ότι μπορεί να τα φτάσει μόνος του τους έδωσε πόδι...

 

Όσο για το δράμα κάθε χρόνο πρίν το ετήσιο citizen-con ήταν αναμενόμενο πια ... Κάτι θα πουν και μετά γάργαρα όλοι....

 

Τώρα πώς το θεωρούν scam με τόσα άτομα σε 4 studios, με τα μηνιαία patches στο client με νέα features... Δηλαδή κάποιος απο αυτούς που φεύγουν δεν θα είχαν μιλήσει? Έλεος πια εάν δεν θέλετε το game ζητηστε και εσείς refund και αφήστε μας σε ησυχία :D

 

Ps: εάν είχες δει κανένα βίντεο θα γνωριζες οτι ολα τα βίντεος φτιάχνονται με τα λεφτά των συνδρομητών από την αρχή και έχουν κάνει εταιρεία μόνο για αυτό. Και τα λεφτά των συνδρομητών δεν τα μετράνε στο total....

 

Που βλέπεις τις θεωρίες συνωμοσίας; Σου παρέθεσα τις συνδέσεις από την ίδια την ιστοσελίδα του παιχνιδιού!!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που βλέπεις τις θεωρίες συνωμοσίας; Σου παρέθεσα τις συνδέσεις από την ίδια την ιστοσελίδα του παιχνιδιού!!!!!!!

Κάτσε να δούμε εαν θα γίνει επιστράτευση και θα σου απαντήσω μετά :D

 

Εαν με στείλουν προεδρική φρουρά ξανά, φεύγω Ιταλια :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...