Anuminas Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Ποια έκδοση παιζουμε; και ποσα gb; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Akrida79 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Την 2.6.1 και είναι περίπου 32gb 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BadIronTree Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 https://robertsspaceindustries.com/promotions/Pax-East-Free-Fly PAX East Free Fly 2017 CODE 2.6.1 25GB download 32GB installed 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BadIronTree Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=-c2DogQL95o&feature=em-uploademail ship sneak peak 26:18 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Star Citizen will support the Vulkan API and will eventually drop DirectX 11 support As Brown said when asked about DX12 and Vulkan: “Years ago we stated our intention to support DX12, but since the introduction of Vulkan which has the same feature set and performance advantages this seemed a much more logical rendering API to use as it doesn’t force our users to upgrade to Windows 10 and opens the door for a single graphics API that could be used on all Windows 7, 8, 10 & Linux. As a result our current intention is to only support Vulkan and eventually drop support for DX11 as this shouldn’t effect any of our backers. DX12 would only be considered if we found it gave us a specific and substantial advantage over Vulkan. The API’s really aren’t that different though, 95% of the work for these APIs is to change the paradigm of the rendering pipeline, which is the same for both APIs.” 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Apoll Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Star Citizen will support the Vulkan API and will eventually drop DirectX 11 support Ευτυχώς θα το γυρίσουν σε Vulcan τώρα, ώστε να χρησιμοποιήσουν τον Mantle κώδικα........ Οπότε θα επιταχύνει αυτή η κίνηση την τελική έκδοση του παιχνιδιού. Δεν πιστεύω να καθυστερήσουν και άλλο με αυτό ως δικαιολογία.... τσκ τσκ τί θα πει ο κόσμος; Δεν πειράζει, άλλα δύο χρόνια καθυστέρηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
seithan Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Η ρυθμοί παραγωγής και τέλεσης στόχων είναι υπερβολικά αργή, μπορεί και να κάνω λάθος. Από την άλλη, ένα μικρό στούντιο έριξε μια ιδέα, έπιασε και τώρα τρέχει να γίνει μεγάλο στούντιο. Δεν ξέρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BadIronTree Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2017 https://www.youtube.com/watch?v=Bbq2Crt8pTA&feature=push-u-sub&attr_tag=O4qbRTBcVctC4dgJ-6 Star Citizen: Around the Verse - Ship Pipeline Pt. 2: Greybox to Flight Ready: 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzizzz Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) μολις διαγραφηκα απο το weekly newsletter και βασικα και πολυ ασχοληθηκα βαρεθηκα καθε εβδομαδα εδω και κατι χρονια, να μου σκανε μαιλ για να μου λεει ο Ροβερτ σε ποσες χωρες και γραφεια ταξιδεψε για να κανει meetings για την αλφα εκδοση.... αντε γεια ρε ρομπερτ Επεξ/σία 2 Απριλίου 2017 από tzizzz 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 μολις διαγραφηκα απο το weekly newsletter και βασικα και πολυ ασχοληθηκα βαρεθηκα καθε εβδομαδα εδω και κατι χρονια, να μου σκανε μαιλ για να μου λεει ο Ροβερτ σε ποσες χωρες και γραφεια ταξιδεψε για να κανει meetings για την αλφα εκδοση.... αντε γεια ρε ρομπερτ αυτό ακριβώς: άντε γεια ρε Ρόμπερτ (εγώ τα χω βάλει και πηγαίνουν στο junk folder ) -- btw.. μια χαρά η κίνηση με το vulkan! mobile api..έχει και versatility με τα λογισμικά όπως αναφέρουν και αυτοί.. Το πιο ωραίο νέο και από το final release όλα αυτά τα χρόνια είναι αυτό,μαζί με την μηχανή γραφικών που άλλαξαν.. Το doom νερό πήγαινε με vulkan! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BadIronTree Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2017 http://www.dsogaming.com/news/star-citizen-2-6-2-is-now-live-adds-support-for-mega-map-and-ultra-widescreen-219-monitors/&https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/15807-Star-Citizen-Alpha-262-Is-LIVEStar Citizen Alpha 2.6.2 is LIVE 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkheretic Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Πολυ καλη κινηση να ξαναυποστηριξουν TrackIR(μιας που οι VR ειναι κομματι ακριβες για μενα).Μακαρι να υπαρξει αναλογη υποστηριξη και για Τobii.To προτιμω λογω eye tracking. Αντε να τελειωνουμε με τον Delta patcher,κουραστηκα να κατεβαζω 30αρια καθε φορα,στο PTU 3 φορες.Ελεος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 To προτιμω λογω eye tracking. Επειδή θα κάνω off-topic ερώτηση το βάζω σε spoiler tags. Δεν το έχω τσεκάρει καθόλου το Tobii. Πώς δουλεύει το eye tracking του; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkheretic Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2017 Απο το site της tobiihttp://www.tobiipro.com/learn-and-support/learn/eye-tracking-essentials/how-do-tobii-eye-trackers-work/ Πως βαζουμε Spoiler? Yπαρχει βιντεακι του Obsidian Ant για το πως δουλευει-ρυθμισεις αλλα ειναι για αλλο game γιαυτο και η ερωτηση για το spoiler 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkheretic Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) PTU ξανα?2.6.3...... Επεξ/σία 6 Απριλίου 2017 από darkheretic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις