Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Star Citizen will support the Vulkan API and will eventually drop DirectX 11 support

 

As Brown said when asked about DX12 and Vulkan:

“Years ago we stated our intention to support DX12, but since the introduction of Vulkan which has the same feature set and performance advantages this seemed a much more logical rendering API to use as it doesn’t force our users to upgrade to Windows 10 and opens the door for a single graphics API that could be used on all Windows 7, 8, 10 & Linux. As a result our current intention is to only support Vulkan and eventually drop support for DX11 as this shouldn’t effect any of our backers. DX12 would only be considered if we found it gave us a specific and substantial advantage over Vulkan. The API’s really aren’t that different though, 95% of the work for these APIs is to change the paradigm of the rendering pipeline, which is the same for both APIs.”

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ευτυχώς θα το γυρίσουν σε Vulcan τώρα, ώστε να χρησιμοποιήσουν τον Mantle κώδικα........

Οπότε θα επιταχύνει αυτή η κίνηση την τελική έκδοση του παιχνιδιού. Δεν πιστεύω να καθυστερήσουν και άλλο με αυτό ως δικαιολογία.... τσκ τσκ τί θα πει ο κόσμος;

Δεν πειράζει, άλλα δύο χρόνια καθυστέρηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ρυθμοί παραγωγής και τέλεσης στόχων είναι υπερβολικά αργή, μπορεί και να κάνω λάθος. Από την άλλη, ένα μικρό στούντιο έριξε μια ιδέα, έπιασε και τώρα τρέχει να γίνει μεγάλο στούντιο. Δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μολις διαγραφηκα απο το weekly newsletter και βασικα και πολυ ασχοληθηκα

βαρεθηκα καθε εβδομαδα εδω και κατι χρονια, να μου σκανε μαιλ για να μου λεει ο Ροβερτ σε ποσες χωρες και γραφεια ταξιδεψε για να κανει meetings για την αλφα εκδοση.... αντε γεια ρε ρομπερτ

Επεξ/σία από tzizzz
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μολις διαγραφηκα απο το weekly newsletter και βασικα και πολυ ασχοληθηκα

βαρεθηκα καθε εβδομαδα εδω και κατι χρονια, να μου σκανε μαιλ για να μου λεει ο Ροβερτ σε ποσες χωρες και γραφεια ταξιδεψε για να κανει meetings για την αλφα εκδοση.... αντε γεια ρε ρομπερτ

αυτό ακριβώς:

άντε γεια ρε Ρόμπερτ

(εγώ τα χω βάλει και πηγαίνουν στο junk folder :P )

--

btw.. μια χαρά η κίνηση με το vulkan!

mobile api..έχει και versatility με τα λογισμικά όπως αναφέρουν και αυτοί..

Το πιο ωραίο νέο και από το final release όλα αυτά τα χρόνια είναι αυτό,μαζί με την μηχανή γραφικών που άλλαξαν..

Το doom νερό πήγαινε με vulkan!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ καλη κινηση να ξαναυποστηριξουν TrackIR(μιας που οι VR ειναι κομματι ακριβες για μενα).Μακαρι να υπαρξει αναλογη υποστηριξη και για Τobii.To προτιμω  λογω eye tracking.

Αντε να τελειωνουμε με τον Delta patcher,κουραστηκα να κατεβαζω 30αρια καθε φορα,στο PTU 3 φορες.Ελεος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

To προτιμω  λογω eye tracking.

Επειδή θα κάνω off-topic ερώτηση το βάζω σε spoiler tags.

 

Δεν το έχω τσεκάρει καθόλου το Tobii. Πώς δουλεύει το eye tracking του;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το site της tobii
http://www.tobiipro.com/learn-and-support/learn/eye-tracking-essentials/how-do-tobii-eye-trackers-work/

Πως βαζουμε Spoiler?

Yπαρχει βιντεακι του Obsidian Ant για το πως δουλευει-ρυθμισεις αλλα ειναι για αλλο game γιαυτο και η ερωτηση για το spoiler

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...