Προς το περιεχόμενο

Star Citizen - alpha


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 2,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

εγώ ειλικρινά όσο και καλή διάθεση να έχω ακόμα δεν έχω καταλάβει το gameplay του και αν όλα αυτά τα κομμάτια που παρουσιάζονται κατά καιρούς εδώ έχουν κάποια ingame σύνδεση και δεν έχει απαντήσει και κάποιος που ασχολείται δλδ όχι τίποτα άλλο.

 

Εδώ πιστεύω να σου λυθούν οι απορίες.

https://robertsspaceindustries.com/getting-started

 

Επειδή το παιχνιδι είναι υπό-ανάπτυξη (όσο και αν αυτό φαίνεται περίεργο...) έχουν δημιουργηθεί δυο game modules.

Το Arena Commander που είναι ένα είδος ανταγωνιστικού flight multiplayer και co-op με AI (το ΑΙ δοκιμάζεται στο mode Swarm), πάνω στο οποίο επίσης δοκιμάζουν και τα Flight mechanics που θα μπουν αργότερα στο κορμό του κυρίως παιχνιδιού.

 

Το ίδιο ισχύει και για το Star Marine, είναι FPS που και εκεί δοκιμάζουν τα FPS mechanics που θα μπουν αργότερα.

Επίσης αυτά τα δυο modules έχουν arcade χαρακτήρα, που σημαίνει παίζεις για διασκέδαση και κερδίζεις τα RECs που είναι νόμισμα για να νοικιάζεις διαστημοπλοια και να τα δοκιμάζεις.

 

Υπάρχει και το Hangar module το οποίο δοκιμάζουν το σύστημα των δωματίων και αντικείμενων, και το πως αντιδρούν με τον χαρακτήρα.

 

Και το Alpha PU, το οποίο είναι μια pre-alpha περιορισμένη εκδοσή του Star Citizen για να έχουμε μια ιδέα το πως περίπου θα είναι το παιχνιδι. Και ναι έχει χιλιάδες bugs & glitches όπως κάθε παιχνιδι.

 

4 χρόνια ανάπτυξης είναι πολύ λίγα για ένα τέτοιο παιχνιδι και γενικά για οποιοδήποτε ΜΜΟ. Μην περιμένετε να βγει αύριο, δεν πρόκειται. Οπότε μην σπαταλάτε τα λεφτά σας αν περιμένετε να βγει τώρα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tα Πάντα γίνονται για περισσότερο Ρεαλισμό και Immercion.

 

Ο σκοπός του παιχνιδιού δεν είναι να παίζεις counter strike στο διάστημα.

Τo παιχνίδι ξεκίνησε για "Space Fighting game", οπως ήταν το Freelancer, αλλα με ποιο καλά γραφικά και πιο λεπτομερή κόσμο.

 

Στο Freelancer είχες εναν βασικό χαρακτήρα που προσεδαφιζόταν σε πλανήτες και βάσεις, για να πάρει αποστολές, να αναβαθμήσει ή να αλλαξει το σκάφος του, ακολουθώντας το main story.

Οπότε και στο Star Citizen υπάρχει ένας χαρακτήρας (ο χαρακτήρας σου)που προσεδαφίζεται σε πλανήτες/βάσεις, για αποστολές, και αναβαθμήσεις.

Αλλα με ποιο λεπτομερή τρόπο και ελευθερία κινήσεων.

 

Αλλα αφου έχεις έναν χαρακτήρα που μπορει να περιφέρεται με τα πόδια, και σε μεγάλη εμβέλεια, σε διαφορες περιοχές, δεν είναι λογικό οτι σε αυτες τις περιοχές θα συναντήσει και εχθρικά άτομα?

Οποτε ειναι λογικό αυτά τα άτομα να είναι οπλισμένα με όλων των ειδών τα όπλα... οποτε είναι λογικό και ο κάθε χαρακτήρας να είναι οπλισμένος και αυτός για την προστασία του. Το ένα φέρνει το άλλο.

 

Όπως λέει και ο "Akrida79", Το Star Marine είναι απλά ένα Τesting Ground, για τις μάχες σώμα με σώμα.(όταν θα χρειαστεί να γίνουν). Υπάρχει μόνο για να τεσταριστεί το παιχνίδι. και τα mechanics του.

Δεν σημαίνει οτι όταν θα είσαι στο παιχνίδι, οπου σταθείς και όπου βρεθείς θα πλακώνεσαι στα πιστολίδια με τους άλλους παιχτες.

 

Απλά θα υπάρχουν αποστολές ή και συγκεκριμένα μέρη όπου θα χρειαστείς να πολεμήσεις και με hand-guns. Αν προσγειωθείς σε κανενα εχθρικό πλανήτη και σου την πέσουν τίποτα Aliens, θα χρειαστεί να ανταποδώσεις.(πολύ πιθανόν να προσθέσουν και μαχαίρια στο παιχνίδι...δεν ξέρω)

 

Βασικά όλα αυτά, εκτος από το ότι ειναι και προσωπική επιθυμία του Chris Roberts, έχουν ζητηθεί και από την κοινότητα, για να αισθάνονται πιο ρεαλιστικά στον κόσμο του SC. (Και αφού μάζεψαν το budget για να τα προσθέσουν...γιατί όχι?)

 

Σου λέει ο άλλος: αν παω να πιω ένα ποτό σε κάνα μπαρ, και μου την πέσει στα καλα καθούμενα ο πιωμένιος τυπος από την γωνία, να μην μπορώ να του χώσω κανα-δυό και να τον ξαπλώσω? 

Ακόμα και fist-fights περιμένω να προσθέσουν κάποια στιγμή (όπως στο Witcher)..το οποίο θα παίζει και με αληθινούς παίχτες, αλλα και με ΑΙ.

 

Βασικά θέλουν να προσομιώσουν έναν ολοκληρωμένο κόσμο... άλλα σε ένα παράλληλο σύμπαν.

Μπορείτε να πείτε κάτι σαν Second Life....άλλα με περισσότερο pew-pew.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μαζί σου 

και γω αυτά θέλω να δω στο game αλλά με εχθρούς την AI 

 

 

 

Αν προσγειωθείς σε κανενα εχθρικό πλανήτη και σου την πέσουν τίποτα Aliens, θα χρειαστεί να ανταποδώσεις.(πολύ πιθανόν να προσθέσουν και μαχαίρια στο παιχνίδι...δεν ξέρω)

ε ναι ωραία ιδέα 

αλλά οι aliens να είναι scripted από τον υπολογιστή (AI) 

 

πραγματικά αν το game πάει προς το PVP θα ξενερώσω τη ζωή μου 

το τέλειο θα ήταν να είναι coop pve και το pvp να γίνεται σε καθορισμένη τοποθεσία και ας έχει και αυξημένο loot 

 

αν το star marine παιζόταν και με αντίπαλο την AI δεν θα υπήρχε βάση για αυτήν την κουβέντα 

αλλά δεν τους βλέπω πρόθυμους να κουραστούν με AI και τα σχετικά

 

έχω παίξει freelancer και περίμενα αυτό το game να ήταν μια αναβαθμισμενη σύγχρονη εκδοχή του με coop pve multi

αλλά τον roberts απ ότι φαίνεται τον έπιασε η μεγαλομανία του να φτιάξει ένα πολύπλοκο και δύσκολο game

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και'γώ δεν είμαι fan του pvp... πάντα προτιμώ και παίζω pve... ακόμα και το co-op δεν μου πολυαρέσει, γιατί θέλω να έχω τους δικούς μου ρυθμούς όταν παίζω (εκτός αν παίζεις με κάποιον που γνωρίζεις, και έχεις συνεννοηθεί να παίζετε με τον ίδιο ρυθμό)...αλλα δεν ανησυχώ ακόμα για το παιχνίδι.

 

Από παλιά θυμάμαι τον Chris να λέει οτι το pvp θα ειναι ρυθμιζόμενο. Δηλαδή θα επιλέγεις (θα υπάρχει κάτι σαν slider) για το τι ποσοστό θα θέλεις να έχεις pvp.

Θα μπορείς να το βαζεις στο minimum για pvp αν θέλεις, όποτε θα παίζεις κυρίως με ΑΙ.

Απλά, απ'ότι έλεγε, δεν θα εξαφανίζει τελείως τους άλλους παιχτες(ακόμα και αν το εχεις σετάρει στο lowest)...αλλά θα συναντάς πολύ λίγους αληθινούς παίχτες... ανάλογα το που βρίσκεσαι... και αυτό δεν με πολυχαλάει.

------------------

Το Μεγάλο Ερώτημα είναι τώρα: Θα έχει FUN το όλο gameplay?.. ή θα σε ξενερώνει?

Γιατί, και στο Dragon Age Inquisition μου άρεσαν τα βίντεο που έβλέπα και ο κόσμος του....αλλα όταν το έπαιξα, το gameplay στις μάχες με ξενερωσε χοντρά, οποτε μου χαλασε το όλο feeling, παρόλο που σαν story και σαν κόσμος μπορεί να ήταν καλό.

 

Τουλάχιστον εδώ μπορούμε από πριν να δοκιμάσουμε τα gameplay mechanics, οπότε θα ξέρουμε και τι θα περιμένουμε από πλευράς gameplay, οταν με το καλό βγεί.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην υπάρχουν "παρεξηγήσεις", αν και έχει γραφτεί πολλές φορές, το Star Citizen ΔΕΝ είναι action RPG, σκέτο RPG ή μόνο PVE...

Θα είναι ΜΜΟ και ότι συνεπάγεται με αυτό. Δεν θα έχει offline mode σε στυλ Elite: Dangerous.

 

Μόνο το Squadron 42 θα είναι single player.

 

Δεν θα υπάρχει "loot" για να αναβαθμίσεις τον χαρακτήρα σου, έτσι και αλλιώς δεν θα υπάρχει καν levelling system. Μόνο reputation θα υπάρχει με NPCs και Αστρικά συστήματα.

Το μόνο είδος loot θα είναι ότι μπορείς να κάνεις salvage από κάποιο άλλο διαστημοπλοιο ή οτιδήποτε άλλο μηχάνημα, σταθμό, συντρίμμι θα υπάρχει στο διάστημα ή στους πλανήτες, ή ότι cargo μεταφέρεις - κλέβεις.

 

Το μόνο που θα σε προστατεύει από τους πειρατές είτε είναι NPCs είτε άνθρωποι θα είναι η Advocacy - Police - Security του κάθε συστήματος ανάλογα με το level προστασίας του. Βέβαια θα μπορείς να βασίζεσαι και στους Οργανισμούς που έχουν δημιουργήσει παίχτες για αυτό το σκοπό, ή ακόμα και στους συμπαίχτες σου (ομαδικές αποστολές).

 

Οπότε, ανάλογα το πόσο εχθρικό θα είναι το σύστημα που θα επισκέπτεσαι, ανάλογες θα είναι και οι πράξεις των άλλων.

π.χ. Αν πας σε πειρατικό σύστημα, σίγουρα θα σου την πέσουν και παίχτες πειρατές και NPC πειρατές. Βέβαια εκεί το cargo σου θα έχει μεγαλύτερη αξία, ιδίως αν είναι και παράνομο.

 

Για αυτό τον λόγο θα υπάρχει και το Spectrum (η πλατφόρμα επικοινωνίας του Star Citizen, κάτι σαν το Discord) που εκεί οι παίχτες θα δημιουργούν αποστολές. Παράδειγμα: Μπορώ να προσλάβω άλλους παίχτες ως πλήρωμα μου, και συνοδεία για μια αποστολή cargo σε Low Security σύστημα.

Τέτοιο gameplay υπάρχει και σήμερα π.χ. στο EVE.

 

Η ιδέα για το PvP slider:

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλες οι επεξηγήσεις, και το βίντεο για το slider.

 

Δηλαδή φαντάσου σκηνικό να πηγαίνεις σε έναν αστεροειδή, και να σου την πέφτουν και να σε τσακίζουν τίποτα bullies που την έχουν αράξει εκεί... 

Εσυ, (ή ο απόγονος σου, αν εισαι permadeath) θα μπορείς να γυρνας μετά σε κάποιον πλανήτη, ή homebase, να πηγαίνεις σε ένα μπαρ, και να ανακοινώνεις ή να ζητάς βοήθεια από άλλους παίχτες, ή ΑΙ που είναι και αυτοί χτυπημένοι ή απλά bounty hunters, και να πηγαίνετε όλοι μαζί πισω για εκδίκηση...θα έχει πολύ πλακα.

Γι'αυτό το λόγο βλέπω πολλούς και γράφονται σε διάφορα groups, και οργανισμούς, για να έχουν υποστήριξη σε τέτοιες καταστάσεις.

 

Ασε που βλέπω πολλους να γίνοντια cyborgs, μετα απο κάποιο καιρο παιχνιδιου, που θα έχουν χάσει χέρια, ποδια κλπ απο μάχες..και θα περιφέρονται σε στύλ Deus-Ex με artificial limbs, στα διάφορα μπαρ και μαγαζιά.

Θα μπορείς να ξεχωρίζεις τους παλιούς απο τους newbies...lol

 

..στα λογια ακούγονται θαυμάσια....για να δουμε αν θα ισχύσουν και στην πράξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ πιστεύω να σου λυθούν οι απορίες.

https://robertsspaceindustries.com/getting-started

 

Επειδή το παιχνιδι είναι υπό-ανάπτυξη (όσο και αν αυτό φαίνεται περίεργο...) έχουν δημιουργηθεί δυο game modules.

Το Arena Commander που είναι ένα είδος ανταγωνιστικού flight multiplayer και co-op με AI (το ΑΙ δοκιμάζεται στο mode Swarm), πάνω στο οποίο επίσης δοκιμάζουν και τα Flight mechanics που θα μπουν αργότερα στο κορμό του κυρίως παιχνιδιού.

 

Το ίδιο ισχύει και για το Star Marine, είναι FPS που και εκεί δοκιμάζουν τα FPS mechanics που θα μπουν αργότερα.

Επίσης αυτά τα δυο modules έχουν arcade χαρακτήρα, που σημαίνει παίζεις για διασκέδαση και κερδίζεις τα RECs που είναι νόμισμα για να νοικιάζεις διαστημοπλοια και να τα δοκιμάζεις.

 

Υπάρχει και το Hangar module το οποίο δοκιμάζουν το σύστημα των δωματίων και αντικείμενων, και το πως αντιδρούν με τον χαρακτήρα.

 

Και το Alpha PU, το οποίο είναι μια pre-alpha περιορισμένη εκδοσή του Star Citizen για να έχουμε μια ιδέα το πως περίπου θα είναι το παιχνιδι. Και ναι έχει χιλιάδες bugs & glitches όπως κάθε παιχνιδι.

 

4 χρόνια ανάπτυξης είναι πολύ λίγα για ένα τέτοιο παιχνιδι και γενικά για οποιοδήποτε ΜΜΟ. Μην περιμένετε να βγει αύριο, δεν πρόκειται. Οπότε μην σπαταλάτε τα λεφτά σας αν περιμένετε να βγει τώρα.

 

άρα μιλάμε για ασύνδετα τελείως module έτσι όπως τα περιγράφεις που μένει κάπως να συνδεθούν σε μια συνολική εμπειρία ingame.

Επειδή γενικά μου αρέσουν τα prediction για μένα έτσι όπως το περιγράφεις και όπως το βλέπω το game θέλει τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια heavy development για να μπορέσει να παρουσιάσει κάτι ενιαίο και αυτά τα δύο χρόνια να μην υπάρξουν τίποτα ατυχήματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άρα μιλάμε για ασύνδετα τελείως module έτσι όπως τα περιγράφεις που μένει κάπως να συνδεθούν σε μια συνολική εμπειρία ingame.

Επειδή γενικά μου αρέσουν τα prediction για μένα έτσι όπως το περιγράφεις και όπως το βλέπω το game θέλει τουλάχιστον άλλα δύο χρόνια heavy development για να μπορέσει να παρουσιάσει κάτι ενιαίο και αυτά τα δύο χρόνια να μην υπάρξουν τίποτα ατυχήματα. 

 

Τα modules είναι συνδεδεμένα στο alpha PU (Persistence Universe), απλός είναι περιορισμένα σε ένα πλανητικό σύστημα για τις δόκιμες.

Ταυτόχρονα είναι και διαχωρισμένα για μεμονωμένες δόκιμες, π.χ. αν μπεις στο menu του παιχνιδιου έχεις τις εξής επιλογές:

 

Arena Commander: Που δοκιμάζεις τα Flights Systems και έχει Multiplayer - Single - Private modes

Star Marine: Που δοκιμάζεις τα FPS Systems και έχει Multiplayer - Private modes

Hangars: Που δοκιμάζεις το Room Systems και Items

Και τέλος το PU που είναι όλα τα παραπάνω μαζί.

 

Υπάρχει και το Area 18 - ArcCorp το οποίο φιλοξενεί τα συστήματα των μαγαζιών και ένα δείγμα μιας planetside πόλης.

 

Όλα αυτά υπάρχουν τώρα στην 2.6 έκδοση.

Στο επόμενο update 3.0 (δεν υπάρχει ημερομηνία) θα μπουν και τα εξής:

 

Βασικά επαγγέλματα:

- Trading

- Cargo Transport

- Piracy and Smuggling

- Mercenary

- Bounty Hunter

 

Ολοκληρωμένο το Stanton αστρικό σύστημα (αυτή την στιγμή παίζουμε γύρω από ένα πλανήτη μόνο)

Μαζί με αυτό θα έχουμε και το Planetary tech οπού οι πλανήτες δεν θα είναι απλά αντικείμενα στο διάστημα, άλλα μέρη που θα μπορούμε να επισκεφθούμε, και τα πρώτα NPCs.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει...θα περιμένω μετά την 3.0 να δω τι λέει...αλλα έτσι όπως πάνε τα πράγματα, και αν όλα πάνε καλά, με βλέπω να γίνομαι Space Witcher... θα κυνηγάω Monsters...είτε είναι Alien, είτε Ανθρώπινα...lol

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλη χρονια ευχομαι σε ολους(διεγραψα το προηγουμενο μερες που ειναι)και με την 2.6.1 συντομα γιατι δεν αντεχετε αλλοαυτο το χαλι

Επεξ/σία από darkheretic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλη χρονια ευχομαι σε ολους(διεγραψα το προηγουμενο μερες που ειναι)και με την 2.6.1 συντομα γιατι δεν αντεχετε αλλοαυτο το χαλι

Καλή χρονιά με πιο γρήγορα patch (και εγώ τους είπα βγάλτε πρώτα 2,6 και μετά το speed change με την ησυχία σας το fine tuning ...)

 

Anyway το 2017 θα δούμε πολλά (και 2018 :P)

http://alysianahsworld.com/chart-of-upcoming-content-announced-at-citizencon-2016/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ο καλος,ο κακος και ο ασχημος.

https://www.youtube.com/watch?v=W23qDYUVPpE

Προσωπικα το θεωρω  απαραδεκτο γι αυτο και κανω ενα break απο το game μεχρι να διορθωθει αν διορθωθει γιατι νομιζω οτι πηρε λαθος δρομο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...