Προς το περιεχόμενο

Mass Effect: Andromeda


Tobajara

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή άρχισαν να βγαίνουν στο φως πληροφορίες για το νέο τίτλο Mass Effect, σκέφτηκα να ξεκινήσω ένα θέμα με προσωρινό τίτλο. Πρώτα ένα link που είχε μπει και παλιότερα...

 

http://blog.bioware.com/2012/09/18/from-aaryn-flynn/

 

BRAND NEW GAMES FROM BIOWARE – Both Dragon Age and Mass Effect started as single games but grew into vast universes. But we aren’t stopping there. While Casey continues to oversee the development of our new Mass Effect project, he and his leads are putting together their vision for an all new game set in a fictional universe, built from the bottom-up with all new gaming technology.

 

Και τώρα φρέσκα νέα για τον πρωταγωνιστή του, που ΔΕ θα είναι ο Shepard

 

http://www.enternity.gr/Article/%CE%9F-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-Mass-Effect-4/12341.html

 

Και ένα απευθείας quote από το VG247

 

There is one thing we are absolutely sure of – there will be no more Shepard, and the trilogy is over

 

Λένε πως η τριλογία μας τέλειωσε και κυρίως δε θέλουν ένα Shepard νούμερο 2. Ως εδώ καλά. Επίσης λένε πως το σύμπαν του Mass Effect είναι πολύ μεγάλο, και δεν έχω πρόβλημα να συμφωνήσω. Στο κάτω κάτω γιατί οι διαφορετικές σειρές τίτλων στα Forgotten Realms, όχι μόνο της Bioware φυσικά, είναι αποδεκτές και όχι του ME? Εκεί που θέλω να σταθώ είναι το τι παραπάνω έχει να δώσει ένα παιχνίδι στο πνεύμα του Mass Effect στο franchise γενικότερα. Η σειρά ξεκίνησε από ατσούμπαλο squad based / RPG υβρίδιο για να καταλήξει σε καθαρό 3rd person squad shooter. Το ME4 τι θα είναι και, gameplay wise, γιατί πρέπει να υπάρξει?

 

Και κυρίως γιατί πρέπει να το επιβλέπει ο Casey Hudson? Για την τρομερή δουλειά του στο 3, που κατέληξε σε ένα παιχνίδι κουτσουρεμένο?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

και να αρχιζουμε να το κραζουμε απο τωρα δεν θα γινει τιποτα, να βγει πρωτα να δουμε τι θα ειναι κ μετα βλεπουμε...

(αν η bioware εχει γινει το (edit:)πιστο κατοικιδιο της ea :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Mass Effect 4 “in early stages” of design, says Hudson

 

Mass Effect 4,or whatever Bioware intends to call it, is currently in the very, very early stages, according to the series’ boss, Casey Hudson. Speaking on Twitter, Hudson said the following: “We’re in early stages of designing a completely new Mass Effect game. What would you want to see in it?” Back in March, Bioware co-founder Ray Muzyka confirmed in an open letter that new “titles” in the Mass Effect universe were already been worked on, and last month, Bioware Montreal producer Fabrice Condominas told VG247 it will star a new hero.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Δε νομίζω ότι υπήρχε άλλη εναλλακτική, ή καινούργιος κεντρικός χαρακτήρας, ή τέλος της σειράς, αρκετά μαντάρα τα έκαναν στο 3.

 

Τώρα, εξαρτάται πότε θα βγει, γιατί από τέλος '13 αρχές '14 (ελπίζουμε ότι) θα βγουν αρκετά "βαριά χαρτιά" μέσω Kickstarter, οπότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"οι τελευταίες πληροφορίες λένε ότι στο ME4 θα πρωταγωνιστεί το Star Child και θα είναι υβρίδιο RTS - 3rd person shooter, όπου στο RTS κομμάτι θα διοικείς Reapers."

 

source

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η BioWare ζητάει την γνώμη σας για το νέο Mass Effect!

 

Ο υπεύθυνος των Mass Effect, Mass Effect 2 και Mass Effect 3 Casey Hudson, μας αποκαλύπτει στο προσωπικό του λογαριασμό στο twitter πως η BioWare βρίσκεται στα πρώτα στάδια ανάπτυξης ενός νέου Mass Effect. Το ακόμη καλύτερο στοιχείο αυτής του της ανάρτησης είναι ότι μας προτρέπει να του απαντήσουμε τι θα θέλαμε να δούμε στο νέο μέρος της σειράς, κάτι που σίγουρα χαροποιεί τους οπαδούς της τριλογίας.

mass_effect_3_sheppard.jpg

Στις απαντήσεις στο Twitter κάποιοι γράφουν πως θα ήθελαν να έχουν κι άλλες επιλογές όσο αναφορά την φυλή του βασικού χαρακτήρα. Άλλοι πάλι προτείνουν να δουν περισσότερα από τον κόσμο της σειράς κι άλλοι θέλουν μεγαλύτερη ιστορία με μεγαλύτερο αντίκτυπο στις επιλογές που κάνετε. Καιρός να προωθήσετε κι εσείς την άποψη σας και -που ξέρετε- μπορεί και να γίνει πραγματικότητα.

Πηγη http://www.gameworld.gr/previews/rpg/item/12053-%CE%BD%CE%AD%CE%BF-mass-effect#.UJ1J5Ycz1k4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ακόμη καλύτερο στοιχείο αυτής του της ανάρτησης είναι ότι μας προτρέπει να του απαντήσουμε τι θα θέλαμε να δούμε στο νέο μέρος της σειράς, κάτι που σίγουρα χαροποιεί τους οπαδούς της τριλογίας.

 

Κατι που σιγουρα θα με χαροποιουσε θα ηταν να μην ασχοληθει ξανα ο συγκεκριμενος με το mass effect...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mass Effect 4 uses Frostbite 2, is ‘respectful’ of previous games – BioWare

 

Mass Effect 4 will officially run on DICE’s Frostbite 2 engine, according to a new blog post by BioWare Montreal studio director Yanick Roy. He also promises that it will be respectful of previous Mass Effect titles. So it won’t be a first-person shooter anything like that, we hope.

 

In his blog post on the official BioWare site, Roy confirms that BioWare Montreal is in charge of Mass Effect 4 development, although it will still be supported by the core Edmonton branch, headed up by Casey Hudson.

 

Roy also confirmed that Mass Effect 4 will incorporate many features developed by the Edmonton branch for Dragon Age 3, (please excuse the Google Translate French-English translation) “There is really not much I can tell you about the game right now, except that it will be built with the amazing technology of Frostbite acts as foundation, enhanced by many of the systems the Dragon Age III team has Already Spent a lot of time building.

 

“The other thing I can tell you Is that, while it will be very respectful of the heritage built over the course of the first three games, with the original trilogy now concluded and the switch over to a new engine, we are exploring new directions, both gameplay and story on the fronts.

 

“You can still expect the pillars for the deductible is known to be fully intact though, including diverse alien races, a huge galaxy to explore, and of course rich, cinematic storytelling.”

 

The studio is now hiring for the project, and we’ll be keeping our eye on the job listings for new information.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

BioWare: Mass Effect 4 due "late 2014 to mid-2015"

 

The next Mass Effect game is not due for at least another two years, developer BioWare has revealed.

 

A fourth major instalment in the sci-fi series was teased earlier this year after BioWare's two founders departed the studio.

 

"You'll hear more about the new Mass Effect game in 2013," BioWare told Gamer Syndrome.

 

In terms of a release window, it'll launch in "late 2014 to mid-2015"."I honestly can't tell you an exact [date] because full development on the game started a month or two ago," an anonymous BioWare team member was reported as saying...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Next Mass Effect, Dragon Age 3 powered by Frostbite 3

Both the next Mass Effect game and Dragon Age 3: Inquisition use the Frostbite 3 engine, despite initial official word from publisher EA saying otherwise. An official press release for Dragon Age 3 from September 2012 said the upcoming RPG was underpinned by Frostbite 2. However, BioWare Montreal & Edmonton General Manager Aaryn Flynn, following some speculation, took to Twitter to settle the matter.

 

Flynn tweeted: "For everyone who's been asking after the #BF4 reveal, #DA3 and the next Mass Effect are also using Frostbite 3. It's awesome."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...

Η BioWare προσλαμβάνει για το νέο Mass Effect

Το νέο Mass Effect video game βρίσκεται ήδη στο στάδιο του σχεδιασμού, κάτι που επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι η BioWare προχωράει το τελευταίο χρονικό διάστημα σε προσλήψεις. Μάλιστα, η γνωστή ομάδα ανάπτυξης κατάφερε να πάρει στο εσωτερικό της αρκετό κόσμο από τις Big Huge Games και Impossible Studios, μεταφέροντάς τους όλους στο Montreal.

 

Οι πληροφορίες αναφέρουν ακόμη πως ο Colin Campbell είναι πλέον ο υπεύθυνος για το level design και ο Ian Frazier για τα του gameplay.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν universe έχει πολύ πράμα όντως και είναι και έχουν παρουσιαστεί πολύ καλά και τα διάφορα races. Θα ήθελα κάτι με Geth vs Quarian πάντως. Από την άλλη όσο και να θέλουμε EA είναι από πίσω οπότε πατάτα θα είναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...