Προς το περιεχόμενο

Αγορά Nexus 4 απο Αμερικη


giannisgr1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως έχω ξαναπεί, νομίζω πως ~130€ μαύρο κέρδος είναι πολύ καλά.

 

Τώρα αν εσύ θες 200+ από κάθε συσκευή, δικό σου θέμα.

 

Ναι ακριβώς το καλά και το πολύ καλά είναι σχετικό για τον καθένα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

jmallen3, αν το πάρεις από χώρα της Ε.Ε. θα έχεις εγγύηση από τη στιγμή που θα το εισάγει επίσημα η ελληνική LG.

 

Σε διαφορετική περίπτωση δε θα έχεις.

 

LuNaTiC, πόσα έχεις;

 

Mill, ακόμα ψάχνω :Ρ

Γιατί έχετε κάνει καραμέλα το θέμα της εγγύησης, τι διαφορά έχει το Αμερικάνικο από το Ευρωπαικό. Φυσικά και έχει εγγύηση κανονικά όταν το φέρει η Ελληνική αντιπροσωπεία. Η εγγύηση της συσκευής είναι παγκόσμια. Αν γνωρίζετε κάτι άλλο απλά παραθέστε το original κείμενο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Γενικα οι περισσοτερες συσκευες εχουν πανευρωπαικη εγγυηση και οχι παγκοσμια (σε σχεση με την αγορα της Ελλαδας παντα ε). Απο κει και περα μπορειτε να κανετε ενα τηλεφωνο στην LG ή ακομα καλυτερα να στειλετε ενα mail στα κεντρικα και να ρωτησετε ακριβως αυτο, δλδ αν οι συσκευες της εχουν παγκοσμια εγγυηση. Simple as that. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Simple as that λοιπόν, ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος αρχικά μου είπε ότι δεν υπάρχει διεθνής εγγύηση, αλλά μπορεί να ισχύσει κατά περίπτωση, δηλαδή να δουν το προϊόν, τι πρόβλημα έχει, και ν' αποφασίσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Simple as that λοιπόν, ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος αρχικά μου είπε ότι δεν υπάρχει διεθνής εγγύηση, αλλά μπορεί να ισχύσει κατά περίπτωση, δηλαδή να δουν το προϊόν, τι πρόβλημα έχει, και ν' αποφασίσουν.

Αυτο περιμενα να σου πω την αληθεια :)

Πειτε με καχυποπτο, αλλα νομιζω πως η κατα περιπτωση ισχυς της διεθνους εγγυησης θα αναφερεται μονο σε προβλημα "δεν ανοιγε η συσκευη μου, αλλα τελικα πατησαν το On στο service, ανοιξε και δε με χρεωσαν τιποτα!".

 

Αν και εχω ακουσει καλες αποψεις για το service της LG, αλλα με γνωμονα πως αλλες εταιρειες σε βγαζουν εκτος εγγυησης για ανυπαρκτη υγρασια λ.χ, θα ημουν επιφυλακτικος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ήμουν σίγουρος ότι θα λάμβανα τέτοιου είδους απάντηση, αλλά μπήκα στον κόπο για χάρη σου :Ρ

 

Δεν παίζει να μας πει κάποιος κάτι σαφές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εγώ ήμουν σίγουρος ότι θα λάμβανα τέτοιου είδους απάντηση, αλλά μπήκα στον κόπο για χάρη σου :Ρ

 

Δεν παίζει να μας πει κάποιος κάτι σαφές.

Κοιτα, με βαση την απαντηση που ελαβες ειναι τουλαχιστον σαφες πως αν χρειαστεις service θα τρεχεις να βρεις το δικιο σου. Οποτε ας το λαβουν κι αυτο υποψη οι υποψηφιοι αγοραστες.

 

Και τελος παντων αντε να κυκλοφορησει αυτο το Nexus και εδω γιατι εχω ηδη τρεις φιλους σε stand by να το αγορασουν και τους κραταω με νυχια και με δοντια να μην παρουν αλλη συσκευη :lol:

 

 

Για χαρη μου ε? Με σκλαβωνετε κε Phanis :lol: :lol:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Simple as that λοιπόν, ο πρώτος διαθέσιμος υπάλληλος αρχικά μου είπε ότι δεν υπάρχει διεθνής εγγύηση, αλλά μπορεί να ισχύσει κατά περίπτωση, δηλαδή να δουν το προϊόν, τι πρόβλημα έχει, και ν' αποφασίσουν.

 

"Κατα περίπτωση" μπορεί να ερμηνευτεί και ώς εξής.

Προκύπτει πρόβλημα με μια παρτίδα μπαταριών ή με μια παρτίδα οθονών και βγάζει επίσημη ανακοίνωση η LG για δωρεάν αντικατάσταση των προβληματικών ανταλλακτικών, το πας, τσεκάρουν αν εμπίπτει στην περίπτωση που αναφέρει η ανακινήσου της μητρικής εταιρίας και σου αλλάζουν το ελαττωματικό ανταλλακτικό ανεξαρτήτως από που το αγόρασες καθώς το πρόβλημα είναι ολοφάνερο ότι οφείλετε σε δικιά τους μαλακία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

πως αλλες εταιρειες σε βγαζουν εκτος εγγυησης για ανυπαρκτη υγρασια λ.χ, θα ημουν επιφυλακτικος. 

περιμένω να δω τέτοιες περιπτώσεις στα καινούρια "αδιάβροχα" που θα βγαίνουν σιγά σιγά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, αν αυτό το «αδιάβροχα» είναι σαν το «Gorilla Glass που δε χαράσσεται», θα γελάσουμε.



"Κατα περίπτωση" μπορεί να ερμηνευτεί και ώς εξής.

Προκύπτει πρόβλημα με μια παρτίδα μπαταριών ή με μια παρτίδα οθονών και βγάζει επίσημη ανακοίνωση η LG για δωρεάν αντικατάσταση των προβληματικών ανταλλακτικών, το πας, τσεκάρουν αν εμπίπτει στην περίπτωση που αναφέρει η ανακινήσου της μητρικής εταιρίας και σου αλλάζουν το ελαττωματικό ανταλλακτικό ανεξαρτήτως από που το αγόρασες καθώς το πρόβλημα είναι ολοφάνερο ότι οφείλετε σε δικιά τους μαλακία.

 

Έστω κι έτσι, κάτι πάει να πει.

 

Π.χ. για το Nexus 4 κάτι έχει ακουστεί για ελαττωματική παρτίδα στο ακουστικό. Αν το δεχόντουσαν δε θα 'ταν άσχημα.

 

Αλλά αν μια μέρα η συσκευή απλά δεν ξανανοίξει χωρίς να το έχεις ζαλίσει στο root και δε μπορούν να κάνουν κάτι, την πάτησες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

περιμένω να δω τέτοιες περιπτώσεις στα καινούρια "αδιάβροχα" που θα βγαίνουν σιγά σιγά...

 

Έχει γεμίσει το youtube με βίντεο από κινητά που κάνουν βουτιές σε γυάλες με νερό και σε νεροχύτες, πρώτο και καλύτερο το iphone 5.

 

Σύμφωνα με το παρακάτω βίντεο το ipohe 5 (υποθέτω και άλλες συσκευές) έχει κάπου στο εσωτερικό του ένα αισθητήρα υγρασίας που αλλάξει χρώμα αν η υγρασία υπερβεί κάποια επίπεδα, ναι μεν το iphone αντέχει τις βουτιές αλλά η Apple πουλάει χωριστή εγγύηση για υγρασία που την χρεώνει extra γι' αυτό προσέχετε. Το γεγονός ότι κολυμπάει τώρα δεν σημαίνει ότι αν σταματήσει να λειτουργεί μετά από δύο μήνες ότι θα έχετε και κάλυψη εγγύησης.

 

Δύστυχος δεν μπορώ να σας πώ σε ποιο σημείο του βίντεο το αναφέρει γιατί στον υπολογιστή που είμαι τώρα δεν έχω ηχεία, κάπου στην αρχή το λέει αν θυμάμαι καλά.

 

http://youtu.be/EHos6VNr_bM

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

@Lunatic

 

Καλησπέρα, είδα ότι έχεις αγοράσει την συγκεκριμένη συσκευή από Αμερική. Επειδή σκοπεύω να κάνω την ίδια αγορά, μέσω γνωστού θέλω να σε ρωτήσω αν είχες οποιοδήποτε θέμα με το τελωνείο. Είχες επιβάρυνση για εκτελονισμό και αν ναι πόσο? Ευχαριστώ προκαταβολικά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...