Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, isay είπε

Αν η χώρα αφετηρίας ειναι η Σουηδία, δεν υπάρχει τελωνειο

ΑΛΛΑ

αν η Σουηδία ειναι χώρα εισαγωγής στην ΕΕ και διευλευσης προς Ελλάδα, μια χαρα τελωνειο υπάρχει, αν ειναι πάνω απο τη φορολογική ατέλεια.

Αρα για ειδη κάτω απο τη φορολογική ατέλεια, ειναι καλή μεθοδος το sweden post. Ειναι σχετικά γρήγορο.

Βεβαια κάποια στιγμή περιμένω την Ευρώπη να σφίξει τα λουριά και στα αρθρα 9 και 10 και να μην περνά τιποτα. Θα δειξει.

Αν δεν το λάβεις ατελώς, δε θα φταίει η δηλωθείσα αξία (ή αγοράς - προσκομίζεις την απόδειξη) αλλά το γεγονός οτι θα έχει προκύψει κάποιος φυσικός έλεγχος και κάποιος τελωνειακός μπορεί να είναι "σκεπτικός" κατά πόσον αυτή η αξία είναι πραγματική και όχι μια χαμηλή αξία για να περάσει ατελώς.


Δειγματοληπτικοί έλεγχοι διενεργούνται ανεξαρτήτως δηλωθείσας αξίας και μεταφορέα (για να σου σχολιάσω και το θέμα του Σουηδικού ταχυδρομείου) εφόσον η χώρα προέλευσης είναι εκτός Ευρωπαικής Ένωσης.

Σίγουρα, αποστολές με χαμηλή δηλωθείσα αξία έχει λιγότερες πιθανότητες να μπεί στο στόχαστρο κάποιου υπαλλήλου και το τελωνείο να σπαταλήσει χρόνο για να "πιάσει" κάποιον. Επειδή όμως αυτό είχε γίνει "σύστημα" στο παρελθόν και τα "δώρα" με τις κούριερ, έχουν κάνει πιο εντατικούς ελέγχους εδώ και κάποια χρόνια (3-4 αν θυμάμαι καλά).

Επεξ/σία από mitseuler
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 13,3k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

1. Για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ εισάγεται από 3ες χώρες (χώρες δηλαδή εκτός ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ) περνάει από τελωνείο για να εισέλθει στη χώρα. Τα τελωνεία

λοιπον!   μολις το εκανα θεμα σε γνωστο δημοσιογραφο με ολες τις πληροφοριες και τι παιζει.   αν το δειτε στα δελτια ειδησεων στις επομενες μερες μου λετε    αντε μπας και βγαλουμε καμια ακρη.

Δευτερο (και τελευταίο) update για το θέμα επιστροφή χρημάτων τελωνείου απο gearbest.   Σε συνεχεια των δυο προηγουμενων σχετικών αναρτήσεων μου (βλ quote παραπάνω), εκανα αλλη μια προσπάθεια με το

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, phandom_a είπε

Η τελευταία παραγγελία μου από Gearbast είναι, για να ξοδέψω κάτι λίγα που έμειναν στο wallet και να μην ξανασχοληθώ. (btw το jumbo δεν έχει κάτι τέτοιο, ούτε τα άλλα μαγαζιά φωτιστικών στην περιοχή μου)

Ακούστε πως έχει όλο το σκηνικό. Κάνω την παραγγελία 28/2, πληρώνω από wallet και 2,8€ επιπλέον. Τρία πραγματάκια πήρα, το μόνο που κοίταξα είναι να γράφει ""in stock". Περιμένω, περιμένω, περιμένω, "processing" έλεγε. Την Πέμπτη 8/3 έρχεται email από το support για το ticket μου. 

"Ποιο ticket"? σκέφτομαι, εγώ δεν άνοιξα ticket. Διαβάζω το μήνυμα, εν ολίγοις έλεγε ότι το προϊόν είναι back ordered (χωρίς να λέει ποιο από τα 3) και να διαλέξω 1 από τα 3 παρακάτω: 1) Να περιμένω 2) Να αλλάξω το προϊόν με κάποιο άλλο 3) Να ακυρώσω την παραγγελία. Το νο 3 δεν το σκέφτηκα καθόλου, θέλω να πάρω ότι μπορώ και να τους ξεγράψω. Τελικά, δεν τους απάντησα γιατί έχω πιο σοβαρά πράγματα να ξοδέψω τον χρόνο μου.

Χτες ήρθε email ότι η παραγγελία έγινε "Shipped out", περιέχει 0 items και remaining to be shipped 3 items ?!?!?!! Τι ακριβώς στείλανε, δεν ξέρω. Κοροϊδεύουν τον εαυτό τους κι εμάς ότι στέλνουν τα πάντα σε 12 μέρες?

Ταυτόχρονα, από την Πέμπτη και μετά, επειδή μου μπήκαν ψύλλοι στ' αυτιά, κοιτάζω κάθε μέρα αυτά τα 3 πραγματάκια και πιο συγκεκριμένα το "Dispatch: Mar 10 - Mar 12".

Guess what! Κάθε μέρα αλλάζουν το  "Dispatch: Mar 11 - Mar 13" και το βάζουν μία μέρα πιο μετά.  Δείτε την εικόνα, τι έγραφε χτες και μπείτε να δείτε τι γράφει σήμερα.

https://www.gearbest.com/home-decors/pp_136792.html?wid=21  https://www.gearbest.com/lock-picks-and-tools/pp_300396.html?wid=21 και https://www.gearbest.com/screwdriver-screwdriver-set/pp_929420.html?wid=21

Αν αυτό δεν είναι χοντροειδέστατη κοροϊδία στα μούτρα μας, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι....  Για μένα το συμπέρασμα είναι ένα: ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ GEARBEST. Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που γράφουν.

gearbast.jpg

Δλδ όταν πήγαινε 13 Μαρτίου τι ήθελες να λέει; Dispatch 11-13 Μαρτίου ακόμα; Να στο στείλουν στο παρελθόν; Μερικοί μάλλον δεν καταλαβαίνετε τπτ... Το dispatch προφανώς και μετατοπίζεται όταν περάσει μία μέρα, γιατί στην ουσία υπολογίζει και το processing time που θα χρειαστεί προσεγγιστικά από την στιγμή που εσύ θα κάνεις την Χ στιγμή add to cart & check out. Disclaimer: Δεν είμαι diehard fan του gearbest αλλά μην δημιουργούμε τσάμπα αρνητικές εντυπώσεις ( πέρα από αυτές που υπάρχουν και είναι legit) και να είναι χαζομάρες.

Επεξ/σία από pogchamp
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Δεν το πήρες από Ευρώπη; Γιατί να ανοιχτεί ο σάκος όταν ξεκίνησε από Γερμανία; Επίσης 5/3 μπήκε Ελλάδα και 12/3 θα πήγαινε αεροδρόμιο? What??

Aπο Ευρωπη με την επιλογη GW5 το αγόρασα άντε βγάλε άκρη

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Aπο Ευρωπη με την επιλογη GW5 το αγόρασα άντε βγάλε άκρη

Τι να σου πω φίλε, εδώ ίσως είναι μαλακίες της ΕΛΤΑ... Πάρε ξανά και να ελπίζεις ότι θα πέσεις σε κάποιον που του κόβει παραπάνω. 3 φορές τους πήρα και ο καθένας μου λέει λίγο εως πολύ διαφορετικά. Η 1η κυρία που πήρα με είπε ότι θα παραλάβω απο το τοπικό ταχυδρομείο. Ο 3ος που ήταν κύριος, μου είπε δεν ξέρω πως θα έρθει συνήθως τα στέλνουμε με elta courier...

Επεξ/σία από pogchamp
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, ababapanos είπε

Επελεξα priority EU 

Και το tracking ειναι της μορφης CP12xxxxxxxxx90

Στο My orders, στη συγκεκριμενη παραγγελια σου, στο shipping method τι σου λεει?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, pogchamp είπε

Δλδ όταν πήγαινε 13 Μαρτίου τι ήθελες να λέει; Dispatch 11-13 Μαρτίου ακόμα; Να στο στείλουν στο παρελθόν; Μερικοί μάλλον δεν καταλαβαίνετε τπτ... Το dispatch προφανώς και μετατοπίζεται όταν περάσει μία μέρα, γιατί στην ουσία υπολογίζει και το processing time που θα χρειαστεί προσεγγιστικά από την στιγμή που εσύ θα κάνεις την Χ στιγμή add to cart & check out. Disclaimer: Δεν είμαι diehard fan του gearbest αλλά μην δημιουργούμε τσάμπα αρνητικές εντυπώσεις ( πέρα από αυτές που υπάρχουν και είναι legit) και να είναι χαζομάρες.

Αν είναι έτσι (και αφού με λες και χαζό) ΓΙΑΤΙ δεν το στείλανε την Πέμπτη που έλεγε "Dispatch: Mar 9 - Mar 11" ????  Διότι 11 Μαρτίου πέρασε.....

Και το κενό δέμα πως το εξηγείς? Τι ακριβώς πετυχαίνουν με "δήθεν" αποστολή?

Δεν κατάλαβες καθόλου τι έγραψα. Δεν μου έχουν στείλει τίποτα κι ας λέει "In stock". Προφανώς και το Dispatch θα είναι την επόμενη μέρα, αν έχουν stock. Οπότε σκέψου λίγο ευρύτερα τι κερδίζουν λέγοντας ψέματα για την ημερομηνία Dispatch. That's correct  -> Παραγγελίες χωρίς να έχουν stock. Και περίμενε εσύ κορόιδο τον Απρίλιο να ξαναβγάλει το εργοστάσιο πράγματα.

Προφανώς και φαίνεται ο εκνευρισμός μου με το Gearbast, αλλά σκέψου ότι έχω κάνει 6 παραγγελίες από αυτούς κι έχω συνολικά 6 tickets προς αυτούς, ενώ γενικά από Εξωτερικό σε σύνολο 20 παραγγελιών είχα μόνο 1 ticket σε άλλους. Δε το λες και εύκολο ή εξυπηρετικό  μαγαζί.....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, phandom_a είπε

Η τελευταία παραγγελία μου από Gearbast είναι, για να ξοδέψω κάτι λίγα που έμειναν στο wallet και να μην ξανασχοληθώ. (btw το jumbo δεν έχει κάτι τέτοιο, ούτε τα άλλα μαγαζιά φωτιστικών στην περιοχή μου)

Ακούστε πως έχει όλο το σκηνικό. Κάνω την παραγγελία 28/2, πληρώνω από wallet και 2,8€ επιπλέον. Τρία πραγματάκια πήρα, το μόνο που κοίταξα είναι να γράφει ""in stock". Περιμένω, περιμένω, περιμένω, "processing" έλεγε. Την Πέμπτη 8/3 έρχεται email από το support για το ticket μου. 

"Ποιο ticket"? σκέφτομαι, εγώ δεν άνοιξα ticket. Διαβάζω το μήνυμα, εν ολίγοις έλεγε ότι το προϊόν είναι back ordered (χωρίς να λέει ποιο από τα 3) και να διαλέξω 1 από τα 3 παρακάτω: 1) Να περιμένω 2) Να αλλάξω το προϊόν με κάποιο άλλο 3) Να ακυρώσω την παραγγελία. Το νο 3 δεν το σκέφτηκα καθόλου, θέλω να πάρω ότι μπορώ και να τους ξεγράψω. Τελικά, δεν τους απάντησα γιατί έχω πιο σοβαρά πράγματα να ξοδέψω τον χρόνο μου.

Χτες ήρθε email ότι η παραγγελία έγινε "Shipped out", περιέχει 0 items και remaining to be shipped 3 items ?!?!?!! Τι ακριβώς στείλανε, δεν ξέρω. Κοροϊδεύουν τον εαυτό τους κι εμάς ότι στέλνουν τα πάντα σε 12 μέρες?

Ταυτόχρονα, από την Πέμπτη και μετά, επειδή μου μπήκαν ψύλλοι στ' αυτιά, κοιτάζω κάθε μέρα αυτά τα 3 πραγματάκια και πιο συγκεκριμένα το "Dispatch: Mar 10 - Mar 12".

Guess what! Κάθε μέρα αλλάζουν το  "Dispatch: Mar 11 - Mar 13" και το βάζουν μία μέρα πιο μετά.  Δείτε την εικόνα, τι έγραφε χτες και μπείτε να δείτε τι γράφει σήμερα.

https://www.gearbest.com/home-decors/pp_136792.html?wid=21  https://www.gearbest.com/lock-picks-and-tools/pp_300396.html?wid=21 και https://www.gearbest.com/screwdriver-screwdriver-set/pp_929420.html?wid=21

Αν αυτό δεν είναι χοντροειδέστατη κοροϊδία στα μούτρα μας, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι....  Για μένα το συμπέρασμα είναι ένα: ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ GEARBEST. Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που γράφουν.

gearbast.jpg

https://prnt.sc/iqk30y
ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του ! εμενα γιατι μου διευκρινισαν πια κομματια δεν τα ειχαν και θα τα εστελναν μετα οπως και εγινε !
δεν θελω να παρεξηγηθω αλλα ουτε κουπονας ειμαι ουτε καποιο αλλο συμφερον εχω απο την κυρια gearbest ! το μονο που εχω να πω οτι σε μενα και refund μου εχουν κανει σε καποιο ελαττωματικο προιον !  για μικροπραγματα  ειναι μανα ! και αν καποια στιγμη θελω κατι πανω απο την ατελεια μπορει και να το ρισκαρω εν γνωση μου απο το να το τριπλοπληρωσω απο αλλου !
 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, pogchamp είπε

Τι να σου πω φίλε, εδώ ίσως είναι μαλακίες της ΕΛΤΑ... Πάρε ξανά και να ελπίζεις ότι θα πέσεις σε κάποιον που του κόβει παραπάνω. 3 φορές τους πήρα και ο καθένας μου λέει λίγο εως πολύ διαφορετικά. Η 1η κυρία που πήρα με είπε ότι θα παραλάβω απο το τοπικό ταχυδρομείο. Ο 3ος που ήταν κύριος, μου είπε δεν ξέρω πως θα έρθει συνήθως τα στέλνουμε με elta courier...

Εδω η επίσημη απάντηση της DHL , μας δουλεύουν στο Gearbest.

Το είχε γράψει το μέλος @ issay εάν το θυμαμαι σωστά το όνομα

Καλημέρα σας,

 

Σε συνέχεια του μηνύματός σας θα ήθελα να ενημερώσω τα ακόλουθα.

 

Από τον αριθμό αποστολής που μας αναφέρετε αντιλαμβανόμαστε ότι για την αποστολή που περιμένετε δεν έχει χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία Express της DHL για την συγκεκριμένη μεταφορά και με την ευκαιρία να σας ενημερώσω ότι οι αριθμοί φορτωτικών της DHL Express έχουν 10 ψηφία.                            

                                                                                                                                               

Η συγκεκριμένη αποστολή έχει σταλεί  με την απλή ταχυδρομική υπηρεσία του ομίλου των Γερμανικών Ταχυδρομείων στα οποία ανήκει και η DHL και θα σας παραδοθεί μέσω των ελληνικών ταχυδρομείων.

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και με το αντίστοιχο παράρτημα των ΕΛ.ΤΑ στην περιοχή σας για περισσότερες διευκρινήσεις ή με το τηλέφωνο 800-1182000.

 

Με εκτίμηση,

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως αυτό δείχνει ότι απλώς δεν έχουν σταθερότητα στο dispatching quality (αν υπάρχει τέτοιο πράγμα) 

Σε παραγγελία που έκανα αρχές Οκτωβρίου με 27 διαφορετικά πράγματα, μόνοι τους τα σπάσανε σε 3 δέματα και τα στείλανε σε 3 διαφορετικές ημερομηνίες ανάλογα με το πότε ήταν διαθέσιμα τα πράγματα (πλάκα-πλάκα αυτή ήταν η μόνη παραγγελία χωρίς προβλήματα). Τότε μπορούσαν να το κάνουν και τώρα δεν μπορούν? Τι να πω?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, phandom_a είπε

Αν είναι έτσι (και αφού με λες και χαζό) ΓΙΑΤΙ δεν το στείλανε την Πέμπτη που έλεγε "Dispatch: Mar 9 - Mar 11" ????  Διότι 11 Μαρτίου πέρασε.....

Και το κενό δέμα πως το εξηγείς? Τι ακριβώς πετυχαίνουν με "δήθεν" αποστολή?

Δεν κατάλαβες καθόλου τι έγραψα. Δεν μου έχουν στείλει τίποτα κι ας λέει "In stock". Προφανώς και το Dispatch θα είναι την επόμενη μέρα, αν έχουν stock. Οπότε σκέψου λίγο ευρύτερα τι κερδίζουν λέγοντας ψέματα για την ημερομηνία Dispatch. That's correct  -> Παραγγελίες χωρίς να έχουν stock. Και περίμενε εσύ κορόιδο τον Απρίλιο να ξαναβγάλει το εργοστάσιο πράγματα.

Προφανώς και φαίνεται ο εκνευρισμός μου με το Gearbast, αλλά σκέψου ότι έχω κάνει 6 παραγγελίες από αυτούς κι έχω συνολικά 6 tickets προς αυτούς, ενώ γενικά από Εξωτερικό σε σύνολο 20 παραγγελιών είχα μόνο 1 ticket σε άλλους. Δε το λες και εύκολο ή εξυπηρετικό  μαγαζί.....

Καταρχήν δεν σε είπα χαζό. Το συγκεκριμένο πράγμα που είπες ήταν χαζό γιατί ήταν προφανές ότι κάθε μέρα που περνάει θα αλλάζει το εκτιμώμενο dispatch, αφού ο χρόνος κυλάει.. Το dispatch date είναι estimation, και προφανώς όταν περνάει μια μέρα μετατοπίζεται. Το λογικό. Το Dispatch date σε κάθε μαγαζί είτε amazon, caseking, gearbest κ.α. είναι απλά estimation. Αν ο φόρτος της αποθήκης είναι μεγάλος, θα αργήσει να κάνει dispatch και δεν θα πέσει μέσα στο προβλεπόμενο όριο. Ωστόσο και αυτό που έκανα παραγγελία εγώ, έλεγε dispatch 1-3 Martiou την ώρα που το έκανα order. Την επόμενα μέρα 2-4, μετά 3-5. Εμένα έφυγε 3, οπότε ήταν μέσα στην πρόβλεψη.

9 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Εδω η επίσημη απάντηση της DHL , μας δουλεύουν στο Gearbest.

Το είχε γράψει το μέλος @ issay εάν το θυμαμαι σωστά το όνομα

Καλημέρα σας,

Σε συνέχεια του μηνύματός σας θα ήθελα να ενημερώσω τα ακόλουθα.

Από τον αριθμό αποστολής που μας αναφέρετε αντιλαμβανόμαστε ότι για την αποστολή που περιμένετε δεν έχει χρησιμοποιηθεί η υπηρεσία Express της DHL για την συγκεκριμένη μεταφορά και με την ευκαιρία να σας ενημερώσω ότι οι αριθμοί φορτωτικών της DHL Express έχουν 10 ψηφία.                            

Η συγκεκριμένη αποστολή έχει σταλεί  με την απλή ταχυδρομική υπηρεσία του ομίλου των Γερμανικών Ταχυδρομείων στα οποία ανήκει και η DHL και θα σας παραδοθεί μέσω των ελληνικών ταχυδρομείων.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε και με το αντίστοιχο παράρτημα των ΕΛ.ΤΑ στην περιοχή σας για περισσότερες διευκρινήσεις ή με το τηλέφωνο 800-1182000.

Με εκτίμηση,

Βρε φίλε ούτως ή άλλως το site της dhl.de δεν σε έδωσαν για να κάνεις tracking? Όχι το DHL express. Δεν είπαν κάποιο ψέμα εδώ - πέραν του ότι αφήνουν το "expedited shipping" να έχει αφηρημένο νόημα. Εμένα στο dhl.de με είπαν να κάνω tracking που είναι το Deutsche post πρακτικά - πράγμα που δεν γνώριζα γιατί συνήθως επέλεγα UPS σε άλλα sites...

Επεξ/σία από pogchamp
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, pogchamp είπε

Καταρχήν δεν σε είπα χαζό. Το συγκεκριμένο πράγμα που είπες ήταν χαζό γιατί ήταν προφανές ότι κάθε μέρα που περνάει θα αλλάζει το εκτιμώμενο dispatch, αφού ο χρόνος κυλάει.. Το dispatch date είναι estimation, και προφανώς όταν περνάει μια μέρα μετατοπίζεται. Το λογικό. Το Dispatch date σε κάθε μαγαζί είτε amazon, caseking, gearbest κ.α. είναι απλά estimation. Αν ο φόρτος της αποθήκης είναι μεγάλος, θα αργήσει να κάνει dispatch και δεν θα πέσει μέσα στο προβλεπόμενο όριο. Ωστόσο και αυτό που έκανα παραγγελία εγώ, έλεγε dispatch 1-3 Martiou την ώρα που το έκανα order. Την επόμενα μέρα 2-4, μετά 3-5. Εμένα έφυγε 3, οπότε ήταν μέσα στην πρόβλεψη.

Πολύ σωστά όσα λες. 

Αλλά ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι λέω. Αφού το έχουν σε stock (όπως φαίνεται από το Dispatch την επόμενη μέρα εδώ και 6 μέρες) γιατί δε μου το στέλνουν?? Γιατί όταν τους πλήρωσα 28/2 πιθανότατα θα έλεγε "Dispatch Mar 3 - Mar 5" (δε κόβω και το λαιμό μου, δε κοίταξα τότε). 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, phandom_a είπε

Πολύ σωστά όσα λες. 

Αλλά ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι λέω. Αφού το έχουν σε stock (όπως φαίνεται από το Dispatch την επόμενη μέρα εδώ και 6 μέρες) γιατί δε μου το στέλνουν?? Γιατί όταν τους πλήρωσα 28/2 πιθανότατα θα έλεγε "Dispatch Mar 3 - Mar 5" (δε κόβω και το λαιμό μου, δε κοίταξα τότε). 

Απλά σχολίασα αυτό που είπες για την μετατόπιση του dispatch date. Δεν έβγαζε νόημα, άσχετα με το τι ήθελες εν τέλει να πεις. 

Μια εξήγηση είναι ότι η αποθήκη έχει τρελό φόρτο. Μια 2η αλλά δική μου υπόθεση είναι ότι περιμένουν να συγκεντρωθεί ένας επαρκής αριθμός παραγγελιών για να ξεκινήσουν αποστολές. Θα σου πω γιατί το σκέφτομαι αυτό:

Πχ και μένα ήταν διαθέσιμο επιτόπου αλλά δεν το στείλαν ακριβώς την επόμενη μέρα αλλά στην τελευταία μέρα του περιθωρίου. Η αποθήκη βρίσκεται Τσεχία που πήρα εγώ. Από Τσεχία το δέμα όμως δεν ξεκίνησε. Ξεκίνησε από μια περιοχή στην Γερμανία κοντά στα σύνορα με Τσεχία. Υποθέτω ως Γερμανία το πήγαν αυτοί. Μπορεί να έχουν στάνταρ μέρες που μεταφέρουν οι ίδιοι στα ταχυδρομία ή περιμένουν συγκεκριμένο αριθμό αποστολών να μαζευτεί γιατί μπορεί να έχουν standard deals με αυτού εκεί.. Ειδικά σε πράγματα πολύς μικρής αξίας μπορεί να συμβαίνει αυτό που λέω. Τώρα όλα αυτά υποθέσεις δικές μου,  δεν είναι η δουλειά μου τα logistics. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, pogchamp είπε

 

Βρε φίλε ούτως ή άλλως το site της dhl.de δεν σε έδωσαν για να κάνεις tracking? Όχι το DHL express. Δεν είπαν κάποιο ψέμα εδώ - πέραν του ότι αφήνουν το "expedited shipping" να έχει αφηρημένο νόημα. Εμένα στο dhl.de με είπαν να κάνω tracking που είναι το Deutsche post πρακτικά - πράγμα που δεν γνώριζα γιατί συνήθως επέλεγα UPS σε άλλα sites...

Eγω το γνώριζα αλλά έχουμε ανταλλάξει 5 διαφορετικά Ticket με το Gearbest.

Γνωστός που έκανε ακριβώς το ιδιο προιόν παραγγελία την ιδια  ημέρα με εμένα , το παρέλαβε πρίν  4 ημέρες και του βγήκε και προβληματικό.

Δέν θα μας δουλεύει το Gearbest, στέλνει μήνυμα να περιμένω 10 με 12 ημέρες ακόμη για να κερδίσει χρόνο.

Άνοιξα το Case και περιμένω απάντηση.

Μου φαίνεται o @isay ειχε δικιο σχετικα με τη τακτικη τους

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Eγω το γνώριζα αλλά έχουμε ανταλλάξει 5 διαφορετικά Ticket με το Gearbest.

Γνωστός που έκανε ακριβώς το ιδιο προιόν παραγγελία την ιδια  ημέρα με εμένα , το παρέλαβε πρίν  4 ημέρες και του βγήκε και προβληματικό.

Δέν θα μας δουλεύει το Gearbest, στέλνει μήνυμα να περιμένω 10 με 12 ημέρες ακόμη για να κερδίσει χρόνο.

Άνοιξα το Case και περιμένω απάντηση.

Μου φαίνεται o @isay ειχε δικιο σχετικα με τη τακτικη τους

Από όσα έχεις γράψει μέχρι στιγμής, το πρόβλημα το βλέπω στα ελτά. Λες 5/3 σου λένε ότι μπήκε Ελλάδα. Από τότε μέχρι σήμερα πέρασε αρκετός καιρός. Επίσης γιατί έστειλες στην DHL express μήνυμα δεν καταλαβαίνω εφόσον το γνώριζες. Πες μου που φταίει το GB εδώ; Βάσει αυτών που σου είπε η τηλ. εξυπηρέτηση των ελτα. Νμζ εδώ είναι και θέμα DHL γιατί αυτή υποθέτω επιλέγει με ποιον θα συνεργαστεί εντός Ελλάδας.

Στις 3/12/2018 στις 11:05 ΠΜ, meletis_m είπε

Καλημέρα , τηλεφωνησα σημερα στα ΕΛΤΑ (210-3353100) , μου είπε το οτι το δέμα έχει φτάσει Ελλάδα απο τις 5/3 και σήμερα 12/3 είναι αναμενόμενο να φτάσει στο Αεροδρόμιο.
Τώρα για το πότε θα ανοιχτεί ο σάκος , δεν γνωρίζει , υπάρχει γενικά φόρτος εργασίας και λίγο προσωπικό μου είπε.
Λογικά  σε 5-6 ημέρες θα το παραλαβω στο χωριό.

 

Επεξ/σία από pogchamp
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, dj-apollon είπε

Στο My orders, στη συγκεκριμενη παραγγελια σου, στο shipping method τι σου λεει?

 

Στο shipping method τώρα που κοίταξα δεν γράφει τίποτα ενώ τις προηγούμενες ημέρες θυμάμαι ότι έδειχνε κάτι. 

Αλλα τώρα βλέπω ότι άλλαξε το tracking number  που μου είχαν δώσει σε ένα άλλο με 12 νούμερα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.