Προς το περιεχόμενο

Αγορές από χώρες εκτός Ε.Ε. - όριο για να μην πληρώσεις τελωνείο


tempo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Eγω το γνώριζα αλλά έχουμε ανταλλάξει 5 διαφορετικά Ticket με το Gearbest.

Γνωστός που έκανε ακριβώς το ιδιο προιόν παραγγελία την ιδια  ημέρα με εμένα , το παρέλαβε πρίν  4 ημέρες και του βγήκε και προβληματικό.

Δέν θα μας δουλεύει το Gearbest, στέλνει μήνυμα να περιμένω 10 με 12 ημέρες ακόμη για να κερδίσει χρόνο.

Άνοιξα το Case και περιμένω απάντηση.

Μου φαίνεται o @isay ειχε δικιο σχετικα με τη τακτικη τους

Από όσα έχεις γράψει μέχρι στιγμής, το πρόβλημα το βλέπω στα ελτά. Λες 5/3 σου λένε ότι μπήκε Ελλάδα. Από τότε μέχρι σήμερα πέρασε αρκετός καιρός. Επίσης γιατί έστειλες στην DHL express μήνυμα δεν καταλαβαίνω εφόσον το γνώριζες. Πες μου που φταίει το GB εδώ; Βάσει αυτών που σου είπε η τηλ. εξυπηρέτηση των ελτα. Νμζ εδώ είναι και θέμα DHL γιατί αυτή υποθέτω επιλέγει με ποιον θα συνεργαστεί εντός Ελλάδας.

Στις 3/12/2018 στις 11:05 ΠΜ, meletis_m είπε

Καλημέρα , τηλεφωνησα σημερα στα ΕΛΤΑ (210-3353100) , μου είπε το οτι το δέμα έχει φτάσει Ελλάδα απο τις 5/3 και σήμερα 12/3 είναι αναμενόμενο να φτάσει στο Αεροδρόμιο.
Τώρα για το πότε θα ανοιχτεί ο σάκος , δεν γνωρίζει , υπάρχει γενικά φόρτος εργασίας και λίγο προσωπικό μου είπε.
Λογικά  σε 5-6 ημέρες θα το παραλαβω στο χωριό.

 

Επεξ/σία από pogchamp
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, dj-apollon είπε

Στο My orders, στη συγκεκριμενη παραγγελια σου, στο shipping method τι σου λεει?

 

Στο shipping method τώρα που κοίταξα δεν γράφει τίποτα ενώ τις προηγούμενες ημέρες θυμάμαι ότι έδειχνε κάτι. 

Αλλα τώρα βλέπω ότι άλλαξε το tracking number  που μου είχαν δώσει σε ένα άλλο με 12 νούμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ababapanos είπε

Στο shipping method τώρα που κοίταξα δεν γράφει τίποτα ενώ τις προηγούμενες ημέρες θυμάμαι ότι έδειχνε κάτι. 

Αλλα τώρα βλέπω ότι άλλαξε το tracking number  που μου είχαν δώσει σε ένα άλλο με 12 νούμερα.

για να μην τρελαθουμε το GB σου εστειλε ανα mail μαζι με το trackng number και την επιλογη πως το στελνει
καπως ετσι : https://prnt.sc/iqq8sv

https://prnt.sc/iqqg6l

Επεξ/σία από gabvill
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, gabvill είπε

για να μην τρελαθουμε το GB σου εστειλε ανα mail μαζι με το trackng number και την επιλογη πως το στελνει
καπως ετσι : https://prnt.sc/iqq8sv

https://prnt.sc/iqqg6l

Στο email που μου είχαν στείλει όταν έστειλαν την παραγγελία στο shipping method γράφει ΕU express,  και ήταν ένα tracking number της μορφής CP123xxxxxxxxx  . Τώρα που μπήκα στον λογαριασμό μου στην σελίδα του gb , το tracking number έχει αλλάξει σε ένα άλλο με 12 νούμερα. Αλλά και αυτό το βάζω στο 17track και δεν βγάζει πληροφορίες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά έχω ένα θεματάκι με το τελωνείο και δεν μου έχει ξανασυμβεί. Φίλος μου έχει στείλει δώρο από Αμερική ένα πακέτο περίπου 2 κιλών (κυρίως σνακ και κάποια χαρτικά) με usps (First-Class Package International Service, Small Packet) . Το πακετάκι χθες λοιπόν μπήκε τελωνείο, το θέμα είναι μου ζητάνε απόδειξη πληρωμής που προφανώς δεν έχω καθώς είναι δώρο! Ξέρει κανείς πως προχωράει η υπόθεση για να το εκτελωνίσω; 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού δεν έχεις απόδειξη, όπως είναι αναμενόμενο, θα το εξηγήσεις στο μήνυμα που θα στείλεις και θα ορίσει ο τελωνειακός αξία για τον ΦΠΑ και το τέλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ababapanos είπε

Στο email που μου είχαν στείλει όταν έστειλαν την παραγγελία στο shipping method γράφει ΕU express,  και ήταν ένα tracking number της μορφής CP123xxxxxxxxx  . Τώρα που μπήκα στον λογαριασμό μου στην σελίδα του gb , το tracking number έχει αλλάξει σε ένα άλλο με 12 νούμερα. Αλλά και αυτό το βάζω στο 17track και δεν βγάζει πληροφορίες...

12; Εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι 10;

Επισης, η παραγγελια εχει πανω απο ενα αντικειμενο; Γιατι ετσι οπως τα λες φαινεται πως τη σπασανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, mitseuler είπε

Αν δεν το λάβεις ατελώς, δε θα φταίει η δηλωθείσα αξία (ή αγοράς - προσκομίζεις την απόδειξη) αλλά το γεγονός οτι θα έχει προκύψει κάποιος φυσικός έλεγχος και κάποιος τελωνειακός μπορεί να είναι "σκεπτικός" κατά πόσον αυτή η αξία είναι πραγματική και όχι μια χαμηλή αξία για να περάσει ατελώς.


Δειγματοληπτικοί έλεγχοι διενεργούνται ανεξαρτήτως δηλωθείσας αξίας και μεταφορέα (για να σου σχολιάσω και το θέμα του Σουηδικού ταχυδρομείου) εφόσον η χώρα προέλευσης είναι εκτός Ευρωπαικής Ένωσης.

Σίγουρα, αποστολές με χαμηλή δηλωθείσα αξία έχει λιγότερες πιθανότητες να μπεί στο στόχαστρο κάποιου υπαλλήλου και το τελωνείο να σπαταλήσει χρόνο για να "πιάσει" κάποιον. Επειδή όμως αυτό είχε γίνει "σύστημα" στο παρελθόν και τα "δώρα" με τις κούριερ, έχουν κάνει πιο εντατικούς ελέγχους εδώ και κάποια χρόνια (3-4 αν θυμάμαι καλά).

Δεν καταννοώ την απάντηση σου, σαν quote στη δική μου απάντηση.

Πολύ ορθά εγραψες σε προηγουμενη απαντηση οτι αν η χώρα αφετηρίας ειναι η Σουηδία δεν υπάρχει τελωνειο, αλλά το quote που ειχες κάνει, ειμαι 99% σιγουρος οτι αφορουσε παραγγελία απο gearbest Κίνας με sweden post και άθελα σου περνουσε η εικονα οτι με sweden post δεν εχει τελωνειο, κατι που δεν ισχύει, γιατί υπάρχουν πολλά θυματα που αγοραζουν απο gearbest Κινας με sweden και μετα κλαιγονται για το τελωνειο.

Πέρα απο αυτό, ο κανονας ειναι οτιδήποτε έρχεται απο εκτός ΕΕ (ανεξάρτητα απο τη χώρα εισαγωγής) και δεν εχει εκτελωνιστει σε αλλη χώρα της ΕΕ (όπως πχ το priority direct mail του banggood) τοτε σταματα τελωνειο για ελεγχο και τιμολογηση (με βάση τη νομοθεσία). Τα τελωνεια ξέρουν πολύ καλα απο που ερχονται οι σάκοι και αν εχουν ΠΡΟ-εκτελωνιστεί.

Η εξαίρεση σε αυτό ειναι να περάσουν κάποια αέρα, ειτε γιατί ο υπάλληλος εχει ήδη βγάλει πολύ δουλεια στη βάρδια ή γιατί εχουν τετοια εντολή για να αδειάσουν οι αποθήκες. Δυστυχως αυτό δεν εχει στατιστική σταθερότητα, δηλαδη μπορει να βάλεις 2 παραγγελίες για το ιδιο προιον με διαφορα 1 ημέρας και το πρώτο να περάσει, ενω το δευτερο να σταματήσει, ακομα και αν η διαφορα ελεγχου ειναι μια ημέρα.

12 ώρες πριν, phandom_a είπε

Πολύ σωστά όσα λες. 

Αλλά ακόμα δεν έχεις καταλάβει τι λέω. Αφού το έχουν σε stock (όπως φαίνεται από το Dispatch την επόμενη μέρα εδώ και 6 μέρες) γιατί δε μου το στέλνουν?? Γιατί όταν τους πλήρωσα 28/2 πιθανότατα θα έλεγε "Dispatch Mar 3 - Mar 5" (δε κόβω και το λαιμό μου, δε κοίταξα τότε). 

Εχουμε γράψει πολλάκις οτι το gearbest εχει πολλές fake διαθεσιμότητες.

Στη σελίδα αγοράς ΠΡΕΠΕΙ να γράφει οτι το αντικείμενο θα "φυγει" την επομενη-μεθεπομενη γιατί αν γράφει οτι θα φυγει μετα απο Χ ημέρες (που μπορει να ειναι αληθινές), ειναι πιθανο να χάσει πωλήσεις (αρα λεφτα). Το να δηλώσει επομενη-μεθεπομένη ειναι λογικός χρόνος αποστολής με τη λογική του πακεταρίσματος, κλπ. Ποια ειναι τώρα η πραγματικότητα. ΑΝ τη στιγμή της τιμολογησης της παραγγελίας σου, υπάρχει στοκ στην αποθηκη, θα πακεταριστει και θα μπει στο σάκο, αλλά αν δεν υπάρχει στοκ (γιατί δεν υπάρχει αριθμητικός ελεγχος αναμεσα στη διαθεσιμοτητα και τις παραγγελίες) απλά η παραγγελία θα ειναι pending-processing ΚΑΙ παραλληλα στο site θα εχει διαθεσιμότητα, ωστε να τσιμπήσουν και άλλα ψάρια.

Αυτο γίνεται κυρίως στις ευρωπαικές αποθήκες, που δεν εχουν τη δυνατοτητα στοκ που εχουν στην Κίνα και ειδικά για το gearbest, εχει παρατηρηθεί αρκετές φορες να το στελνουν και  απευθείας απο Κίνα (με έκπληξη το τελωνειο).

Γενικά ο κανονας για το gearbest ειναι οτι όλα ειναι διαθεσιμα για άμεσο dispatch, αλλά αυτό θα γίνει ΑΝ τη στιγμή της τιμολογησης υπάρχει διαθεσιμο το είδος.

Μια αλλη αλήθεια ειναι οτι οταν το gearbest (και πολλοί άλλοι κινεζοι)  γράφουν shipped out, ΔΕ σημαίνει οτι έφυγε το δέμα, αλλά οτι πακεταρίστηκε και μπήκε σε σάκο/παλέτα, ο οποιος βρίσκεται στις αποθήκες. Το ποτε θα ερθει η μεταφορική να το πάρει, ώστε να ξεκινήσει τη διαδρομή για τον παραλήπτη ειναι αλλο θεμα συζητησης.

12 ώρες πριν, gabvill είπε

https://prnt.sc/iqk30y
ο καθενας βγαζει τα συμπερασματα του ! εμενα γιατι μου διευκρινισαν πια κομματια δεν τα ειχαν και θα τα εστελναν μετα οπως και εγινε !
δεν θελω να παρεξηγηθω αλλα ουτε κουπονας ειμαι ουτε καποιο αλλο συμφερον εχω απο την κυρια gearbest ! το μονο που εχω να πω οτι σε μενα και refund μου εχουν κανει σε καποιο ελαττωματικο προιον !  για μικροπραγματα  ειναι μανα ! και αν καποια στιγμη θελω κατι πανω απο την ατελεια μπορει και να το ρισκαρω εν γνωση μου απο το να το τριπλοπληρωσω απο αλλου !
 

Το γράφεις πολύ ωραία. Γράφω μήνες τώρα ότι είναι μαγαζί κουκουρούκου, κάποιες φορες συμφερει πολύ ναψωνισει κάποιος απο εκει ΑΛΛΑ να το κάνει όντας διαβασμένος και ενημερωμένος τι μπορει να αντιμετωπισει. Ετσι και θα βγει κερδισμένος απο ζυγισμένο ρίσκο και δε θα σπάσουν τα νευρα του επειδή αργησε να ερθει η παραγγελία ή γιατί του αλλαξαν τροπο αποστολής και εκατσε τελωνειο, κλπ, κλπ

Δυστυχώς οι περισσότεροι ΔΕΝ ειναι ετσι.

15 ώρες πριν, pogchamp είπε

Δεν το πήρες από Ευρώπη; Γιατί να ανοιχτεί ο σάκος όταν ξεκίνησε από Γερμανία; Επίσης 5/3 μπήκε Ελλάδα και 12/3 θα πήγαινε αεροδρόμιο? What??

Ολα έρχονται σε παλέτες/σάκους και αναλογα με τη διαθεσιμότητα του ανθρωπινου δυναμικου και τον όγκο δουλειας, γινεται το άνοιγμα και η διανομη για τον τελικό παραλήπτη. Π.χ. το δικό σου laptop ειναι σε μια παλετα με εκατονταδες αλλα πακέτα (να παρακαλας να μην ειναι στον πάτο) και περιμένει τη σειρά του να γινει  η αναδιανομή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, makfil είπε

Αφού δεν έχεις απόδειξη, όπως είναι αναμενόμενο, θα το εξηγήσεις στο μήνυμα που θα στείλεις και θα ορίσει ο τελωνειακός αξία για τον ΦΠΑ και το τέλος.

Αν αφησει τον τελωνειακο ομως μπορει να φαει τρελο καπελο. Οι 2 καμερες που μου ειχαν ερθει προχθες τελικα ενω κοστιζουν απο μαγαζι στα 80ε επειδη ηταν δειγματα και αρα δεν υπαρχει αποδειξη θελει να μου τις εκτελωνισει για 200ε (δλδ θα πρεπει να πληρωσω 79ε στο τελωνειο, οσο κανουν καινουργιες).......Οποτε του εστειλα τα λινκ στο email και του ειπα η θα τα εκτελωνισει με αυτες τις τιμες η πισω στον αποστολεα.
Οι ανθρωποι ειναι πραγματικα στην κοσμαρα τους, δεν εχουν καμια επαφη με τεχνολογια και τιμες και ομως εμεις ειμαστε αναγκασμενοι να τους τρωμε στην μαπα.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον, κάνεις λάθος σε ότι αφορά στους τελωνειακούς του αεροδρομίου που ασχολούνται αποκλειστικά με τον έλεγχο και εκτελωνισμό ταχυδρομικών δεμάτων.

Στην αρχή της εφαρμογής του συστηματικού ελέγχου των δεμάτων, το καλοκαίρι 2017, υπήρχαν αρκετά που κοστολογούνταν με αξίες παραπάνω από τις πραγματικές (και δεν εννοώ, βέβαια, τις περιπτώσεις που κάποιος είχε αγοράσει με έκπτωση), ενώ αυτό δεν παρατηρείται τον τελευταίο καιρό ή τα περιστατικά είναι ελάχιστα και δεν αποτελούν τον κανόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.
Αγορά στις 19 Δεκεμβρίου από το Ευρωπαϊκό κουλικουλ.
Μου έχουν πάρει τα χρήματα, το δέμα δεν έχει έρθει ακόμα (3 μήνες) με το σύστημα DHL-Γερμανικό ταχυδρομείο.

Στο Γερμανικό Tracking η τελευταία ενημέρωση είναι Δεκέμβριος ότι έφυγε.

Μου λένε ότι είναι σε εξέλιξη έρευνα η οποία μπορεί και να κρατήσει μήνες!!!!

Τους γράφω ότι η έρευνα είναι δικό τους θέμα για το πως χάθηκε και θέλω τα χρήματα πίσω και μου λένε ότι δεν γίνεται με  βάση το πως λειτουργεί η εταιρία.

Θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος νόμος για να πάρω τα χρήματα και κάποιος οργανισμός να μιλήσω για τους κλέφτες αυτούς και να πάρω τα 247$.

Μην αγοράσετε πάντως ποτέ από αυτούς.

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από papswim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/3/2018 στις 11:38 ΠΜ, phandom_a είπε

Η τελευταία παραγγελία μου από Gearbast είναι, για να ξοδέψω κάτι λίγα που έμειναν στο wallet και να μην ξανασχοληθώ. (btw το jumbo δεν έχει κάτι τέτοιο, ούτε τα άλλα μαγαζιά φωτιστικών στην περιοχή μου)

Ακούστε πως έχει όλο το σκηνικό. Κάνω την παραγγελία 28/2, πληρώνω από wallet και 2,8€ επιπλέον. Τρία πραγματάκια πήρα, το μόνο που κοίταξα είναι να γράφει "in stock". Περιμένω, περιμένω, περιμένω, "processing" έλεγε. Την Πέμπτη 8/3 έρχεται email από το support για το ticket μου. 

"Ποιο ticket"? σκέφτομαι, εγώ δεν άνοιξα ticket. Διαβάζω το μήνυμα, εν ολίγοις έλεγε ότι το προϊόν είναι back ordered (χωρίς να λέει ποιο από τα 3) και να διαλέξω 1 από τα 3 παρακάτω: 1) Να περιμένω 2) Να αλλάξω το προϊόν με κάποιο άλλο 3) Να ακυρώσω την παραγγελία. Το νο 3 δεν το σκέφτηκα καθόλου, θέλω να πάρω ότι μπορώ και να τους ξεγράψω. Τελικά, τους απάντησα το νο 2 αλλά να μου πουν πρώτα ποιο προϊόν είναι.

Χτες ήρθε email ότι η παραγγελία έγινε "Shipped out", περιέχει 0 items και remaining to be shipped 3 items ?!?!?!! Τι ακριβώς στείλανε, δεν ξέρω. Κοροϊδεύουν τον εαυτό τους κι εμάς ότι στέλνουν τα πάντα σε 12 μέρες?

Ταυτόχρονα, από την Πέμπτη και μετά, επειδή μου μπήκαν ψύλλοι στ' αυτιά, κοιτάζω κάθε μέρα αυτά τα 3 πραγματάκια και πιο συγκεκριμένα το "Dispatch: Mar 10 - Mar 12".

Κάθε μέρα το  "Dispatch: Mar 11 - Mar 13" λέει μία μέρα πιο μετά (οκ, αυτό είναι φυσιολογικό), άρα είναι διαθέσιμο το προϊόν.  Λοιπόν, γιατί δεν το στέλνουν? Τι περιμένουν άραγε? Δείτε την εικόνα, τι έγραφε χτες και μπείτε να δείτε τι γράφει σήμερα.

https://www.gearbest.com/home-decors/pp_136792.html?wid=21  https://www.gearbest.com/lock-picks-and-tools/pp_300396.html?wid=21 και https://www.gearbest.com/screwdriver-screwdriver-set/pp_929420.html?wid=21

Αν αυτό δεν είναι χοντροειδέστατη κοροϊδία στα μούτρα μας, δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να είναι....  Για μένα το συμπέρασμα είναι ένα: ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ GEARBEST. Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που γράφουν.

gearbast.jpg

Να ενημερώσω ότι πήρα απάντηση από Gearbist για το κενό δέμα: Εν ολίγοις γράφει ότι το δέμα στην πραγματικότητα περιέχει και τα 3 προϊόντα που παρήγγειλα. Τελικά δεν πήγε κάτι στραβά μέχρι εδώ, όμως η ενημέρωση προς εμένα ήταν ελλιπής και δημιούργησε λάθος εντυπώσεις.

Το δηλώσαν χτες βράδυ στην μεταφορική να το παραλάβει. Είναι με Belgium Post, θα ενημερώσω όταν έρθει (15-20 business days)(θέλω να ελπίζω πριν το Πάσχα)

Επεξ/σία από phandom_a
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, makfil είπε

Μάλλον, κάνεις λάθος σε ότι αφορά στους τελωνειακούς του αεροδρομίου που ασχολούνται αποκλειστικά με τον έλεγχο και εκτελωνισμό ταχυδρομικών δεμάτων.

Στην αρχή της εφαρμογής του συστηματικού ελέγχου των δεμάτων, το καλοκαίρι 2017, υπήρχαν αρκετά που κοστολογούνταν με αξίες παραπάνω από τις πραγματικές (και δεν εννοώ, βέβαια, τις περιπτώσεις που κάποιος είχε αγοράσει με έκπτωση), ενώ αυτό δεν παρατηρείται τον τελευταίο καιρό ή τα περιστατικά είναι ελάχιστα και δεν αποτελούν τον κανόνα.

Αυτο που σου λεω γινεται Τωρα......Προχθες με πηραν και μου ειπαν οτι θα με χρεωσει για 200ε (ενω τους ειχα πει οτι κοστιζουν 80ε - λες και αν ηθελα να πω ψεματα δεν θα ελεγα 50ε πχ) και χθες τους εστειλα τα λινκ και τις φωτος απο το Αμαζον.....Το Αστειο ειναι πως μου ειπαν οτι ο τελωνειακος μπαινει στο ιντερνετ και κοιταει τιμες.....Προφανως ουτε στο ιντερνετ δεν ξερουν να μπουν (βεβαια μιλαμε για ατομα Ανω των 50 ετων - οσες φορες εχω παει τελωνειο νεοτερο δεν εχω δει).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, dj-apollon είπε

12; Εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι 10;

Επισης, η παραγγελια εχει πανω απο ενα αντικειμενο; Γιατι ετσι οπως τα λες φαινεται πως τη σπασανε.

 

Ναι 12 νουμερα ειναι.

Ενα αντικειμενο ειναι συγκεκριμενα ενα  drone dji phantom 4 pro.

Και οπως καταλαβαινετε επειδη ειναι αρκετα τα χρηματα με ενδιαφερει να δω γιατι το tracking δεν λειτουργει ακομα απο τις 7 του μηνα που μου εστειλαν...

 

Απο το gearbest μου απαντησαν τα τυπικα

Your order was shipped out on 2018-03-07 
Although most parcels can arrive in 10-12 business days, sometimes, the delivery time can be affected by Customs or the local courier. 
Sometimes the information on the site takes time to updateHowever, please rest assured that your order is on it's way

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...