Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό βασικά ήταν το πρώτο μου request στο forum αφού βγήκε το πρώτο χωρίς να ξέρω πολλά για Witchers, και άμα θυμάμαι καλά ένας mod μου απάντησε ότι οι Witchers είναι one-hand master swordsman, παρόλα αυτά το viper school έχει dual-wield, αλλα τον φιλετιασε ο Geralt :D

 

Epic mod! http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/212/?

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα παντως του παιχνιδιου ειναι τα smuggler's caches

 

 

Κι'όμως.... μέσα σε υποβρύχιο smuggler, είχα βρει φορερή armor, και σε stats και σε design. Την είχα σχεδόν μέχρι το τέλος.
 
 
--*Lol..για τα δυο σπαθιά... στο Witcher 4 λέει, κάποιος dwarf super-weapon crafter,  θα ανακαλύψει μια καινοτομία μέσα από κάποιο όνειρο,... η οποια δεν είναι καινοτομία τελικά, αλλα κάποια αρχαία dwarven τεχνική που του αποκάλυψαν οι αρχαίοι προγόνοί του, ώστε να σφυρηλατήσει ένα σπαθί που είναι ατσάλι απο την μια κόψη αλλα από την άλλη να έχει επίστρωση από ασήμι.
Ωπότε τον βρίσκει ο Gerald, και το παίρνει, και έχει 2 σε 1... καταργεί τα δυο σπαθιά...ετσι για να είναι πιο ευχρηστο το παιχνίδι ρε παιδί μου.
Να μην μπερδεύεται πάνω στην αναμπουμπούλα της μάχης.
Χρατς-χρουτς...ολα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει με ένα σπαθί.*
Δημοσ.

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα παντως του παιχνιδιου ειναι τα smuggler's caches :P

 

Αυτό και το γεγονός οτι είναι πολύ εύκολο ακόμη και στο death march :mad:

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ πάντως το απολαμβάνω στο easy με το παραπάνω mod γιατί πολύ απλά θέλω ρεαλισμό, όλα τα mobs φεύγουν ρεαλιστικά με ένα δυο hit και τα bosses με καμια 5-10...απλά κυκλοφορώ με την Temerian (για balance) armor που θεωρώ και την πιο ωραία.

 

Τα stats δεν τα κοιτάω σχεδόν ποτε, im all about looks! :D

  • Like 1
Δημοσ.

Εμετικό gameplay μάλιστα...τιμωρία στην γωνια!

Να το πω αδιαφορο?Hit&roll-rinse&repeat,γουστα ειναι αυτα,δεν ειδα καμια βελτιωση απο το 2 παντως οσον αφορα το gameplay για να μη πω για animation&collision που εκει το τερματησαν,ειπαμε το παιχνιδι ειναι καλο,δεν ειναι τελειο.Θα μπορουσε ομως να ναι.

  • Like 1
Δημοσ.

Ok φυσικά γνώμες είναι αλλα μην το απλοποιείς τόσο γιατί μπορείς να συνδυάσεις πολλά elements στην μάχη και ούτε να το συγκρίνεις με το 2 γιατί είναι κλάσεις ανώτερο, ούτε σωστό parry δεν είχε πριν. Από εκεί και πέρα πέσμου εσύ ένα άλλο τέτοιου είδους rpg με καλύτερο combat...και δοκίμασε το mod που πόσταρα και έλα πές μου άμα συνεχίζει να είναι αδιάφορο και εύκολο το combat ;)

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο μειονέκτημα παντως του παιχνιδιου ειναι τα smuggler's caches :P

 

Βασικά το μεγαλύτερο μειονέκτημα του παιχνιδιού είναι ότι το τελευταίο μισάωρο, από όλες τις απόψεις (αναλογία cutscene/gameplay, αστείο boss-fight, αλλά το κυριότερο τα τρία good-ok-bad endings που μπορεί να επηρεαστούν από lolrandom επιλογές της πλάκας που έρχονται σε αντίθεση με το ότι έχεις κάνει τις προηγούμενες 150+ ώρες) είναι επιπέδου mass effect 3.

  • Like 1
Δημοσ.

Το boss fight δεν ήταν κακό εμενα μου άρεσε αλλα προφανώς επειδή πήγα level 36 με full mastercraftedgear ήταν αρκετά εύκολος οποτε λογικό όταν recommended ήταν 28 νομίζω?! Επίσης δεν νομίζω ότι μονο από τις τελευταίες επιλογές αποφασίζεται όλο το ending αλλα δεν είμαι και σίγουρος, διαφωνώ με την σύγκριση ME3 αλλα ξες τι λένε ? Όταν η διαδρομή ήταν τόσο επική εσύ κολλας στο τέλος?! Εμενα δεν μου άρεσε το τέλος, θα προτιμούσα κάτι διαφορετικό από happy ending. Μάλλον ήμουν πολύ καλός...need to rethink some choices :D

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Βασικά το μεγαλύτερο μειονέκτημα του παιχνιδιού είναι ότι το τελευταίο μισάωρο, από όλες τις απόψεις (αναλογία cutscene/gameplay, αστείο boss-fight, αλλά το κυριότερο τα τρία good-ok-bad endings που μπορεί να επηρεαστούν από lolrandom επιλογές της πλάκας που έρχονται σε αντίθεση με το ότι έχεις κάνει τις προηγούμενες 150+ ώρες) είναι επιπέδου mass effect 3.

 

Πράγματι το τελευταίο boss fight δεν ήταν τόσο δύσκολο, αλλά δεν περίμενα και κάτι τρελό άλλωστε, είναι η φάση που πας επιτέλους να γ@μήσεις (όχι με τον κλασσικό Geralt τρόπο :P), μετά από τόσο καιρό.

 

Όσο για τους τερματισμούς, όλοι έχουν σχέση με

την Ciri, αφού σε αυτήν βασίζεται το 3 και την έχει σαν κόρη του ο Geralt όπως βλέπουμε αρκετές φορές, οπότε εκεί θα επικεντρωθεί ο Geralt. :)

 

Και παίζουν και οι 3 σε τελείως διαφορετικό setting. Δεν είναι "αλλάξαμε το χρώμα" όπως στο Mass Effect 3. :lol:

 

  • Like 1
Δημοσ.
Προφανώς ο καθενας βλέπει με διαφορετικά μάτια (ή μυαλό) τελικά.

Για μένα τα combat mechanics είναι από τα καλύτερα πoυ έχω παίξει σε τέτοιο παιχνίδι.

Δεν θυμάμαι να έχω ευχαριστηθεί τόσο πολύ τις μάχες σε άλλα παιχνίδια.

 

Τα Bosses ήταν σε ικανοποιητικό βαθμό δυσκολίας (σε lvl 35 που τελείωσα)

 

Και το τέλος μου φάνηκε μια χαρά. Πολύ σωστο κλείσιμο για τις επιλογές που είχα κάνει ως τότε. Δεν εχω δει τα αλλα endings για να ξέρω τι άλλο γίνεται, αλλα στο δικό μου είμαι πολύ ικανοποιημένος με το πως έληξε.

  • Like 2
Δημοσ.

Εμενα στο combat με χαλάει που έχει λίγα animations, και αυτό απλά γιατί το πρώτο είχε παρα πολλά, τώρα εάν δεν κάνω λάθος πρέπει να έχει 4 για light και 4 για heavy, επίσης το stance δεν αλλάζει ενώ είχαν πει ότι θα αλλάζει αυτόματα ανάλογος το mob σαν του 1 φάση, και δεν υπάρχει animation για όταν πίνεις φίλτρα. Πάντως το υπογράφω όταν βγει το game με όλα τα dlc/expansions θα περάσει πολύς καιρός από το να δούμε κάτι καλύτερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...