Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παίζει ρόλο και ποια εποχή πιάνεις ένα παιχνίδι, τις ορέξεις κτλ. 
Εγω δεν είχα σχεδόν καμία εμπειρία με rpg, έπαιζα μόνο fps. 
Τώρα όμως την έχω καταβρει!

ειμαι με 8600k, 3080, 16gbram, σε 2κ. 
Το παιχνίδι το έχω full rt και high settings. 

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, wargasm είπε

Παίζει ρόλο και ποια εποχή πιάνεις ένα παιχνίδι, τις ορέξεις κτλ. 
Εγω δεν είχα σχεδόν καμία εμπειρία με rpg, έπαιζα μόνο fps. 
Τώρα όμως την έχω καταβρει!

ειμαι με 8600k, 3080, 16gbram, σε 2κ. 
Το παιχνίδι το έχω full rt και high settings. 

Απενεργοποίησε και το hairworks, δε ξέρω αν το έχουν φτιάξει, πάντως έριχνε το gpu usage και τα fps, είχε θέμα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έχω απενεργοποιήσει από την αρχή. 
η αλήθεια είναι πως οκ και με 45-60 που παίζω, τη παλεύω. 

αλλα όταν η gpu είναι 100% πιάνω 60-75 fps. 
 

στα 45 είμαι όταν και τα δυο είναι κοντά στο 65% usage. 
 

θα ανεβάσω screenshot. 

Επεξ/σία από wargasm
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, wargasm είπε

αλλα όταν η gpu είναι 100% πιάνω 60-75 fps. 
 

στα 45 είμαι όταν και τα δυο είναι κοντά στο 65% usage.

Τι?! Πως γίνετε αυτό? Το gpu πάντα θα πρέπει να δουλεύει τέρμα. Μονο με cap πέφτει το usage. Τέτοιο θέμα έχω μονο δει σε κάκιστα optimized games που για παράδειγμα χρησιμοποιούν μονο έναν πυρήνα.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, seithan είπε

Συμβαίνει πολύ συχνά σε παιχνίδια να εχεις χαμηλό usage CPU+GPU+framerate. 

Εμενα πάλι σπανια. Θυμάσαι κάνα game συγκεκριμένα? Επίσης γιατί γίνετε?

Δημοσ.

Καλά, σε ένα όχι και τόσο βαρύ παιγνίδι με cap στα 60 πχ (το Elden δεν ήταν τέτοιο?), ένα από τα δυνατά συστήματα εδώ ούτε cou ούτε gpu θα τερματίσει.

Για την περίπτωση του φίλου, ειδικά εδώ στο Witcher, είναι κάπως.

Δημοσ.
9 hours ago, {TDi}Dj2k..infc said:

Εμενα πάλι σπανια. Θυμάσαι κάνα game συγκεκριμένα? Επίσης γιατί γίνετε?

Για ποιό λόγο, δεν ξέρω. Παράδειγμα World of Warcraft. Αν και μάλλον χτυπάει μονό core ιδιαίτερα και σε λιγότερο βαθμό τα υπόλοιπα, εξ' ού και το μπουκάλι.

Fallout76, φοβερά μικρό usage επίσης. Παλιότερα το Fallout4 εάν δεν με απατεί η μνήμη μου - χαμηλά utilizations αλλά και χαμήλα framerates. 

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

The Witcher 3 Next-Gen Update 4.03

Spoiler

The Witcher 3 Next-Gen Patch 4.03 Release Notes

PC-SPECIFIC

Fixed an issue with ray-traced vegetation shadows “popping”, depending on Geralt’s proximity and angle.

Fixed an issue where repeatedly disabling and enabling ray-traced reflections and shadows could cause black shadows to appear at the edge of objects.

Addressed the issue where the DirectX 11 version of the game could crash on launch or after loading a save on certain AMD GPUs.

Added support for Intel Xe Super Sampling, an upscaling technology that uses machine learning to improve performance and image quality.

Fixed some lighting issues with Screen Space Reflections when ray-traced global illumination is off.

Performance improvements to ray-traced global illumination and ray-traced reflections.

Fixed an issue where purple splashes could appear on the screen when riding Roach through puddles of water.

VISUAL – PC and Next-Gen Exclusive

Fixed an issue where a grid of light spots could appear on the ground and walls in certain weather conditions with Ray Tracing enabled.

Spider webs will no longer change color when moving the camera with Ray Tracing enabled.

Fixed an issue where some textures on characters during cutscenes would appear as not fully rendered.

Through Time and Space – Fixed an issue where the mist in the Poisoned Valley was pink instead of white.

QUESTS & GAMEPLAY – PC and Next-Gen Exclusives

Added the community-made mod Next Gen Script Fixes by Sergeanur.

QUESTS & GAMEPLAY – Available on all platforms

In the Eternal Fire’s Shadow – The ambient music from the quest will no longer continue playing after completion. For players who have already experienced this issue, it may be necessary to enter the Novigrad or Oxenfurt sewers again to resolve it.

Added an option to auto-apply oils in combat.

With the exception of potions and decoctions, it’s now impossible for Geralt to eat or drink underwater. // While the team agreed it might be possible to drink liquids from a corked flask, consuming pints of ale or grilled meats underwater is too much of a stretch.

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να φανταστώ από την συμμετοχή αυτό το Next-Gen project δεν τράβηξε σωστά; 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, liakinen είπε

Να φανταστώ από την συμμετοχή αυτό το Next-Gen project δεν τράβηξε σωστά; 

Απεναντίας εμένα με έκανε να το παίξω από την αρχή (3ο playthrough ,το 2ο το είχα αφήσει στο Velen).

Οπτικά είδα τεράστια διαφορά μαζί με την καινούργια tv. ένας λόγος που το έπιασα πάλι από κοινου με τη ξεραίλα που επικρατεί.

Σε λίγο τελειώνω και Toussaint.

Διαφορετικό built αν και αυτό με yrden και aard που παιζω Τώρα σε συνδυασμό με forgotten wolven είναι overpowered ακόμα και στο death march.

Θαψτε με μαζί με το physical θα φωνάζω πριν πεθάνω.

Επεξ/σία από Sprou
  • Like 2
Δημοσ.

Σε εμένα τουλάχιστον έχει θέματα πάντως ακόμα. Πολλά stutters και ειδικά όταν πηγαίνω από το μενού στο παιχνίδι, με fg ενεργοποιημένο και 100+fps...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...