Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 10,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 1 μήνα μετά...

The Witcher 3 Next-Gen Update 4.03

Spoiler

The Witcher 3 Next-Gen Patch 4.03 Release Notes

PC-SPECIFIC

Fixed an issue with ray-traced vegetation shadows “popping”, depending on Geralt’s proximity and angle.

Fixed an issue where repeatedly disabling and enabling ray-traced reflections and shadows could cause black shadows to appear at the edge of objects.

Addressed the issue where the DirectX 11 version of the game could crash on launch or after loading a save on certain AMD GPUs.

Added support for Intel Xe Super Sampling, an upscaling technology that uses machine learning to improve performance and image quality.

Fixed some lighting issues with Screen Space Reflections when ray-traced global illumination is off.

Performance improvements to ray-traced global illumination and ray-traced reflections.

Fixed an issue where purple splashes could appear on the screen when riding Roach through puddles of water.

VISUAL – PC and Next-Gen Exclusive

Fixed an issue where a grid of light spots could appear on the ground and walls in certain weather conditions with Ray Tracing enabled.

Spider webs will no longer change color when moving the camera with Ray Tracing enabled.

Fixed an issue where some textures on characters during cutscenes would appear as not fully rendered.

Through Time and Space – Fixed an issue where the mist in the Poisoned Valley was pink instead of white.

QUESTS & GAMEPLAY – PC and Next-Gen Exclusives

Added the community-made mod Next Gen Script Fixes by Sergeanur.

QUESTS & GAMEPLAY – Available on all platforms

In the Eternal Fire’s Shadow – The ambient music from the quest will no longer continue playing after completion. For players who have already experienced this issue, it may be necessary to enter the Novigrad or Oxenfurt sewers again to resolve it.

Added an option to auto-apply oils in combat.

With the exception of potions and decoctions, it’s now impossible for Geralt to eat or drink underwater. // While the team agreed it might be possible to drink liquids from a corked flask, consuming pints of ale or grilled meats underwater is too much of a stretch.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, liakinen είπε

Να φανταστώ από την συμμετοχή αυτό το Next-Gen project δεν τράβηξε σωστά; 

Απεναντίας εμένα με έκανε να το παίξω από την αρχή (3ο playthrough ,το 2ο το είχα αφήσει στο Velen).

Οπτικά είδα τεράστια διαφορά μαζί με την καινούργια tv. ένας λόγος που το έπιασα πάλι από κοινου με τη ξεραίλα που επικρατεί.

Σε λίγο τελειώνω και Toussaint.

Διαφορετικό built αν και αυτό με yrden και aard που παιζω Τώρα σε συνδυασμό με forgotten wolven είναι overpowered ακόμα και στο death march.

Θαψτε με μαζί με το physical θα φωνάζω πριν πεθάνω.

Επεξ/σία από Sprou
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε εμένα τουλάχιστον έχει θέματα πάντως ακόμα. Πολλά stutters και ειδικά όταν πηγαίνω από το μενού στο παιχνίδι, με fg ενεργοποιημένο και 100+fps...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, chrisde είπε

Σε εμένα τουλάχιστον έχει θέματα πάντως ακόμα. Πολλά stutters και ειδικά όταν πηγαίνω από το μενού στο παιχνίδι, με fg ενεργοποιημένο και 100+fps...

Αυτό είναι λόγω του AMD CPU που έχεις, έχουν πρόβλημα τα AMD CPUs στην REDengine με FG.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chrisde είπε

Σε εμένα τουλάχιστον έχει θέματα πάντως ακόμα. Πολλά stutters και ειδικά όταν πηγαίνω από το μενού στο παιχνίδι, με fg ενεργοποιημένο και 100+fps...

Eχεις freesync η gsync compatible μονιτορ?

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, chrisde είπε

Ναι gsync

Δοκιμασε μεσα απο το control panel να βαλεις το gsync μονο για fullscreen mode,τo low latency στο on,vsync on και fps cap 3 fps κατω απο το refresh rate σου εαν το ξεπερνας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αλλάζει κάτι αυτό, η REDengine έχει θέμα με FG αν έχεις AMD CPU(οποιαδήποτε γενιά). Η NVIDIA έχει βρει την αιτία και σκοπεύει να βγάλει fix.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διορθώθηκε το θέμα με amd cpu + fg στο cyberpunk. Με copy paste των αρχείων nvngx_dlssg.dll και των interposer files που αρχίζουν με sl από το cyberpunk διορθώνεται το θέμα και εδώ. Το δοκίμασα στα γρήγορα και είναι οκ.

Λογικά όπου να ναι θα το βγάλουν και επίσημα για το Witcher.

Επεξ/σία από chrisde
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Ξεκίνησα εγκατάσταση μέσω GOG και βλέπω οτι έχει το παιχνίδι μέχρι την 4.02 ενώ στα patch notes έχει και 4.03 από τον Μάρτιο και έχουμε Ιούλιο

Βαριόντουσαν τόσο να κάνουν τη συγχώνευση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...