Προς το περιεχόμενο
Alithinos

AMD FX σε κονσόλες και πιθανές επιπτώσεις στο PC gaming.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

(Δεν είμαι σίγουρος αν θα έπρεπε να το βάλω το thread στη κατηγορία επεξεργαστών,παιχνιδιών pc,ή παιχνιδιών κονσολών. Είναι λίγο μπλεγμένο το θέμα,αν κάποιος moderator νομίζει πως είναι σε λάθος σημείο ας το μεταφέρει)

 

Διασταυρώνονται από πολλές πηγές τώρα τελευταία πληροφορίες που αναφέρουν πως οι επόμενες κονσόλες των Microsoft και SONY θα έχουν επεξεργαστές 8 πυρήνων AMD,bulldozer δηλαδή.

Οι φήμες κάνουν λόγο για μικρούς χρονισμούς,της τάξης 1,6 με 1,8 ghz.

Αν αυτό αληθεύει,τότε τα παιχνίδια θα είναι optimized για πολλούς πυρήνες και θα έχουν αρκετά διαφορετικά threads επεξεργασίας. Θα είναι πιο σημαντικό να έχεις περισσότερους πυρήνες,παρά η απόδοση per core όπως ήταν μέχρι πρόσφατα που ο αριθμός πυρήνων των κονσολών ήταν περιορισμένος.

 

Δεδομένου πως εκτός και αν γίνει κάνα θαύμα τα περισσότερα παιχνίδια που θα βγαίνουν στο PC θα είναι ports,μήπως θα ήταν καλύτερο και θα μας σύμφερε περισσότερο στο μέλλον να αναβαθμίσουμε σε έναν πολυπύρηνο επεξεργαστή όπως π.χ. ο FX 8350 ? Πως θα ανταποκριθούν τα Intel CPUs που θα είναι 4πύρηνα όταν στα παιχνίδια θα αντιστραφούν τα limitations και από κει που μέχρι πρότινος το software ήταν limited στον αριθμό πυρήνων και έπαιζε κατά κύριο λόγο ο χρονισμός ghz,στο μέλλον τα παιχνίδια θα μπορούν να δουν 8 πυρήνες και θα υπάρχει limitation στα 1.6ghz ?

 

Στο ψητό: Για κάποιον που θα ήθελε να φτιάξει ένα pc κατά κύριο λόγο για το gaming, αν οι φήμες ισχύουν και όντως οι επόμενες κονσόλες έχουν 8πύρηνους AMD επεξεργαστές,τι θα ήταν προτιμότερο για έναν PC gamer ? Να πάρει 8πύρηνο FX που θα λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που θα λειτουργούν οι κονσόλες,αλλά σε καλύτερο χρονισμό,ή έναν επεξεργαστή όπως ο i5 3470 που έχει τους μισούς πυρήνες,αλλά κάθε πυρήνας του είναι σχεδόν 2x πιο γρήγορος από έναν πυρήνα Vishera ?

:fear:

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ πάλι προβλέπω το μέλλον λαμπρό....και ήταν ένας από τους λόγους που προτίμησα τον fx.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ακούγεται για bulldozer/piledriver αρχιτεκτονική αλλά για jaguar, που υποτίθεται θα είναι οι αντικαταστάτες των brazos επεξεργαστών κτλ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διασταυρώνονται από πολλές πηγές τώρα τελευταία πληροφορίες που αναφέρουν πως οι επόμενες κονσόλες των Microsoft και SONY θα έχουν επεξεργαστές 8 πυρήνων AMD,bulldozer δηλαδή.

Αυτό από ποτ ακριβώς προκύπτει ακριβώς? Το PS3 είχε custom επεξεργαστή από SONY, Toshiba και IBM  ενώ το XBOX360 είχε έναν PowerPC της IBM. Από αυτούς πως ακριβώς θα πάμε στην AMD? (ή στην Intel φυσικά).

 

Καταρχάς δεν είναι βεβαιωμένο πως θα είναι 8-core ο επεξεργαστής (που μάλλον θα είναι). Τώρα το αν τo port σε PC θα ευνοεί περισσότερο τους FX από τους IB/SB και αυτό πάλι εικασίες είναι. Έχει να κάνει και με τα instruction-sets.

 

Και μην ξεχνάς πως η Intel φέτος θα κυκλοφορήσει τους Haswell. Να δούμε και αυτοί τι θα είναι...

 

Οπότε γενικά είναι νωρίς για συμπεράσματα B)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε λίγες μέρες θα ξέρουμε για το ps...Για 8 που λένε φήμες εννοούν jaguar.Παίζει ακόμα η πιθανότητα και για steamroller cores.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κονσόλες με τα pc είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα. Από μόνο του το γεγονός ότι θα έχουν οι κονσόλες 8πυρηνους δεν λέει κάτι. Θα αρχίσει αυτό να αποκτά νόημα αν συνδυαστεί με κατάλληλο optimization που προς το παρόν κανείς δεν το εγγυάται. Επίσης το γεγονός ότι ένα παιχνίδι απλώνεται σε όλους τους πυρήνες δεν σημαίνει ότι τους αξιοποιεί κιόλας. Κι εγώ βλέπω usage και στους 4 πυρήνες σε παιχνίδια που είναι γνωστό ότι αξιοποιούν μέχρι δύο. Δεν έχω όμως καλύτερες επιδόσεις από αντίστοιχο διπύρηνο. Με απλά λόγια, το πως θα αποφασίσει το παιχνίδι να κατανεμηθεί στους πόρους, δεν έχει να κάνει άμεσα με την αξιοποίηση αυτών των πόρων. Το ίδιο συμβαίνει και με τα windows και με άλλες εφαρμογές.

 

Το καλύτερο σενάριο είναι να έχουμε άριστο optimization για πολυπήρηνους και στα pc. Όταν θα γίνει όμως αυτό, οι σημερινοί 8πυρηνοι θα είναι ήδη παλιοί. Ως εκ τούτου και η λογική της επένδυσης δεν έχει νόημα, όπως δεν έχει νόημα και καμιά επένδυση στο pc hardware, σε μια ταχύτατα μεταβαλόμενη αγορά.

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε επίπεδο hardware και λειτουργιών όσο περνάν οι γενιές οι κονσόλες μοιάζουν όλο και πιο πολύ στο pc.Μάλιστα αυτή τη φορά από ότι φαίνεται θα'ναι πολύ κοντά αφού θα χουν custom x86 cpu ή amd apu.Αυτό από μόνο του διευκολύνει τα πράγματα από τεχνολογικής άποψης και μειώνει τις πιθανότητες για απλά ports.

 

Optimization μπορεί να γίνει και άμεσα αν το θέλουν όπως και γίνεται σε κάποιους τίτλους.Όταν επισημοποιηθούν τα spec θα μπορούν να γίνουν καλύτερες εκτιμήσεις.Το μέλλον είναι πολυπύρηνο και custom soc-based και είναι πιο κοντά από όσο πιστεύουν κάποιοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογω μειωσης κοστους κατασκευης και παραγωγης, μαλλον στοχευουν σε System-On-Chip αρχιτεκτονικη. Και αυτη την στιγμη η AMD εχει την καλυτερη APU απο πλευρας επιδοσεων γραφικων. Επισης αν πανε σε x86 αρχιτεκτονικη η μεταφορα παιχνιδιων σε PC και MAC θα ειναι παιχνιδακι. Για τους παραπανω λογους ισως προτιμησουν την AMD για τις νεες κονσολες τους.

Επεξ/σία από duffyduck
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε επίπεδο hardware και λειτουργιών όσο περνάν οι γενιές οι κονσόλες μοιάζουν όλο και πιο πολύ στο pc.Μάλιστα αυτή τη φορά από ότι φαίνεται θα'ναι πολύ κοντά αφού θα χουν custom x86 cpu ή amd apu.Αυτό από μόνο του διευκολύνει τα πράγματα από τεχνολογικής άποψης και μειώνει τις πιθανότητες για απλά ports.

 

Optimization μπορεί να γίνει και άμεσα αν το θέλουν όπως και γίνεται σε κάποιους τίτλους.Όταν επισημοποιηθούν τα spec θα μπορούν να γίνουν καλύτερες εκτιμήσεις.Το μέλλον είναι πολυπύρηνο και custom soc-based και είναι πιο κοντά από όσο πιστεύουν κάποιοι.

πιστευω οτι το optimization ειναι κατι διαφορετικο απο αυτο που θελεις να πεις. Αλλο το να μεταφερεις ευκολα τον κωδικα απο κονσολα σε pc και το αντιστροφο και αλλο το game να αξιοποιει στο 100% το hardware (τουτεστιν optimization)

 

optimization στα pc ειναι αδυνατο πιστευω μιας και υπαρχουν απειροι συνδυασμοι hardware. Μην ξεχνατε οτι οσο μετραει ο επεξεργαστης στο game, αλλο τοσο μετραει η καρτα γραφικων και αλλο τοσο η ram + οι μνημες τις καρτας για ανωτερα textures. Τωρα που ειμαστε και σε αυτη την κουβεντα πιο πολυ πιστευω οτι τα bottlenecks cpu-gpu βασιζονται ακριβως στο καθε game παρα σε αληθινο bottleneck και ασυμετρια hardware (παντα ως αναφορα το gaming, και μπορει να πεφτω ΠΑΡΑ πολυ εξω :D )

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν έχεις ίδια ISA αρχιτεκτονική και παρόμοιο hardware γράφεις πολύ πιο εύκολα κώδικα και για μια άλλη πλατφόρμα και το μεταφέρεις ευκολότερα καθώς μπορείς και να το βελτιώσεις (optimize).Απλά πράγματα.

 

Δεν θα χρειάζεται πολλή δουλειά αν έχουν apu κοντά σε αυτές που βγαίνουν για pc και οι επιδόσεις τους σε αυτές θα'ναι απροβλημάτιστες.Αυτά θεωρητικά όμως γιατί ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μωρε συμφωνουμε, αλλωστε σιγουρα ξερεις πιο πολλα απο μενανε και εχεις διαβασει εξισου περισσοτερα. Εκεινο που θελω να πω ειναι οτι το optimization δεν εχει την υποσταση που του δινεις.

 

Πχ μιλωντας για το ιδιο game στην κονσολα ο δημιουργος κανει την βελτιωση ετσι ωστε να δινει τα 60fps(κατα μεσο ορο μη με φατε) με τα settings sto high/ultra. Ξερει το hardware και μπορει να κοψει απο σκιες/textures.

Πηγαινοντας τωρα στο pc, με ιδιας δυναμικοτητας hardware στην ιδια αναλυση θα παρεις τα ιδια frames. ΑΝ λχ εχεις μια βαθμιδα ανωτερο επεξεργαστη μπορει να μην δεις καμια διαφορα. Με τις καρτες ειναι λιγο πιο συνθετο (και με τον επεξεργαστη ειναι συνθετο αλλα ας κανουμε μια υποθεση). ΑΝ τωρα ο δημιουργος patcharei το game, optimizing it για τον ανωτερο επεξεργαστη σου, απλα αλλαζωντας τον κωδικα ΘΑ ΔΕΙΣ διαφορα. Και εδω κολλαει αυτο που εγραψα για τα μπουκαλωματα και γιατι πιστευω οτι ειναι λιγο random και αναλογα το game και το optimization.

Το μονο θετικο που μπορει να βγει απ την κουβεντα ειναι η μεγαλη πιθανοτητα να αξιοποιουνται συνεχως ολο και περισσοτεροι πυρηνες στο gaming και αυτο μονο βοηθιεται αν και στις κονσολες υπαρχουν πολλοι.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.