Προς το περιεχόμενο

Συνήγορος Καταναλωτή: Eλάχιστος χρόνος χρέωσης των φωνητικών κλήσεων κινητής τηλεφωνίας


Physics_Rulez

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δελτίο Τύπου

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έγινε αποδέκτης αναφορών, σχετικά με την αύξηση του ελάχιστου χρόνου χρέωσης των φωνητικών κλήσεων κινητής τηλεφωνίας από τους παρόχους, από 30 δευτερόλεπτα αρχικά σε 45 και στη συνέχεια σε 60 δευτερόλεπτα.Η ακολουθούμενη αυτή πρακτική τιμολόγησης συνεπάγεται:

 

1. Τη χρέωση κάθε κλήσης διάρκειας χρόνου από 1 ως 59 δευτερόλεπτα με την αξία κλήσης 60 δευτερολέπτων.

 

2. Τη σχετικότητα του πραγματικά παρεχομένου εντός παγίου μηνιαίου χρόνου ομιλίας των προγραμμάτων, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη ότι οι κλήσεις διάρκειας χρόνου μικρότερου των 60 δευτερολέπτων αποτελούν σημαντικό ποσοστό του συνόλου των κλήσεων που

λαμβάνουν χώρα (οι κλήσεις πραγματικής διάρκειας 1-30 δευτερολέπτων αγγίζουν περίπου το 60% του συνόλου των κλήσεων) και πραγματοποιούνται από μεγάλο μέρος του πληθυσμού είτε για λόγους ασφάλειας ευάλωτων ομάδων (π.χ. παιδιά, ηλικιωμένοι) είτε

πλέον λόγω των εξαιρετικά δυσχερών οικονομικών συνθηκών.

Επίσης, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε γνώση ότι σε ορισμένα προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης ορίζεται σε τρία λεπτά. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η ανωτέρω πρακτική

α) οδηγεί σε ιδιαιτέρως σημαίνουσα αύξηση και δη πολλαπλασιασμό του κόστους χρήσης κινητής τηλεφωνίας για μεγάλο αριθμό

καταναλωτών στη χώρα μας και

β) ενδέχεται να παραπλανήσει τον μέσο καταναλωτή, ως προς την πραγματική διάρκεια του παρεχομένου παγίου χρόνου κλήσεων, τόσο κατά το προσυμβατικό στάδιο επιλογής ενός προγράμματος όσο και κατά τη διάρκεια της σύμβασης, αφού δεν μπορεί να υπολογίσει με ασφάλεια τον εναπομείναντα χρόνο ομιλίας του προγράμματός του, με αποτέλεσμα την πραγματοποίηση κλήσεων πέραν του εντός παγίου χρόνου ομιλίας:

 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή Ευάγγελος Ζερβέας απευθύνει δημοσίως σύσταση προς τις εταιρείες COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε., VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ A.E.B.E. και τις καλεί να καθορίσουν τον χρόνο χρέωσης των φωνητικών κλήσεων κινητής τηλεφωνίας στον πραγματικό χρόνο ομιλίας.

 

Source.png Πηγή: http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html[/url'>']Συνήγορος του Καταναλωτή: Ανακοινώσεις

File.png Download: http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/press/2012-02-11.%CE%94%CE%A4-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B7%CE%A4%CE%B7%CE%BB.pdf']Δελτίο τύπου

Επεξ/σία από Physics_Rulez
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

"απευθύνει δημοσίως σύσταση" -Ναι φοβηθήκανε τώρα. Ρε βάλτε τους πρόστιμα να βάλουν μυαλό!

Πολύ καλή πρόταση αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα να επιβάλει πρόστιμο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή πρόταση αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα να επιβάλει πρόστιμο.

Ασε που και προστιμα να βάλουν οι αριθμοί θα είναι τόσο μικροί που θα είναι σαν να παίρνεις μια τσίχλα απο κάποιον που οδηγάει Ferrari.
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή πρόταση αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα. Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν έχει αρμοδιότητα να επιβάλει πρόστιμο.

Το ξέρω, δεν αναφερόμουν στον συνήγορο του πολίτη. Γενικά μιλούσα για τους "αρμόδιους"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Επίσης, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε γνώση ότι σε ορισμένα προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης ορίζεται σε τρία λεπτά." :huh:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξέρω, δεν αναφερόμουν στον συνήγορο του πολίτη. Γενικά μιλούσα για τους "αρμόδιους"

Οι αρμόδιοι το πολύ πολύ να τους κάνουν καμιά φοροαπαλλαγή, για να ζήσουν σωστά το μύθο τους στην Ελλάδα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

εσύ όντας hipster όμως το ξέρεις πριν καν βγει

ε ναι συνήθως ενημερώνομαι για μια υπηρεσία που πληρώνω, ειδικά όταν η αλλαγή έχει γίνει εδώ και κάμποσα χρόνια...

 

http://www.adslgr.com/forum/threads/365157-Cosmote-1500-%CE%BB%CE%B5%CF%80%CF%84%CE%AC-%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CE%B9%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%AE%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-1500-SMS-%CE%BC%CE%B5-3%E2%82%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B4%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-What-s-Up

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

"Επίσης, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε γνώση ότι σε ορισμένα προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης ορίζεται σε τρία λεπτά." :huh:

δεν είπε κάποιος ότι ισχύει παντού...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...