Προς το περιεχόμενο

Ελεγχόμενες θέσεις στάθμευσης


antonl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ενώ όλοι οι μαρουσιώτες δουλεύουν στο μαρούσι, σωστά;

κανένας δεν παρκάρει στην περιοχή μου, στην περιοχή σου ή στην περιοχή του

 

Δηλαδή επειδή ο δικός σου δήμος δεν το εφαρμόζει αυτό, δεν πρέπει να το εφαρμόσει κανένας δήμος.

Yeah, right.

 

Α ρε Βρυξέλλες που σας χρειάζονται να δω πού θα παρκάρατε το αμάξι σας. 

Και όχι, οι συγκοινωνίες των Βρυξελλών μπορεί να είναι καλύτερες από την Ελλάδα, αλλά σε σχέση πχ με Παρίσι είναι αργότερες και από την καθυστέρηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή δεν έχω ιδέα από Αττική, μήπως εκεί κοντά στο Μαρούσι έχει κανένα εμπορικό κέντρο;

 

Κοντά στον ηλεκτρικό του ΗΣΑΠ (φαίνεται στον παραπάνω χάρτη) υπάρχουν πεζόδρομοι με καταστήματα (περίπου τα μισά, κάτι λιγότερο, έχουν κλείσει πλέον) και αρκετές καφετέριες. Επίσης υπάρχει ένα εμπορικό κέντρο (Αίθριο) στο «κάτω» άκρο του χάρτη (επίσης με κλειστά πάνω απ τα μισά καταστήματα και με ελαχιστότατη κίνηση, ειδικά από τότε που άνοιξε πριν χρόνια το Mall).

 

Κοντά στο κέντρο, υπήρχε/υπάρχει πρόβλημα παρκαρίσματος αλλά οι ελεγχόμενες θέσεις στάθμευσης, προφανώς δεν το λύνουν. Το μόνο που ίσως κάνουν, είναι να αποτρέψουν κάποιους να κατέβουν με τ αμάξι. Το να αφήσουν τ αμάξι και να χρησιμοποιήσουν ΜΜΜ φαίνεται ευσεβής πόθος, πιθανότερο είναι να μην κατέβουν καθόλου στην αγορά, αν είναι να πληρώσουν parking πάνε και στο Mall.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου άρεσε πάντως η κλαούνα για τους μόνιμους.

Αμφιβάλλω αν θα παρκάρουν στην Θήβα (?),όταν το μεγαλύτερο μέρος των θέσεων απευθύνεται σε αυτούς.

Πάρτε και την "βήτα φάση" ,με τον χάρτη να είναι λάθος, υπέρ των μόνιμων φυσικά (πχ το 1/4 της Σούτσου προορίζεται για μόνιμους κατοίκους.Σίγουρα υπάρχουν δεκάδες άλλοι δρόμοι που μου διαφεύγουν.Και στην προκειμένη περίπτωση,μιλάμε για μια περιοχή με πάμπολλα γραφεία εταιριών,ιδιωτικά ιατρεία,νοσοκομεία και πρεσβείες.Η λογική οτι οι θέσεις δέν επαρκούν, έφυγε μπαλάκι έξω απο το παράθυρο.

 

Οπότε προβληματίζομαι για όσους βολικά φοράνε το προσωπείο του δήθεν, αν ζούν και κινούνται στο κέντρο της Αθήνας με αυτοκίνητο (έστω και περιστασιακά) για να έχουν μια στοιχειώδη εικόνα ή καβαλάνε το μοτοσακό/τους πάει βόλτα ο σοφέρ/έχουν δεί μπλέ διαγράμμιση μόνο σε φωτογραφίες.

Ναι gigisoni,για σένα λέω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.......................Α ρε Βρυξέλλες που σας χρειάζονται να δω πού θα παρκάρατε το αμάξι σας........

φυσικά. αφού όλα τα υπόλοιπα είναι ίδια με τις βρυξέλλες ας το κάνουμε και αυτό να κλείσει το πακέτο.

βλέπω ότι έχεις τα φόντα (ή τουλάχιστον την επιχειρηματολογία) για να κατέβεις στις επόμενες εκλογές .βουλευτικές ή δημοτικές (your choice)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι gigisoni,για σένα λέω...

 

Αθήνα όχι. Δούλευα στο κέντρο των Βρυξελλών για 4 χρόνια, από τα οποία τα 3,5 ξόδευα 1,5 ώρα για να πάω και άλλη τόση για να γυρίσω σπίτι κάθε μέρα μετά από απανωτές κλήσεις το πρώτο εξάμηνο και αφού μου πήρε ο γερανός το αμάξι 3 φορές και πλήρωσα τότε, από 250 ευρώ την φορά για να το πάρω πίσω, χώρια τι έδωσα στις κλήσεις.

 

Τελικά το πήρα απόφαση και δεν ξαναπήρα το αυτοκίνητο, έχεις να προσθέσεις κάτι;

Συμβιβάστηκα και τελικά προσαρμόστηκα όπως κάνουν όλοι εδώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αθήνα όχι. Δούλευα στο κέντρο των Βρυξελλών για 4 χρόνια, από τα οποία τα 3,5 ξόδευα 1,5 ώρα για να πάω και άλλη τόση για να γυρίσω σπίτι κάθε μέρα μετά από απανωτές κλήσεις το πρώτο εξάμηνο και αφού μου πήρε ο γερανός το αμάξι 3 φορές και πλήρωσα τότε, από 250 ευρώ την φορά για να το πάρω πίσω, χώρια τι έδωσα στις κλήσεις.

 

Τελικά το πήρα απόφαση και δεν ξαναπήρα το αυτοκίνητο, έχεις να προσθέσεις κάτι;

Συμβιβάστηκα και τελικά προσαρμόστηκα όπως κάνουν όλοι εδώ.

 

Σόρρυ άλλα επειδή δέν πιάνω την επιχειρηματολογία σου,απλά απάντησε σε δύο-τρία πράγματα αφου την έκανες απο Ελλάδα (και καλά έκανες):

 

Οι μισθοί είναι ίδιοι;

Οι ποιότητα του οδοστρώματος μήπως;

Υπάρχει το μαλακισμένο cap των 3 ωρών για στάθμευση;

Τα ΜΜΜ κάνουν απεργία όποτε τους τουρλώσει,δίχως να υπάρχει εναλλακτική;

 

 

Αν θέλεις να προσθέσω κάτι πάντως:

Σήμερα έκανα 1.15' για μια απόσταση 10km (ποδαρόδρομος-μετρό-ποδαρόδρομος).

Και οι σκλάβοι "προσαρμόζονται" και τα σκυλιά επίσης...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σόρρυ άλλα επειδή δέν πιάνω την επιχειρηματολογία σου,απλά απάντησε σε δύο-τρία πράγματα αφου την έκανες απο Ελλάδα (και καλά έκανες):

 

Οι μισθοί είναι ίδιοι;

Οι ποιότητα του οδοστρώματος μήπως;

Υπάρχει το μαλακισμένο cap των 3 ωρών για στάθμευση;

Τα ΜΜΜ κάνουν απεργία όποτε τους τουρλώσει,δίχως να υπάρχει εναλλακτική;

 

Σήμερα έκανα 1.15' για μια απόσταση 10km.

 

Και οι σκλάβοι "προσαρμόζονται" και τα σκυλιά επίσης...

Μισθοί καλύτεροι, το ενοίκιο τριπλάσιο, τετραπλάσιο τώρα με τα σημερινά δεδομένα της Ελλάδος.

Για ποιότητα οδοστρώματος διαφορά δεν βλέπω, να μου πεις για τις εθνικές οδούς που πχ είναι παντού με κολώνες φωτός, μάλιστα. Αλλά όχι και για την πόλη μέσα.

Yep, αν θέλεις να κατέβεις πόλη με το αμάξι θα πληρώσεις τρίωρο πάρκινγκ, μετά κόψε το κεφάλι σου θα φας κλήση γυρνάν και ελέγχουν όλη την ώρα. 2 ευρώ την ώρα, 6 το τρίωρο η ταρίφα τους τελευταία φορά που έλεγξα, πριν από κάτι χρόνια.

Αμέ και κάνουν απεργία. Τι εναλλακτική, αντί για τραμ που απεργούν δηλαδή να φέρουν ελικόπτερα; Όχι, δεν υπάρχει εναλλακτική εκτός του ταξί σε περίπτωση απεργίας, αλλιώς καλά μου ποδαράκια.

 

Επίσης προσαρμόζονται και οι άνθρωποι στον πολιτισμό, αλλά αυτό είναι μία άλλη κουβέντα.

Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι τα ΜΜΜ, αλλά ο έλληνας πάντα ήθελε να κάνει την μαγκιά του με το αμάξι, σιγά μην του χαλάσει το ίματζ να πάει με το λεωφορείο. Το αποτέλεσμα είναι τα χάλια της ελληνικής συγκοινωνίας, και ιδίως της άρνησης του Έλληνα να τα χρησιμοποιήσει, ακόμα και σε περιπτώσεις που δεν είναι και τόσο χάλια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ενοίκιο δέν μου λέει απολύτως τίποτα,αφού καθορίζεται ανάλογα με το πόσο κοντά βρίσκεσαι στο κέντρο.Στο Hyde Park μια γκαρσονιέρα των 30m2 χτυπάει άνετα 1300 λίρες.

 

Δέν σε αδικώ πάντως που δέν γνωρίζεις,αφού έχεις φύγει εδώ και τέσσερα χρόνια όπως λές,άλλα η κατάντια στα ΜΜΜ (μέσα μαζικής ταλαιπωρίας βασικά) δέν οφείλεται στο γεγονός οτι ο Έλληνας ήθελε να κάνει μόστρα με το αμάξι του.Παρεμπιπτόντως έχει μειωθεί αισθητά η χρήση ΙΧ οχημάτων τα τελευταία 3 χρόνια.

 

Ελέω περικοπών,απο αρχές 2011 έχουν καταργηθεί δεκάδες λεωφορειακές γραμμές ή έχουν ώς σταθμό μετεπιβίβασης κάποιο σταθμό μετρό.Το μετρό εν δυνάμει είναι η ραχοκοκκαλιά των ΜΜΜ, το οποίο σε καμία περίπτωση δέν επαρκεί για να εξυπηρετήσει όλους τους επιβάτες,όχι με την παρούσα μορφή,όχι με μισή ντουζίνα ανενεργούς σταθμούς (αν και ευελπιστώ σε παράδοση μέσα στο 2013).

Θυμάσαι τις πρόσφατες απεργείς;Αν κάποιος ήθελε να μεταβεί στο κέντρο απο Δ. προάστια,απλά δέν μπορούσε,αφού τα 7/10 (ίσως και παραπάνω) λεωφορεία εκτελούσαν "κυκλικές" διαδρομές από και πρός το μετρό,που φυσικά δέν λειτουργούσε.Τα λιγοστά λεωφορεία που υπήρχαν, πέρναγαν ανα 30~45' και προφανώς δέν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν τον όγκο επιβατών.

Γι αυτά τα εναλλακτικά μέσα μιλάμε λοιπόν.Ναί,το λεωφορείο.Ναί,το τρόλει.Ναί και το τράμ εν πάση περιπτώσει.Που προ 4ετίας έπαιζαν παράλληλα με το μετρό,άλλα ανεξάρτητα απο αυτό και μπορούσες να μεταβείς στον ίδιο προορισμό,στον ίδιο χρόνο αν όχι και πιο γρήγορα.

Η υποβάθμιση και οι λύσεις ανάγκης είναι δείγμα πολιτισμού;Δέν νομίζω...

 

Τεσπα,βγαίνουμε και απο το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμ, έρχεσαι στα λόγια μου. Να τα προβλήματα και να τι πρέπει ν'αντιμετωπιστεί, όχι να αφήσουν ελεύθερο το πάρκινγκ για όλους.

Θέλεις να φωνάξεις για κάτι; Να διορθωθεί κάτι; Αυτό είναι τα ΜΜΜ και όχι το ελεύθερο πάρκινγκ παντού.

Γιατί χώρια που αν δουλεύεις σε περιοχή που δεν βρίσκεις πάρκινγκ θα γυρνάς σαν μαλάκας τα τετράγωνα με τις ώρες μπας και πετύχεις κανένα, ή θα παρκάρεις σε πεζοδρόμια ή σε διαβάσεις αναπήρων ή στο τέλος θα χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο να βρεις πάρκινγκ απ'το να πήγαινες με το λεωφορείο. Χώρια οι βενζίνες, χώρια τα έξοδα/ζημιές/σέρβις του αυτοκινήτου, χώρια τα καυσαέρια.

 

Θα μου πεις από την άλλη, γιατί να εφαρμοστεί το μέτρο από την στιγμή που δεν σου δίνουν εναλλακτική λύση πριν. Αν όμως όλοι οι δήμοι έκαναν το ίδιο, όσοι έχουν βολευτεί με τα αυτοκινητάκια τους αναγκαστικά θα άρχιζαν να φωνάζουν και ίσως γινόταν κάτι στα ΜΜΜ. Γιατί αλλιώς ειλικρινά δεν το βλέπω να γίνεται κάτι, μια ζωή έτσι θα μείνουν και ακόμα χειρότερα.

 

Τώρα όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση και τον συγκεκριμένο δήμο, αν δίνει εναλλακτικές, εκτός του ταξί, για πρόσβαση στις περιοχές που θα οριοθετηθεί το πάρκινγκ, δυστυχώς δεν έχεις κανένα δίκιο. Αν από την άλλη πρέπει να περπατάς για μία ώρα για να φτάσεις στη δουλειά ή να περιμένεις 2 ώρες το λεωφορείο να σε πάει και αν, τότε τι να πω, Ελλάς το μεγαλείο σου.

 

Όσον αφορά τα ενοίκια, καθαρή σύγκριση, είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων τριπλάσια της Ελλάδος.

Γκαρσονιέρα με 150 ευρώ στην Ελλάδα θα βρεις, Βρυξέλλες τον κώλο σου να βαράς κάτω, στην χειρότερη περιοχή θα πληρώσεις 500 ευρώ για την γκαρσονιέρα. Σε καλή θα φτάσει και το 800άρι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...

...

...

Τα ΜΜΜ κάνουν απεργία όποτε τους τουρλώσει,δίχως να υπάρχει εναλλακτική;

...

...

...

 

Επειδή αυτό το έχω ακούσει πολλές φορές το τελευταίο διάστημα χωρίς να μπορώ να το καταλάβω, μπορείτε να μου το εξηγήσετε; Τι εναλλακτική θέλετε δήλαδη; Έχετε ακούσει σε καμία χώρα για εναλλακτικές λύσεις σε περίπτωση απεργίας των ΜΜΜ; Πώς φαντάζεστε εσείς τις εναλλακτικές λύσεις; Τηλεμεταφορά ας πούμε; Και στην τελική, όταν πχ κάνουν απεργία οι νοσοκομειακοί γιατροί, τι εναλλακτική έχετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή αυτό το έχω ακούσει πολλές φορές το τελευταίο διάστημα χωρίς να μπορώ να το καταλάβω, μπορείτε να μου το εξηγήσετε; Τι εναλλακτική θέλετε δήλαδη; Έχετε ακούσει σε καμία χώρα για εναλλακτικές λύσεις σε περίπτωση απεργίας των ΜΜΜ; Πώς φαντάζεστε εσείς τις εναλλακτικές λύσεις; Τηλεμεταφορά ας πούμε; Και στην τελική, όταν πχ κάνουν απεργία οι νοσοκομειακοί γιατροί, τι εναλλακτική έχετε;

Να εξηγήσουμε τί;Οι ημέρες που άπαντα ΜΜΜ ήταν καθηλωμένα,μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού (άντε και του δεύτερου).Εκεί,προφανώς,κανένας δέν έχει απαίτηση να μετακινηθεί.

Οταν απεργεί το μετρό ακυρώνεται όλο το συγκοινωνιακό δίκτυο,το οποίο είναι βασισμένο πάνω στην καλή λειτουργία του.Προ 4ετίας δέν θα ενοχλούσε κανέναν,σήμερα όμως είναι θέμα.Πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβετε;

Και εν πάση περιπτώσει,επειδή βαρέθηκα την καραμέλα με γεύση "άλλης χώρας",στα ξένα όταν βαράνε απεργίες τα ΜΜΜ, πόσες μέρες το κρατάνε σερί πρίν τους κόψουν τον κώλο;

Btw και απεργία να κάνουν οι νοσοκομειακοί γιατροί θα βρείς εφημερία,έστω και με προσωπικό ασφαλείας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω θελω στη περιοχη μου να βαλουν ελεγχομενη σταθμευση μονο για τους μαρουσιωτες.

ολοι οι αλλοι τσαμπα.

αμα εισαι πιθικοκεφαλος και αγοραζεις 7 αυτοκινητα σε μια περιοχη που ουτε 1 δεν εχεις χωρο να παρκαρεις,σου φταιει το κρατος

και μετα απαιτεις απο το μπουρτζοβλαχο το δημαρχο σου να απαγορεψει το παρκαρισμα σε ολους τους αλλους για να παρκαρεις εξω ακριβως απο το σπιτι σου μη τυχον και περπατησεις λιγο και σου πεσει ο κωλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω θελω στη περιοχη μου να βαλουν ελεγχομενη σταθμευση μονο για τους μαρουσιωτες.

ολοι οι αλλοι τσαμπα.

αμα εισαι πιθικοκεφαλος και αγοραζεις 7 αυτοκινητα σε μια περιοχη που ουτε 1 δεν εχεις χωρο να παρκαρεις,σου φταιει το κρατος

και μετα απαιτεις απο το μπουρτζοβλαχο το δημαρχο σου να απαγορεψει το παρκαρισμα σε ολους τους αλλους για να παρκαρεις εξω ακριβως απο το σπιτι σου μη τυχον και περπατησεις λιγο και σου πεσει ο κωλος.

 

Δε νομίζω σε κανέναν μαρουσιώτη ή μη να του αρέσει αυτή η κατάσταση, δε ξέρω κιόλας, έτσι φαντάζομαι. Μπορεί να μαι περίεργος εγώ και να μην την γουστάρω.

Αν και μεγάλο ποσοστό κατοικιών έχει υπόγεια/υπέργεια parking, οι υπόλοιπες θέσεις δε φτάναν ούτε για τους μόνιμους κατοίκους. Δεν είναι περίεργο ούτε υπερβολή 4μελής οικογένεια να χει 2 αμάξια. Οπότε πριν κάναν όλοι γύρω-γύρω σαν τους χαζούς για να παρκάρουν και τώρα το ίδιο θα κάνουν, απλά παίζει να πληρώσουν κι από πάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρωτα κοιτας αν μπορεις να συντηρησεις και να παρκαρεις το αυτοκινητο,και μετα το αγοραζεις.

τετοιες δικαιολογιες βρισκουν και παρκαρουν οπου γουσταρουν.

πεζοδρομια,διαβασεις,στροφες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...