Επισκέπτης Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2013 -1oν.Aκυρα τοτε και τα point and click.Που δεν εχουν καν gameplay.Οχι ξεχασα αυτα ειναι pc games συνηθως Στο heavy Rain η αλληλεπιδραση ειναι τετοια που καμια ταινια ή παιχνιδι δεν θα βγαλει αυτη την ενταση.Και υπαρχουν πολλες καλες ταινιες-παιχνιδια εκει εξω.Eπισης ο χαρακτηρας προχωραει,στριβει,οδηγει κτλ.Στο beyond2souls ακυρωνεται και η fixed καμερα που εχουν τα περισσοτερα παιχνιδια γιατι μπορεις να την πας οπου θες. Δεν ειναι τυχαια μεσα στις λιστες για τα καλυτερα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ της γενιας απο πολλους.Κατι δεν εχεις δει καλα Ισως.Η δεν εχεις μπει καν στην διαδικασια να δεις . -2ον.Το the last of us εχει παρομοια προσωπα για παραδειγμα και σε gameplay φαση.Οχι cut scene οπως το παραπανω του B2S.http://abload.de/img/ellie_eyestcodv.gifΑν θες και το walking dead του PC ''μηδενικη'' αλληλεπιδραση εχει, αλλα ειναι μια γενια πισω σε γραφικα σε συγκριση με τα B2S,Heavy Rain του ταπεινου ps3.Εκει τι εγινε?Επισης ΓΙΑΤΙ το fahrenheit δεν ειχε οταν βγηκε αναλογα γραφικα με τα Heavy Rain/B2S,αλλα μετριοτατα?Του Cage παιχνιδι δεν ηταν?Μηδενικη αλληλεπιδραση δεν ειχε?Eχει ενδιαφερον. .τροφη για σκεψη. Το μονο κακο που εχουν τα παιχνιδια του Cage πλεον ειναι οτι βγαινουν μονο στις κονσολες της sony. Kριμα
panther_512 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Καμία σχέση η αλληλεπίδραση του περιβάλλοντος των point n click adventures με τις δημιουργίες του Cage, όπως και το gameplay το ίδιο. Όπως και η συμμετοχή του ίδιου του παίχτη στο παιχνίδι. Αντίθετα, μπορείς άνετα να τα συγκρίνεις με παιχνίδια όπως τα Walking Dead, Phoenix Wright του DS, Hotel Dusk και παλιότερα Full Motion Videos παιχνίδια της δεκαετίας του 90 όπου επίσης παρακολουθείς ιστορίες με κάποια περιορισμένη συμμετοχή του παίχτη. Όλα αυτά είναι εξαίρετες εμπείρίες. Το Walking Dead απέσπασε θετικότατες κριτικές, όπως και πολλά βραβεία. Το Fahrenheit είναι από τα πιό αγαπημένα μου παιχνίδια. Το τερμάτισα 2 φορές πειρατικό και το αγόρασα original μόλις είχα τη δυνατότητα. Το Heavy Rain είναι σίγουρα από τις καλύτερες εμπειρίες που μπορείς να έχεις ως gamer. Μακάρι να έβγαινε και σε PC. Θα το αγόραζα με κλειστά μάτια όταν θα έβγαινε προσφορά. Αλλά αυτό δεν αλλάζει το τί είναι τα παραπάνω παιχνίδια: Interactive movies. Ή interactive stories. Που ακριβώς επειδή είναι αυτό που είναι, δεν μπορείς να το θεωρείς αντιπροσωπευτικό δείγμα της επεξεργαστικής ισχύος του οποιοδήποτε συστήματος για παιχνίδια, διότι πολύ απλά είναι μιά πολύ συγκεκριμένη, ιδιαίτερη περίπτωση, όπου το εκάστοτε σύστημα ουσιαστικά κάνει επεξεργασία γραφικών και τίποτε άλλου. Το Beyond Two Souls είναι το τί μπορεί να κάνει το PS3 αν δουλεύει το 100% των πόρων του για επεξεργασία γραφικών. 'Όταν πρέπει να κάνει και επεξεργασία άλλων πραγμάτων, τα ξέρεις τα αποτελέσματα.. Αλλά ξέχασα, οι κονσολάκιδες δεν μετράνε fps, ακόμα και όταν αυτά πιάνουν πάτο και η εικόνα γίνεται slide show... Πώς λέτε τα χαμηλά fps στις κονσόλες? Artistic view?
The_Sheep Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δεν ξερω πως τα λενε τα χαμηλα frames στις κονσολες , αλλα αυτο εδω το λενε Ryse topic. 2
Vole Maulder Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δεν ξερω πως τα λενε τα χαμηλα frames στις κονσολες , αλλα αυτο εδω το λενε Ryse topic. Zing!
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 @panther_512 σου απαντησα σε ολα αυτα και τα προσπερασες οπως κανεις συνηθως.Το ταπεινο και τρισαθλιο ps3 8 ετων των ''κονσολακιδων'' που αγαπας ,εχει τα καλυτερα γραφικα για το συγκεκριμενο ειδος, τοσο που κανει τα αλλα παιχνιδια του ειδους(που εχεις την δυνατοτητα να παιξεις) να φαινονται αστεια μπροστα του. Όταν πρέπει να κάνει και επεξεργασία άλλων πραγμάτων, τα ξέρεις τα αποτελέσματα.. Εχεις δικιο.Τουλαχιστον εγω τα ξερω. Καλη η δικαιολογια οτι Heavy Rain,B2S = ''100% των πόρων του για επεξεργασία γραφικών'' αλλα απο την μια ξεσκιζουν οποιοδηποτε αλλο game παιζει με τους ιδιους ορους και απο την αλλη υπαρχουν παιχνιδια με καλυτερα γραφικα απο αυτα του Cage στο ps3(τα παραπανω εχουν και καλυτερο frame rate που αγαπας). Περαστικα λοιπον κατα την διαρκεια της χωνεψης της πραγματικοτητας. Eπισης λες και μονος σου οτι ''Αλλά αυτό δεν αλλάζει το τί είναι τα παραπάνω παιχνίδια: Interactive movies.'' για το Fahrenheit ,χωρις βεβαια να απαντας στην ερωτηση γιατι αυτο δεν ειχε κορυφαια γραφικα(αλλα μετρια για την εποχη) οπως τα αλλα του Cage στο ps3.Απαντωντας σε αυτην βεβαια(στον εαυτο σου πρωτα) ισως απομυθοποιησεις καποια πραγματα που πιστευεις για τις κονσολες-κλειστα συστηματα γενικοτερα και εχει ''τζιζ'' εδω. Για να ειμαστε και on topic το Ryse πιθανον οταν βγει θα εχει τα καλυτερα γραφικα ανεξαρτητως πλατφορμας.Αλλα ξερω 900p...λολ edit.Sorry δεν ειχα δει τα αλλα ποστς εχετε δικιο.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Πουλάω την ψυχή μου για Blade of Darkness με τέτοια graphs
Millennium Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Ryse: Son of Rome webseries teased by Microsoft
Vole Maulder Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Φαίνεται πως πάει να το κάνει trend αυτό η MS. Πρώτα το Halo, μετά το Quantum Break (αν και η Remedy το είχε κάνει από το '10 αυτό με το AW), τώρα αυτό.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 WOW το web series έχει ακόμα καλύτερα graphs.
Udontneed2know Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 WOW το web series έχει ακόμα καλύτερα graphs. ειναι και Multiplatform
Millennium Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2013 Crytek: Writing To Xbox One’s ESRAM ‘Yields A Considerable Speed-up’, Ryse Uses Custom SMAA 1TX “We put our most accessed render targets like the G-Buffer targets into ESRAM. Writing to ESRAM yields a considerable speed-up. While 32MB may not be enough to use something like MSAA to the fullest, with a smart memory management strategy it is possible to deal with that,” he said in a tech interview with EuroGamer. It is interesting to note that Yerli states that MSAA will be possible with ESRAM with a bit of memory management. But again, it remains to be seen how many developers will be making use of this feature on the Xbox One. Yerli also revealed that Ryse will be using a custom SMAA 1TX which is combination of morphological AA and smarter temporal anti-aliasing. Crytek will be revealing new details about this custom AA technology at Siggraph this year.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2013 Ποσο καλύτερο θα ήταν άμα είχε να κάνει με Σπάρτη κτλ...τα σπάνε οι τύποι στο vid.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα