nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Πάντως ότι άλλο κι αν είναι το CG 2k14, είναι σίγουρα το πρώτο 2k στο οποίο μπορείς να γυρίσεις παιχνίδι. Παίζω τη σειρά εδώ και πάνω από 10 χρόνια και σε όλα τα προηγούμενα ήξερες όταν εναντίον All Star και πάνω, έτσι και το ΑΙ έπαιρνε διαφορά μεγαλύτερη των 10-15 πόντων (ακόμα και από το πρώτο ημίχρονο) ο αγώνας ήταν τελειωμένη υπόθεση. Εκτός πια κι αν είχες πολύ ανώτερη ομάδα και φυσικά αποκλείοντας οποιαδήποτε χρήση clutch factor (μεγάλη πληγή το τελευταίο). Από την άλλη, φέτος ξέρεις ότι αν συγκεντρωθείς και σου κάτσει λίγο το παιχνίδι, σχεδόν κάθε ανατροπή είναι δυνατή. Τηρουμένων και των αναλογιών βέβαια, αφού όταν έπαιξα εναντίον των Λεπρών και πήραν κεφάλι από την πρώτη περίοδο, η διαφορά δυναμικότητας ήταν τόσο μεγάλη που δεν είχα καμία ελπίδα σε κανένα σημείο του αγώνα. Στο τελευταίο μου παιχνίδι όμως, εντός εναντίον των Suns, βρέθηκα να χάνω με 15-31 στο ημίχρονο με παλαβά σφυρίγματα και εγκληματικές ενέργειες. Κι όμως στο τέλος της τρίτης είχα ήδη μειώσει στον πόντο και πέρασα πρώτη φορά μπροστά με 42-41 (παίρνοντας τελικά τον αγώνα). Με λίγα λόγια τα πάντα είναι δυνατά, όπως και στο πραγματικό μπάσκετ άλλωστε. ps: O.J. Μάγιος, τέτοιος σκόρερ έχει να βγει από την εποχή του Τζανή Σταυρακόπουλου, αυτό έχω να πω μόνο. Υπάρχουν στιγμές που πραγματικά νομίζεις ότι μπορεί να κερδίσει μόνος του τον αγώνα. 1
Tilemaxx Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Ποτέ δεν έπαιξα παραπάνω απο Pro στο 2Κ. Τα υψηλότερα difficulties νιώθω οτι με κλέβουν μπροστά στα μάτια μου.
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Παρομοίως, αλλά φέτος (τουλάχιστον) το All Star είναι αλλιώς. Παίζεις μια χαρά μπάσκετ χωρίς να νιώσεις ούτε δευτερόλεπτο ότι σε κλέβει.
Tilemaxx Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Mακάρι. Θα τιμηθεί σίγουρα κάποια στιγμή στο PS3 μόλις πέσει η τιμή του. 1
nikos5800 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 nzeppos εγώ παντός έχω γυρίσει αγώνα χάνοντας 10-12 ποντους στο τρίτο πεντάλεπτο παίζοντας στο all star , καλά για super star και πανω ουτε λογος
tak_loyk Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Ερώτηση. 1ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μου σφυράνε κι εμένα κάνα foul γιατί προς το παρόν για να πάρω φάουλ πρέπει να με παλουκώσουν σε κάνα πάσαλο 2ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μειώσω το φαινόμενο των γελοιοδέστατων άστοχων σουτ κάτω από το καλάθι. (το inside shot success είναι αρκετό? ) ΥΓ1. O Mayo είναι τεράστια παιχτούρα ΥΓ2. http://www.operationsports.com/features/1718/nba-2k14-next-gen-hands-on-impressions/
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 nzeppos εγώ παντός έχω γυρίσει αγώνα χάνοντας 10-12 ποντους στο τρίτο πεντάλεπτο παίζοντας στο all star , καλά για super star και πανω ουτε λογος Φαντάζομαι μιλάς για παλιότερα 2k; Γιατί στο φετινό νομίζω πως έχουμε ήδη συμφωνήσει παμψηφεί ότι μια χαρά μπορείς να γυρίσεις παιχνίδι, αφού η ΑΙ δεν κλέβει όπως παλιά. Για τα προηγούμενα 2k δεν λέω πως ήταν εντελώς αδύνατον να κάνεις τέτοια ανατροπή, απλώς ότι έπρεπε να σου βγει η πίστη, να σου κάτσει ο αγώνας, να έχεις γενικά καλύτερη ομάδα κλπ. Και πάλι ήταν αρκετά σπάνιο. Φέτος μπορείς να βγάλεις ακόμα και... αιφνιδιασμό, αφού η ΑΙ δεν σε προφταίνει αν είσαι μόνος σου (πρωτοφανές). Ερώτηση. 1ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μου σφυράνε κι εμένα κάνα foul γιατί προς το παρόν για να πάρω φάουλ πρέπει να με παλουκώσουν σε κάνα πάσαλο 2ον. Ποια sliders πρέπει να πειράξω ώστε να μειώσω το φαινόμενο των γελοιοδέστατων άστοχων σουτ κάτω από το καλάθι. (το inside shot success είναι αρκετό? ) ΥΓ1. O Mayo είναι τεράστια παιχτούρα ΥΓ2. http://www.operationsports.com/features/1718/nba-2k14-next-gen-hands-on-impressions/ Γενικά μπορείς να δοκιμάσεις τα sliders του fearwhatnow, που είχε παραθέσει σε αυτό το post: Ξεκιναμε απο sim->custom, pro/all-star, 12min, game speed 50, player speed 35(επιλογη μονο σε association),shot stick shooting/real % FT Οι αλλαγες ειναι οι παρακατω: Mid range success 47/47 3pt success 47/47 Contact Shot Success 37/37 Throw Alley-Oops 50/45 Over the Back Foul Frequency: 98 Charging Foul Frequency: 85 Blocking Foul Frequency: 90 Reaching Foul Frequency: 95 Shooting Foul Frequency: 93 Loose Ball Foul Frequency: 100 Αυτά χρησιμοποιώ κι εγώ (με τη μόνη διαφορά ότι το Contact shot success, από 45 που είναι κανονικά, δεν το έβαλα 37 αλλά 41). Και θα έλεγα ότι κερδίζω αρκετά φάουλ σε κάθε αγώνα. Παίζω πεντάλεπτα και κατά μέσο όρο πρέπει να ρίχνω 12-15 βολές, πολλές φορές και περισσότερες αν το παιχνίδι γίνει κατς (όχι άσχημα αν σκεφτείτε ότι το σκορ συνήθως πηγαίνει γύρω στους 45-55 πόντους). Ωστόσο είναι διαφορετικό να λέμε ότι ακόμα και με τις default ρυθμίσεις το ΑΙ παίρνει πολλά περισσότερα φάουλ από σένα και διαφορετικό ότι γενικά δεν κερδίζει φάουλ κανένας από τους δύο. Στη δεύτερη περίπτωση η λύση είναι προφανής, ανεβάζεις το foul frequency (όπως προτείνει ο fearwhatnow). Στην πρώτη περίπτωση όμως μάλλον είναι θέμα τρόπου παιχνιδιού, αφού στην τελική τα sliders είναι κοινά και για τον άνθρωπο και για το ΑΙ. Μερικές προτάσεις: Αν κάνεις πολλά φάουλ σε προσπάθεια για κλέψιμο, ε τότε μην σπαμάρεις διαρκώς το Χ. Παίξε intense defense και δοκίμασε να κλέψεις μόνο αν ο αντίπαλος δεν είναι καλός χειριστής ή/και δεν έχει καλή ισορροπία και μόνο αν έχεις να "δώσεις" φάουλ. Αν είναι πάνω σε προσπάθεια για σουτ (ειδικά κοντά στο καλάθι), τότε μην παίζεις τόσο πολύ άμυνα με το άλμα αλλά κράτα το δεξί στικ προς τα πάνω ώστε ο αμυντικός να σηκώσει τα χέρια του στην κατακόρυφο και να κάτσει ακίνητος. Αν οι παίκτες που δεν ελέγχεις κάνουν πολλά φάουλ (ειδικά σε drive αντιπάλου που τραβάει όλη την άμυνα πάνω του), τότε μείωσε το Defensive Assistance. Ο fearwhatnow γενικά το κατεβάζει στο μηδέν, εγώ το έχω στο 10-20 περίπου γιατί δεν μπορώ να βλέπω τον αντίπαλο να ξεκινάει μπάσιμο αφού μου έχει ξεφύγει και οι υπόλοιποι να κάθονται να τον κοιτάνε (μέχρι να προλάβω να αλλάξω παίκτη). Στη δε επίθεση προσπάθησε να φέρεις την μπάλα κοντά στο καλάθι και να μη σουτάρεις με το Χ αλλά με το δεξί στικ. Και μάλιστα κάνοντας μεγάλες περιστροφές, πχ ποσταρίσματα με ακτίνα τουλάχιστον ενός μέτρου, χρήση του euro step και διαφόρων άλλων τεχνικών. Σουτ δηλαδή που θα δυσκολέψουν την άμυνα και θα σου δώσουν επαφή με το σώμα αλλά τουλάχιστον τα χέρια θα είναι ελεύθερα. Άστοχα σουτ κάτω από το καλάθι δεν έχω δει γενικά και σε σχέση με άλλες χρονιές η κατάσταση έχει βελτιωθεί ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ (ακόμα και με τα default sliders). Είναι το πρώτο 2k στο οποίο μπορούμε να σκοράρουμε κάτω από το καλάθι ακόμα και υπό πίεση, ακόμα και με επαφή και μάλιστα πολλές φορές να κερδίσουμε γκολ-φάουλ. Ακόμα και με κοντό παίκτη! Τώρα αν σε κάποιες περιπτώσεις βλέπεις χαμένα σουτ που δεν δικαιολογούνται, δοκίμασε να αυξήσεις ελαφρώς το inside shot success που ανέφερες (πχ. αν είναι 45, βάλτο στο 47, μην το πας... 55!) Όσο για το Μάγιο, μας ξελάσπωσε πάλι σε ένα απίστευτο παιχνίδι εναντίον του Ντένβερ. Το προβάδισμα πρέπει να άλλαξε τουλάχιστον 20 φορές καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα, βρεθήκαμε στα 50" να χάνουμε με 3 πόντους από τεράστιο Χριστοδούλειο τρίποντο του Nate "η μεγαλύτερη καρδιά στην ιστορία του μπάσκετ" Robinson. Αλλά με παλικαρίσιους πόντους και καλάθι του Μάγιου στα 3" πήραμε το παιχνίδι 53-52! Ήταν η πέμπτη συνεχόμενη νίκη, μετά από τέσσερες απανωτές ήττες και ελπίζουμε πλέον για playoff. 20 πόντοι σε 14 λεπτά για τον Μάγιο και -κυρίως- 11 πόντοι σε 10 λεπτά για το Γιάννη. Δεύτερη φορά σε 20+ αγώνες που πιάνει διψήφιο νούμερο, τεράστιος παίκτης παρά το 59 rating, τι να λέμε τώρα. Απ' την άλλη μεριά ο Nate Robinson μας (απ)έδειξε γιατί έχει την μεγαλύτερη καρδιά στην ιστορία του μπάσκετ, αφού με 17π σε 18' έπαιζε μόνος του και κόντεψε να πάρει και το παιχνίδι.
tak_loyk Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Τι να σου πω. Εγώ πάντως για να πάρω φάουλ στη ρακέτα πρέπει να κάνω αίτηση στον Υφυπουργό Αθλητισμού. Με drive η κατάσταση βελτιώνεται καθώς παίρνω κάνα σφύριγμα αλλά πλέον το να κάνεις drive δεν είναι εύκολη υπόθεση (σε αντίθεση με τη cpu που κάνει drive πλακίτσα). Γενικά η κουλαμάρα των ψηλών (μόνο των δικών μου) είναι εκνευριστική. Με το που ποστάρω, αν σε 1-2 sec δεν κάνω σουτ ή πάσα έξω είναι 90% κλέψιμο. Από την άλλη μεριά βέβαια είδα τον Valanciunas να κατεβάζει τη μπάλα σαν άσος (λόγω full court press). Δε λέω ότι γίνεται συνέχεια αλλά είναι εκνευριστικό να χάνεις τη μπάλα τόσο εύκολα και η cpu όχι. (μην μιλήσω για τα kick ball που μου έχουν γίνει εφιάλτης). Και για να γκρινιάξω και λίγο ακόμα, παλεύω σαν φούστης να κάνω κάνα stepback κάνα hop step, side step ή κάνα reverse cross step και απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ή όταν επιτέλους το κάνω ο αμυντικός είναι βδέλα πάνω μου... Και μιλάμε με Rose όχι με Randolph ή Sullinger. Τι να πω, ίσως και να είμαι άμπαλος του κερατά
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να πας για drive, ειδικά αν έχεις από την αρχή σκοπό να πάρεις το φάουλ και όχι να βγάλεις ελεύθερο σουτ. Δεν λέω ότι μπορείς να τα καταφέρεις πάντα, αλλά η συχνότητα σφυριγμάτων μού θυμίζει πραγματικό μπάσκετ (με τα custom sliders εννοείται). Το euro step και το hop step με προσποίηση γενικά βοηθάνε αρκετά. Φυσικά δεν είναι καλή ιδέα να πας για drive αν εξαρχής δεις πως στη ρακέτα έχουν μαζευτεί όλα τα θηρία. Γι' αυτό ένα σκριν ή/και 1-2 πάσες ή λίγο isolation play για να ανοίξει η άμυνα, πάντα βοηθάνε. Ειδικά σε συνδυασμό με τα "συστήματα' του d-pad για motion κλπ. Tα παλιότερα χρόνια υπήρχε όντως μεγαλύτερο πρόβλημα, αφού όταν εσύ έκανες μπούγιο για να πέσεις πάνω στους αμυντικούς, σφύριζε φάουλ μία στις δέκα ενώ το ΑΙ για το ίδιο πράγμα έπαιρνε το σφύριγμα πολύ ευκολότερα (πολλές φορές σε εκνευριστικό βαθμό). Σχετικά με το ποστάρισμα κι εγώ πλέον το προσέχω αρκετά. Δεν είναι όπως παλιά, που μπορούσες να κάτσεις πλάτη μέχρι να σου σφυρίξει 5". Πλέον οι αμυντικοί το δοκιμάζουν το κλέψιμο, είτε μόνοι τους, είτε αν έρθει βοήθεια (κάτι που συνήθως γίνεται). Εκεί βοηθάνε λίγο τα sliders του fearwhatnow, αφού σε αρκετές περιπτώσεις θα τη σκαπουλάρεις με φάουλ και δεν θα σου κλέψουν την μπάλα. Γενικά πάντως αν δω ότι έχω την μπάλα με πλάτη και σφίγγουν τα πράγματα, ή που θα κάνω αμέσως την κίνηση για σουτ ή που θα δώσω γρήγορα την μπάλα έξω. Η ΑΙ με εκνευρίζει όταν μπουκάρει στη ρακέτα, σε αναγκάζει να κάνεις.. quadruple team για να σταματήσεις την επέλαση και πάλι όμως μπορεί να συνεχίσει την τρίπλα σαν να σε κοροϊδεύει. Δεν γίνεται πάντα, αλλά γίνεται συχνά. Φέτος παίζω lock down paint πολύ συχνότερα από κάθε άλλη χρονιά. Ευτυχώς μετά το split out, τα ελεύθερα σουτ της ΑΙ δεν μπαίνουν με την εξωπραγματική ακρίβεια περασμένων ετών. Kick ball βλέπω περίπου μία φορά ανά 2-3 αγώνες και συνήθως το κάνω εγώ (και πολύ σπάνια το ΑΙ). Απ' ότι έχω καταλάβει το κόλπο είναι να μην κολλάς σε γκρουπ αντιπάλων. Να μην πας και πέφτεις πάνω σε συγκεντρωμένους παίκες, ελπίζοντας ότι με κάποιο μαγικό τρόπο θα... ξεγλιστρήσεις. Επίσης αν η μπάλα χτυπάει στο πόδι του παίκτη σου, είναι καλή ιδέα να μην το παρακάνεις με τα crossover και τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Ευτυχώς φέτος έχει ελαττωθεί το φαινόμενο να κάνεις ριβέρς και ο παίκτης σου να πέφτει ηλιθιωδώς πάνω στον αντίπαλο, χάνοντας την μπάλα. Για τα υπόλοιπα που λες (stepback κλπ) θα συμφωνήσω ότι όντως είναι πολύ πιο δύσκολο να το κάνεις εσύ παρά το ΑΙ. Δεν έχω παίκτη επιπέδου Rose αλλά ακόμα και οι κοντοί μου (B. Knight, Ridnour κλπ) γενικά δεν μπορούν να κάνουν τέτοια πράγματα, οπότε συνήθως το ξεχνάω. Το χειρότερο όμως είναι όταν τις αντίστοιχες κινήσεις τις κάνει με πολύ μεγαλύτερη ευκολία το ΑΙ, σε περνάει, πάει για drive και η ρακέτα είναι... άδεια αφού όχι μόνο οι υπόλοιποι αμυντικοί δεν συγκλίνουν αλλά πολλές φορές ανοίγουν κιόλας για να κλείσουν το split out! Το έχω δει κάμποσες φορές και όλο λέω να τραβήξω κανα video για youtube αλλά τελικά βαριέμαι 1
tak_loyk Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Πάνω κάτω συμφωνώ, κι εγώ αυτά έχω διαπιστώσει αλλά ίσως να μου φαίνεται το φαινόμενο πιο συχνό λόγω του ότι εκνευρίζομαι κι αρχίζω να παίζω ανορθόδοξα (Walter Berry, στάζει πιπέρι ftw). Πάντως οι κινήσεις που κάνει η cpu, ο παίκτης δεν μπορεί να τις κάνει. Τουλάχιστον όχι με το ίδιο flow smoothness. Βλέπεις ας πούμε να μπαίνει ο άλλος με spin, σταυρωτή, πίσω από την πλάτη, καπάκι in n out, side step κι ελεύθερο σουτ γιατί έχεις πάει για χόρτα. Κι αν δοκιμάσεις εσύ, ούτε το hesitation με μια σταυρωτή δεν μπορείς να κάνεις αν δεν πετύχεις ΑΚΡΙΒΩΣ το milisecond time window που έχεις για να γίνει smooth η ακολουθία των κινήσεων. Άσε που στις μισές κινήσεις κόβεται το animation γιατί ο αμυντικός είναι βδέλα πάνω σου. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ αλλά αφού έχεις παίξει καταλαβαίνεις 1
nzeppos Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Άλλο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι έλαβε τέλος. Παίζουμε εντός εναντίον της περσινής μου ομάδας (Λύκοι) και παίρνουμε κεφάλι από νωρίς (18-8), χάρις σε συνεχόμενα τρίποντα και εκπληκτική εμφάνιση από Beasley (13π σε 17', 3/6 3π.) Ο οποίος μέχρι στιγμής ήταν βασικός μεν, σε κατάσταση αφασίας δε, αφού είχε 2.5ppg και για να τον αποκτήσουμε δώσαμε κοτζάμ Δελφίνο (και μάλιστα πάνω που είχε πάρει τα πάνω του). Για πρώτη φορά μετά από ~10 αγώνες όμως έδειξε ότι το "έχει". Το 18-8 γρήγορα έγινε 20-18 (τι περίεργο...) και τελικά με μια ύστατη και συνάμα συγκινητική προσπάθεια φτάσαμε στο ημίχρονο με το σκορ στο 28-21. Αγάπης (10-7 με μόνο 2/2 3π) και Ρούμπιος ήταν σχετικά περιορισμένοι αλλά τα κακά μαντάτα άκουγαν στο όνομα "Μάρτιν". Ο τύπος έγραφε από παντού (μόνο τον Έλις έχω ξαναδεί να κάνει τέτοιο πράγμα, άντε και τον μακαρίτη το Γιάνκοβιτς στον παρθενικό του αγώνα με τον Πανιώνιο, φιλικό στη Ν. Σμύρνη που κάποια στιγμή προς το τέλος -και κατόπιν λαϊκής απαίτησης- σούταρε από τα... 10 μέτρα σε οργανωμένη επίθεση, αφού προηγουμένως είχε βάλει κάπου 7-8 "κανονικά" τρίποντα... ε, και δεν είχε πλάκα έτσι). Με τρίποντο του Μάρτιν (20π σε 17' με 3/6 3π) οι Λύκοι πέρασαν για πρώτη φορά με 31-33 και άρχισαν να μας ζώνουν τα φίδια (3η περίοδος γαρ). Τελικά όμως οι ρολίστες Neal και Clark έβαλαν τεράστια καλάθια, απ' αυτά που σκίζουν (ή ακόμα χειρότερα μπλέκουν) το διχτάκι και τελειώσαμε το πεντάλεπτο με 39-36. Στην τελευταία περίοδο με χαρακτηριστική άνεση προηγηθήκαμε 49-43 στα 2' και ήδη στον πάγκο τα παλικάρια είχαν ανάψει ναργιλέ. Οι bookies έκαναν suspend τα στοιχήματα καθώς ο νικητής ήταν σίγουρος. Αμ δε, φάγαμε δύο ωραιότατα καλάθια από κάτω, όμως με το σκορ στο 49-47 στα 22" ο Αντεντοκούμπος στο ύψος του φάουλ έκανε μεγάλο ρολάρισμα στον Αγάπη, μπούκαρε μονάχος του στη ρακέτα και κάρφωσε εντυπωσιακά (το μοναδικό του καλάθι στον αγώνα). Και άρχισαν τα πανηγύρια στην αρένα. Λογάριαζαν όμως χωρίς τον κυρ Μάρτιν, που στα 14" έσταξε τρίποντο α λα Μπάνε από τα 8,5 μέτρα και μείωσε στον πόντο. Ο Knight έχασε τη μία βολή και ο Αγάπης πέτυχε τεράστιο σουτ από τα 6 μέτρα, υπό πίεση δύο (ή τρία, δεν θυμάμαι πλέον) στα 0.4"!!! Ρε τον κερατά, ρε παιδιά. Επαναφορά χωρίς καμία ελπίδα, ο Μάγιος πιάνει στα 9 μέτρα την μπάλα με πλάτη (!), κάνει μισή περιστροφή στον αέρα (!!) και την αμολάει με το άκουσμα της γραμματειακής μπουρούχας! ΜΕΣΑ!!! Μέσα η κ@ρι0λα!!! ... (γλέντια και χοροί) ... Τελικά ο Καρούσης διέταξε Instant replay και για 1 δέκατο (ή ένα χιλιοστό που έλεγε κάποτε ο Μπατής στον Τάφο του Ινδού) το καλάθι δεν μέτρησε. Παράταση... Όπου τελικά νικήσαμε με 5 πόντους, γιατί ο Μάρτιν βγήκε από νωρίς με φάουλ και τελείωσε η υπόθεση. MVP ο Beasley, ενώ ο συνήθως ύποπτος Μάγιος είχε καλά διαστήματα αλλά γενικά ήταν μέτριος. Αν δεν είχα τελειώσει τον αγώνα με ποσοστά Εθνικής στις βολές (13/19) θα είχα επικρατήσει πιο εύκολα και κυρίως πιο νωρίς. 2
johnnyman Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2013 http://bleacherreport.com/articles/1823602-nba-2k14-hands-on-impression-of-graphics-gameplay-and-features
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα