Προς το περιεχόμενο

NBA 2K14 [Consoles]


johnnyman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι να σου πω.

Εγώ πάντως για να πάρω φάουλ στη ρακέτα πρέπει να κάνω αίτηση στον Υφυπουργό Αθλητισμού.

Με drive η κατάσταση βελτιώνεται καθώς παίρνω κάνα σφύριγμα αλλά πλέον το να κάνεις drive δεν είναι εύκολη υπόθεση (σε αντίθεση με τη cpu που κάνει drive πλακίτσα).

 

Γενικά η κουλαμάρα των ψηλών (μόνο των δικών μου) είναι εκνευριστική. Με το που ποστάρω, αν σε 1-2 sec δεν κάνω σουτ ή πάσα έξω είναι 90% κλέψιμο. Από την άλλη μεριά βέβαια είδα τον Valanciunas να κατεβάζει τη μπάλα σαν άσος (λόγω full court press).

 

Δε λέω ότι γίνεται συνέχεια αλλά είναι εκνευριστικό να χάνεις τη μπάλα τόσο εύκολα και η cpu όχι. (μην μιλήσω για τα kick ball που μου έχουν γίνει εφιάλτης).

 

Και για να γκρινιάξω και λίγο ακόμα, παλεύω σαν φούστης να κάνω κάνα stepback κάνα hop step, side step ή κάνα reverse cross step και απλά ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ή όταν επιτέλους το κάνω ο αμυντικός είναι βδέλα πάνω μου... Και μιλάμε με Rose όχι με Randolph ή Sullinger.

 

Τι να πω, ίσως και να είμαι άμπαλος του κερατά :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 508
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να πας για drive, ειδικά αν έχεις από την αρχή σκοπό να πάρεις το φάουλ και όχι να βγάλεις ελεύθερο σουτ. Δεν λέω ότι μπορείς να τα καταφέρεις πάντα, αλλά η συχνότητα σφυριγμάτων μού θυμίζει πραγματικό μπάσκετ (με τα custom sliders εννοείται). Το euro step και το hop step με προσποίηση γενικά βοηθάνε αρκετά. Φυσικά δεν είναι καλή ιδέα να πας για drive αν εξαρχής δεις πως στη ρακέτα έχουν μαζευτεί όλα τα θηρία. Γι' αυτό ένα σκριν ή/και 1-2 πάσες ή λίγο isolation play για να ανοίξει η άμυνα, πάντα βοηθάνε. Ειδικά σε συνδυασμό με τα "συστήματα' του d-pad για motion κλπ.

 

Tα παλιότερα χρόνια υπήρχε όντως μεγαλύτερο πρόβλημα, αφού όταν εσύ έκανες μπούγιο για να πέσεις πάνω στους αμυντικούς, σφύριζε φάουλ μία στις δέκα ενώ το ΑΙ για το ίδιο πράγμα έπαιρνε το σφύριγμα πολύ ευκολότερα (πολλές φορές σε εκνευριστικό βαθμό).

 

Σχετικά με το ποστάρισμα κι εγώ πλέον το προσέχω αρκετά. Δεν είναι όπως παλιά, που μπορούσες να κάτσεις πλάτη μέχρι να σου σφυρίξει 5". Πλέον οι αμυντικοί το δοκιμάζουν το κλέψιμο, είτε μόνοι τους, είτε αν έρθει βοήθεια (κάτι που συνήθως γίνεται). Εκεί βοηθάνε λίγο τα sliders του fearwhatnow, αφού σε αρκετές περιπτώσεις θα τη σκαπουλάρεις με φάουλ και δεν θα σου κλέψουν την μπάλα. Γενικά πάντως αν δω ότι έχω την μπάλα με πλάτη και σφίγγουν τα πράγματα, ή που θα κάνω αμέσως την κίνηση για σουτ ή που θα δώσω γρήγορα την μπάλα έξω.

 

Η ΑΙ με εκνευρίζει όταν μπουκάρει στη ρακέτα, σε αναγκάζει να κάνεις.. quadruple team για να σταματήσεις την επέλαση και πάλι όμως μπορεί να συνεχίσει την τρίπλα σαν να σε κοροϊδεύει. Δεν γίνεται πάντα, αλλά γίνεται συχνά. Φέτος παίζω lock down paint πολύ συχνότερα από κάθε άλλη χρονιά. Ευτυχώς μετά το split out, τα ελεύθερα σουτ της ΑΙ δεν μπαίνουν με την εξωπραγματική ακρίβεια περασμένων ετών.

 

Kick ball βλέπω περίπου μία φορά ανά 2-3 αγώνες και συνήθως το κάνω εγώ (και πολύ σπάνια το ΑΙ). Απ' ότι έχω καταλάβει το κόλπο είναι να μην κολλάς σε γκρουπ αντιπάλων. Να μην πας και πέφτεις πάνω σε συγκεντρωμένους παίκες, ελπίζοντας ότι με κάποιο μαγικό τρόπο θα... ξεγλιστρήσεις. Επίσης αν η μπάλα χτυπάει στο πόδι του παίκτη σου, είναι καλή ιδέα να μην το παρακάνεις με τα crossover και τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης. Ευτυχώς φέτος έχει ελαττωθεί το φαινόμενο να κάνεις ριβέρς και ο παίκτης σου να πέφτει ηλιθιωδώς πάνω στον αντίπαλο, χάνοντας την μπάλα.

 

Για τα υπόλοιπα που λες (stepback κλπ) θα συμφωνήσω ότι όντως είναι πολύ πιο δύσκολο να το κάνεις εσύ παρά το ΑΙ. Δεν έχω παίκτη επιπέδου Rose αλλά ακόμα και οι κοντοί μου (B. Knight, Ridnour κλπ) γενικά δεν μπορούν να κάνουν τέτοια πράγματα, οπότε συνήθως το ξεχνάω. Το χειρότερο όμως είναι όταν τις αντίστοιχες κινήσεις τις κάνει με πολύ μεγαλύτερη ευκολία το ΑΙ, σε περνάει, πάει για drive και η ρακέτα είναι... άδεια αφού όχι μόνο οι υπόλοιποι αμυντικοί δεν συγκλίνουν αλλά πολλές φορές ανοίγουν κιόλας για να κλείσουν το split out! Το έχω δει κάμποσες φορές και όλο λέω να τραβήξω κανα video για youtube αλλά τελικά βαριέμαι :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνω κάτω συμφωνώ, κι εγώ αυτά έχω διαπιστώσει αλλά ίσως να μου φαίνεται το φαινόμενο πιο συχνό λόγω του ότι εκνευρίζομαι κι αρχίζω να παίζω ανορθόδοξα (Walter Berry, στάζει πιπέρι ftw). Πάντως οι κινήσεις που κάνει η cpu, ο παίκτης δεν μπορεί να τις κάνει. Τουλάχιστον όχι με το ίδιο flow smoothness. Βλέπεις ας πούμε να μπαίνει ο άλλος με spin, σταυρωτή, πίσω από την πλάτη, καπάκι in n out, side step κι ελεύθερο σουτ γιατί έχεις πάει για χόρτα. Κι αν δοκιμάσεις εσύ, ούτε το hesitation με μια σταυρωτή δεν μπορείς να κάνεις αν δεν πετύχεις ΑΚΡΙΒΩΣ το milisecond time window που έχεις για να γίνει smooth η ακολουθία των κινήσεων. Άσε που στις μισές κινήσεις κόβεται το animation γιατί ο αμυντικός είναι βδέλα πάνω σου. 

 

Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ αλλά αφού έχεις παίξει καταλαβαίνεις ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι έλαβε τέλος. Παίζουμε εντός εναντίον της περσινής μου ομάδας (Λύκοι) και παίρνουμε κεφάλι από νωρίς (18-8), χάρις σε συνεχόμενα τρίποντα και εκπληκτική εμφάνιση από Beasley (13π σε 17', 3/6 3π.) Ο οποίος μέχρι στιγμής ήταν βασικός μεν, σε κατάσταση αφασίας δε, αφού είχε 2.5ppg και για να τον αποκτήσουμε δώσαμε κοτζάμ Δελφίνο (και μάλιστα πάνω που είχε πάρει τα πάνω του). Για πρώτη φορά μετά από ~10 αγώνες όμως έδειξε ότι το "έχει".

 

Το 18-8 γρήγορα έγινε 20-18 (τι περίεργο...) και τελικά με μια ύστατη και συνάμα συγκινητική προσπάθεια φτάσαμε στο ημίχρονο με το σκορ στο 28-21. Αγάπης (10-7 με μόνο 2/2 3π) και Ρούμπιος ήταν σχετικά περιορισμένοι αλλά τα κακά μαντάτα άκουγαν στο όνομα "Μάρτιν". Ο τύπος έγραφε από παντού (μόνο τον Έλις έχω ξαναδεί να κάνει τέτοιο πράγμα, άντε και τον μακαρίτη το Γιάνκοβιτς στον παρθενικό του αγώνα με τον Πανιώνιο, φιλικό στη Ν. Σμύρνη που κάποια στιγμή προς το τέλος -και κατόπιν λαϊκής απαίτησης- σούταρε από τα... 10 μέτρα σε οργανωμένη επίθεση, αφού προηγουμένως είχε βάλει κάπου 7-8 "κανονικά" τρίποντα... ε, και δεν είχε πλάκα έτσι).

 

Με τρίποντο του Μάρτιν (20π σε 17' με 3/6 3π) οι Λύκοι πέρασαν για πρώτη φορά με 31-33 και άρχισαν να μας ζώνουν τα φίδια (3η περίοδος γαρ). Τελικά όμως οι ρολίστες Neal και Clark έβαλαν τεράστια καλάθια, απ' αυτά που σκίζουν (ή ακόμα χειρότερα μπλέκουν) το διχτάκι και τελειώσαμε το πεντάλεπτο με 39-36.

 

Στην τελευταία περίοδο με χαρακτηριστική άνεση προηγηθήκαμε 49-43 στα 2' και ήδη στον πάγκο τα παλικάρια είχαν ανάψει ναργιλέ. Οι bookies έκαναν suspend τα στοιχήματα καθώς ο νικητής ήταν σίγουρος. Αμ δε, φάγαμε δύο ωραιότατα καλάθια από κάτω, όμως με το σκορ στο 49-47 στα 22" ο Αντεντοκούμπος στο ύψος του φάουλ έκανε μεγάλο ρολάρισμα στον Αγάπη, μπούκαρε μονάχος του στη ρακέτα και κάρφωσε εντυπωσιακά (το μοναδικό του καλάθι στον αγώνα). Και άρχισαν τα πανηγύρια στην αρένα. Λογάριαζαν όμως χωρίς τον κυρ Μάρτιν, που στα 14" έσταξε τρίποντο α λα Μπάνε από τα 8,5 μέτρα και μείωσε στον πόντο. Ο Knight έχασε τη μία βολή και ο Αγάπης πέτυχε τεράστιο σουτ από τα 6 μέτρα, υπό πίεση δύο (ή τρία, δεν θυμάμαι πλέον) στα 0.4"!!! Ρε τον κερατά, ρε παιδιά.

 

Επαναφορά χωρίς καμία ελπίδα, ο Μάγιος πιάνει στα 9 μέτρα την μπάλα με πλάτη (!), κάνει μισή περιστροφή στον αέρα (!!) και την αμολάει με το άκουσμα της γραμματειακής μπουρούχας!

 

ΜΕΣΑ!!!

 

Μέσα η κ@ρι0λα!!!

 

...

 

(γλέντια και χοροί)

 

...

 

Τελικά ο Καρούσης διέταξε Instant replay και για 1 δέκατο (ή ένα χιλιοστό που έλεγε κάποτε ο Μπατής στον Τάφο του Ινδού) το καλάθι δεν μέτρησε. Παράταση...

 

Όπου τελικά νικήσαμε με 5 πόντους, γιατί ο Μάρτιν βγήκε από νωρίς με φάουλ και τελείωσε η υπόθεση. MVP ο Beasley, ενώ ο συνήθως ύποπτος Μάγιος είχε καλά διαστήματα αλλά γενικά ήταν μέτριος. Αν δεν είχα τελειώσει τον αγώνα με ποσοστά Εθνικής στις βολές (13/19) θα είχα επικρατήσει πιο εύκολα και κυρίως πιο νωρίς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά, είχα χρόνια να παίξω μπάσκετ και μάλιστα το τελευταίο που είχα πάρει ήταν live (έχοντας πάρει επί ps2 ΝΒΑ2Κ7 και 8) και είχα μείνει πραγματικά ευχαριστημένος [από το live]. Το ΝΒΑ 2Κ14 είναι πραγματικά πολύ ωραίο παιχνίδι. Αλλά δεν ξέρω αν δεν παίζω καλά ή όχι γιατί αυτό το καταλαβαίνεις με πραγματικό αντίπαλο. Παίζω ματσάκια μόνο με Heat vs Spurs στο επίπεδο Hall of Fame και όλο χάνω με διαφορές. Ακόμα και αν κρατήσω με άμυνα το σκορ στην 3η και 4η περίοδο οι Spurs έρχονται από άλλο γαλαξία ενώ οι δικοί μου δεν βάζουν καλάθι. Άλλαξα τα sliders για βολές και σουτ και έβαλα αντί για user-timing --> real % και είδα διαφορά στο παιχνίδι. Και πάλι στο 2° ημίχρονο η "τσατσια" του cpu συνεχίζεται αλλά τουλάχιστον τώρα το παιχνίδι είναι κάπως πιο ανταγωνιστικό. Πάλι δεν κερδίζω αλλά τουλάχιστον οι διαφορές είναι μονοψήφιες. 

Τί λέτε να κάνω ; Να το ξαναβάλω στο user-timing και ας κατεβάσω επίπεδο ή το real % δεν είναι "cheat" και να το αφήσω ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέει ο Νίκος. Εδώ Hall of fame δεν παίζουμε εμείς, που κάθε χρόνο λιώνουμε το παιχνίδι. Μη γελιέστε με τις μεγαλύτερες δυσκολίες, ότι δηλαδή αν βάλετε το δυσκολότερο επίπεδο θα παιχθεί καλύτερο μπάσκετ και μια πιθανή νίκη θα έχει μεγαλύτερη αξία.

 

Στο Superstar και κυρίως στο HoF, ο μόνος τρόπος να νικήσεις είναι να εκμεταλλευτείς αδυναμίες του ΑΙ και το αναγκάσεις να "κλέψει" όσο το δυνατόν λιγότερο. Αλλά δεν είναι μπάσκετ αυτό το πράμα. Παραδοσιακά στα NBA 2k οι καλύτεροι και ρεαλιστικότεροι αγώνες γίνονται σε επίπεδα Pro και All star.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για παρτη του παρατησα το πολυ καλο φιφα 14.

Ηδη ξεκινησα my carrer και ειμαι στο 29-21 με τους Minesota timberwolves.Το παιχνιδι πραγματικα ειναι οτι καλυτερο εχω παιξει σε αθλητικου περιεχομενου video game.

Σπαει τα νευρα μερικες φορες αλλα αυτο ειναι καλο καθως σε πεισμωνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aφού δεν σε κλέβει το All-Star level φέτος όπως λέτε, θα αρχίσω να παίζω εκεί. Έτσι και αλλιώς στο Pro νικάω εύκολα πλέον, οπότε ήθελα ένα μεγαλύτερο challenge.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζω παιχνίδια μπάσκετ από το 99 (Live και 2k). Η αλήθεια είναι πως τα τελευταία χρόνια τα έχω παρατήσει ωστόσο μπήκα στον πειρασμό να πάρω το τελευταίο 2K. Τελευταία μου ενασχόλησή ήταν με το 2Κ11.

Να κάνω κάποιες παρατηρήσεις για το συγκεκριμένο παιχνίδι (current gen)

Σε γενικές γραμμές το βρίσκω πολύ καλό (στις 40 ώρες που το έχω παίξει σε επίπεδο pro) και καλύτερο από κάποιες εκδόσεις που είχα 2κ9,2κ10,2κ11.

Ποια είναι τα στοιχεία που μου άρεσαν

- Πολύ καλό passing game. Υπάρχει γενικά ισορροπία στις πάσες. Δεν περνάνε εύκολα οι πάσες ανάμεσα στους αμυντικούς αλλά μερικές φορές περνάνε. Επίσης έχει σημασία η κατάσταση που βρίσκεται ο συμπαίκτης που θα λάβει την πάσα. Αν για παράδειγμα βρίσκεται σε κατάσταση σύγκρουσης με αντίπαλο η πάσα θα βγει άουτ. Επίσης δεν περνάνε τις περισσότερες φορές η πολύ μακρινές πάσες που σε παλιότερα παιχνίδια έβγαιναν. Το ωραίο είναι όμως πως μερικές φορές βγαίνουν. Επίσης αν για κάποιο λόγο ο συμπαίκτης δεν πιάνει την πάσα μπορεί να την πιάσει κάποιος άλλος. Ωραίο στοιχείο είναι επίσης πως υπάρχουν και πάσες που βγαίνουν εντελώς άουτ κάτι που συμβαίνει και σε πραγματικούς αγώνες. Δε γίνεται πολύ ρεαλιστικά αλλά είναι καλό που υπάρχει. Επίσης πολύ ρεαλιστικό και σωστό είναι που οι παίκτες

- Post game.  Δεν έχω μελετήσει πολύ τις κινήσεις ωστόσο μου αρέσει που το να βάλεις καλάθι από κάτω δεν είναι ούτε απλό ούτε αδύνατο. Θυμάμαι παλιότερες εκδόσεις που απλά έκανες αρκετές πάσες μέχρι να βρεις κάποιον από κάτω και να το βάλεις. Ένα άλλο μειονέκτημα που υπήρχε σε προηγούμενες εκδόσεις είναι οτι όταν έπαιρνες μπάλα κοντά στο καλάθι μπορούσες να κάτσεις με το πάσο σου πράγμα που δεν ισχύει στην τωρινή έκδοση και σου κλέβουν την μπάλα.

- Kick ball.  Ωραίο χαρακτηριστικό που προσθέτει ρεαλισμό και στρατηγική. Δεν μπορείς να τριπλάρεις ανάμεσα σε πολλούς παίκτες, αποφεύγεις τις περιττές τρίπλες ενώ φυσικά συμβαίνουν και τα λάθη που είναι μέσα στο παιχνίδι

- Άμυνα με το σώμα. Πλέον μπορείς να κάνεις άμυνα μόνο με την επαφή κλείνοντας την πορεία ενός αμυντικού, πράγμα που δεν υπήρχε σε προηγούμενες εκδόσεις

Μειονεκτήματα διέκρινα τον τυπικό τρόπο που παίζει η cpu. Δεν υπάρχει πολυ mid range παιχνίδι από τη cpu που προσανατολίζεται κυρίως σε drive στη ρακέτα. Επίσης οι τάπες είναι λίγο arcade σε ένα κατά τα άλλα sim game  και θέλουν δουλειά. Γενικότερα αυτό που λείπει είναι μια πιο έξυπνη τακτική της cpu στην επίθεση κυρίως που είναι θέμα AI  και ίσως αργήσουμε να δούμε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Επίσης ο τρόπος και η ταχύτητα που κινούνται οι γρήγοροι και οι ογκώδεις παίκτες δε με πείθει για το ρεαλισμό της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ότι θέλω να παίζω με Heat. Και δεν θέλω να "κλέβω". Επειδή λόγω ποδοσφαίρου έχω συνηθίσει το τελευταίο επίπεδο δεν το πολυσκέφτηκα να πω την αλήθεια. Εν πάση περιπτώσει, εσείς παίζετε με user timing ή κάποιος βάζει real % ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...