Προς το περιεχόμενο

Επαναστάτης: Έχει ουσία όταν είσαι πλούσιος ή φτωχός?


sphinxgr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επίσης, από πότε η δημοκρατική κοινωνία έχει ηγέτη;

Περικλης...παγιωσε τη δημοκρατία. Αλλά ηταν ηγέτης :-)

 

Και από πότε ο αυτός που λες επιλέγει αυτός και όχι μία ομάδα ανθρώπων;

Το σωστό ειναι να προτεινει λυσεις και ο λαός να επιλέξει.

Βέβαια ο Περικλης ηταν δημαγωγος :)

 

Δεν ειναι θέμα αρχηγων bro...ειναι θέμα εκπροσώπων :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Και το point σου είναι;

Το point είναι ότι οι άνθρωποι που αναφέρονται ως "δούλεψαν και τα αξίζουν", ζούνε σε μια κοινωνία που τους επιτρέπει να το κάνουν αυτό πάνω στις πλάτες σκλάβων που δουλεύουν σε Κίνα, Αργεντινή και αλλού, δουλεύουν αν όχι περισσότερο, τουλάχιστον το ίδιο σκληρά και σε χειρότερες συνθήκες, και την εργασία των οποίων κλέβουμε.

 

Τώρα άμα πιάσουμε κουβέντα για τη δεκαετία του '50, θα πρέπει να ρυθμίσουμε λίγο τη συζήτηση, γιατί ο παγκόσμιος πληθυσμός σήμερα είναι 7 δις και τότε δεν ήταν ούτε 3 δις. Επίσης, τότε δεν είχαμε iPhone, τηλεόρασεις, ίντερνετ κτλ. Αν κάποιος ζει σήμερα χωρίς όλες αυτές τις ανέσεις, αλλά ζει όπως το '50 τότε ναι, ενδεχομένως να αξίζει την περιουσία που έκανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περικλης...παγιωσε τη δημοκρατία. Αλλά ηταν ηγέτης :-)

 

Μάλιστα.. δηλαδή ο Περικλής ήταν ο ηγέτης της δημοκρατικής κοινωνίας στην οποία έζησε; Αυτός αποφάσιζε για το καλό της κοινωνίας του; Αυτός προστάτευε την διατήρηση των νόμων της κοινωνίας στην οποία ζούσε;  

 

 

Τι να σου πω.. αυτό δεν το ήξερα. Θα μπορούσες να μου πεις πού το διάβασες; 

 

 

Το point είναι ότι οι άνθρωποι που αναφέρονται ως "δούλεψαν και τα αξίζουν", ζούνε σε μια κοινωνία που τους επιτρέπει να το κάνουν αυτό πάνω στις πλάτες σκλάβων που δουλεύουν σε Κίνα, Αργεντινή και αλλού, δουλεύουν αν όχι περισσότερο, τουλάχιστον το ίδιο σκληρά και σε χειρότερες συνθήκες, και την εργασία των οποίων κλέβουμε.

 

Τώρα άμα πιάσουμε κουβέντα για τη δεκαετία του '50, θα πρέπει να ρυθμίσουμε λίγο τη συζήτηση, γιατί ο παγκόσμιος πληθυσμός σήμερα είναι 7 δις και τότε δεν ήταν ούτε 3 δις. Επίσης, τότε δεν είχαμε iPhone, τηλεόρασεις, ίντερνετ κτλ. Αν κάποιος ζει σήμερα χωρίς όλες αυτές τις ανέσεις, αλλά ζει όπως το '50 τότε ναι, ενδεχομένως να αξίζει την περιουσία που έκανε.

 

Μάλιστα..

 

Δηλαδή, από την στιγμή που κάποιος συλληφθεί από την μητέρα (έμβρυο) του κλέβει την εργασία Κινέζων και Ινδών; 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Μάλιστα..

 

Δηλαδή, από την στιγμή που κάποιος συλληφθεί από την μητέρα (έμβρυο) του κλέβει την εργασία Κινέζων και Ινδών;

Σε κοινωνία ζεις. Όχι μόνος σου. Και γεννιέσαι στο νοσοκομείο, που κάποιοι έχτισαν και κάποιοι πέθαναν για να έχεις δικαίωμα σε αυτό. Ήδη χρωστάς στους γύρω σου για τις παροχές αυτές, αν αυτό είναι που σε τρομάζει.

 

Οι φιλοσοφίες "δε χρωστάω σε κανέναν και έγινα αυτό που έγινα με το σπαθί μου", είναι λανθασμένες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Άρα, επειδή δεν τα πιάνω εύκολα, η απάντηση είναι "ναι";

Εσένα ποια είναι η δική σου απάντηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλιστα.. δηλαδή ο Περικλής ήταν ο ηγέτης της δημοκρατικής κοινωνίας στην οποία έζησε; Αυτός αποφάσιζε για το καλό της κοινωνίας του; Αυτός προστάτευε την διατήρηση των νόμων της κοινωνίας στην οποία ζούσε;  

 

:blink:

 

Δε σε πιάνω!!Εκπλησομαι βασικά.

Ηγέτης του δημοκρατικου κομματος δεν ηταν? Δεν ηταν αυτος που παγιωσε τη δημοκρατία στην Αθήνα?

Δεν ηταν ο μεγαλυτερος δημαγωγος συγχρονως (προτεινε ο λαός δεχοταν, αλλά όλοι ξέρουμε οτι ουσιαστικά επειθε τον κοσμο, αρα ηταν σα να αποφάσιζε αυτος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσένα ποια είναι η δική σου απάντηση;

 

Η δική μου απάντηση σε μία θέση δική σου που, όπως ήδη είπα, δεν καταλαβαίνω; 

 

Στέκει μία τέτοια ερώτηση ή αναφερόσουν σε κάτι άλλο; 

 

 

:blink:

 

Δε σε πιάνω!!Εκπλησομαι βασικά.

Ηγέτης του δημοκρατικου κομματος δεν ηταν? Δεν ηταν αυτος που παγιωσε τη δημοκρατία στην Αθήνα?

Δεν ηταν ο μεγαλυτερος δημαγωγος συγχρονως (προτεινε ο λαός δεχοταν, αλλά όλοι ξέρουμε οτι ουσιαστικά επειθε τον κοσμο, αρα ηταν σα να αποφάσιζε αυτος)

 

Έπειθε άρα ήταν; 

 

Αποφάσιζε μόνος του; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Η δική μου απάντηση σε μία θέση δική σου που, όπως ήδη είπα, δεν καταλαβαίνω; 

 

Στέκει μία τέτοια ερώτηση ή αναφερόσουν σε κάτι άλλο;

Φυσικά. Και στέκει και η απάντηση "δεν έχω θέση, γιατί δεν καταλαβαίνω" που μόλις μου έδωσες.

 

Λοιπόν, για να προχωρήσουμε την κουβέντα και να απαντήσω: η ερώτησή σου μιλάει για "κλεψιά", το οποίο εμπεριέχει και δόλο μέσα. Όχι, λοιπόν, προφανώς ένα έμβρυο δεν "κλέβει". Επωφελείται, όμως, σαφέστατα από ανθρώπους που εργάζονται για να παράγουν πράγματα που αυτό χρησιμοποιεί, χωρίς να πληρώνονται αναλόγως της προσφοράς τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα εφόσον επειθε τον κοσμο για τη καλυτερη δυνατη λυση, στα μάτια του κόσμου ηταν ηγέτης.

Ειναι γεγονος ιστορικο οτι υπηρξε ηγέτης ο παγιωτης της πρωτης δημοκρατίας.

Δε καταλαβαίνω που θέλεις να οδηγησεις ομως τη κουβέντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 


Το point είναι ότι οι άνθρωποι που αναφέρονται ως "δούλεψαν και τα αξίζουν", ζούνε σε μια κοινωνία που τους επιτρέπει να το κάνουν αυτό πάνω στις πλάτες σκλάβων που δουλεύουν σε Κίνα, Αργεντινή και αλλού, δουλεύουν αν όχι περισσότερο, τουλάχιστον το ίδιο σκληρά και σε χειρότερες συνθήκες, και την εργασία των οποίων κλέβουμε.

Τώρα άμα πιάσουμε κουβέντα για τη δεκαετία του '50, θα πρέπει να ρυθμίσουμε λίγο τη συζήτηση, γιατί ο παγκόσμιος πληθυσμός σήμερα είναι 7 δις και τότε δεν ήταν ούτε 3 δις. Επίσης, τότε δεν είχαμε iPhone, τηλεόρασεις, ίντερνετ κτλ. Αν κάποιος ζει σήμερα χωρίς όλες αυτές τις ανέσεις, αλλά ζει όπως το '50 τότε ναι, ενδεχομένως να αξίζει την περιουσία που έκανε.

 

 

 

 

 


 

Μάλιστα..

 

Δηλαδή, από την στιγμή που κάποιος συλληφθεί από την μητέρα (έμβρυο) του κλέβει την εργασία Κινέζων και Ινδών; 

 

 

 

 

 

 

Σε κοινωνία ζεις. Όχι μόνος σου. Και γεννιέσαι στο νοσοκομείο, που κάποιοι έχτισαν και κάποιοι πέθαναν για να έχεις δικαίωμα σε αυτό. Ήδη χρωστάς στους γύρω σου για τις παροχές αυτές, αν αυτό είναι που σε τρομάζει.

Οι φιλοσοφίες "δε χρωστάω σε κανέναν και έγινα αυτό που έγινα με το σπαθί μου", είναι λανθασμένες.

 

 

 


Άρα, επειδή δεν τα πιάνω εύκολα, η απάντηση είναι "ναι"; 

 

 

 


Εσένα ποια είναι η δική σου απάντηση;

 

 

 

 

Η δική μου απάντηση σε μία θέση δική σου που, όπως ήδη είπα, δεν καταλαβαίνω; 

 

Στέκει μία τέτοια ερώτηση ή αναφερόσουν σε κάτι άλλο; 

 

 

 

 

Φυσικά. Και στέκει και η απάντηση "δεν έχω θέση, γιατί δεν καταλαβαίνω" που μόλις μου έδωσες.

Λοιπόν, για να προχωρήσουμε την κουβέντα και να απαντήσω: η ερώτησή σου μιλάει για "κλεψιά", το οποίο εμπεριέχει και δόλο μέσα. Όχι, λοιπόν, προφανώς ένα έμβρυο δεν "κλέβει". Επωφελείται, όμως, σαφέστατα από ανθρώπους που εργάζονται για να παράγουν πράγματα που αυτό χρησιμοποιεί, χωρίς να πληρώνονται αναλόγως της προσφοράς τους.

 

Απλά υπενθυμίζω την ερώτηση, μιας και αντιληφθείς το "δική σου θέση που, όπως ήδη είπα, δεν καταλαβαίνω". 

 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως, και με τι λογική, ρωτάς κάποιον να σου πει την δική του απάντηση όταν του θέτεις κάτι και αυτός σε ρωτάει εξηγήσεις για αυτό που είπες. 

 

Επίσης, πώς μπορεί κανείς να έχει θέση σε μία πρόταση κάποιου για την οποία ζητά εξηγήσεις;

 

 

Και για να τελειώνω με αυτό, πώς μπορεί κανείς που δεν τα αντιλαμβάνεται όλα αυτά να κάνει μία τέτοια συζήτηση; 

 

Ο.Ε.Δ.

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι γεγονος ιστορικο οτι υπηρξε ηγέτης ο παγιωτης της πρωτης δημοκρατίας.

H οποία βέβαια, παίζει να'ταν και χειρότερη από αυτό που σήμερα ονομάζουμε "χούντα" πολλές φορές. Όχι ότι για την εποχή της η δημοκρατία της Αθήνας δεν ήταν κάτι πάρα πολύ σημαντικό φυσικά, ήταν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Απλά υπενθυμίζω την ερώτηση, μιας και αντιληφθείς το "δική σου θέση που, όπως ήδη είπα, δεν καταλαβαίνω". 

 

Δεν μπορώ να καταλάβω πως, και με τι λογική, ρωτάς κάποιον να σου πει την δική του απάντηση όταν του θέτεις κάτι και αυτός σε ρωτάει εξηγήσεις για αυτό που είπες. 

 

Επίσης, πώς μπορεί κανείς να έχει θέση σε μία πρόταση κάποιου για την οποία ζητά εξηγήσεις;

 

 

Και για να τελειώνω με αυτό, πώς μπορεί κανείς που δεν τα αντιλαμβάνεται όλα αυτά να κάνει μία τέτοια συζήτηση; 

 

Ο.Ε.Δ.

Στο θέμα μας, υπάρχει κάτι; Αυτή η συζήτηση δε με ενδιαφέρει. Αν θέλεις, pm.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H οποία βέβαια, παίζει να'ταν και χειρότερη από αυτό που σήμερα ονομάζουμε "χούντα" πολλές φορές. Όχι ότι για την εποχή της η δημοκρατία της Αθήνας δεν ήταν κάτι πάρα πολύ σημαντικό φυσικά, ήταν.

Ρωτα τους Μηλιους :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Πλούσιος και στα @@ σου

2. Πλούσιος και κατι ψιλοκανεις έτσι για να μην πλήττεις

3. Φτωχός προλετάριος με δάνεια κι χρέη κάνεις μοκο δηλαδή.

4. Φτωχός που κατεβαίνεις στους δρόμους και δεν έχεις τίποτα να χάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...