Προς το περιεχόμενο

Χρέωνε τις βλάβες στους... ανταγωνιστές του


dimopou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αν ο οτε εφτιαχνε ολες τις βλαβες παιζει και να μην ειχε κανεις σχεδον οτε πλεον.οσοι μενουν μενουν συνηθως γιατι φοβουνται τα θεματα βλαβωνΤωρα βεβαια με την κριση αρχιζουν και οι δυσκολοι και αλλαζουν μυαλο

 

Φαίνεται ότι τα ξέρεις τα πράγματα η δούλευες δουλεύεις ΟΤΕ η σε πάροχο, απλά θα συμφωνήσω μαζί σου μιας και τα ξέρω και εγώ αυτά που κάνει ο ΟΤΕ! Καλώς η κακώς τον έχουν "κλειδωμένό" ... Αλλά τα μασάει και απο αλλού, επαρχία με αριθμούς ηλικιωμένων η απο αυτών που είχαν απο παλιά, που χρεώνει τρέλα ποσά + Internet που μόνο ΟΤΕ παίζει εκεί...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 113
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η κλασική βλάβη που "παίζει" πολύ συχνά τώρα τελευταία είναι η εξής: Κάνει κάποιος αίτηση για νέα γραμμή σε άλλο Πάροχο. Πάνε οι τεχνικοί του ΟΤΕ και κόβουν από ένα διπλανό σπίτι το τηλέφωνο κατά λάθος και το δίνουν ως κενό και το συγκεκριμένο τυχαίνει να είναι CYTA VOIP και χωρίς ειδικό εξοπλισμό δεν ανιχνεύεται... (Τέτοιο μηχάνημα δεν έχουν όλα τα εξωτερικά συνεργεία του ΟΤΕ). Τι τους στέλνεις ρε καραμήτρο τους μπουρτζόβλαχους χωρίς εξοπλισμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τεχνικό κομμάτι του ΟΤΕ, έχει μια ελπίδα να βελτιωθεί και αυτό είναι μόνο με το μοντέλο λειτουργίας της Cosmote. Λίαν συντόμως, έρχεται και συγχώνευση εντός των επόμενων μηνών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, ας μη χρέωναν τα GB με χρυσάφι οι εταιρείες κινητής στο 3G/4G και μετά θα βλέπαμε αν οι πάροχοι θα κάναν τα ίδια.

το χω σκεφτεί κι εγώ αυτό

 

4g δεν έχω δουλέψει, αλλά έχω πετύχει κάτι κορυφαίες ταχύτητες 3g σε άκυρα μάλιστα μέρη (μετρημένες με speedtest)

 

μέχρι και torrent κατέβαζα μια περίοδο από 3g

 

πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον σε αυτά, αλλά οι τωρινές ογκοχρεώσεις είναι απλά γελοίες, όπως είναι γελοίο ότι βελτιώνουν διαρκώς τη ταχύτητα, αλλά τα ΜΒ συνεχίζουν και τα δίνουν με το σταγονόμετρο παρόλο που έχουν γίνει πιο φθηνά σε αρκετές περιπτώσεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετο. Υπάρχει On telecoms ακόμα;

Κι όμως υπάρχει... έχω εγώ! Χαχα! Σκεφτόμασταν να αλλάξουμε σε άλλη εταιρία χωρίς να έχουμε κάποιο παράπονο αλλά είδα από φίλους μου που έχουν άλλους παρόχους οτι είχαν ίδιες ή και μικρότερες ταχύτητες οπότε δεν είχαμε λόγο να μπούμε σε τέτοια διαδικασία από την στιγμή που όλα λειτουργούν ρολόι.

 

Οτέ έχουμε στο χωριό μου γιατί ο παππούς μου δούλευε στον Οτέ και η γιαγιά μου δεν ήθελε να διακόψουμε από εκεί που ΄΄ετρωγε ψωμί΄΄. Ε, μπορεί κατά την διάρκεια της νύχτας να βαρέσει μια 2ωρη διακοπή γιατί έτσι του αρέσει. Και μιλάμε για κωμόπολη της Κορινθίας, όχι σε κανένα ανύπαρκτο μέρος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Οτέ έχουμε στο χωριό μου γιατί ο παππούς μου δούλευε στον Οτέ και η γιαγιά μου δεν ήθελε να διακόψουμε από εκεί που ΄΄ετρωγε ψωμί΄΄. Ε, μπορεί κατά την διάρκεια της νύχτας να βαρέσει μια 2ωρη διακοπή γιατί έτσι του αρέσει. Και μιλάμε για κωμόπολη της Κορινθίας, όχι σε κανένα ανύπαρκτο μέρος.

Mην περιμενεις την "εξελιξη" απο ανθρωπους τετοιας ηλικιας.

Χωρις παρεξηγηση.

Σιγα σιγα παιρνουν το δρομο τους και ερχονται οι νεωτεροι.

Τωρα αν και μεις τα σκατωσουμε ειναι ενα αλλο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα γίνονται πολλά και δεν υπάρχει αρκετή πληροφορία για την υπόθεση.

 

Αραγε θα βάλει και ο ΟΤΕ hotline που θα συμβουλεύει τους τεχνικούς τι να γράψουν ώστε να νικούν μετά στην ΕΕΤΤ όπως έχουν κάνει κάποιοι εναλλακτικοί;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο ειναι οτι σε πολλες περιπτωσεις οκ δεν υπαρχει ονομα στο κουδουνι.αλλα πολλες φορες ο ιδιος  ο οτε δεν παταγε καν στον πελατη και ενεργοποιουσε απο το καφαο.τωρα ομως τον πειραξε αυτο και κανει reject τις αιτησεις οτι δεν μπορουσε να μπει στον χωρο/οτι δνε βρεθηκε ο πελατης.και παλια δεν εμπαιναν καν στον κοπο να σου βαλουν χαρτακι που εχει παραδοθει η γραμμη

 

επειδή έχουν πέσει μηνύσεις για ανταγωνισμό ο εναλλακτικος δεν δίνει όνομα παρα μόνο διεύθυνση.. εγώ παλεύω δύο μήνες να έρθει ίντερνετ.. στην αρχή πήγαν σε άλλη αγίου Κωνσταντίνου, μετά πήγαν σε διπλανή κολωνα και τώρα περιμένω τρίτη επίσκεψη!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φαίνεται ότι τα ξέρεις τα πράγματα η δούλευες δουλεύεις ΟΤΕ η σε πάροχο, απλά θα συμφωνήσω μαζί σου μιας και τα ξέρω και εγώ αυτά που κάνει ο ΟΤΕ! Καλώς η κακώς τον έχουν "κλειδωμένό" ... Αλλά τα μασάει και απο αλλού, επαρχία με αριθμούς ηλικιωμένων η απο αυτών που είχαν απο παλιά, που χρεώνει τρέλα ποσά + Internet που μόνο ΟΤΕ παίζει εκεί...

 

 δουλευω σε παροχο.καλα ναι οι ηλικιωμενοι εχουν ακομα οτε.αυτον ξερουν αυτον εμπιστευονται.αμα τους πεις αλλη εταιρεια θα σου πουν τι ειναι τουτο.

Η κλασική βλάβη που "παίζει" πολύ συχνά τώρα τελευταία είναι η εξής: Κάνει κάποιος αίτηση για νέα γραμμή σε άλλο Πάροχο. Πάνε οι τεχνικοί του ΟΤΕ και κόβουν από ένα διπλανό σπίτι το τηλέφωνο κατά λάθος και το δίνουν ως κενό και το συγκεκριμένο τυχαίνει να είναι CYTA VOIP και χωρίς ειδικό εξοπλισμό δεν ανιχνεύεται... (Τέτοιο μηχάνημα δεν έχουν όλα τα εξωτερικά συνεργεία του ΟΤΕ). Τι τους στέλνεις ρε καραμήτρο τους μπουρτζόβλαχους χωρίς εξοπλισμό;

 υποτιθεται οτι ο οτε ξερει ποια απερχομενα ειναι πιασμενα και ποια οχι.και στα συνδυαστικα κοιτανε χαρτι ποια ειναι τα ελευθερα.και οταν ειναι για κεντρικα καλωδια εκει περνουν το kartex και τους λεει.τωρα αν εχει γινει λαθος ειτε cyta voip ειτε forthnet economy κτλ κτλ ειναι θεμα.πλεον καποιοι βγαινουν με argus analyzer.και βεβαια θελει προσοχη διοτι δεν ειναι μονο τα voip αλλα και μισθωμενα

 

το χω σκεφτεί κι εγώ αυτό

 

4g δεν έχω δουλέψει, αλλά έχω πετύχει κάτι κορυφαίες ταχύτητες 3g σε άκυρα μάλιστα μέρη (μετρημένες με speedtest)

 

μέχρι και torrent κατέβαζα μια περίοδο από 3g

 

πιστεύω ότι υπάρχει μέλλον σε αυτά, αλλά οι τωρινές ογκοχρεώσεις είναι απλά γελοίες, όπως είναι γελοίο ότι βελτιώνουν διαρκώς τη ταχύτητα, αλλά τα ΜΒ συνεχίζουν και τα δίνουν με το σταγονόμετρο παρόλο που έχουν γίνει πιο φθηνά σε αρκετές περιπτώσεις

 true απλα υποτιθεται οτι το mobile δεν αντικαθιστα το adsl και απλα ειναι για μικρη χρηση και για διακοπες.οχι σαν adsl replacement

 

Κι όμως υπάρχει... έχω εγώ! Χαχα! Σκεφτόμασταν να αλλάξουμε σε άλλη εταιρία χωρίς να έχουμε κάποιο παράπονο αλλά είδα από φίλους μου που έχουν άλλους παρόχους οτι είχαν ίδιες ή και μικρότερες ταχύτητες οπότε δεν είχαμε λόγο να μπούμε σε τέτοια διαδικασία από την στιγμή που όλα λειτουργούν ρολόι.

 

Οτέ έχουμε στο χωριό μου γιατί ο παππούς μου δούλευε στον Οτέ και η γιαγιά μου δεν ήθελε να διακόψουμε από εκεί που ΄΄ετρωγε ψωμί΄΄. Ε, μπορεί κατά την διάρκεια της νύχτας να βαρέσει μια 2ωρη διακοπή γιατί έτσι του αρέσει. Και μιλάμε για κωμόπολη της Κορινθίας, όχι σε κανένα ανύπαρκτο μέρος.

 

 αν και ο χαλκος παιζει ρολο οποτε αν εχεις καλο χαλκο λογικα και σε αλλο παροχο θα εισαι οκ εν τουτοις πολλες φορες οπως λενε οταν παιζει κατι μην το πειραζεις

Σίγουρα γίνονται πολλά και δεν υπάρχει αρκετή πληροφορία για την υπόθεση.

 

Αραγε θα βάλει και ο ΟΤΕ hotline που θα συμβουλεύει τους τεχνικούς τι να γράψουν ώστε να νικούν μετά στην ΕΕΤΤ όπως έχουν κάνει κάποιοι εναλλακτικοί;

 λες για τα συνδυαστικα μαλλον.οτι οι τεχνικοι καλουν και λενε τι θα γραψουν στο συνδυαστικο.ετσι και αλλιως οτι και να γραψουν ο οτε θα γραψει αυτο που θελει και στο τελος ο παροχος θα το πληρωσει.επισης και ο οτε πολλες φορες φτιαχνει κατι και γραφει οτι δεν εφτιαξε τιποτα στο δελτιο.

 

επειδή έχουν πέσει μηνύσεις για ανταγωνισμό ο εναλλακτικος δεν δίνει όνομα παρα μόνο διεύθυνση.. εγώ παλεύω δύο μήνες να έρθει ίντερνετ.. στην αρχή πήγαν σε άλλη αγίου Κωνσταντίνου, μετά πήγαν σε διπλανή κολωνα και τώρα περιμένω τρίτη επίσκεψη!!!

 δεν το ηξερα αυτο αφου δεν μπλεκω με τις αιτησεις.ηξερα οτι παλια εψαχναν απο τον οτε για το κουδουνι του πελατη κτλ και αν δεν εβρισκαν τον πελατη δεν ενεργοποιουσαν το οποιο δεν στεκει ειδικα οταν μιλαμε για  εσκαλιτ.υπομονη τωρα για σενα.ελπιζω τουλαχιστον και η σωστη αγιου κωνστανντινου που εισαι να ανηκει στο ιδιο αστικο κεντρο.γιατι αν ειναι σε αλλο που το εχω πετυχει αυτο το προβλημα τοτε ξανα αιτηση απο την αρχη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα στη Ροδο λογω μετακομισης απο μια περιοχη στην αλλη ημουν 2 μηνες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ γιατι δεν εβρισκαν λεει το σπιτι. Μετα απο απειρα τηλεφωνα στη Forthnet και φυσικα πεισμα για να μην τους κανω την χαρη και ζητησω νεα γραμμη απο ΟΤΕ (και την πληρωσω επιπλεον) και μετα να γινει Forthnet οπως μου προτειναν απο το καταστημα ξαφνικα με βρηκαν. Ακολουθησαν οπως μου ελεγαν απο το τηλεφωνικο κεντρο της forthnet 4 αιτηματα προς ΟΤΕ. Μεχρι που ειπα να παω απο τους τεχνικους να τους δωσω απο google earth εκτυπωση που ειναι το σπιτι (επι Εθνικης οδου και ο σπιτονοικοκυρης εχει ΟΤΕ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα σωστά και γνωστά με τις τσαχπινιές των τεχνικών του ΟΤΕ. Ομως, το πρόβλημα με τους εναλλακτικούς είναι οτι δεν νοιάζονται καθόλου αν παρέχουν υπηρεσίες και αν ο πελάτης τελικά παίρνει οτι πληρώνει. Αντίθετα υπολογίζουν μόνο πως θα εκβιάσουν τον παραπονούμενο πελάτη να φύγει και να πάρουν το κόστος αποσύνδεσης (πρόστιμο), έστω κι αν δεν είναι υπαιτιότητα του πελάτη αλλά του ΟΤΕ.

 

Δεν νοούνται εταιρίες με χιλίαδες συνδρομητές να μην έχουν νομικό τμήμα που να υποστηρίζει -πραγματικά- τους πελάτες τους. Θα έπρεπε να υποβάλλουν μαζικές καταγγελίες εναντίον των πρακτικών του ΟΤΕ με την υποστηριξη των παραπονούμενων πελατών. Μιλάω για forthnet που ζήσαμε και δοκιμασαμε κάποιους μήνες, αφού μείναμε χωρίς τηλέφωνο και internet, πληρώσαμε μηνιάτικα και τελικά πρόστιμο αποσύνδεσης για κάτι που κατ'όμολογία τους έφταιγε ο ΟΤΕ. Εμείς ζητήσαμε είτε 1.οριστική λύση του θέματος, είτε 2.ανάληψη ευθυνών του εναλλακτικού, είτε 3.δήλωση αποποίησης της ευθύνης, είτε τελικά 4.διακοπή συμβολαίου χωρις πρόστιμο. Guess what, πήραμε από τα τρία το μακρύτερο και πληρώσαμε πρόστιμο για να απαλλαγούμε από τους "ανεύθυνους" (κατά δήλωσή τους). Ας μη σχολιάσω καλύτερα για το γνωστό χαλασμένο fax της Forthnet που αποκλειστικά δυσκολεύεται να λάβει αιτήσεις διακοπής.

 

Η μομφή δεν είναι μόνο για την Forthnet, τα ίδια διαβάζουμε σε όλους. Οι εναλλακτικοί, ασχολούνται να ρίχνουν στάχτη στα μάτια των πελατών, να ρίχνουν το φταίξιμο στο router, στο καλώδιο, στη μάνα μου που έφτιαχνε μελιτζάνες και στον ανάδρομο Ερμή, αντί να κόψουν αυτό το γαιτανάκι παραλογίας που έχουν στήσει μαζί με τον ΟΤΕ για να κερδίζουν και οι δυο και να χάνει ο πελάτης. Δεν τα χαλάει κανένας με κανένα και ο πελάτης πληρώνει μηνιάτικα, αποσυνδέσεις, συνδέσεις και κερατιλίκια.

 

Επομένως για μένα -και για πολλούς ακόμα- ΟΤΕ και εναλλακτικοί είναι ίδιοι: εφαρμόζουν παρόμοιες πρακτικές εξαπάτησης και "ανευθυνοποίησης". Γι'αυτά τα παραπάνω, δεν προτείνω στον συνταξιούχο πατέρα μου να αλλάξει εταιρία, ούτε καν οικονομικό πρόγραμμα... ;)

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα σωστά και γνωστά με τις τσαχπινιές των τεχνικών του ΟΤΕ. Ομως, το πρόβλημα με τους εναλλακτικούς είναι οτι δεν νοιάζονται καθόλου αν παρέχουν υπηρεσίες και αν ο πελάτης τελικά παίρνει οτι πληρώνει. Αντίθετα υπολογίζουν μόνο πως θα εκβιάσουν τον παραπονούμενο πελάτη να φύγει και να πάρουν το κόστος αποσύνδεσης (πρόστιμο), έστω κι αν δεν είναι υπαιτιότητα του πελάτη αλλά του ΟΤΕ.

 

Δεν νοούνται εταιρίες με χιλίαδες συνδρομητές να μην έχουν νομικό τμήμα που να υποστηρίζει -πραγματικά- τους πελάτες τους. Θα έπρεπε να υποβάλλουν μαζικές καταγγελίες εναντίον των πρακτικών του ΟΤΕ με την υποστηριξη των παραπονούμενων πελατών. Μιλάω για forthnet που ζήσαμε και δοκιμασαμε κάποιους μήνες, αφού μείναμε χωρίς τηλέφωνο και internet, πληρώσαμε μηνιάτικα και τελικά πρόστιμο αποσύνδεσης για κάτι που κατ'όμολογία τους έφταιγε ο ΟΤΕ. Εμείς ζητήσαμε είτε 1.οριστική λύση του θέματος, είτε 2.ανάληψη ευθυνών του εναλλακτικού, είτε 3.δήλωση αποποίησης της ευθύνης, είτε τελικά 4.διακοπή συμβολαίου χωρις πρόστιμο. Guess what, πήραμε από τα τρία το μακρύτερο και πληρώσαμε πρόστιμο για να απαλλαγούμε από τους "ανεύθυνους" (κατά δήλωσή τους). Ας μη σχολιάσω καλύτερα για το γνωστό χαλασμένο fax της Forthnet που αποκλειστικά δυσκολεύεται να λάβει αιτήσεις διακοπής.

 

Η μομφή δεν είναι μόνο για την Forthnet, τα ίδια διαβάζουμε σε όλους. Οι εναλλακτικοί, ασχολούνται να ρίχνουν στάχτη στα μάτια των πελατών, να ρίχνουν το φταίξιμο στο router, στο καλώδιο, στη μάνα μου που έφτιαχνε μελιτζάνες και στον ανάδρομο Ερμή, αντί να κόψουν αυτό το γαιτανάκι παραλογίας που έχουν στήσει μαζί με τον ΟΤΕ για να κερδίζουν και οι δυο και να χάνει ο πελάτης. Δεν τα χαλάει κανένας με κανένα και ο πελάτης πληρώνει μηνιάτικα, αποσυνδέσεις, συνδέσεις και κερατιλίκια.

 

Επομένως για μένα -και για πολλούς ακόμα- ΟΤΕ και εναλλακτικοί είναι ίδιοι: εφαρμόζουν παρόμοιες πρακτικές εξαπάτησης και "ανευθυνοποίησης". Γι'αυτά τα παραπάνω, δεν προτείνω στον συνταξιούχο πατέρα μου να αλλάξει εταιρία, ούτε καν οικονομικό πρόγραμμα... ;)

Ειμαι 6 χρονια στην forthnet.αγανακτησα τα τελευταια 2 χρονια με τις αποσυνδεσεις.χωρια που μπαινω απο 1 εως 3 mpps.αποσταση απο το κεντρο 2.2 χλμ.το προβλημα καθε φορα που τους παιρνω τηλεφωνο(το μηνα συμβαινει τουλαχιστον 10-15 φορες) ειναι:την μια το καλωδιο την αλλη η πριζες μου την αλλη η δευτερη συσκευη που εχω και αλλα κουφα.εκανα αιτηση στην wind για αλλαγη παροχου,και με πηραν απο forthnet να μου πουν οτι θα φαω προστιμο 72€ γιατι λεει σπαω το συμβολαιο που υπογραψα πριν απο 4 μηνες.αναμμενω τα γεγονοτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάνει νέες συνδέσεις στα τελευταία 7 χρονιά 5 φόρες (λόγο αλλαγή σπιτιού και σε κάποια καταστήματα) + δυο φορές ασχολήθηκα εκ μέρους φίλων γιατί δεν γνώριζαν το αντικείμενο. Αυτό που έχω να πω είναι ότι σε όλες μα όλες τις περιπτώσεις προβλημάτων που είχα (και είχα σε όλες, ειδικότερα σε θέματα ταχύτητας) ήταν προβλήματα από τον ΟΤΕ και αυτό που λέω είναι τεκμηριωμένο από τους ίδιους τους τεχνικούς του ΟΤΕ... Τα υπόλοιπα που λέτε είναι περιττά!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι 6 χρονια στην forthnet.αγανακτησα τα τελευταια 2 χρονια με τις αποσυνδεσεις.χωρια που μπαινω απο 1 εως 3 mpps.αποσταση απο το κεντρο 2.2 χλμ.το προβλημα καθε φορα που τους παιρνω τηλεφωνο(το μηνα συμβαινει τουλαχιστον 10-15 φορες) ειναι:την μια το καλωδιο την αλλη η πριζες μου την αλλη η δευτερη συσκευη που εχω και αλλα κουφα.εκανα αιτηση στην wind για αλλαγη παροχου,και με πηραν απο forthnet να μου πουν οτι θα φαω προστιμο 72€ γιατι λεει σπαω το συμβολαιο που υπογραψα πριν απο 4 μηνες.αναμμενω τα γεγονοτα.

Γράψε τους στα @ρχ...@ σου, δεν θα να σε κάνουν τίποτα ... (παρεμπιπτόντως θεωρώ την wind την καλύτερη, ακόμα και σε επίπεδο να μιλάω με τους τεχνικούς τις για μίση ώρα και 2 και 3 φορές για να μου ανεβάσουν έστω και 1-1,5mbps στο σύνολο των 10-15mbps και αυτό σε αρκετές περιπτώσεις για διαφορετικές συνδέσεις) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...