Προς το περιεχόμενο
glyras

δεν αξίζει η δημιουργεία παιχνιδιών

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πριν 15 ημέρες ανέβασα ένα παιχνίδι στο google play. Ως αυτήν την στιγμή έχω μόνο 49 downloads, 20 από τα οποία είναι γνωστοί και φίλοι. Τελικά η δημιουργία ενός video game  είναι απογοητευτική εάν αναλογιστείς την προσπάθεια που κάνεις.

'Η η  προώθηση μιας εφαρμογής στην Ελλάδα είναι αδιανόητη ή αυτό που έκανα δεν αξίζει καθόλου.

Πώς όμως θα χαρακτηρίσεις ένα παιχνίδι εάν δεν το κατεβάσεις πρώτα για να το παίξεις, και στην δικιά μου περίπτωση κανένας δεν το κατεβάζει και αναρωτιέμαι γιατί.

Εάν θέλετε να το δείτε είναι στα παρακάτω links:

 

google play link:
https://play.google.com/store/apps/d...enemies2&hl=en

youtube link:

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλο ρολο παιζει η προωθηση σε αυτο που πας να κανεις.. Μην περιμενεις απο την πρωτη εβδομαδα 10000 downloads..

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπα! έγραψα σε 10 forum, το έβαλα στο youtube, στο facebook, τίποτα. Θα έπρεπε να έχω τουλάχιστον 500 downloads μέχρι σήμερα για να χαρακτηριστεί αποτυχία. Μάλλον θα πρέπει να κοιτάξω το λεξικό του Μπαμπινιώτη για να το χαρακτηρίζω με χειρότερη λέξη από τον όλεθρο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φίλε θέλει προώθηση μην περιμένεις άμεσος να βγει στα τοπ του πλαυ. φτιάξε ένα blog και 2 - 3 παιχνίδια ακόμα και σύνδεσε τα με διαφημίσεις μεταξύ τους.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ περι προώθησης. Τι έχεις κάνει για promotion; Στο άλλο topic ένας χρήστης σου έδωσε ένα link gγια το τι μπορείς να κάνεις για να προωθήσεις το παιχνίδι σου (Android Apps).

 

Μην περιμένεις πάντως μόνο από forums ή ξέρω-γω facebook. Γίνεται σφαγή και χαμός από android (και γενικότερα indie) games, free ή πολύ φθηνά. Δύσκολα να ανακάλύψει κανείς το παιχνίδι σου. Στη σελίδα βλέπω ότι για κάποιο λόγο δεν εμφανίζονται "Similar" τίτλοι, που θα ήταν ένας τρόπος να βρει κάποιος το παιχνίδι σου αν του είχε αρέσει κάποιο άλλο side-scroller.

 

Επίσης τόνισε τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού σου (replayability? random levels? ) στην περιγραφή. Btw, γιατί το "2" στον τίτλο;

 

Και ίσως ακουστεί κάπως αυστηρό, αλλά από το youtube video που είδα, μου φάνηκε ένα generic side-scroller που για κάποιο λόγο παίζει πολύ αργά (λόγω space ίσως? στο boss fight στο τέλος η ταχύτητα δείχνει να αποτελεί πρόβλημα στο dodging πάντως) ενώ υπήρχαν και κάποιοι (1-2) enemies που έμοιαζαν να αποτελούν μέρος του background. Όταν γίνεται χαμός από παιχνίδια, κάποιος θα σταματήσει στο video ή στα screenshots και δεν θα μπει στο κόπο να δοκιμάσει το παιχνίδι αν δεν ενθουσιαστεί.

 

Καλώς ή κακώς, ο χώρος είναι δύσκολος πάντως (ειδικά αυτή την περίοδο που έχει επέλθει και ένας κορεσμός από mobile indie games). Θα έλεγα να μην απογοητευτείς (αν και είναι αρκετά νωρίς για το συγκεκριμένο παιχνίδι που έφτιαξες) εύκολα. Όσο περνάει ο καιρός με την προσπάθεια και με το feedback που θα έχεις θα βελτιώνεσαι, αρκεί να έχεις το μεράκι, το πείσμα και τα resources να "επενδύσεις" σε αυτό.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι στο άλλο topic ο συγκεκριμένος χρήστης μου έδωσε ένα πολύ χρήσιμο link, και το ακολούθησα.

Ναι πράγματι έχεις δίκιο, δεν κάνω καθόλου περιγραφή του παιχνιδιού, θα γράψω. Το 2 είναι γιατί το 2002, όταν μάθαινα έκανα με το flash to 1 (δηλαδή κάτι άσχετο).

Μάλλον θα κλέψω και θα αφαιρέσω το video από το youtube.

Όχι δεν περιμένω πολλά, απλά πιστεύω ότι μέσα στον τεράστιο όγκο των χρηστών τα κάποια χιλιάδες downloads δεν είναι τίποτα.

Το θέμα της απογοήτευσης εντοπίζεται στο ότι εάν έχεις μόνο 100 χρήστες δεν αξίζει τον κόπο να επενδύσεις χρόνο ξανά για να σχεδιάσεις κάτι καλύτερο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δημιουργία παιχνιδιού έχει αρκετά κεφάλαια.

 

1.Η ιδέα

2.Ο σχεδιασμός

3.Η ανάπτυξη

4.Προώθηση

 

Για να βγει ένα καλό παιχνίδια πρέπει να υλοποιηθούν και τα 4 κεφάλαια.Και επειδή έχω ακούσει αρκετούς να λένε "Έλα μωρέ τώρα που παίζει ρόλο η προώθηση" έχω καταλάβει ότι αν το τελευταίο κεφάλαιο δεν γίνει σωστά δυστυχώς η δουλειά σου δεν θα ανταμειφτεί.Επίσης καλό θα ήταν να βάλεις το παιχνίδι σου στην Gallery/Showcase (εάν έχει) της Corona SDK ώστε να το δει και εκεί ο κόσμος όταν μπαίνει.Εγώ βασικά έχω γνώσεις στην Unity3D η οποία έχει ένα πολύ καλό κοινό και πολύ καλό Promotion μιας και εάν φτιάξεις κάτι με την Unity3D και ενημερωθεί η ίδια η Unity θα μπει στο Gallery της και στην λίστα των Indie παιχνιδιών στην Wikipedia.Οπότε επειδή βλέπω ότι έχεις ικανότητες σαν Artist θα μπορούσες να ασχοληθείς με την Unity3D η οποία χρησιμοποιεί JavaScript ή C# σαν γλώσσα,έχει όλα τα καλά που ανέφερα και είναι και Cross-Platfrorm.Εγώ για παράδειγμα που δεν είχα γνώσεις C# ή JS παρά μόνο 3D αυτή την περίοδο φτιάχνω ένα FPS με χαρακτήρες του Minecraft σε ένα ωραία σχεδιασμένο περιβάλλον.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης, αν μπορείς να κάνεις εύκολα port, ψάξου και στις περισσότερο "παρθένες" αγορές όπως αυτή των Windows Phone...

 

Λιγότερες επιλογές για τους χρήστες της πλατφόρμας, περισσότερες πιθανότητες να "φανεί" το game σου.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι για τα Windows Phone μάλλον έχεις δίκιο, δύστυχος η corona δεν κάνει compile σε αυτήν την πλατφόρμα. 

Έχω ασχοληθεί με την Unity και έχω φτιάξει παιχνίδι με αυτήν, όμως όσο αφορά 2d, θα πρέπει να επιλέξεις engine με αρχιτεκτονική σχεδιασμένη με αυτο κατα νου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα έλεγα να προσπαθήσεις όσο μπορείς να μιμηθείς τους επιτυχημένους, και όσον αφορά την προώθηση και στο παιχνίδι καθεαυτό.

 

Καταρχήν ελπίζω στα προωθητικά post σου αλλού να μη βγάζεις την ίδια απογοήτευση. Σημαντικό είναι να δείχνεις ο ίδιος ενθουσιασμό για το παιχνίδι σου. Αν δεν ενθουσιάζει εσένα, εμένα δε θα μου κινήσει καν το ενδιαφέρον.

 

Προσωπικά, μόνο από το video, δε θα το κατέβαζα καν. Οι εντυπώσεις μου:

 

1) Δεν φαίνεται πουθενά ο τίτλος μέσα στο video. Αν θες να το κανεις embed, αυτό είναι big deal.

2) Ο τίτλος στο youtube δεν έχει κεφαλαία, η περιγραφή είναι μικρή με κακά αγγλικά. Το δημιούργημά σου μας δείχνεις, δε μπορείς να αφιερώσεις λίγο χρόνο παραπάνω?

3) Ο χαρακτήρας κάνει moonwalking - το animation του είναι πολύ αργό και κάνει το παιχνίδι να δείχνει ανευρο.

4) Ο ήχος του όπλου είναι μονοτονος και φαίνεται άσχετος με τα υπόλοιπα εφε. Δεν είμαι sound designer για να σου πω γιατί ή τι πρέπει να κάνεις, απλά έτσι μου ακούγεται. Τώρα που το ξαναβλέπω, ίσως φταίει η απουσία Impact sounds, που είναι αρκετά μεγάλο φαουλ.

5) Για 10 δευτερόλεπτα ο χαρακτήρας είναι ανεβασμένος σε μια ρουκέτα και βλέπει το παιχνίδι να περνάει χωρις να κανει τίποτα. Παιχνίδι θέλω να παίξω, αν είναι να μη συμμετέχω παίζω metal gear solid :P

6) Δείχνεις ένα boss fight όπου δεν κάνεις τίποτε άλλο απ'το να πηδας πανω κατω. Αν έχεις πιο ενδιαφέρον boss fight δείξε εκείνο, αν δεν έχεις...sorry not interested.

 

Γενικά πριν βγάλεις ένα παιχνίδι δείξτο σε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορείς που ξέρεις ότι θα σου δώσουν ειλικρινές feedback. Σε δεύτερη φάση προσπάθησε να σκεφτείς ένα πρωτότυπο mechanic ή αισθητικό στοιχείο που θα κάνει το παιχνίδι σου να ξεχωρίζει - παραδείγματα άπειρα στα σύγχρονα indie games. 

 

Το πιο σημαντικό είναι ότι έφτιαξες ένα (έστω και αποτυχημένο) game. Μάθε από τα λάθη σου και μπορεί το επόμενο, το μεθεπόμενο ή το 15ο να είναι επιτυχία - κανείς δεν άρχισε φτιάχνοντας αριστουργήματα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ όλους που απαντήσατε.

Τελικά πράγματι με την συζήτηση εδω είδα αρκετά λάθη, παραλήψεις και εντυπώσεις που ως δημιουργός δεν τα έβλεπα. Λοιπόν την επόμενη φορά κάτι καλύτερο!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα πω κι ένα τελευταίο, στα όρια του off topic:

 

Έχοντας χρησιμοποιήσει Android συσκευές για περίπου 3 χρόνια και όντας πλέον χρήστης WP 8, παρατήρησα πως τα περισσότερα παιγνίδια για τις εν λόγω πλατφόρμες είτε είναι κλασσικά platformers (συχνά απλές αντιγραφές επιτυχημένων συνταγών), είτε puzzle/quiz.

 

Όσο και να βελτιώσεις τα γραφικά, ένα ακόμα drag racer, runner ή tower defence παιγνίδι π.χ., δε θα πουλήσει όσο θα πούλαγε στο παρελθόν.

 

Από τη στιγμή που πλέον έχουμε κινητά με dual core επεξεργαστές, αρκετά μεγάλες οθόνες και κάμποσα gigabytes αποθηκευτικού χώρου, γιατί να μην φτιάξεις π.χ. ένα turn based strategy/RPG όπως το Conquistador για WP, ή το Star Traders για Android; Προσωπικά θα έσκαγα λεφτά για ένα καλό Civilization clone, ακόμα και αν τα γραφικά ήταν απλοϊκά.

 

Γιατί να μην φτιάξεις ένα point & click adventure ή έστω ένα multiple choice adventure/interactive story όπως το Wizard's Choice για WP; Ή ίσως ένα party based RPG με turn based μάχες σε φάση X-COM; Ένα space sim α λα Elite;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ίσως έχεις δίκιο, θα ήταν καλύτερο να φτιάξεις ένα παιχνίδι του τύπου αυτού, αλλά μόνος σου δύσκολο, θα πρέπει να υπάρχει ομάδα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι ίσως έχεις δίκιο, θα ήταν καλύτερο να φτιάξεις ένα παιχνίδι του τύπου αυτού, αλλά μόνος σου δύσκολο, θα πρέπει να υπάρχει ομάδα.

 

Για ένα strategy ή RPG ίσως.

 

Ένα adventure όμως πιστεύω πως θα μπορούσε να γίνει ακόμα και από κάποιον σχετικά αρχάριο. Τα γραφικά του game σου π.χ. είναι εξαιρετικά. Θα μπορούσες άνετα να αναπτύξεις ένα point & click adventure με παρόμοιο στυλ γραφικών.

 

Just saying... :)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οπως ειπαν τα παιδια και θα συμφωνησω εχουν ανεβει 10000000000 παιχνιδια στο android market κτλ.τα μισα απο αυτα ειναι το ιδιο στυλ.κυβακια να πεφτουν και διαφορα τετοια.ακομα και να το κατεβασουν 100 ατομα μπορει ο αλλος να παιξει 10 λεπτα και μετα να μην ξαναπαιξει ποτε .καποια καλυτερα παιχνιδια μετα ειναι με χρεωση που ο αλλος μπορει να μην μπει καν στον κοπο να το κατεβασει.επισης δεν σημαινει οτι ολοι παιζουν παιχνιδια στα κινητα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.