Προς το περιεχόμενο

Αγορά οθόνης DELL ή EIZO?


fpap71

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μετά από πολύ διάβασμα για να αποφασίσω αγορά οθόνης για γραφείο έχω ζαλιστεί αλλά έχω καταλήξει στις Dell Ultrasharp U2412M, Dell Ultrasharp U2413 και EIZO Foris FS2333, με πιο πολύ να κλίνω προς την EIZO. Είμαι μηχανικός αλλά δεν τη θέλω μόνο για Autocad, αλλά και για καμιά ταινία, Internet, YouTube, κλπ. Γενικά θέλω κάτι πολύ καλό, ποιοτικό σε αυτό που θα βλέπω με πολύ καλά υλικά κατασκευής και πάνω από όλα αξιόπιστο, γιατί από το 2009 έφαγα πίκρα με LG και προκειμένου να την ξαναπάθω γίνομαι και πιο ανοιχτοχέρης αυτή τη φορά...

Υπερτερεί η συγκεκριμένη EIZO σε σχέση με τις DELL που έγραψα για να την προτιμήσω τελικά ή όχι? Διαβάζω και για το bleeding που υπάρχει στις DELL και γι' αυτό κλίνω λίγο προς την EIZO...

Άλλες προτάσεις για 23"-24" σε κάτι αντίστοιχα καλό???

 

Αποστολή από το GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dell Ultrasharp U2412Mhttp://www.skroutz.gr/s/360622/Dell-UltraSharp-U2412M.html?from=autocomplete&keyphrase=dell+ultrasharp+u2412m 240ευρο

 

Dell Ultrasharp U2413 http://www.skroutz.gr/s/2832103/Dell-Ultrasharp-U2413.html?keyphrase=dell+ultrasharp+u2413 449ευρο

 

 

Eizo Foris F2333 http://www.skroutz.gr/s/2445092/Eizo-Foris-FS2333.html?from=autocomplete&keyphrase=foris+fs2333 343ευρο

 

Προσωπικα δεν μπορω να πω μιας και ειναι αρκετα μεγαλη η διαφορα μεταξυ των οθονων.

Βεβαια στα υπερ της Eizo ειναι τα 5 χρονια εγγυηση και η διαφορα τιμης απο την ακριβοτερη U2413,αρα εγω προσωπικα θα ελεγα να κοιταξεις μεταξυ U2412m και Eizo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν λέμε μεγάλη διαφορά τι ακριβώς εννοούμε? μιλάμε για διαφορά στην τιμή ή σε κάτι άλλο? Πιο συγκεκριμένα πλεονεκτήματα - μειονέκτηματα??

 

Αποστολή από το SAMSUNG GALAXY NOTE II GT-N7100 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)