Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ρολλαριστες πηγαινα μουρη μουρη με το rx8 για κανα 200αρι μετρα :) (κορσα εχω)...

 

για αυτο λιιιιιιγα με τα κορσα :P

 

YΓ : απο σταση με επαιρνε στην εκκινηση....παταγε καλυτερα το rx8....οπως ειναι αναμενομενο...

εντάξει ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο τα γκάζια, το rx8 σου πουλάει και την πίσω κίνηση, το ζύγισμα , στο καλό πλαίσιο, πάτημα, φρένα..

 

όπως είπα και πιο πίσω για αυτά που καίει δεν έχει και τόση πολλή δύναμη, ειδικά το challenge είναι πολύ πιο αργό από πολλά αυτοκίνητα

αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι η οδηγική του συμπεριφορά είναι πολύ ανώτερη από τα περισσότερα αυτοκίνητα που μπορείς να πάρεις σε αυτά τα λεφτά 

  • Απαντ. 151
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

εντάξει ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο τα γκάζια, το rx8 σου πουλάει και την πίσω κίνηση, το ζύγισμα , στο καλό πλαίσιο, πάτημα, φρένα..

 

όπως είπα και πιο πίσω για αυτά που καίει δεν έχει και τόση πολλή δύναμη, ειδικά το challenge είναι πολύ πιο αργό από πολλά αυτοκίνητα

αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι η οδηγική του συμπεριφορά είναι πολύ ανώτερη από τα περισσότερα αυτοκίνητα που μπορείς να πάρεις σε αυτά τα λεφτά 

 

καλα δεν το συζηταμε..απλα του σπαγα τα @@ οτι πηρε μαλακια αμαξι ετσι για την φαση και τα χαμε στησει για να περασουμε το βραδυ μας δημιουργικα  :)

Οτι ειναι κλασεις ανωτερο απο το κορσακι μου στα παντα..δεν το συζηταμε καν :)

Δημοσ.

 το rx8 σου πουλάει και την πίσω κίνηση, το ζύγισμα , στο καλό πλαίσιο, πάτημα, φρένα..

 

Aς πουλήσει ακόμα οτι προλαβαίνει, σύντομα (αν δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη) έρχεται το νέο toyotasubaru, το οποίο θα προσφέρει όλα τα παραπάνω χωρίς να καίει τον κώλο του, και χωρίς να ρυπαίνει σαν εργοστάσιο. :-)

Δημοσ.

Aς πουλήσει ακόμα οτι προλαβαίνει, σύντομα (αν δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη) έρχεται το νέο toyotasubaru, το οποίο θα προσφέρει όλα τα παραπάνω χωρίς να καίει τον κώλο του, και χωρίς να ρυπαίνει σαν εργοστάσιο. :-)

 

 

 

Εδω είσαι!

 

http://www.toyota.gr/cars/new_cars/gt86/index.tmex

Δημοσ.

δε παιρνεις καλυτερα ενα s2000 του 2004.

του χρονου δε θα χει και εκτακτη εισφορα.

καιει αρκετα λιγοτερο

και ειναι και τερας αξιοπιστιας.

Δημοσ.

δε παιρνεις καλυτερα ενα s2000 του 2004.

του χρονου δε θα χει και εκτακτη εισφορα.

καιει αρκετα λιγοτερο

και ειναι και τερας αξιοπιστιας.

Είναι όμως πολυ πιο δυσκολοδηγητο το honda. Μπορεί να σε δαγκώσει ανα πασα στιγμή.

 

Και είναι και σχεδόν διπλη τιμη.

Δημοσ.

σπορ 5-θυρα δεν υπαρχουν (το mazda ειναι ειδικη περιπτωση)

θελεις 5 θυρο γρηγορο η σπορ εμφανιση (3 θυρο)?

 

Να τα βρούμε κάπου στη μέση, προτείνοντάς του:

 

- τετράθυρο

- τετραθέσιο με άπλετους χώρους επιβατών

- γρήγορο (απίστευτα...)

- με εμφάνιση τόσο σπορ, όσο και χλιδέ μέχρι δακρύων

- και «πουλ-μουρ» στο έπακρο, χωρίς ίχνος καγκουριάς;

 

Εδώ είμαστε!

 

(ΑΑΑΑΑΧ! Αρρώστια!!!)

Δημοσ.

Να τα βρούμε κάπου στη μέση, προτείνοντάς του:

 

- τετράθυρο

- τετραθέσιο με άπλετους χώρους επιβατών

- γρήγορο (απίστευτα...)

- με εμφάνιση τόσο σπορ, όσο και χλιδέ μέχρι δακρύων

- και «πουλ-μουρ» στο έπακρο, χωρίς ίχνος καγκουριάς;

 

Εδώ είμαστε!

 

(ΑΑΑΑΑΧ! Αρρώστια!!!)

Δε νομιζω να το παιρνει με 6.000 €.. Lol

Δημοσ.

Δεν νομίζω να είναι όμως μέχρι 20.000€ αυτό.

Μάλλον μπέρδεψες τα topic, σε άλλο ρώτησαν για αμάξι με 20k, εδώ ζητάνε με 5-6.

Δημοσ.

Ααααα! Είχε θέσει χρηματικό όριο; Ε, εντάξει! Εμείς οι φραγκάτοι :-D δεν τα προσέχουμε αυτά...

 

(...και σιγά μην έχει μέχρι €20.000!...)

Δημοσ.

Δεν βρηκα χρονο φιλε να τα διαβασω ολα αλλα απο εμπειρια κολλητου μου και δικια μου που το εχω οδηγησει RX8 Cosmo (240ps) εχω να πω οτι:

 

  • Δεν ειναι αμαξι για καθημερινη χρηση λογο μεγαλης καταναλωσης( ανετα 13-14λ/100χλμ). Αν το αντεχει η τσεπη σου ειναι δικο σου θεμα.
  • Πρεπει να προσεξεις συμπιεσεις και λαδια...

Στα θετικα που εχει πολλα για μενα...

  • Κανει τρελλα παντηλικια το 240ps...θελει πολυ προσοχη γιατι με ολα off πρεπει να το εχεις. Εγω με μικρη εμπειρια σε πισω κινηση με traction on πραγματικα το ελιωσα.
  • Τα 240 αλογα δεν σε τρομαζουν...θελω να πω οτι δεν ειναι αγριος ο τροπος που τα βγαζει αλλα ψηλες στροφες θελει προσοχη γιατι στις 9500 που εχει κοφτη δεν ειναι να μπεις με λαθος τροπο ή να κανει συμπλεκταρισμα
  • Θελει πραγματικα εξασκηση για να το μαθεις καλα.
  • Ειναι και κυριλε...(αλλα σιγα μην πας)

Η αποψη μου ειναι οτι ειναι ενα "ειδικο" αυτοκινητο κυριος για Σαββ/κο ή μονο πιστα, πραγματικα εισαι με το χαμογελο μονιμος αν το πατας αλλα να ξερεις οτι θα αδειαζει η τσεπη σου!

 

Αν σκεφτεσαι την βενζινη δεν ειναι αμαξι για να το εχεις καθημερινα....Οσο για εθνικη αν καιει λιγοτερο ΝΑΙ αν πας μεχρι 140-150 καιει 9-10 στην καλυτερη περιπτωση.

 

Καλοταξιδο να ειναι οτι και αν παρεις.  :) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δε παιρνεις καλυτερα ενα s2000 του 2004.

του χρονου δε θα χει και εκτακτη εισφορα.

καιει αρκετα λιγοτερο

και ειναι και τερας αξιοπιστιας.

Επισης κατα 90% θα ειναι σκισμενο και το λιγοτερο τρακαρισμενο,οπως  αυτο που ειχα και εγω  την πρωτη γενια το 2003 και το ειχα κανει μαλιοκουβαρα , το αμαξι θελει πιλοτο για να στριψει  .Ο κινητηρας οντως ειναι διαμαντι.

Επεξ/σία από Fotis13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...