Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Η συζήτηση συνεχίζεται στο παρακάτω θέμα

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

Σε περίπτωση που δεν το ξέρεις η κάρτα είναι παρόμοια σε επιδόσεις με την 1070,

αν είναι καλός clocker την ξεπερνάει κιόλας κι αν σκέφτεσαι να την πουλήσεις για να

πάρεις 1080 μην περιμένεις να συγκινηθείς από την διαφορά των επιδόσεων...

 

Πες τα (γιατί τα έχω πεί ουκ ολίγες φορές).... B)

  • Like 3
  • Απαντ. 25,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Sheogorath

    1653

  • benign

    1235

  • LLLEFTERIS

    1217

  • spy94

    792

Δημοσ.
δεν βιαζομαι να την δωσω,γνωριζω τα οσα λες,αλλα ελεγα μπας και την αλλαζα με καμια 1080ti οταν βγουν..εαν πιξω στα παζαρια δεν προκειτε να την δωσω,θα την κρατησω μεχρι να παραδωσει πνευμα :P
Δημοσ.

Παραλιγο να παρω την Dell τηλεφωνο οτι χαλασε η οθονη μου :lol:

Το κινητο φιλε! δεν ξερω γιατι τα ποσταρει ετσι(σε εμενα το εδιχνε νορμαλ τωρα που εκατσα στο pc το δα),συγνωμη για το καρδιακο :D

On topic:Ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια :)

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Για ποιο λέτε ρε παλικάρια??  :ph34r:

 

 

 

Το μυνημα απο πανω απο το δικο μου ηταν με τεραστια γραμματα αλλα το διορθωσε.

  • Like 1
Δημοσ.

Γειά σας !!

Μια ερώτηση θέλω να κάνω offtopic. Έχουμε μια περίπτωση ενός ατόμου , ο οποίος έτυχε να του χαλάσει το ποντίκι μέσα στην εγγύηση έπειτα από ένα εύλογο χρονικό διάστημα , επειδή όμως η εταιρεία δεν είχε να του αντικαταστήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ποντίκι , η εταιρεία αντικατέστησε το χαλασμένο παλιό μοντέλο ποντίκι με ένα νέο μοντέλο ποντίκι. Η ερώτηση μου είναι η εξής , το νέο αυτό ποντίκι θα έχει εγγύηση εκ νέου , σαν να πήγαινε το άτομο αυτό και το αγόραζε από το κατάστημα?

Δημοσ.

Ναι, μηδενίζει στην αλλαγή.

Αυτό θα έπρεπε να γίνει, είναι το κανονικό. Επειδή στο ελλαντα όμως κάνουν ότι γουστάρουν, ας ρωτήσει το μαγαζί ο φίλος. Αν ας πούμε είναι από πλαίσιο, χλωμό το κόβω.

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό θα έπρεπε να γίνει, είναι το κανονικό. Επειδή στο ελλαντα όμως κάνουν ότι γουστάρουν, ας ρωτήσει το μαγαζί ο φίλος. Αν ας πούμε είναι από πλαίσιο, χλωμό το κόβω.

Δηλαδή μετά από την αντικάτασταση δεν ισχύει η εκ νέου απευθείας εγγύηση από την εταιρεία της logitech μέσω σειριακού αριθμού ? Όταν γίνεται η αντικατάσταση δίνουν και μια απόδειξη ότι έγινε αλλαγή από την logitech ή κάτι άλλο?

Δημοσ.

Δηλαδή μετά από την αντικάτασταση δεν ισχύει η εκ νέου απευθείας εγγύηση από την εταιρεία της logitech μέσω σειριακού αριθμού ? Όταν γίνεται η αντικατάσταση δίνουν και μια απόδειξη ότι έγινε αλλαγή από την logitech ή κάτι άλλο?

Δεν το γνωρίζω το πρώτο. Χαρτί αντικατάστασης παίρνεις σίγουρα. Μόνο το μαγαζί θα σου λύσει τις απορίες
Δημοσ.

Δεν το γνωρίζω το πρώτο. Χαρτί αντικατάστασης παίρνεις σίγουρα. Μόνο το μαγαζί θα σου λύσει τις απορίες

Ετσι ακριβως... Κανονικα σου ανανεωναν την εγγυηση αλλα λογο πολλων... κατεργαρηδων....  πλεον εχουν αρχισει και στην συνεχιζουν  απο κει που ειναι... Δηλαδη αμα εχει 3 χρονια εγγυηση και σου χαλασει στα 2, εχεις αλλον 1 με το καινουργιο..

Δημοσ.

Ετσι ακριβως... Κανονικα σου ανανεωναν την εγγυηση αλλα λογο πολλων... κατεργαρηδων....  πλεον εχουν αρχισει και στην συνεχιζουν  απο κει που ειναι... Δηλαδη αμα εχει 3 χρονια εγγυηση και σου χαλασει στα 2, εχεις αλλον 1 με το καινουργιο..

Τι συμβαίνει όμως όταν η εγγύηση δεν είναι του καταστήματος αλλά της εταιρείας του ποντικιού , δηλαδή δεν είναι του  Plaisio αλλά της Logitech ? Kαι τι ισχύει στην αντικατάσταση από την Logitech (εάν γνωρίζετε)?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...