Προς το περιεχόμενο

Και η Ευρώπη θα επιτρέψει τη χρήση smartphone και tablet κατά την απογείωση και προσγείωση


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πολλά νεύρα και χάνεις το δίκιο σου. Που παρεπιπτόντως απο όσα διάβασα συμφωνείται στα περισσότερα.

 

Το λινκ που έδωσες αναφέρει ακριβώς το αντίθετο από αυτό που υποστηρίζεις. Μιλάει για χαμηλότερα επίπεδα ισχύος. Για αυτά μίλησε και ο bisbirikos.

 

"Τα κινητά τηλέφωνα εκπέμπουν ραδιοκύματα σε καθορισμένα προτυποποιημένα επίπεδα ισχύος"

 

"Χαμηλότερα επίπεδα ισχύος απαιτούνται όταν υπάρχει ανεμπόδιστη σύνδεση μεταξύ κινητού τηλεφώνου και σταθμού βάσης"-δλδ σχεδον ποτε, εκτος κ αν βλεπεις τον σταθμο βασης, γιατι η λαμβανομενη ισχυης με την αποσταση απο την κεραια μειωνεται λογαριθμικα. σε 10 μετρα εχεις χοντρα χοντρα 100 φορες λιγοτερο "σημα" με βαση τον τυπο.

 

"η πύκνωση του δικτύου των σταθμών βάσης μίας εταιρείας κινητής τηλεφωνίας έχει ως αποτέλεσμα την ελάττωση της ισχύος εκπομπής από τα κινητά τηλέφωνα"ελα ομως που στις πολεις ειναι στα 10w αντι για 40w σε αγροτικες περιοχες. Πολυ λιγοτερη ισχυης εκμομπης ισουται με πολυ λιγοτερη ισχυης ληψης. Ακομα περισσοτερη μειωση λογω των παρεμβολων του περιβαλλοντος της πολης (hata-okumura)... και παει λεγοντας

 

το 1/8 το λεει γιατι συμπεριλαμβανει το tdma (ο χρηστης στελνει σημα το 1/8 του χρονου) οποτε η μεση ισχυης=1/8 μεγιστης ισχυης

 

γενικα, και 3/4 3g των γραμμων στην οθονη σημα να εχεις, το κινητο εκπεμπει τα μεγιστα. αν πουμε οτι σε αποσταση 1 χιλιομετρο εχεις 4/4 και πλησιαζεις τον σταθμο, απο εκει και περα αρχιζει να μειωνεται η ισχυης εκπομπης

 

τα χαμηλοτερα επιπεδα ισχυος επισης ειναι για την επικοινωνια 3g wcdma (σε κατασταση βιντεο-κλησης, web browsing η αποστολης mms κτλ) και ο παροχος χρεωνει μια τετοια κληση με data. οποτε οταν κανουμε απλη κληση δεν χρησιμοποιουμε 3g, αλλα cdma (2g)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επιστρέφουμε on topic, επειδή το θεωρώ ένα πραγματικά πολύ ενδιαφέρον θέμα και δε θέλω να κλειδωθεί λόγω μιας διαφωνίας απόψεων. Αν έχεις να μας γράψεις όσα γνωρίζεις, επειδή πάντα αναρωτιόμουν για ποιο λόγο οι ηλεκτρονικές συσκευές πρέπει να είναι απενεργοποιημένες εν ώρα πτήσης, θα χαρώ να διαβάσω την απάντηση σου.

Επεξ/σία από paredwse
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Το μόνο που φοβίζει τις εταιρείες είναι πως πλέον όλοι οι επιβάτες έχουν κινητά. Τα κινητά όταν βρίσκονται σχετικά κοντά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας, στην αναμονή τους εκπέμπουν ελάχιστη ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία για λόγους αυτονομίας. Όταν όμως απομακρυνθούν τα δίνουν όλα για να κρατήσουν το σήμα.

 

 

Σε λειτουργία πτήσης (flight mode) δεν ψάχνουν για κανένα σήμα, ούτε δίνουν κάτι παραπάνω για να το κρατήσουν (γιατί απλά δεν έχουν κανένα σήμα)...

 

Είμαι σίγουρος πως σε κάθε πτήση τουλάχιστον 10 κινητά θα τα ξεχνάνε ανοικτά από αμέλεια συνήθως....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 σελιδες τσακωνεστε για το αν μπορει μια αναπαντητη να ριξει ενα αεροπλανο και κανεις δεν καταλαβε οτι το αρθρο (και η απλη λογικη) μιλανε να επιτραπει η χρηση συσκευων σε "FLIGHT MODE" .!!

 

Και φυσικα καιρος ηταν οι αεροπορικες να εναρμονιστουν με την τεχνολογια (και την απλη λογικη) και να μην μας τα ζαλιζουν σε καθε απογειωση αν μπορουμε να τα αφησουμε σε filght mode ή να τα κλεισουμε τελειως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το μήνυμα για να κλείσουν τα κινητά παίζει κατά την τροχοδρομηση, οπότε στο μισάωρο που λες μια χαρά τα έχουν όλοι ανοιχτά και πολλοί μιλάνε κιόλας.

 

Κοιτα δεν έχεις αδικο αν και πολλές εταιριες με το που ολοκληρωθεί η επιβιβαση σου ζητανε να κλεισεις τα παντα. Πχ για εμενα που ταξιδευω για επαγγελματικους λογους θα προτιμούσα να μην χρειάζεται να βγαλω το λαπτοπ, να το ανοιξω, να δουλέψω 10 λεπτα και μετα να το κλεισω, να το βαλω στην τσαντα και μετα πάλι από την αρχη κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούν να λειτουργούν τα κινητά κατά την πτήση διότι:

3. όλα τα συστήματα κινητών επικοινωνιών έχουν το καθένα όριο ταχύτητας για το κινητό που είναι πολύ μικρότερο από την ταχύτητα του αεροπλάνου εν πτήση.

 

 

Το 1997 όπως ανέφερα και προηγουμένως έκανα κανονικά κλήση στον πατέρα μου ΕΝ ΠΤΗΣΗ όταν πλησίαζα το αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης για να έρθει να με πάρει, για όποιον γνωρίζει όταν κάνει το αεροπλάνο την τελευταία "στροφή" στον αέρα πριν αρχίσει την κάθοδο για τροχοδρόμηση. Φαντάζομαι ότι αυτό που λες έχει να κάνει με το αν πήγαινα από κεραία σε κεραία, θα έπεφτε η κλήση. Επειδή έμεινα στην ίδια κεραία κατάφερα κανονικά, σωστά?

3 σελιδες τσακωνεστε για το αν μπορει μια αναπαντητη να ριξει ενα αεροπλανο και κανεις δεν καταλαβε οτι το αρθρο (και η απλη λογικη) μιλανε να επιτραπει η χρηση συσκευων σε "FLIGHT MODE" .!!

 

Και φυσικα καιρος ηταν οι αεροπορικες να εναρμονιστουν με την τεχνολογια (και την απλη λογικη) και να μην μας τα ζαλιζουν σε καθε απογειωση αν μπορουμε να τα αφησουμε σε filght mode ή να τα κλεισουμε τελειως.

 

Έχεις δίκιο, αλλά νομίζω ότι όλοι μας (σίγουρα εγώ πάντως) θεωρούμε εντελώς ΓΕΛΟΙΟ το να κλείνει τελείως η συσκευή για την απογείωση/προσγείωση. Οπότε εστιάσαμε στην άλλη αστειότητα, το να κλείνει το κινητό εν ώρα πτήσης αφού αν όντως υπήρχε πρόβλημα θα είχαν παρθεί άλλα μέτρα, πολύ πιο σοβαρά από μία απλή κατσάδα απ'την αεροσυνοδό. Όπως δεν με αφήνουν να βάλω μες το αεροπλάνο μπουκάλα υγραερίου, έτσι θα μου κάνανε και έλεγχο να μου πάρουν το κινητό και να το αποθηκεύσουν σε ασφαλές μέρος κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινα απορω τι ακριβως διαβάζετε μερικοι ή μαλλον τι καταλαβαινετε; Που ειδατε οτι θα επιτρεπονται οι κλήσεις κατα την διαρκεια της πτησης; Ξέρετε τι σημαινει flight mode; Επειδη κανω τουλαχιστον 40 πτήσεις τον χρονο ενα μεγαλο ποσοστο δυστυχως αφηνει ετσι κι αλλιως ανοιχτα τα κινητα / ταμπλετ / λαπτοπ κτλ καθως κανείς δεν μπορεί να σε ελεγξει. Φανταζομαι οτι γνωριζοντας αυτο οι εταιριες θα το εψαξαν αρκετά πριν ανακοινώσουν την αλλαγη στην πολιτικη τους. Κατα τα αλλα για οποιον ταξιδευει συχνα δεν είναι μονο 10 λεπτα πριν και 10 μετα. Πολλες φορες μεχρι να γεμίσει το αεροπλάνο θελει 30 λεπτα, καμια 10αρια μεχρι να τροχοδρομησει και καμια 20αρια μεχρι να φτάσει πανω απο ενα συγκεκριμενο υψος. Και το ιδιο κατα την προσγείωση. Ε, λοιπον το να μπορω να βαλω τα ακουστικα μου (noise cancelling) και να χαλαρωσω ακουγοντας μουσικη απο την αρχη μέχρι το τελος της πτησης χωρίς να με ξυπνανε ή να με διακόπτουν για εμενα ειναι πολυ σημαντικο καθως περναω ατελειωτες ωρες σε πτησεις.

Στην Agean όσο και να τους λέω για flight mode, οι αεροσυνοδοί μου λένε πως είναι πολιτική της εταιρείας οι ηλεκτρονικές συσκευές να είναι κλειστές. Σιγά μη κοιτούν ένα ένα τα τάμπλετ και κινητά εάν πράγματι έχουν flight mode. Η γνώμη είναι πως θα ήταν καλό όλες η εταιρείες να συμφωνούσαν να βάλουν ένα χαρακτηριστικό led που να δείχνει την ενεργοποίηση flight mode από μακριά. 

 

Sent from my iPhone using Insomnia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1997 όπως ανέφερα και προηγουμένως έκανα κανονικά κλήση στον πατέρα μου ΕΝ ΠΤΗΣΗ όταν πλησίαζα το αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης για να έρθει να με πάρει, για όποιον γνωρίζει όταν κάνει το αεροπλάνο την τελευταία "στροφή" στον αέρα πριν αρχίσει την κάθοδο για τροχοδρόμηση. Φαντάζομαι ότι αυτό που λες έχει να κάνει με το αν πήγαινα από κεραία σε κεραία, θα έπεφτε η κλήση. Επειδή έμεινα στην ίδια κεραία κατάφερα κανονικά, σωστά?

 

Όντως υπάρχει περίπτωση με μπόλικη "τύχη" να γίνει κάποια-ες μεμονομένες κλήσεις "χαμηλής" σχετικά ποιότητας για μερικά δευτρόλεπτα σε πτήση σε χαμηλό υψόμετρο, με χαμηλή σχετικά ταχύτητα αεροπλάνου και συνδεση σε κυψέλη μεγάλης εμβέλειας (μακροκυψέλη), αλλά γενικά κλησεις εν πτηση δεν είναι εφικτό. Νομίζω και όταν έπεσαν τα αεροπλάνα στους δίδημους πύργους κάποια επιβάτης έκανε μια κλήση μερικών δευτερολέπτων της οποίας μάλιστα αμφισβητείται η εγκυρότητα ακριβως για τους λόγους που ανέφερα σε προηγούμενο post.

 

Τέλος, το όριο αυτό ταχύτητας κινητού ανάλογα με το σύστημα κινητής επικοινωνίας δεν έχει να κάνει (μόνο) με το handover (αλλαγή κυψελης-κεραίας) αλλά με μία λειτουργία που όνομάζεται προπορεία χρόνου (δεν θυμάμαι τον αγγλικό όρο) που ουσιαστικά λόγω της πεπερασμένης ταχύτητας του ηλεκτρομαγνητικού κύματος (ταχύτητα φωτός περίπου), του συγκεκριμένου μεγεθους timeslot (msec) για κάθε κινητό και της απόστασης από την κεραία πρέπει να γίνουν κάποιοι υπολογισμοί από τον controller ώστε να γίνεται η εκπομή κάποια msec πιο νωρίς ώστε το timeslot του κάθε κινητού, συνδεδεμένου σε μία κεραία, να μην πέσει πάνω στο timeslot ενός αλλου κινητού της ίδια κεραίας προκαλώντας παρεμβολές ο ένας στον άλλο και τελικά να μην μπορεί να μιλήσει κανένας. Δηλαδή θέμα συγχρονισμού είναι.

 

Αυτή είναι η βασική ιδέα αλλά όπως φαντάζομαι καταλαβαίνεις είναι πολύ πιο τεχνικό και περίπλοκο να γίνει λεπτομέρής εξήγηση του φαινομένου και της αντιμετώπισης από κάθε σύστημα, άλλα είναι ο βασικός λόγος που μπαίνει το όριο ταχύτητας κινητού σε κάθε σύστημα κινητών επικοινωνιών 2G ή νεότερο. Στα 1G (πριν το 1990) ή άλλα συστήματα (στρατιωτικά) που γινόταν μόνο διαίρεση συχνότητας (κι όχι και χρόνου) δεν υπήρχε αυτό το θέμα.

 

Είμαι απόφοιτος παν/μίου με ειδίκευση στις τηλεπικοινωνίες και τωρα κανω μεταπτυχιακό σε δίκτυα κι επικοινωνίες άρα ξέρω κάποια πράγματα. Αλλα για την ασφάλεια της χρήσης εντός αεροπλάνου πρεπει να μιλήσει κάποιος τεχνικός αεροσκαφων, η ηλεκρονικός που να ξέρει από τα συστήματά τους για να είμαστε σίγουροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...