Προς το περιεχόμενο

Και η Ευρώπη θα επιτρέψει τη χρήση smartphone και tablet κατά την απογείωση και προσγείωση


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

τοσο μεγαλη αναγκη υπαρχει να χρησημοποιεις το κινητο ή το gadget σου στα 30'' που κραταει η απογειωση και η προσγειωση?

οταν μιλανε για απογειωση και προσγειωση, αναφερονται στα σταδια της πτησης που γινονται κατω απο τα 10.000 ποδια. τοτε ειναι που ενεργοποιουνται και οι ενδειξεις για χρηση ζωνης υποχρεωτικα.

 στην προσγειωση, αυτο το σταδιο μπορει να διαρκεσει πολυ, ειδικα αν πετας προς καποιο πολυσυχναστο αεροδρομιο οπου το αεροπλανο μπαινει σε θεση αναμονης και κανει κυκλους...υπαρχουν αεροδρομια οπου η αναμονη αυτη μπορει να φτασει και τις 2 ωρες, αλλα αυτο περισσοτερο στην Αμερικη.

 

και προφανως δεν θα πεσει ενα αεροπλανο...αλλιως οι τρομοκρατες δεν θα ασχολουνταν με βομβες, θα εβαζαν καμμια 10αρια κινητα στις αποσκευες και θα απειλουσαν οτι θα κανουν κληση.

υπαρχει ομως πιθανοτητα να επηρεαστουν τα συστηματα πλοηγησης κατα τη διαρκεια της προσγειωσης οπου και το αεροπλανο κατευθυνεται απο το ILS (instrument landing system) στην ουσια απο μονο του μεχρι τα 100-200 ποδια περιπου. αυτο θα μπορουσε να καταστει επικινδυνο μιας και το ILS λειτουργει με ραδιοκυματα και ισως θα μπορουσε να επηρεαστει η ακριβεια του...και δεν νομιζω οτι θα ηθελε κανεις να επηρεαστει εστω και στο ελαχιστο η ακριβεια των συστηματων σε μια περιπτωση σαν αυτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@bisbirikos

αντι να πας να ανοιξεις κανενα βιβλιο να δεις πως λειτουργουνε τα κινητα και οι κεραιες

καθεσαι και γραφεις οτι σου κατεβει στο κεφαλι, κανεις copy-paste παλιο οτι ναναι σχολιο σου

βαλε και "first" να το αποτελειωσεις

το τραγικο ειναι οτι πατανε και "μου αρεσει"

 

Αντι να κραζεις, διορθωσε τον για να μαθουμε και εμεις που δεν ξερουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορούν να λειτουργούν τα κινητά κατά την πτήση διότι:

1. μπορούν να προκαλέσουν κάποιες παρεμβολές σε κάποια "παλιά" συστήματα στα αεροπλάνα, αν και πιστεύω πλεόν αυτό έχει ξεπεραστεί για τα νέα συστήματά τους.

2. σε τόσο μεγάλο υψόμετρο δεν υπάρχουν κεραίες ενώ οι επίγειες έχουν στραμένο το πεδίο προς τη γή κι όχι προς τον ουρανό.

3. όλα τα συστήματα κινητών επικοινωνιών έχουν το καθένα όριο ταχύτητας για το κινητό που είναι πολύ μικρότερο από την ταχύτητα του αεροπλάνου εν πτήση.

4. τα κινητά εκπέμπουν πιο δυνατά όταν δεν βρίσκουν κεραία τριγύρω άρα μπορούν να προκαλέσουν χειρότερες παρεμβολές (αν δεν είναι σε λειτουργία πτήσης) κατά την πτήση.

 

Άρα έτσι κι αλλίως δεν μπορούμε να επικοινωνούμε, να κάνουμε ή να λαμβάνουμε κλήσεις ή μηνύματα, καθώς το αεροπλάνο πετάει.

 

Η παρέμβαση που κάνουν τώρα έχει νόημα μόνο για την αναμονή στο αεροπλανο, πριν την απογέιωση και μετά την προσγέιωση. Δεν έχει απολυτως κανένα νόημα για την πτήση.

 

Πρέπει να μπεί κεράια εντός και εκτός αεροπλάνου που να παίρνει και να στέλνει το σήμα

είτε στις επίγειες κεράιες προς τα κάτω, που είναι πολύ δύσκολο αν όχι αδύνατο λόγω ταχύτητας αεροπλανού,

είτε σε δορυφόρο προς τα πάνω, που είναι και η πιο εφικτή και η αποδοτική λύση για "καλή" συνδεση χωρίς διακοπές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

@bisbirikos

αντι να πας να ανοιξεις κανενα βιβλιο να δεις πως λειτουργουνε τα κινητα και οι κεραιες

καθεσαι και γραφεις οτι σου κατεβει στο κεφαλι, κανεις copy-paste παλιο οτι ναναι σχολιο σου

βαλε και "first" να το αποτελειωσεις

το τραγικο ειναι οτι πατανε και "μου αρεσει"

Αντί να σπεύσεις να "κατσιαδάσεις" και να επιτεθείς με προσωπικούς χαρακτηρισμούς, μήπως θα ήταν ευφυέστερο να γράψεις την, κατ'εσέ, ορθή εκδοχή; Γιατί αλλιώς πώς διαφέρει από τη συμπεριφορά που ψέγεις;

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με iNick.

Με λιγα λογια,δωρο αδωρον.Δεν βρισκω καμια τετοια κινηση να στεκει πρακτικα και λειτουργικα.

Αλλωστε λιγα λεπτα ειναι,ας κανουν μερικοι και αποτοξινωση! B)

Η ασφαλεια εκατονταδων ατομων σε μια πτηση,πρεπει να ειναι ΤΟ ΚΥΡΙΟ μελημα ολονων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά που έγραψε ο bisbirikos είναι ως επί το πλείστων σωστά με εξαιρεση το παρακάτω

 

Μετά τα 10000 πόδια δεν υπάρχει το παραμικρό σήμα, οπότε δεν γίνεται καμία προσπάθεια από το κινητό να διατηρήσει την επαφή του με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας. Αρά κακώς απαγορεύεται η χρήση κινητών σε μεγάλο ύψος. 

 

διότι όντως όταν η κεραία είναι μακριά, το κινητό αυξάνει την ισχύ για να φτασεί έως εκεί το σήμα.

Αλλά κι όταν το κινητό δεν βρίσκει κεραία τότε εκπέμπει συγκεκριμένα μηνύματα-αιτήσεις σύνδεσης σε συγκεκριμένα κανάλια-συχνότητες με την μέγιστη επιτρεπτή ισχύ (ίσως να ξεκινάει και από κάποια χαμηλότερα επίπεδα για μερικά msec μεχρι να φτασει το μέγιστο, ανάλογα με το σύστημα 2G-GSM, 3G-UMTS, 4G-LTE) ελπίζοντας πως κάποια κεραία θα λάβει το αίτημα και θα απαντήσει.

Επομένως, όταν δεν υπάρχει κεραία τριγύρω (π.χ. μεγάλο ύψος) τότε έχουμε ακόμα μεγαλύτερη εκπεμπόμενη ισχύ από το κινητό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@bisbirikos

αντι να πας να ανοιξεις κανενα βιβλιο να δεις πως λειτουργουνε τα κινητα και οι κεραιες

καθεσαι και γραφεις οτι σου κατεβει στο κεφαλι, κανεις copy-paste παλιο οτι ναναι σχολιο σου

βαλε και "first" να το αποτελειωσεις

το τραγικο ειναι οτι πατανε και "μου αρεσει"

Δεν είναι copy-paste απλά έχω κάνει παρόμοιο σχόλιο σε ανάλογο post του insomnia και δεν θέλω να φανεί πως αντιγράφω όπως με κατηγορείς. 

 

Αυτά που γράφω δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να τα κατανοήσεις. Ένας μαθητής δευτέρας λυκείου γνωρίζει πως οι υψηλές συχνότητες αντανακλώνται από τα μέταλλα. Μάλλον Yoshi δεν τελείωσες το λύκειο ή κόπηκες στην φυσική και την πέρασες με τον μέσο όρο.

 

Όσο για το βιβλίο που λες πως δεν διαβάζω μάλλον έχεις δίκιο, γιατί δεν έχω σπουδάσει ηλεκτρονικός. Το μόνο που έχω διαβάσει είναι το εγχειρίδιο του κινητού μου. Εκεί αναγράφεται πως όταν το κινητό έχει μικρό σήμα εκπέμπει με μεγαλύτερη ισχύ και επόμενος έχει μικρότερη αυτονομία. Έπρεπε να βάλω παραπομπή το manual του παλιού μου samsung σε pdf. Ρίξε μια ματιά και στο δικό εγχειρίδιο, μην είσαι τόσο οκνηρός.

 

Επίσης έχω πάει στον Καναδά με αεροσκάφος που είχε wifi. Είναι ακριβούτσικο αλλά μία μικρή τηλεφωνική κλήση εν πτήση σε σταθερό με Skype μου κόστισε 15 δολάρια. Δεν είναι τόσο τραγικό που σε κάποιους αρέσουν οι απόψεις μου.

 

Και επιπλέον λίγη ευγένεια δεν βλάπτει και ας μην συμφωνείς με τους άλλους. Άλλωστε δεν έκανα πρωτότυπη έρευνα διδακτορικού για να μην αντιγράφω του άλλους.

 

Sent from my iPhone using Insomnia

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπίζω να μην επιτραπεί ΠΟΤΕ η χρήση τηλεφωνίας μέσα σε αεροπλάνο. Έλεος δηλαδή!!! Δε λέω για τη μία στις χίλιες που θα υπάρξει ανάγκη άμεσης επικοινωνίας, αυτό που θα γίνεται όμως πρακτικά είναι ότι θα είσαι "αναγκασμένος" να ακούς ότι μακακία περνά από το κεφάλι του διπλανού/πίσω/μπροστινού σου, για όλη τη διάρκεια της πτήσης χωρίς να μπορείς να κάνεις τίποτα για να το αποφύγεις. 

Φυσικά η χρήση wifi είναι διαφορετικό θέμα, μακάρι να γίνει σύντομα mainstream.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επανάληψη σχετικού σχολίου.

 

Στα ηλεκτρονικά των αεροπλάνων πριν το 1995 δεν υπήρχε προβλέψη για τα παράσιτα που προξενούν τα κινητά. Μετά το 2000 σίγουρα το έχουν λάβει υπόψη η κατασκευαστές. Οπότε αμφιβάλω εάν υπάρχει πραγματικός κίνδυνος σε μεγάλα ύψη.

 

 

Εγώ μόνο σε αυτό θα ήθελα να εστιάσω / ρωτήσω. Από όσο ξέρω η πλειοψηφεία των στόλων καθε εταιρείας 20+ χρόνων... εκτός και αν μιλάμε για retro-fitting.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειλικρινα απορω τι ακριβως διαβάζετε μερικοι ή μαλλον τι καταλαβαινετε; Που ειδατε οτι θα επιτρεπονται οι κλήσεις κατα την διαρκεια της πτησης; Ξέρετε τι σημαινει flight mode;

 

Επειδη κανω τουλαχιστον 40 πτήσεις τον χρονο ενα μεγαλο ποσοστο δυστυχως αφηνει ετσι κι αλλιως ανοιχτα τα κινητα / ταμπλετ / λαπτοπ κτλ καθως κανείς δεν μπορεί να σε ελεγξει. Φανταζομαι οτι γνωριζοντας αυτο οι εταιριες θα το εψαξαν αρκετά πριν ανακοινώσουν την αλλαγη στην πολιτικη τους.

 

Κατα τα αλλα για οποιον ταξιδευει συχνα δεν είναι μονο 10 λεπτα πριν και 10 μετα. Πολλες φορες μεχρι να γεμίσει το αεροπλάνο θελει 30 λεπτα, καμια 10αρια μεχρι να τροχοδρομησει και καμια 20αρια μεχρι να φτάσει πανω απο ενα συγκεκριμενο υψος. Και το ιδιο κατα την προσγείωση. Ε, λοιπον το να μπορω να βαλω τα ακουστικα μου (noise cancelling) και να χαλαρωσω ακουγοντας μουσικη απο την αρχη μέχρι το τελος της πτησης χωρίς να με ξυπνανε ή να με διακόπτουν για εμενα ειναι πολυ σημαντικο καθως περναω ατελειωτες ωρες σε πτησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατα τα αλλα για οποιον ταξιδευει συχνα δεν είναι μονο 10 λεπτα πριν και 10 μετα. Πολλες φορες μεχρι να γεμίσει το αεροπλάνο θελει 30 λεπτα, καμια 10αρια μεχρι να τροχοδρομησει... .

Μα το μήνυμα για να κλείσουν τα κινητά παίζει κατά την τροχοδρομηση, οπότε στο μισάωρο που λες μια χαρά τα έχουν όλοι ανοιχτά και πολλοί μιλάνε κιόλας.

Πάντως αν και φαντάζομαι ότι όπως και στα υπεραστικά ή στον ΟΣΕ ελάχιστοι/λίγοι πιάνουν την παρλα καθ'ολη την διάρκεια της διαδρομής το ίδιο "συγκρατημενοι" θα είναι και οι επιβάτες των αεροπλάνων, παρόλα αυτά κι εγώ εύχομαι να μην επιτραπουν οι κλήσεις εν πτήση για προφανείς λόγους. Κατά τ'αλλα κάθε φορά που ταξιδεύω υπάρχουν και 5-10 "περιεργοι" που βγάζουν βίντεο με την προσγείωση με το κινητό αναμενο κανονικά... Τα πιο πολλά από αυτά καταλήγουν στο YouTube οπότε κι εγώ πιστεύω ότι σωστά το έθεσε ένας νωρίτερα ότι αν τα κινητά ήταν επικίνδυνα για την ασφάλεια θα "κοβονταν" στον έλεγχο πριν την επιβιβαση (όπου κόβεται ας πούμε μέχρι και το νεράκι!!!).

 

Sent from my XT890 using Insomnia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αν θυμάμαι καλά είχα δει ένα ντοκιμαντέρ πριν καμία δεκαετία κα βάλε που ανέφερε ότι ο λόγος που απαγορεύτηκαν τα κινητά στα αεροπλάνα ήταν γιατί όταν περνούσαν πάνω από κεραία κινητής τηλεφωνίας προκαλούσαν συμφόρηση στο δίκτυο αφου δέσμευαν-αποδέδμευαν κυψέλες.

Δεν ξέρω αν το λέω σωστά. Π'αντως πιστεύω ότι αν όντως το πρόβλημα ήταν με τις παραμβολές θα μας έψαχναν στην είσοδο ή θα είχαν jammer. Βέβαια την ηλεκτρομαγνητική πάλι θα την είχες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...