Προς το περιεχόμενο

[laptop]Lenovo Essential G505s 15.6'' (A8-5550/8GB/1TB)-399€/ You.gr


magdalhnh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Κάτοχος και εγώ αυτού του λαπτοπ απο την προηγούμενη Τρίτη. Έχοντας διαβάσει εδώ για τα προβλήματά του την προηγούμενη Τρίτη που το παρέλαβα ασχολήθηκα μόνο για να δώ το πληκτρολόγιο και το θέμα με την θερμοκρασία και ευτυχώς όλα ήταν οκ.Σήμερα που ασχολήθηκα λίγο παραπάνω μου δημιουργήθηκε ο εξής προβληματισμός:

Αυτό που με προβληματίζει είναι οτι γράφτηκα σήμερα στην εφαρμογή της lenovo για την τεχνική υποστήριξη και βλέπω πως έχει 182 μέρες μόνο υπόλοιπο εγγύησης. Θα τους πάρω ενα τηλ εννοείται Δευτέρα να δούμε τι θα πούν, απλά αναρωτιέμαι αν έχει κανείς παρόμοιο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 244
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το πρόγραμμα της Lenovo σου αναφέρει μέχρι πότε έχεις εγγύηση σύμφωνα με τον σηριακο αριθμό, από τότε που βγήκε το λάπτοπ από το εργοστάσιο.

Για να έχεις πλήρη εγγύηση θα δείξεις την απόδειξη αγοράς στο σέρβις (εφόσον χρειαστεί) και θα είσαι οκ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Λοιπόν, μετά την αποστολή του laptop στην λενοβο, το παρέλαβε ο φίλος εχθές, ήταν στην δουλειά όλη μέρα και σήμερα το έφερε να το δούμε, να θυμίσω ότι σύμφωνα με την λενόβο αλλάχτηκε η μητρική, το πληκτρολόγιο και ο ανεμιστήρας:

Πληκτρολόγιο καμία αλλαγή, όπως το στείλαμε ήρθε, θερμοκρασίες σύμφωνα με το speccy 120-130C, σύμφωνα με το aida64 90-100C, το πληκτρολόγιο πάνω από το touch panel ανάμεσα σε αυτό και το alt τηγανίζεις χαλαρά αυγουλάκια!!!

Ξαναπήραμε τηλ στην λενόβο και λέει μήπως επειδή δεν έγινε επαναφορά ρυθμίσεων διαβάζει λάθος δεδομένα από τον αισθητήρα θερμοκρασίας?

Το κάνω και αυτό και τα ίδια, θα τους ξαναπάρουμε αύριο τηλ για να το ξαναστείλουμε στο σέρβις όπως μας είπε! 

 

Ερώτηση: μπορούμε να απαιτήσουμε αλλαγή με καινούργιο ?????

 

 

Πέρασε ένα μήνας και το laptop δεν εμφανίστηκε!!

 

Αυτό που γίνεται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι, στο στέλνουν πίσω με εντολή αντικατάστασης και πας εκεί που το πήρες (στην περίπτωσή μας στο you) και ή σου δίνουν άλλο ίδιο ή παίρνεις κάτι άλλο ή αν εγκρίνει το κατάστημα, τα λεφτά σου πίσω!!

 

Η μ@@@κία είναι ότι νιώθω υπεύθυνος που είπα στον φίλο να πάρει αυτό ....

Κοίταξα στο you και δεν υπάρχει τίποτα που να αξίζει!

Για πείτε καμιά ιδέα παίδες....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...