Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Ξαφνικα στου γιου μου το ΤΤ Quatro ειδα μισο εκατοστο λαδι στον δεικτη και εβγαλε ενδειξη στα οργανα Δεν το ειχε ελεγξει ενδιάμεσα κατι μηνες Είναι επικυνδυνο με τοσο λιγο λαδι να το παω στον μαστορα καπου 2χλμ μακρυα ? Ευχαριστω.
paylidis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 λογικά δεν εχει θέμα κ. Γιάννη αλλα καλού κακού ρίξε μισο-ένα λιτρο λάδι (οτι εχεις πρόχειρο) και πηγαινε για επισκευή (που θα εχει σίγουρα και αλλαγη λαδιών εφόσον απο κάπου χάνει/καίει) 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Ευχαριστω.Τα παιδια σπανια σχολουντε με μετρήσεις κι εγω μαθημένος από ιαπωνικα ποτε δεν ασχοληθηκα
paylidis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Ευχαριστω.Τα παιδια σπανια σχολουντε με μετρήσεις κι εγω μαθημένος από ιαπωνικα ποτε δεν ασχοληθηκα μια που εμπλεξες λοιπον με γερμανικό πρεπει να ασχοληθείς! εγω τα κοιταω μια φορά τη βδομάδα οποτε κολλησω σε κανενα μποτιλιάρισμα (δεν εχει δείκτη στον κινητήρα το δικο μου, τα δείχνει στην οθονη) 1
kage Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 και να βαζεις παντα vw approval λαδια... π.χ 504 00 507 00 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μεχρι και παραφλου καινε τα ατιμα ...Και βαζω το G12 αν θυμαμαι καλα .... Απαράδεκτα πραγματα
paylidis Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μεχρι και παραφλου καινε τα ατιμα ...Και βαζω το G12 αν θυμαμαι καλα .... Απαράδεκτα πραγματα κ. Γιάννη αν σου "χάνει" παραφλου προσεξε το μην τυχόν εχεις κανενα θέμα με φλαντζα κεφαλής... Πρώτη φορά το ακούω ομολογουμένως αλλα ειναι σοβαρο... Αν ανοιξεις το δοχείο διαστολής αφου σβήσεις τον κινητήρα εχεις παρατηρησει να γυρνάει νερά (σαν να φουσκώνουν τα νερα ας το πω); Αλλα μην πάμε μακριά, προχθές για να αλλαξω ένα φιλτρο αέρα στο δικο μου έκανα 40 λεπτά έτσι όπως το εχουν βάλει (λυνεις το μισο αυτοκίνητο)
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 κ. Γιάννη αν σου "χάνει" παραφλου προσεξε το μην τυχόν εχεις κανενα θέμα με φλαντζα κεφαλής... Πρώτη φορά το ακούω ομολογουμένως αλλα ειναι σοβαρο... Αν ανοιξεις το δοχείο διαστολής αφου σβήσεις τον κινητήρα εχεις παρατηρησει να γυρνάει νερά (σαν να φουσκώνουν τα νερα ας το πω); Αλλα μην πάμε μακριά, προχθές για να αλλαξω ένα φιλτρο αέρα στο δικο μου έκανα 40 λεπτά έτσι όπως το εχουν βάλει (λυνεις το μισο αυτοκίνητο) Το ιδιο αμαξι αλλα όχι σε Quatro εχει και η κορη μου και πριν ένα χρονο που το πηρε εκανε γενικη επισκευή 900 ευρω και αλλαξε φλαντζα , ιμαντες κλπ αλλα παραφλου και αυτό χανει Εγω επιμενω Honda-ικα !!!
NT1G Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Αν νομίζεις οτι το να χάνει παραφλού είναι λογικό.... 1
Joshua21 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Ξαφνικα στου γιου μου το ΤΤ Quatro ειδα μισο εκατοστο λαδι στον δεικτη και εβγαλε ενδειξη στα οργανα Δεν το ειχε ελεγξει ενδιάμεσα κατι μηνες Είναι επικυνδυνο με τοσο λιγο λαδι να το παω στον μαστορα καπου 2χλμ μακρυα ? Ευχαριστω. Λογικά δεν έχει τόσο λίγο λάδι όσο φαντάζεσαι, μπορεί να έχει τα 2/3 από όσο θα έπρεπε να είχε και να μην βρέχεται καν η βελόνα. Και όχι, δεν είναι επικίνδυνο να κάνεις 2χλμ. Εκτός βέβαια αν η ένδειξη στα όργανα που άναψε δεν είναι στάθμη λαδιού αλλά πίεση λαδιού. Σε αυτή τη περίπτωση μη το βάλεις καν μπροστά πριν βάλεις λάδι.
johnbond Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Σε τέτοια σπορ αυτοκίνητα είναι λογικό να τσιμπάει λίγο λάδι.Και επίσης είναι λογικό να κατέβει η στάθμη απο τη στιγμή που δεν το ελέγχατε ώστε να συμπληρώσετε. Όσα για τα Honda που λές, έπρεπε να έχεις κάνα S2000.Εκεί να δεις λάδι που θέλει!!
igoods Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2014 καποια αυτοκινητα ειναι φτιαγμενα απο την εταιρια ωστε να τσιμπανε λιγο λαδι...για διαφορους λογους.Τα τουρμπο βεβαια αν τα σκιζεις κιολας τσιμπανε ετσι και αλλιως ειδικα εαν βαζεις ψιλο λαδι.Τωρα οσον αφορα το παραφλου μου ακουγεται πολυ περιεργο.Εαν δεν ειναι φλατζα και δεν βλεπεις τα λαδια αφρισμενα η το νερο με λαδι τοτε ισως να δακρυζει καμια τρομπα η κανας σωληνας. 1
kage Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 δεν νομιζω οτι ηθελαν και τα φτιαξαν να καινε λαδια!!! απλα για την μλκ τους σου λενε βαλε τα vw approved oils που λογικα καλυτερευει η κατασταση. γι αυτο και να βαζετε τετοια και αφηστε τα μαστορια να λενε τα δικα τους σχετικα με τα λαδια. να συμπληρωσω αν ειναι φλατζα θα βλεπε και λαδια στα μπουζι.. Και τα s2000 καινε ,κ τα gtr κ τα rx...
igoods Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 δεν νομιζω οτι ηθελαν και τα φτιαξαν να καινε λαδια!!! απλα για την μλκ τους σου λενε βαλε τα vw approved oils που λογικα καλυτερευει η κατασταση. γι αυτο και να βαζετε τετοια και αφηστε τα μαστορια να λενε τα δικα τους σχετικα με τα λαδια. να συμπληρωσω αν ειναι φλατζα θα βλεπε και λαδια στα μπουζι.. Και τα s2000 καινε ,κ τα gtr κ τα rx... Ναι σε πολλα ηθελαν και τα εφτιαξαν.Ενα απο αυτα ειναι το rx..Χωρις λαδι δεν θα μεινει τιποτα.Επισης εαν προσεξεις ολα τα πολυστροφα τσιμπανε λαδι οπως και τα τουρμπατα.Συμφωνω με το τις προδιαγραφες αλλα οχι σε ψιλο λαδι ειδικα στην ελλαδα και ειδικα σε τουρμπο.Κατι 0-30 κτλ ειναι μονο για σαλατες,στα τουρμπο εξατμιζονται στις τσιτες.Για εμενα σε μαμα αμαξι τουρμπο κλασικης κατηγοριας (στυλ golf gt ,gti κτλ )καλα ειναι τα 10-40..Για παραπανω αλογα και φτιαξιματα για εμενα το 15-50 v300 το μοτουλ ειναι οτι πρεπει.
Γιάννης Platano Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2014 Τελικα αλλαγη λαδιων και φιλτρου κοστος 50 ευρω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα