Moderators Malthador Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 17 minutes ago, Paragontas-x said: Δεν σε ρώτησα τι κάνεις στην ακραία περίπτωση που πήγες δικαστικώς και δεν βρήκες το δίκιο σου. Ξέρω υπάρχει και η έφεση κ.τ.λ. Ρωτάω τι κάνεις αν δεν δεχτούν να στο αντικαταστήσουν ή φτιάξουν τη κονσόλα ακόμα και στη προστασία καταναλωτή να πας. Δεν καταλαβαίνω τι απάντηση περιμένεις να ακούσεις. Αν δεν στο επισκευάσουν κατόπιν γνωμάτευσης της αρμόδιας αρχής, πας δικαστικώς. Τι θα περίμενες να ακούσεις; Ότι πας στα κεντρικά γραφεία και τους πετάς μολώτοφ; 18 minutes ago, Paragontas-x said: Και για πες μου σε παρακαλώ πολύ πως το όποιο μαγαζί οφείλει να έχει ανταλλακτικά για ότι πουλάει? Δεν είναι αντιπροσωπεία του όποιου προϊόντος αλλά απλά μαγαζί που πουλάει το προϊόν τίποτα άλλο. Και αν όντως είναι νόμος κάτι τέτοιο δεν μπορώ να καταλάβω με ποια λογική τον έκαναν αφού αν πάθει κάτι το οποιοδήποτε προϊόν θα πάει στην εταιρία κατασκευής του και όχι στο μαγαζί που το πούλησε. Και αυτό γιατί υπάρχουν μαγαζιά όπως π.χ. supermarket που πουλάνε πληθώρα προϊόντων και θα χάνονταν η μπάλα αν προσέφεραν εγγύηση για ότι προϊόν πουλάνε(Δεν μιλάω για φαγώσιμα προϊόντα αλλά π.χ. για λάμπες, φωτιστικά κ.τ.λ.) Δεν είμαι υποχρεωμένος ως καταναλωτής να γνωρίζω με ποιόν τρόπο θα επισκευάσει το προϊόν ο πωλητής, είναι δικό του πρόβλημα αυτό. Αυτό που μπορώ να γνωρίζω (και να απαιτήσω) είναι η ευθύνη του πωλητή απέναντί μου μέσα στη νόμιμη εγγύηση και η οποία είναι σαφώς ορισμένη από τον νόμο. Αλλά ας κάνω ένα -λέμε τώρα- wild guess: το ότι ο πωλητής έχει ευθύνη απέναντι στον αγοραστή δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να έχει ανταλλακτικά ή επισκευαστικό κέντρο για κάθε συσκευή της σάλας του. Αν προκύψει πρόβλημα μπορεί να απευθυνθεί στα αντίστοιχα εξουσιοδοτημένα σερβις, πράγμα που όπως είναι προφανές γινόταν από πάντα. 1
Fulgore Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 Το καλυτερο θα ηταν να ανοιγε γενικα ενα sticky θεμα απο καποιο υπευθυνο που να ανεφερε οτι ισχυει στο κομματι της εγγυησης και για τις 3 κονσολες. 3
rudigarcia222 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) συγνωμη παιδες αλλα εχω δει δεκαδες αναφορες και εδω και σε αλλα φορουμ για υποθεσεις apple/xbox one/ps4 που μετα το ετος πηγαν με προβλημα φαγανε το αρχικο ακυρο και μετα με επιθετικη συμπεριφορα για νομο ΕΕ και καταγγελια βρηκανε δικιο και αν γινεται καποιος να μου εξηγησει για ποιο λογο ισχυουν αλλα μετρα σε ολη την ευρωπη και αλλα στην χωρα μς Επεξ/σία 2 Οκτωβρίου 2018 από rudigarcia222
Fulgore Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 20 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε συγνωμη παιδες αλλα εχω δει δεκαδες αναφορες και εδω και σε αλλα φορουμ για υποθεσεις apple/xbox one/ps4 Spoiler Για το πρωτο ειναι καραγκιοζιλικια των πωλητων αυτα που ολοι 1 χρονο εγγυηση αντιπροσωπειας σου αναφερουν μονο. Ενω η infoquest αναγνωριζει κανονικα τον 2ρο χρονο(που δεν σου λενε)και αν πας απο εκει με την αποδειξη σου επισκευαζουν το κινητο. Παρε τους τηλεφωνο αν θες και ρωτα τους. Το ιδιο ισχυει και με το Xbox. Εχεις 2 χρονια κανονικα στην κονσολα αν την κανεις register που εκει μιλας με την ιδια την εταιρεια.Ρωτησε ολους τους κατοχους One X στο διπλα θεμα να σου πουν ποση εγγυηση τους εμφανιζει που την εχουν κανει register. Μονο στο Ps4 ειναι αυτο το μπαχαλο.
Fulgore Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2018 Γιαυτο γραφω σε κρυφο κειμενο για να απαντησω στο παραπανω off topic σχολιο. Περαν τουτου οπως ειπα παραπανω τσαμπα τα γραφουμε παλι για τις εγγυησεις εδω γιατι ολο και καποιος θα ξαναπεταχτει αργοτερα να ρωτησει για αυτες και αντε παλι τα ιδια.
geo4sar Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλημερα παιδες, εχω καποιες αποριες, αν γνωριζει καποιος και μπορει να απαντησει. Αν ισχυει 2 χρονια εγγύηση βαση ευρωπαικων νόμων για το ps4. Εχω αγορασμένη την κονσολα 26/5/17 και μου λενε στα public οτι δεν υπαρχει εγγυηση και θα πρεπει να πληρωσω αναλογα το προβλημα (60-70 αμα ειναι HDD, 170-205 αν ειναι πλακετα). Γνωριζει καποιος αν μπορω να κανω κατι , οπως να απευθυνθώ στον συνηγορο του καταναλωτη ή οτιδηποτε άλλο? Διαβασα ολα τα προηγουμενα posts , μπορει να μου διεφυγε καποιο αλλα δεν μπορεσα να βγαλω ενα τελικο συμπερασμα, αν τελικα αξιζει και αν μπορω να το κυνηγήσω το θεμα με την εγγύηση. Επεξ/σία 3 Οκτωβρίου 2018 από geo4sar
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα