Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με την εγγύηση και το service για το PlayStation 4 [PS4]


metallica 13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είσαι άκυρος, μου άλλαξαν iPhone στους 23 μήνες και PS3 στους 16. Φιλάκια.

καλά είσαι η εξαίρεση στο κανόνα , και εμενα μου αλλάξανε μητρική στο mac μετά από 7 χρονια τζάμπα , επειδή ήτανε από σειρά που είχε κάποιο θέμα , άσχετα αν εμενα μου το έβγαλε μετά από τόσο καιρό γιατί το συντηρούσα , τώρα όσο για το ps3 μου κάνει εντύπωση γιατί έχω μαγαζί και έχω αλλάξει πάνω από 200 κονσόλες εκεί αν έχει περάσει χρόνος δεν στο αλλάζουνε ούτε με σφαίρες αν δεν πέσει το 130αρι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • 5 μήνες μετά...

Εγγύηση για PS4 μέσω serial number

 

Mε ειδοποίησαν προχθές το πρωί να πάω να παραλάβω ένα ps4 που κέρδισα σε μια κλήρωση από το ραδιόφωνο που είχα στείλει.

Πήγα και παρέλαβα σήμερα είναι η απλή έκδοση με ένα χειριστήριο μέσα και τα απαραίτητα καλώδια και μου εδωσαν μια απόδειξη τυπική ότι παρέλαβα το δώρο με την ταυτότητα μου. Μου είπαν ότι εγγύηση δεν υπάρχει λόγω του ότι είναι από χορηγία τα δώρα που δίνουν, εκτός και αν βγει πρόβλημα μέσα στο 10ημερο και αν...

 

Επειδή δεν ασχολούμαι με gaming ετσι κ αλλιως και σκέφτομαι να το βάλω σε αγγελία, να ρωτήσω εγγύηση μέσω της sony παίζει να υπάρχει έστω μεσω του serial number την κονσόλας εφόσον δεν υπάρχει απόδειξη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν εχεις καποιο χαρτι που να λεει ps4 και ημερομηνια θα ισχυει απο την μερα αυτη για ενα χρονο

το εχω ρωτησει για ηταν να παρω ενα πσ4 κερδισμενο και ηθελα να ξερω τι παιζει με εγγυηση

και μου ειπαν το χαρτι τησ παραλαβης και το καλυπτουν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

sony ή στην cometron που πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι με serial number μόνο δεν υπάρχει εγγύηση...

 

 έχω ένα χαρτί της παραλαβής των δώρων που λέει πάνω "Δελτίο αποστολής" και έχει απλά τις υπογραφές της υπεύθυνης που μου έδωσε το δώρο και τη δική μου και την ημερομηνία. Και λέει και ps4...

 

Τώρα δεν ξέρω αν η sony τη δέχεται αλλά τους άκουσα αρκετά ελαστικούς στο τηλ ...

Επεξ/σία από nikos-thess
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον αναφέρεται στην αντιμετώπιση της sony να μην καλύπτει  την κονσόλα αφού δεν έχεις απόδειξη και είναι κερδισμένη από διαγωνισμό. Λίγο ξεφτίλα μου φαίνεται κι εμένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σονυ δεν εχει συστημα να ελεγχει την εγγυηση της κονσολας μεσω s/n.

Παραδειγμα σου κανουν δωρο ενα πσ4 σλιμ και χαλαει στις δεκα μερες.Επειδη το μοντελο εχει κυκλοφορησει πριν λιγο καιρο στις αγορες, το σερβις δεν θα ζητησει αποδειξη αγορας.Γνωριζει οτι το σλιμ μοντελο δεν κυκλοφορει πανω απο ενα χρονο.

Αν ομως δεν ειναι σλιμ μοντελο αλλα το προηγουμενο μοντελο εκει εχεις θεμα.Ας ειναι και 10 ημερων η κονσολα η σονυ θα ζητησει αποδειξη αγορας για να περασει στην εγγυηση.Στην περιπτωση που ειναι απο διαγωνισμο,δεν γνωριζω αν περναει το τυπικο χαρτι που σου δινουν οτι ειναι κερδισμενη απο διαγωνισμο.εκει μιλας με κομετρον και κανεις το σταυρο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

ps4 ,προσοχή στους ορους εγγύησης τις Sony Hellas και την πολιτική τις πάνω σε αυτό το θέμα

 

καταρχήν καλησπέρα σε όλους,

 

πάω κατευθείαν στο θέμα μιας και λίγο πολύ μπορεί να αφορά όλους τους κατόχους playstation. γιατί από τι μια στιγμή στην άλλη μπορεί να βρεθείτε στη θέση μου και πιστέψτε με δεν θα σας αρέσει καθόλου , πραγματικά δεν το εύχομαι σε κανέναν αυτό ,

 

εγώ είχα την ατυχία να γίνω κάτοχος ενός ελαττωματικού Collector Edition PS4 , το λευκό με το Destiny το οποιο υποτίθεται ότι είναι συλλεκτικό και τρίχες κατσαρές τζάμπα λεφτά για καπάκια ,

 

τέλος πάντων το προσπερνάω , δικη μου επιλογή είμαι συλλέκτης και τις μαζεύω ,

 

το θέμα εδώ είναι ότι η κονσόλα δεν έπαιξε ούτε 10 δευτερόλεπτα με το που ξεσφαργιστικε ήτανε ελαττωματική από το εργοστάσιο (τι κλασική βλάβη με τι κάρτα γραφικών) .

 

οποτε ακολουθώ τι διαδικασία για αντικατάσταση , πηγαίνω όμορφα και ωραία στο service τις Sony και περιμένω το αυτονόητο να πάρω μια ίδια κονσόλα αφού για τον λόγο αυτό την επέλεξα επειδή ήτανε συλλεκτική ,

εξού και τα 150 ευρώ παραπάνω που κάνει η συγκεκριμένη έκδοση, 

 

η απάντηση τις Sony πάνω στο δικό μου θέμα ήτανε η εξής , θα σας δώσουμε μια άλλη κονσόλα μαύρη ανακατασκευασμένη, δηλαδή μια κονσόλα κάποιου αλλου που είχε κάποιο θέμα και τι φτιάξανε ,

(μεταχειρισμένη με λίγα λόγια) και το λένε έτσι γιατί ακούγεται μια όμορφα και φυσικά με το υπόλοιπο εγγύησης που απομένει ,

 

τέλος πάντων δεν ήθελα να κάνω φασαρία στα παιδιά στο service μιας και αυτοί εντολές ακολουθούνε από τα κεντρικά ,

χτυπάω ένα υπογλώσσιο και μέχρι να φτάσω σπίτι έχουνε ασπρίσει και η πέντε μαύρες τρίχες που είχα

και περιμένω απάντηση από τι Sony πλέον μιας και είναι ιδιαίτερη περίπτωση όπως μου είπανε ..

μετά από καμια βδομάδα μου στέλνουνε απάντηση από τα κεντρικά τους.

 

κύριε καντέμη δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα περισσότερο από αυτό που σας είπανε στο service ,

και λυπούμαστε που σας προκαλέσαμε τυχόν απογοήτευση με την απάντηση μας ,

 

με λίγα λόγια αυτή είναι απάντηση σοβαρής εταιρίας σε ένα προϊόν που πουλάνε .

 

δηλαδή κρίμα φίλε ατύχησες ήσουνα καντέμης ,πλήρωσες κονσόλα για 350 ευρώ και θα πάρεις μια μεταχειρισμένη τον 150 , που θα μπορούσα να την αγοράσω και στις αγγελίες εδώ μέσα και να έχει και επέκταση εγγύησης κιόλας αλλα δυο χρονια ,

 

οποτε παιδιά  τι πρέπει να προσέξουμε όταν αγοράζουμε ένα προϊόν Playstation ,

 

δεν είναι άσχημο το service τους και η αντικατάσταση  γίνετε άμεσα ,

αλλα δεν μεριμνεί για περίπτωσις που κάποιος αγοράζει ένα PS4 ας πούμε σήμερα και πάει σπίτι και είναι χαλασμένο από το εργοστάσιο ,

δεν την έχεις μεταχειριστεί καθόλου, πλήρωσες για καινούργιο προϊόν και αυτομάτως θα πάρεις ένα μεταχειρισμένο με ανακατασκευασμένο κάποιο τμήμα του ,

 

δεύτερον και το πιο σημαντικό , όλες η εκδόσεις η συλλεκτικές δεν υποστηρίζονται από service αντιστοιχου προϊόντος και αντίστοιχης αξιας, είτε έχεις την GOLD είτε την anniversary edition είτε μια απλή game edition για εμάς μπορεί να σημαίνει παρα πολλά για αυτούς όμως δεν σημαίνει απόλυτος τίποτα σου έχουνε πάρει τα επιπλέον χρήματα και σε αντιμετωπίζουνε σαν να έχεις μια απλή μαύρη κονσόλα που κάνει 200 ευρώ ,

 

και το πιο γέλιο τις υπόθεσις μου στείλανε ένα link με τους ορους τις εγγύησης όσο αφορά τα playstation , που έλεγε ότι σε περίπτωση βλάβης έχουνε τρεις επιλογές ,πρώτον επισκευή τις κονσόλας σου , δεύτερον αλλαγή με καινούργιο ίδιας αξιας και τέλος αντικατάσταση με ανακατασκευασμένο όταν δεν είναι εφικτά τα δυο προηγούμενα ,

 

και εφόσον εγώ έχω σταθεί στις δυο πρώτες επιλογές και τους το επισημαίνω και σκέφτομαι να στραφώ νομικά πλέον εναντίον τους , μπαίνω τώρα το απόγευμα στο mail και έχουνε εξαφανίσει από το site και τους ορους εγγύησης τα δυο πρώτα σημεία και έχει μείνει η αντικατάσταση μονο με ανακατασκευασμένο,

 

μιλάμε δηλαδή για πονηρούληδες δεν τους πιάνεις πουθενά ,ήθελα να ήξερα ένας κολοσσός σαν τι Sony έχει ανάγκη να κάνει τέτοιες παπαριές δηλαδή τι τους κοστίζει ένα playstation 

 

και εντωμεταξύ το έχουνε μάθει πολύ καλά το ποίημα προφανώς τους έχει τύχει πολλές φορες δεν είμαι σίγουρα ο πρώτος ,

 

σου μιλάνε με το σεις και με το σας και τάχα μου σε πονάνε  και συμπάσχουνε μαζί σου που έχεις δίκαιο αλλα το σύστημα λειτουργεί κατά αυτό το τρόπο ,

 

copy paste τα έχουνε τα mail που σου απαντάνε μονο το όνομα που απευθύνονται αλλάζει είμαι σίγουρος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην απο που αγορασες τη κονσολα? Το μηχανημα σου ειναι DOA (dead on arrival ) και θα επρεπε να ειχες απευθυνθει ΑΜΕΣΑ στο καταστημα που εγινε η αγορα, για την αντικατασταση με ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ή να παρεις τα χρηματα σου πισω. Συνηθως ισχυει για 7-10 μερες. Εσυ γιατι πηγες στη sony?

 

Οσον αφορα τις αντιπροσωπειες, δυστυχως τις περισσοτερες φορες ειναι ου μπλεξεις. Παθων και μαθων :(

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και βάλε καμια παραγραφο/κενο, δε διαβάζεται ευκολα το μονοκομματο. 

 

ontopic : Απο περιέργεια έψαξα τους όρους εγγύησης της sony για Ελλάδα και UK. Και στα δυο λεει οτι μπορούν να δώσουν refurbished το οποιο ειναι κατάφορη αδικία (για να μην πω κοροϊδία) για περιπτώσεις collectors σαν εσένα. 

 

Εγω θα προχωρούσα σε καταγγελία στη ΓΓΚ και επισης το κείμενο που έγραψες θα το έβαζα οπουδήποτε ειναι ps4 gamers σε Ελλάδα και εξωτερικό (σενιαρε το πρωτα). Οχι, πως θα ιδρώσει το αυτί της sony, αλλά να προστατευσεις και αλλους collectors (σημερινους ή μελλοντικους)

 

Προσωπικά και παρόλο που δεν εχω κονσόλα, αποφευγω γενικά οτιδήποτε εχει την έννοια του collector (limited edition, anniversary, κλπ) γιατί το συγχρονο μαρκετινγκ πουλά το ίδιο προιόν με διαφορετικό περιτύλιγμα αλλά πολύ ακριβότερα και αυτό (προσωπικά) το θεωρώ κοροϊδια 

 

Επισης ρίξε το στα social media της εταιρείας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...