Προς το περιεχόμενο

Σχετικά με την εγγύηση και το service για το PlayStation 4 [PS4]


metallica 13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχην απο που αγορασες τη κονσολα? Το μηχανημα σου ειναι DOA (dead on arrival ) και θα επρεπε να ειχες απευθυνθει ΑΜΕΣΑ στο καταστημα που εγινε η αγορα, για την αντικατασταση με ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ή να παρεις τα χρηματα σου πισω. Συνηθως ισχυει για 7-10 μερες. Εσυ γιατι πηγες στη sony?

 

Οσον αφορα τις αντιπροσωπειες, δυστυχως τις περισσοτερες φορες ειναι ου μπλεξεις. Παθων και μαθων :(

Δεν υπαρχει καμια περιπτωση doa γιατι το destiny edition ειναι των παλιων παρτιδων και φυσικα δεν πωλειται πλεον στην αγορα εκτος απο ενα καταστημα που βλεπω τωρα

https://www.skroutz.gr/s/7578833/Sony-Playstation-4-PS4-Limited-Edition-500GB-Destiny-The-Taken-King.html

 

Επισης το doa ειναι εγγυηση που παρεχει ο πωλητης/ενδιαμεσος και μερικοι πωλητες δεν παρεχουν καν τετοια εγγυηση,αρα το συνηθως 7-10μερες δεν ειναι απολυτο ουτε σιγουρο.

 

Τωρα στα της κονσολας δυστηχως θα στεναχωρησω τον παραπανω συμφορουμιτη αλλα λαθος περιμενε νεα κονσολα ιδια με την δικη του, μιας και εχει καταργηθει εδω και καιρο απο την αγορα.

Το μονο που μπορει να κανει ειναι να κινηθει νομικα για να παρει επιστροφη χρηματων πισω μεσω ΓΓΚ και συνηγορου. Προφανως και η Sony εχει δικαιωμα να δωσει refubrished και μπορεις να πεις οτι το δεχεσαι,μονο αν ειναι της ιδιας εκδοσης ps4 με αυτη που εχεις.

αποφευγω γενικά οτιδήποτε εχει την έννοια του collector (limited edition, anniversary, κλπ) γιατί το συγχρονο μαρκετινγκ πουλά το ίδιο προιόν με διαφορετικό περιτύλιγμα αλλά πολύ ακριβότερα και αυτό (προσωπικά) το θεωρώ κοροϊδια

Το τερματησες και εισαι και τελειως λαθος στο παραπανω τουλαχιστον ετσι οπως το θετεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 140
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το τερματησες και εισαι και τελειως λαθος στο παραπανω τουλαχιστον ετσι οπως το θετεις.

Μιλώ γενικά φίλτατε. Εγραψα (δεν το εκανες quote) οτι δεν εχω κονσόλα, οποτε δεν αγοράζω παιχνίδα εδω και πάρα πολλά χρόνια και τα collectors κουτιά που ειχα αγοράσει πριν απο πολλά χρόνια, αυτή τη στιγμή είναι στην αποθήκη και μου πιάνουν χώρο. Στη σημερινή πραγματικότητα ελάχιστες ειναι οι εξαιρέσεις που ξεφεύγουν απο τα κόλπα του marketing και θα σου δώσω ένα παραδειγμα που ΔΕΝ ειναι στις ελάχιστες εξαιρέσεις. Μου αρέσει πάρα πολύ ενα ποτό τύπου αμαρέτο (διαφήμιση δεν κάνω) και ένας φίλος μου εφερε πέρσι μια special edition με ειδικό κουτί και άλλο περιτυλιγμα στο μπουκάλι. Εψαξα την τιμή του και ήταν 30% πάνω απο το κλασσικό μπουκάλι. Εννοείται το ποτό το ήπια και το special edition μπουκάλι πήρε το δρόμο της ανακύκλωσης (πλυμμένο και χωρίς περιτύλιγμα). Αλλος θα κρατουσε το μπουκάλι για να λεει οτι εχει την τάδε special edition. 

 

Προτιμώ τα χρήματα μου (που βγάζω δύσκολα) να τα ακουμπώ σε πιο ουσιαστικά πράγματα (π.χ. ποιοτικές διακοπές, μακρινά ταξίδια, ακριβό γευμα με τη συντροφο μου, φιλανθρωπίες, συναυλίες, θέατρο, κλπ) παρά να φουσκώνω την τσέπη κάποιων markting boys που παιζουν με τα συναισθήματα μου για να βγαλουν λεφτά. Εννοείται κάνω δώρακια και στον εαυτό μου, αλλά πλέον με γνώμονα την πρακτικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

οποτε ακολουθώ τι διαδικασία για αντικατάσταση , πηγαίνω όμορφα και ωραία στο service τις Sony και περιμένω το αυτονόητο να πάρω μια ίδια κονσόλα αφού για τον λόγο αυτό την επέλεξα επειδή ήτανε συλλεκτική

 

Καμία τέτοια διαδικασία δεν ακολούθησες, δεν είχες καμία δουλειά να πας στο service της Sony ή να επικοινωνήσεις με το helpdesk της Sony. Δεν υπάρχει τέτοια διαδικασία πουθενά γραμμένη.

 

Έπρεπε να πας στο κατάστημα που αγόρασες την κονσόλα και να τους ζητήσεις αντικατάσταση λόγω DOA, πράγμα που μπορείς να κάνεις εντός 14 ημερολογιακών ημερών (πιθανόν ακόμα και τώρα να προλαβαίνεις να το κάνεις). Η Sony Hellas ή το service της δεν έχει καμία δουλειά μαζί σου, τη σύμβαση πώλησης την αποδέχθηκες εσύ ως καταναλωτής και το κατάστημα που σου πούλησε το προϊόν.

 

Πάντα απευθυνόμαστε στην πωλητή και πουθενά αλλού. Με το να παρακάμπτεις τον πωλητή αποποιείσαι κάμποσα καταναλωτικά σου δικαιώματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλώ γενικά φίλτατε. Εγραψα (δεν το εκανες quote) οτι δεν εχω κονσόλα, οποτε δεν αγοράζω παιχνίδα εδω και πάρα πολλά χρόνια και τα collectors κουτιά που ειχα αγοράσει πριν απο πολλά χρόνια, αυτή τη στιγμή είναι στην αποθήκη και μου πιάνουν χώρο. Στη σημερινή πραγματικότητα ελάχιστες ειναι οι εξαιρέσεις που ξεφεύγουν απο τα κόλπα του marketing και θα σου δώσω ένα παραδειγμα που ΔΕΝ ειναι στις ελάχιστες εξαιρέσεις. Μου αρέσει πάρα πολύ ενα ποτό τύπου αμαρέτο (διαφήμιση δεν κάνω) και ένας φίλος μου εφερε πέρσι μια special edition με ειδικό κουτί και άλλο περιτυλιγμα στο μπουκάλι. Εψαξα την τιμή του και ήταν 30% πάνω απο το κλασσικό μπουκάλι. Εννοείται το ποτό το ήπια και το special edition μπουκάλι πήρε το δρόμο της ανακύκλωσης (πλυμμένο και χωρίς περιτύλιγμα). Αλλος θα κρατουσε το μπουκάλι για να λεει οτι εχει την τάδε special edition. 

 

Προτιμώ τα χρήματα μου (που βγάζω δύσκολα) να τα ακουμπώ σε πιο ουσιαστικά πράγματα (π.χ. ποιοτικές διακοπές, μακρινά ταξίδια, ακριβό γευμα με τη συντροφο μου, φιλανθρωπίες, συναυλίες, θέατρο, κλπ) παρά να φουσκώνω την τσέπη κάποιων markting boys που παιζουν με τα συναισθήματα μου για να βγαλουν λεφτά. Εννοείται κάνω δώρακια και στον εαυτό μου, αλλά πλέον με γνώμονα την πρακτικότητα.

Ναι γιαυτο και ειπα οτι ξεφυγες.

 

Καλα κανεις και φυσικα δικαιωμα σου που προτιμας να δινεις αλλου τα χρηματα δεν ειπε κανεις το αντιθετο,αλλα το παραπανω που εγραψες ειναι λαθος και δεν ισχυει γιαυτο και ειπα αυτη την κουβεντα(ισως δεν ηταν καταλληλη).

Ουτε φυσικα το παραδειγμα σου ειναι πετυχημενο αλλα δεν ειναι το παρον θεμα εδω προς αναπτυξη του.

 

Μπορεις αν θες να ανοιξεις θεμα και να ρωτησεις ποια ειναι η γνωμη του κοσμου για τις limited/collectors edition στα παιχνιδια.

Ειμαι σιγουρος οτι θα εκπλαγεις απο το ποσο εξω πεφτεις(ακριβως επειδη δεν εχεις επαφη με τον χωρο αυτο και το γενικευεις χωρις λογο).

 

 

 

Έπρεπε να πας στο κατάστημα που αγόρασες την κονσόλα

Κανενα καταστημα πλεον δεν πουλαει την εν λογω κονσολα για να μιλαμε για doa μιας και ειναι η παλια παρτιδα και bundle που κυκλοφορησε τον Σεπτεμβριο του 2015.

https://blog.us.playstation.com/2015/07/30/limited-edition-destiny-the-taken-king-ps4-bundle-pre-orders-open-today/

Πάντα απευθυνόμαστε στην πωλητή και πουθενά αλλού. Με το να παρακάμπτεις τον πωλητή αποποιείσαι κάμποσα καταναλωτικά σου δικαιώματα.

Σε αυτο φυσικα εχεις απολυτο δικιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Κανενα καταστημα πλεον δεν πουλαει την εν λογω κονσολα για να μιλαμε για doa μιας και ειναι η παλια παρτιδα και bundle που κυκλοφορησε τον Σεπτεμβριο του 2015.

https://blog.us.playstation.com/2015/07/30/limited-edition-destiny-the-taken-king-ps4-bundle-pre-orders-open-today/

 

Δεν το γνωρίζω αυτό που λες. Ο φίλος αφήνει να εννοηθεί ότι την αγόρασε από κατάστημα σφραγισμένη (γράφει «το θέμα εδώ είναι ότι η κονσόλα δεν έπαιξε ούτε 10 δευτερόλεπτα με το που ξεσφαργιστικε ήτανε ελαττωματική από το εργοστάσιο»). Δεν έχει σημασία πότε κυκλοφόρησε, σημασία έχει πότε αγοράστηκε.

 

Αν την αγόρασε από ιδιώτη σφραγισμένη που την είχε αγοράσει πριν από 2 χρόνια ή αν την αγόρασε μεταχειρισμένη ανοιχτή, χωρίς να γνωρίζει την προηγούμενη χρήση, τότε όλο το τόπικ είναι ανούσιο και κακώς το κυνηγάει το θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 2 χρονια ειναι αδυνατο να την αγορασε για τον πολυ απλο λογο οτι το bundle κυκλοφορησε Σεπτεμβριο/Οκτωβριο του 2015(αρα δεν εχει κλεισει 2 χρονια η κονσολα).

 

Λογικα απο ιδιωτη αγορασε την κονσολα γιατι 360ευρω(που λεει) βλεπω χαμηλοτερη τιμη τον Νοεμβριο του 2015

https://www.skroutz.gr/s/7578833/Sony-Playstation-4-PS4-Limited-Edition-500GB-Destiny-The-Taken-King.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα περι DOA κλπ που είπα εγώ και και κάποια άλλα παιδιά ισχύει κανονικά διότι "Δεν έχει σημασία πότε κυκλοφόρησε, σημασία έχει πότε αγοράστηκε" όπως ειπε παραπάνω ο φίλος.

 

Και βέβαια αν παρείχε τέτοια δυνατότητα το κατάστημα αγοράς. Ακόμα λοιπόν και να μην είναι διαθέσιμη πλέον η κονσόλα θα μπορούσε να απαιτησει επιστροφή χρηματών.

 

Όλα αυτα βέβαια εφοσον συντρέχουν οι παραπάνω προϋποθέσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως και να έχει περίμενε κανείς ότι θα ήταν τόσο δύσκολο για την sony και για την οποιαδήποτε εταιρία να αντικαταστήσει ή να επισκευάσει μία συλλεκτική; Πραγματικά πόσο δύσκολο και ζημιογόνο θα ήταν να έβγαζαν τα πλαστικά και να τα έβαζαν σε μια άλλη λειτουργική κονσόλα εφόσον είναι όλα τα ίδια μέσα.

Θυμάμαι στην προηγούμενη γενιά που είχα στείλει το xbox 360 τρεις φορές ότι κάθε φορά μου άλλαζαν μόνο motherboard και μου έστελναν πίσω την κονσόλα μου. Εφόσον το έκανε η microsoft για τόσες εκατομμύρια κονσόλες δεν μπορεί να το κάνει η sony για λίγες συλλεκτικές; Πραγματικά δεν μπορώ να το χωνέψω..ναι οκ να δώσει ανακατασκευασμένη άλλα όχι και τελείως άλλη και μάλιστα πιο φτηνή έκδοση. 

 

Κάπως πρέπει να γίνει γνωστό για να το γνωρίζουν όσοι σκοπεύουν να διαθέσουν στο μέλλον περισσότερα χρήματα για μία συλλεκτική έκδοση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλημέρα ,

το θέμα παιδιά δεν είναι από που αγόρασα τι κονσόλα, αν ήτανε από ιδιώτη η αν ήτανε από κάποιο κατάστημα ,

όπως και να έχει η κονσόλα ήτανε σφραγισμένη και με νόμιμα παραστατικά εντός εγγύησης ,

εγώ ας πούμε είχα άλλες δυο συλλεκτικές σφραγισμένες που τις φύλαγα και τι προηγουμενη βδομάδα τις άνοιξα να τις δοκιμάσω γιατί φοβήθηκα μετά από αυτό που συνέβη και λέω άσε να ξέρω αν δουλεύουνε τολάχιστον μην περάσει και η εγγύηση ,

όμως και από κατάστημα να την έπαιρνα και να την είχα μόλις 5 λεπτά,

αν ήτανε η τελευταία κονσόλα που είχανε σε αυτή την έκδοση πάλι στη διαδικασία να πάω στη SONY θα έμπαινα και πάλι έτσι θα με αντιμετωπίζανε , χρήματα πίσω δεν θα έπαιρνα και θα με αναγκάζανε να πάρω κάτι άλλο που δεν θα ήθελα , 

απλά εδώ έτσι όπως εξελίχτηκε έχασα και τα μισά μου χρήματα αυτομάτως επειδή έχει περάσει και κάποιος καιρός και δεν έχει DOA,

και υπόψιν DOA δεν υποστηρίζουνε όλοι η μεταπωλητές και δεν είναι και υποχρεωμένοι,

απλά στα πλαίσια καλής θέλησης κοιτάνε να σε εξυπηρετήσουνε όπως σωστά λέει πιο πάνω ο φίλος ,

οποτε καλύτερα να μην σου τύχει γιατί θα τα σκάσεις για καινούργια και θα καταλήξεις με ανακατασκευασμένη

 

όπως και να έχει πάντως είναι κοροϊδία μεγάλη από πλευράς τις SONY να μην κάνει αντικατάσταση με κονσόλα ίδιας κατηγοριας και αξιας ,

έχω αλλάξει πολλές φορες κονσόλες στη SONY αλλα ποτε δεν φανταστικά ότι και στις συλλεκτικές εκδόσεις δίνουνε απλή κονσόλα , αυτό είναι απάτη , τότε πιο το νόημα να παίρνεις αυτές τις εκδόσεις και να δίνεις περισσότερα χρήματα ,

ούτε τα καπάκια μου δεν μου δίνουνε πίσω που στο κάτω κάτω αυτά πλήρωσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις κάνει πολλά λάθη μαζεμένα. Δικαιολογημένα το κάνεις, γιατί νιώθεις απογοητευμένος και πιστεύεις ότι σε πνίγει το δίκιο, αλλά στην περίπτωσή δεν έχει σημασία τι είναι σωστό και ηθικό, σημασία έχει τι είναι νομικά ορθό σύμφωνα με τον ελληνικό νόμο και τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Πιο αναλυτικά:

 

 

καλημέρα ,

το θέμα παιδιά δεν είναι από που αγόρασα τι κονσόλα, αν ήτανε από ιδιώτη η αν ήτανε από κάποιο κατάστημα ,

όπως και να έχει η κονσόλα ήτανε σφραγισμένη και με νόμιμα παραστατικά εντός εγγύησης

 

Φυσικά και το θέμα είναι από που αγόρασες την κονσόλα. Η εγγύηση είναι άμεσα συνδεδεμένη με την σύμβαση πώλησης. Η σύμβαση πώλησης συνάπτεται μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή διαμέσου της διαδικασίας της αγοραπωλησίας: ο πωλητής του παραδίδει το πράγμα και ο αγοραστής του πληρώνει το αντίτιμο. Ο κατασκευαστής/εισαγωγέας/αντιπρόσωπος δεν έχει καμία σχέση με την σύμβαση πώλησης και -επομένως- με την εγγύηση του πράγματος. Και αυτό είναι απολύτως λογικό: ο πωλητής είναι αυτός που έχει το κέρδος από την αγοραπωλησία και άρα πρέπει να φέρει το βάρος της εγγύησης της καλής λειτουργίας του πράγματος (μέσα στο εύλογο διάστημα που προκύπτει από τη διάρκεια ζωής των παρόμοιων πραγμάτων). Δυστυχώς, στην περίπτωσή σου, ο ελληνικός νόμος και οι ευρωπαϊκές οδηγίες δεν αναφέρονται σε αγοραπωλησίες μεταξύ ιδιωτών και επομένως όταν ο πωλητής είναι ιδιώτης δεν είναι υποχρεωμένος να σου παράσχει εγγύηση καλής λειτουργίας του πράγματος (απ' όσο γνωρίζω τουλάχιστον).

 

Από τη στιγμή δε που είχες στην κατοχή σου όλα τα νόμιμα παραστατικά θα έπρεπε εξαρχής να είχες απευθυνθεί στο κατάστημα από το οποίο έγινε η πρώτη αγορά του πράγματος από τον προηγούμενο κάτοχο (βέβαια σε ακραία περίπτωση θα μπορούσε το κατάστημα να σου ζητούσε διαπιστευτήρια ότι εσύ ήσουν αυτός που έκανε την αρχική αγορά, αλλά αυτό πρακτικά δεν γίνεται ποτέ). Από τη στιγμή που δεν το έκανες αυτό αποποιήθηκες μια σειρά από καταναλωτικά σου δικαιώματα. Για παράδειγμα θα μπορούσες να ήσουν εσύ αυτός που θα επέλεγε αν θέλεις επισκευή ή αντικατάσταση με πράγμα αντίστοιχης αξίας ή μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σου. Δεν πήγες στο κατάστημα και εν τέλει κατέληξες να έχεις τη Sony να παίζει μπαλίτσα όπως θέλει αυτή.

 

 

 

όμως και από κατάστημα να την έπαιρνα και να την είχα μόλις 5 λεπτά,

αν ήτανε η τελευταία κονσόλα που είχανε σε αυτή την έκδοση πάλι στη διαδικασία να πάω στη SONY θα έμπαινα και πάλι έτσι θα με αντιμετωπίζανε , χρήματα πίσω δεν θα έπαιρνα και θα με αναγκάζανε να πάρω κάτι άλλο που δεν θα ήθελα ,

 

Είπαμε, δεν θα πήγαινες στη Sony, θα πήγαινες στο κατάστημα και το κατάστημα θα ήταν υποχρεώμενο να σου επιστρέψει τα χρήματα σου εάν το επιθυμούσες, σύμφωνα με τους γνωστούς όρους (μέσα στους πρώτους 6 μήνες θα έπρεπε να αποδείξουν αυτοί ότι το προϊόν δεν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση, μετά τους 6 μήνες και μέχρι τα δύο χρόνια θα έπρεπε να αποδείξεις εσύ ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση). Το σωστό είναι να μην πηγαίνουμε ποτέ στο επίσημο service/διανομέα/αντιπρόσωπο. Πολλές φορές το κάνουμε χάριν ευκολίας, αλλά σε γενικότερο πλαίσιο είναι λάθος γιατί αποποιούμαστε τα δικαιώματά μας.

 

 

όπως και να έχει πάντως είναι κοροϊδία μεγάλη από πλευράς τις SONY να μην κάνει αντικατάσταση με κονσόλα ίδιας κατηγοριας και αξιας ,

έχω αλλάξει πολλές φορες κονσόλες στη SONY αλλα ποτε δεν φανταστικά ότι και στις συλλεκτικές εκδόσεις δίνουνε απλή κονσόλα , αυτό είναι απάτη , τότε πιο το νόημα να παίρνεις αυτές τις εκδόσεις και να δίνεις περισσότερα χρήματα ,

ούτε τα καπάκια μου δεν μου δίνουνε πίσω που στο κάτω κάτω αυτά πλήρωσα

 

Απάτη δεν είναι από τη στιγμή που δεν τήρησες τη νόμιμη διαδικασία. Απάτη θα ήταν εάν είχες ακολουθήσει τη νόμιμη διαδικασία και σου πούλαγαν τότε τρελίτσα.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπόν για να μην πολυλογούμε με τις νομικές *** ,

εγώ έχω ένα ps4 έξι μηνών με παραστατικό δίχως όνομα που δεν φαίνεται αν κάποιος ήτανε πρώτος δεύτερος η τρίτος κάτοχος τις κονσόλας ,

η κονσόλα ήτανε σφραγισμένη από τι πρώτη μέρα και έτσι διατηρήθηκε μέχρι την μέρα που εγώ ο ίδιος την άνοιξα ,

είναι παρα πολλά τα άτομα που αγοράζουνε αυτές τις κονσόλες και τις μεταπουλάνε δεν τις ανοίγουνε,

τις πουλάνε μετά από καιρο για να ανεβεί η αξια τους , εδώ ευτυχώς ανοίχτηκε πριν λήξει η εγγύηση γιατί αν συνέβαινε μετά το πέρας τις εγγύησης θα τι βάζαμε μην πω που

δεν έχω πρόβλημα με το service τις SONY ούτε είχα ποτε μέχρι να συμβεί αυτό, όπως είπα και πιο πάνω εγώ το βρίσκω μια χαρά το σύστημα τις αντικατάστασης αλλα όταν πρόκεται για καινούργιο προϊόν η για εξειδικευμένο προϊόν είναι λάθος θα πρέπει να υπάρχει ειδική μεριμνα για αυτές τις κονσόλες ,

εμενα το παράπονο μου ήτανε καθαρά ότι δεν μου κάνουνε αντικατάσταση με ίδιο προϊόν ίδιας αξιας, αυτό και μονο αυτό και εκεί θα σταθώ διότι είναι απάτη , άλλο κονσόλα του πεντακοσάρικου και άλλο τον διακοσίων ευρώ ,

και επειδή η κονσόλα είναι τις ελληνικής αντιπροσωπείας μην μου λες ότι δεν έχουνε καμια σχέση  και ο πωλητής επιβαρύνεται με την αντικατάσταση ,

ο πωλητής στις περισσότερες περιπτώσεις βγάζει 10 ευρώ τα χρήματα πάνε στη SONY αυτή φέρουνε και όλη την ευθύνη τις αντικατάστασης ,

ο πωλητής αν δεν έχει άλλη ίδια κονσόλα θα σε στείλει στη SONY η θα σου πει να πάρεις κάτι άλλο ίδιας αξιας,

λεφτά πίσω δεν παίρνεις , δεν φταίει αυτός που η κονσόλα είναι ελαττωματική , εκτος και αν είναι εισαγωγής από πλευράς πωλητή , 

 
το διανοείσαι να έχεις σκάσει ένα χιλιάρικο για την anniversary edition και να σου χαλάσει στο εξάμηνο και να σου δώσουνε μια μαύρη , εγώ εκεί θέλω να εστιάσει η συζήτηση στο θέμα τις αξιας
δεν παραπονέθηκα ότι δεν μου την αλλάζουνε , αυτό εσύ το θεωρείς νόμιμο και έντιμο ?
έχε χάρι που έχω αλλα θέματα πιο σοβαρά να ασχοληθώ γιατί θα τους πήγαινα δικαστικός *** ,
το θέμα το άνοιξα καθαρά να γνωρίζει κάποιος τι γίνετε σε περίπτωση βλάβης μιας τέτοιας κονσόλας και πως θα εξελιχθεί πηγαίνοντας στην αντιπροσωπεία
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Είναι προφανές ότι δεν κατανόησες τίποτα από αυτά που σου έγραψα. Καλώς.

 

Μπορείς να συνεχίσεις να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία για να κάνεις χρήση της εγγύησης ελπίζοντας σε θαύματα, όποιος κατανοεί καλύτερα πως δουλεύει το σύστημα θα πηγαίνει στον πωλητή και δεν θα αντιμετωπίζει τα προβλήματα που αντιμετώπησες εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, Πανος999 είπε

2 εχει??? 🤔

Αν εννοείς εγγύηση όχι το ps4 έχει 1 χρόνο εγγύηση από την Sony.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Όλα τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά που αγοράζονται εντός Ε.Ε. καλύπτονται από την οδηγία της ΕΕ η οποία έχει γίνει και νόμος του κράτους. Το PS4 επομένως, ως διαρκές καταναλωτικό αγαθό καλύπτεται από νόμιμη εγγύηση δύο ετών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Albilosha είπε

Μαλλον πως για το life is strange ρωταει αν εχει 2.

Παντως μιας και αναφερθηκε η εγγυηση.Ευρωπη δεν ειναι βαση νομου οι ηλεκτρονικες συσκευες να εχουν 2 χρονια εγγυηση ; Σε αυτη τη κατηγορια δεν πεφτει το ps4 ?

 

50 λεπτά πριν, Malthador είπε

Όλα τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά που αγοράζονται εντός Ε.Ε. καλύπτονται από την οδηγία της ΕΕ η οποία έχει γίνει και νόμος του κράτους. Το PS4 επομένως, ως διαρκές καταναλωτικό αγαθό καλύπτεται από νόμιμη εγγύηση δύο ετών.

 

Αυτή η συζήτηση έχει γίνει και σε άλλα φόρουμ και όλοι κολλάνε στο ίδιο θέμα.

Μπορεί η Ε.Ε. να λέει ότι όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές εντός Ευρώπης να έχουν 2 χρόνια έλα όμως που η Sony δίνει μόνο 1 χρόνο εγγύηση σε οπουδήποτε ps4.

Δεν πα να λέει ότι θέλει η Ε.Ε ή οποιαδήποτε άλλη οδηγία - αρχή αν η κατασκευάστρια εταιρία δίνει 1 και όχι 2 χρόνια εγγύηση τι να το κάνεις?

 

Π.χ. έχω ένα ps4pro και στον 1 χρόνο και 2 μήνες κάτι παθαίνει το πάω λοιπόν πίσω στο κατάστημα που το αγόρασα π.χ. Πλαίσιο και μου λένε λυπόμαστε το ps4pro έχει 1 και όχι 2 χρόνια εγγύηση. Εγώ σαν αντεπιχείρημα τους λέω ότι η Ε.Ε. έχει δηλώσει σαν νόμο κράτους τα 2 χρόνια κ.τ.λ.

Ακόμα και στην ίδια την Sony να πάω τη κονσόλα μαντέψτε τι θα μου πει.

Αλλά δεν το δέχονται γιατί όπως ήδη είπα από τη στιγμή που η Sony και η κάθε Sony δεν αναγνωρίζει τα 2 χρόνια εγγύηση που λέω εγώ αλλά τον 1 χρόνο που λέει η ίδια απλά δεν θα κάνει τίποτα στη κονσόλα.

Και θα σε κάνουν πασουλες ο ένας στον άλλον και άντε βγάλε άκρη.

 

Στην τελική λοιπόν δεχόμαστε ότι η Sony δίνει 1 χρόνο εγγύηση σε όλα τα ps4 και τίποτα άλλο.

Επεξ/σία από Paragontas-x
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...