Προς το περιεχόμενο

vodafone Τέλος αποσύνδεσης συνδρομητών συμβολαίου


patsasvoura

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να ρωτησω κατι αν γνωριζει καποιος...ο αδερφος μου ειχε κανει ηχητικη συμφωνια (Οχι γραπτη) για 18μηνη συμβαση. Αυτη ληγει σε 1 μηνα και εκανε αιτηση διακοπης απο τωρα οπως του υπεδειξαν. Ζητανε ομως 20 ευρω τελος αποσυνδεσης + το ποσο 1 ακομα μηνα παροχης υπηρεσιων.

Εχουν δικαιωμα να ζητησουν αυτα τα 20 ευρω απο ενα ηχητικο συμβολαιο; (αλλοι ανεφεραν για 15 ευρω πιο πανω παρατηρω...) Αν δεν αναφερθηκε στο ηχητικο αυτο μπορουν να το απαιτουν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Όχι είχε ενημερωθεί στο 2ο έντυπο λογαριασμού και στο Vodafone.gr. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα.

Να ρωτησω κατι αν γνωριζει καποιος...ο αδερφος μου ειχε κανει ηχητικη συμφωνια (Οχι γραπτη) για 18μηνη συμβαση. Αυτη ληγει σε 1 μηνα και εκανε αιτηση διακοπης απο τωρα οπως του υπεδειξαν. Ζητανε ομως 20 ευρω τελος αποσυνδεσης + το ποσο 1 ακομα μηνα παροχης υπηρεσιων.

Εχουν δικαιωμα να ζητησουν αυτα τα 20 ευρω απο ενα ηχητικο συμβολαιο; (αλλοι ανεφεραν για 15 ευρω πιο πανω παρατηρω...) Αν δεν αναφερθηκε στο ηχητικο αυτο μπορουν να το απαιτουν;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνω απ' όλα πρέπει να είμαστε δίκαιοι. Ο νόμος δεν μου λέει τίποτα.
Από τη στιγμή που συμφώνησες για κάτι έστω τηλεφωνικά και έστω ότι την εταιρία δεν την καλύπτει ο νόμος και οι παροχές ήταν όπως σου υποσχέθηκαν, για μένα κάθεσαι στο συμβόλαιο ή στέλνεις email να τους εξηγήσεις μήπως βρείτε κάποια λύση, αλλά είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρίες να σου κάνει το χατήρι.

Σε αντίθετη περίπτωση, αν η εταιρεία σου είπε ψέματα, δεν ασχολείσαι καθόλου και τους λες να πρόσεχαν τι έλεγαν. Όπως δεν θα πλήρωνες για ένα χαλασμένο γεύμα σε εστιατόριο.

Από την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις στην διαδικασία για έναν μήνα; Τώρα θα σπάσεις το συμβόλαιο που σ' έναν μήνα λήγει;

ΠΡΟΣΟΧΗ!
Να έχετε στο νου σας τις χρεώσεις μετά την λήξη της εκάστοτε προσφοράς που είναι στο συμβόλαιο που έχετε με την εταιρία. Μπορεί για παράδειγμα να έχετε συμφωνήσει πως θα πληρώνετε 30€ το μήνα και μετά την λήξη του συμβολαίου να σας έρθει λογαριασμός 50€. Δηλαδή ο λογαριασμός χωρίς την έκπτωση που είχατε συμφωνήσει στο συμβόλαιο. Ισχυρίζονται πως τελείωσε η προσφορά και έτσι μαζεύουν χρήματα απ' όσους δεν αντιδρούν. 
Σε περίπτωση λοιπόν που δεν έχουν επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σας να ας πουν ότι τελειώνει η προσφορά ώστε να συμφωνήσετε το ίδιο ή κάτι άλλο (πάντα να πιέζετε για καλύτερη συμφωνία), απαιτείστε να γίνει πίστωση του παραπάνω ποσού στον επόμενο λογαριασμό ή δεν πληρώνετε τίποτα.

Ιδανικά, πριν την λήξη του συμβολαίου, να το θυμάστε στέλνετε ένα email στην εταιρία και τις λέτε ότι πριν την λήξη του συμβολαίου να έρθετε σε επικοινωνία για την επέκταση ή την αλλαγή του προγράμματος σας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Πάνω απ' όλα πρέπει να είμαστε δίκαιοι. Ο νόμος δεν μου λέει τίποτα.

Ο νόμος υπερισχύει του ιδιωτικού συμφωνητικού. Αν το συμφωνητικό ορίζει κάτι το οποίο δεν συμβαδίζει με το νόμο τότε τρώει μεγαλοπρεπέστατο άκυρο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάνω απ' όλα πρέπει να είμαστε δίκαιοι. Ο νόμος δεν μου λέει τίποτα.

Από τη στιγμή που συμφώνησες για κάτι έστω τηλεφωνικά και έστω ότι την εταιρία δεν την καλύπτει ο νόμος και οι παροχές ήταν όπως σου υποσχέθηκαν, για μένα κάθεσαι στο συμβόλαιο ή στέλνεις email να τους εξηγήσεις μήπως βρείτε κάποια λύση, αλλά είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρίες να σου κάνει το χατήρι.

Σε αντίθετη περίπτωση, αν η εταιρεία σου είπε ψέματα, δεν ασχολείσαι καθόλου και τους λες να πρόσεχαν τι έλεγαν. Όπως δεν θα πλήρωνες για ένα χαλασμένο γεύμα σε εστιατόριο.

Από την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις στην διαδικασία για έναν μήνα; Τώρα θα σπάσεις το συμβόλαιο που σ' έναν μήνα λήγει;

 

 

Οχι, δεν μιλαμε για διακοπη συμβολαιου...απλα δεν επιθυμουμε να γινει ανανεωση της συμβασης που ληγει σε 1 μηνα. Θελουμε με την ληξη να παμε σε καρτοκινητη. Μας ανεφεραν οτι σε αυτη την περιπτωση πρεπει να καταθεσουμε το αιτημα μας 1 μηνα πριν την ληξη. τα 20 ευρω ειναι τελος αποσυνδεσης, οχι διακοπης.

Ευχαριστω για την απαντηση παντως, οπως και τους υπολοιπους.

Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουσαμε να πατησουμε πανω σε ενα αλλο γεγονος, το οποιο ειναι το εξης:

Στο ηχητικο deal, ειχε γινει αναφορα οτι θα πληρωνει ο αδερφος μου 11,75 τον μηνα, και ενως τους πρωτους μηνες ερχοταν 11,75 τους τελευταιους μηνες ερχοταν παραπανω (12 & 13 ευρω)

Επισης, υπηρχε ενα κινητρο για την συμφωνια με τα κουπονια απο τις Επιθυμιες τα οποια υποτιθεται θα εβγαιναν νεα καθε μηνα, ενω ολοι ξερουμε οτι αυτο δεν τηρειται εδω και καιρο.

Λογικα δεν θα βγαλουμε ακρη, αλλα ειπα να δω μερικες απαντησεις μηπως υπαρχει κατι ως αντιδραση....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι, δεν μιλαμε για διακοπη συμβολαιου...απλα δεν επιθυμουμε να γινει ανανεωση της συμβασης που ληγει σε 1 μηνα. Θελουμε με την ληξη να παμε σε καρτοκινητη. Μας ανεφεραν οτι σε αυτη την περιπτωση πρεπει να καταθεσουμε το αιτημα μας 1 μηνα πριν την ληξη. τα 20 ευρω ειναι τελος αποσυνδεσης, οχι διακοπης.

Ευχαριστω για την απαντηση παντως, οπως και τους υπολοιπους.

Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουσαμε να πατησουμε πανω σε ενα αλλο γεγονος, το οποιο ειναι το εξης:

Στο ηχητικο deal, ειχε γινει αναφορα οτι θα πληρωνει ο αδερφος μου 11,75 τον μηνα, και ενως τους πρωτους μηνες ερχοταν 11,75 τους τελευταιους μηνες ερχοταν παραπανω (12 & 13 ευρω)

Επισης, υπηρχε ενα κινητρο για την συμφωνια με τα κουπονια απο τις Επιθυμιες τα οποια υποτιθεται θα εβγαιναν νεα καθε μηνα, ενω ολοι ξερουμε οτι αυτο δεν τηρειται εδω και καιρο.

Λογικα δεν θα βγαλουμε ακρη, αλλα ειπα να δω μερικες απαντησεις μηπως υπαρχει κατι ως αντιδραση....

Αν ήταν καρτοπρογραμμα 21,5 είτε 18.5 ειχ ενημερωθεί επίσης για την αύξηση του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο νόμος υπερισχύει του ιδιωτικού συμφωνητικού. Αν το συμφωνητικό ορίζει κάτι το οποίο δεν συμβαδίζει με το νόμο τότε τρώει μεγαλοπρεπέστατο άκυρο.

Ναι εντάξει προφανώς. Υποτίθεται ότι το συμβόλαιο που θα κάνεις δεν θα είναι παράνομο. Είναι καλυμμένοι όσο καλύτερα μπορούνε.

Μου έχει τύχει ο υπάλληλος που μου ανανέωσε το συμβόλαιο τηλεφωνικά να μου πει ψέματα για την τιμή ψυχρά. Είχα μιλήσει μαζί του και τον είπα ψεύτη επίσης ψυχρά. Του είχα πει να ανατρέξει στις ηχογραφημένες κλείσεις. Ήταν πρώτη φορά που μου είχε τύχει τέτοιο πράγμα με εταιρία κινητής σε συμβόλαιο.

Τελικά έβγαλα άκρη.

 

Νομίζω ότι γενικά αν έχεις δίκιο και δεν πας να κάνεις πονηριά πως βγάζεις άκρη.

 

Για το μόνο που αναρωτιέμαι ακόμα είναι πώς μου έκανε επιστροφή χρημάτων το Guaranty. Μάλλον επειδή οι συνομιλίες ήταν μέσω emails. Τι να πω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ναι εντάξει προφανώς. Υποτίθεται ότι το συμβόλαιο που θα κάνεις δεν θα είναι παράνομο.

Υποτίθεται, αν όμως δεν το κάνεις με τον τρόπο που ορίζει ο νόμος, τότε είναι...

 

Πχ όταν ανανεώνει κάποιος το συμβόλαιο του σταθερού ή κινητού μέσω τηλεφώνου, πρέπει να το κάνει ο ίδιος κι όχι πχ κάποιο άλλο μέλος της οικογένειας εκ μέρους του. Στις πιστωτικές επιμένουν όσο δεν πάει για να δώσουν πχ πληροφορίες για την ανάλυση του λογαριασμού, στους ISPs ομως κλάιν.

 

Κοινώς αν πχ εγώ ανανέωσα εκ μέρους της μάνας μου (χωρίς να μιλήσει ούτε 1 sec εκείνη) το συμβόλαιο του σταθερού/κινητού, ενώ συμφωνούσε τότε για την ανανέωση και μετά από 3-4-5 μήνες άλλαξε γνώμη, μπορεί να απαιτήσει να σπάσει το συμβόλαιο χωρίς ρήτρα επειδή στις συνομιλίες/ηχογράφηση δεν έχουν τη μάνα μου αλλά εμένα που δεν είμαι ο κάτοχος της γραμμής/συμβολαίου...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Το γνωστό θέμα με τις ανεκδιήγητες εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα, και συγκεκριμένα τη Βόϊδοφον. Έχω καρτοσυμβόλαιο που λήγει σε λίγες μέρες, θέλω να το μετατρέψω σε καρτοκινητό, και μου επιβάλλουν <<τέλος αποσύνδεσης>> 20 ευρώ (ακόμα και αν μείνω στην ίδια εταιρεία)....γιατί έτσι!  Έχω τη σύμβαση που είχα υπογράψει μπροστά μου και την αίτηση συνδρομής κτλ, δηλαδή όλα τη χαρτούρα προ 2 ετών. Πουθενά δε βλέπω να ορίζει ποσοτικά (τουλάχιστον) το τέλος αποσύνδεσης. Από την άλλη, σύμφωνα με την ΕΕΤΤ : http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf , ερώτηση 38, σελίδα 19:

 

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των εταιριών σχετικά με την ενημέρωσή μου για χρεώσεις και προγράμματα;

 

-........Επίσης, οι εταιρίες οφείλουν να αναγράφουν, είτε στην αίτηση σύνδεσης ή/και στη σύμβαση είτε σε παράρτημά τους, τα εφάπαξ και πάγια τέλη σύνδεσης, καθώς και τυχόν τέλη αποσύνδεσης, επανασύνδεσης και πρόωρης λύσης της σύμβασης.

 

Θα τους την....καθίσω, λοιπόν, και εγώ...γιατί έτσι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις ενημερωθεί για την αύξηση ένα μήνα πριν τις αλλαγές και είχες δικαίωμα να σπάσεις το συμβόλαιο.

Πλήρωσε τα τώρα.

 

 

Η ενημέρωση γίνεται στο Vodafone.gr και στο Δεύτερο φύλλο του λογαριασμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αγαπητέ panos-,

 

   Δε γνώριζα καν ότι υπάρχει τέλος αποσύνδεσης, διότι δεν έχω Ph.D. στις απάτες. Εγώ υπέγραψα μια σύμβαση πριν 2 χρόνια, στην οποία δεν αναφέρεται ρητά πουθενά το ποσό είτε των 10, είτε των 20 ευρώ, είτε οποιοδήποτε άλλο ποσό. Επίσης, πού ακριβώς αναφέρεται το <<τέλος αποσύνδεσης>> στη σύμβαση της Βόϊδοφον; Συγκεκριμένα πράγματα, όμως, όχι αοριστίες, παρακαλώ. ´Οσο για τις ενημερώσεις που αναφέρεσαι, έχουν μήπως την υπογραφή μου κάπου και δεν το γνωρίζω; Μήπως, δεν κατανόησες τί έγραψα για την ΕΕΤΤ;  Οφείλουν να αναγράφουν τα τέλη στη σύμβαση κτλ., που έχει την υπογραφή μου!

 

Τέλος, δουλεύεις για τους γύπες και με προτρέπεις να τα...πληρώσω;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Συμφουρητες καλημερα,

Εγώ μετετρεψα το συμβολαιο που ειχα στην wind σε καρτα f2go και μου ζητησαν 10ε για την ενεργοποιηση του αριθμου ως f2g  και επιπλεον 10ε για διακοπη του συμβολαιου.Η διαρκεια 18μηνου εχει παρελθει προ 6μηνου.Τα τελευταια ειναι βεβαια που μου ζηταν αλλα είναι λογικο?ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε τη σύμβασή σου, προσεχτικά. Αν δεν αναγράφει ρητά περί <<τέλους αποσύνδεσης>> 10 ευρώ (ή οποιασδήποτε άλλης αξίας), τότε δεν τα οφείλεις. Θα χρειαστεί να τους αντιμετωπίσεις (τηλέφωνα, email, καταστήματα). Μην τους αφήσεις ήσυχους. Η επιλογή είναι δική σου. Νόμιμο είναι μόνο ότι έχει την υπογραφή σου. 

 

Υ.Γ. Τα παραπάνω ισχύουν, από προσωπική εμπειρία, σίγουρα όταν δεν έχει λήξει ακόμα η σύμβαση. Το ότι έχει λήξη η δική σου προ εξαμήνου, είναι ίσως ένα θέμα. Να το ελέγξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...