Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Αβασάνιστα.Οι περισσότερες πωλήσεις γίνονται όταν το προϊόν είναι φρέσκο στην αγορά.Το αρχικό μπαμ των κονσολών ποτέ δεν θα το φτάσουν τα pc.Ρολάρουν καλύτερα σε βάθος χρόνου προφανώς, αλλά στην εκκίνηση μένουν πίσω. Οπότε νομίζω ότι το αρχικό income burst δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.Ας μην κοροϊδευόμαστε. Πλέον καμία μεγάλη παραγωγή δεν μπορεί από ανεξάρτητο studio να βασιστεί σε μία μόνο πλατφόρμα.

και προφανως δεν εχει καμια σχεση η τιμη πωλησης τον 1ο χρονο ενος τιτλου, με αυτην που εχει το 2ο ή τον 3ο χρονο....

 

Άσε που η κυρίως fan base του witcher ηταν τα pc...Δεν ξερω αν κανω λάθος αλλα νομιζω οτι το 3, ηταν το 1ο που κυκλοφορησε σε playstation....

  • Like 1
  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ε προφανως και ειναι αφιερωμα στους μεγαλους της βιομηχανιας.

EA

Activision-Blizzard

Ubisoft

και απο Ιαπωνες

Square Enix

Konami

C(r)apcom

Δημοσ.

Τίποτα καινούργιο σε αυτά που λέει. Όμως ο στόχος του DRM δεν είναι η πειρατεία. Αυτό φαίνεται από την παραβίαση πρόσφατων ΑΑΑ τίτλων, χωρίς να ακολουθήσει DRM free έκδοση του game.

Ο πραγματικός στόχος είναι ο απόλυτος έλεγχος πάνω στην εμπειρία του legit χρήστη. Όπως το ατελείωτο grinding που θα σε αναγκάσει να αγοράσεις με πραγματικά χρήματα κάποια upgrades. Πράγματα ανήκουστα σε παλιότερες δεκαετίες. Χωρίς DRM θα έτρεχες κάποιο cheat ή απλά δεν χρειαζόσουν cheat, γιατί το game δεν θα σε κούραζε επίτηδες για να σου αποσπάσει χρήματα. Τα σύγχρονα DRM-δυστυχώς-μόνο παρακάμπτονται και εκεί είναι όλη η ουσία.

  • Like 2
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Τίποτα καινούργιο σε αυτά που λέει. Όμως ο στόχος του DRM δεν είναι η πειρατεία. Αυτό φαίνεται από την παραβίαση πρόσφατων ΑΑΑ τίτλων, χωρίς να ακολουθήσει DRM free έκδοση του game.

Ο πραγματικός στόχος είναι ο απόλυτος έλεγχος πάνω στην εμπειρία του legit χρήστη. Όπως το ατελείωτο grinding που θα σε αναγκάσει να αγοράσεις με πραγματικά χρήματα κάποια upgrades. Πράγματα ανήκουστα σε παλιότερες δεκαετίες. Χωρίς DRM θα έτρεχες κάποιο cheat ή απλά δεν χρειαζόσουν cheat, γιατί το game δεν θα σε κούραζε επίτηδες για να σου αποσπάσει χρήματα. Τα σύγχρονα DRM-δυστυχώς-μόνο παρακάμπτονται και εκεί είναι όλη η ουσία.

Όσα παιχνίδια θέλουν χρήματα για να συνεχίσεις απλά τρώνε ένα μεγάλο άκυρο. Πχ shadow of war. Αν ο gamer ρίξει μαύρο σε τέτοιες τακτικές κανείς δεν θα τολμήσει στο μέλλον να βάλει in all purchases στα παιχνίδια. Ακόμα και τα dlc είναι πολύ κακή τακτική. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...