Fulgore Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε το sequel ήταν μέτριο http://www.metacritic.com/game/pc/rise-of-the-tomb-raider http://store.steampowered.com/app/391220/Rise_of_the_Tomb_Raider/ very positive στο steam https://www.vgchartz.com/gamedb/?name=rise+of+the+tomb+raider https://steamdb.info/app/391220/graphs/ Πανω απο 5μ πωλησεις συνολικα. Το οτι το sequel ηταν μετριο απο που προκυπτει ακριβως? Σιγουρα δεν ηταν κανενα αριστουργημα και το στορυ του ηθελε παραπανω δουλεια αλλα μετριο δεν το λες σε καμια περιπτωση. Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από Fulgore 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, Fulgore είπε Πανω απο 5μ πωλησεις συνολικα. Το οτι το sequel ηταν μετριο απο που προκυπτει ακριβως? Σιγουρα δεν ηταν κανενα αριστουργημα και το στορυ του ηθελε παραπανω δουλεια αλλα μετριο δεν το λες σε καμια περιπτωση. Το είπα ότι πήγαν και τα δυο μια χαρά αλλα εγώ το βρήκα μέτριο σε σχέση με το πρώτο. Γιατί και πως έχω κάνει λεπτομερή posts στο σχετικό thread Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από {TDi}Dj2k..infc Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greygore Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Πάντως "παλιό καλό" Tomb Raider αμφιβάλλω να δούμε μια και πέρα απο το όνομα, δεν βλέπω να έχουν καμία σχέση με το παλίο team της Eidos (η Eidos Montreal δημιουργήθηκε το 2007 με more or less νέο staff και το πρώτο τους παιχνίδι ήταν το Deus Ex: Human Revolution). For the record και αν δεν κάνω λάθος η "παλιά" Eidos πλέον ονομάζεται Square Enix Europe. Edit: Το teaser trailer δείχνει αρκετά ενδιαφέρον, ειδικά το νέο setting (που δείχνει να φέρνει σε κάτι προς Aztec/Mayan/Mesoamerican) που δεν το βλέπεις συχνά σε AAA παιχνίδια, αλλά αυτό το πράμα με τα απανωτά cuts είναι λίγο υπερβολικά... cinematic για τα γούστα μου Επεξ/σία 16 Μαρτίου 2018 από Greygore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Το σίγουρο είναι ότι θα έχει γραφικάρες. Προσωπικά θέλω πολλά tombs, το προηγούμενο είχε λίγα και καλύτερο main story. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4ydr33m3r Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Ενταξει εξελισσονται τα παιχνιδια δεν μενουν τα ιδια.. Το TR ειναι σταθερη αξια καθε εποχη και πολυαναμενομενο.. Σημερα παω να δω και την ταινια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greygore Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Αυτό με τα πιο πολλά tombs νομίζω έχει αρκετό κόσμο που θέλει να το δει, προσωπικά θα προτιμούσα να παραμείνει στα "λίγα" αλλά να επεκτείνουν λίγο την διάρκεια τους (στα 2 προηγούμενα, τα optional tombs που είχα παίξει ήταν πάντα 1-2 δωμάτια/γρίφοι, θα ήθελα να δω κάτι πιο organic απο πλευράς design) και μια και κάνουμε όνειρα ίσως και μηχανισμούς με περισσότερους απο ένα τρόπους για να λυθούν/χρησιμοποιηθούν . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Το σίγουρο είναι ότι θα έχει γραφικάρες. Προσωπικά θέλω πολλά tombs, το προηγούμενο είχε λίγα και καλύτερο main story. Καλύτερα να push το gameplay παρα τα graphs, imho είναι παραπάνω από καλά στο ROTR και το μονο που χρειάζεται είναι optimization. Στα υπόλοιπα συμφωνώ αν και θα προτιμούσα αυτό που λέει ο Greygore για πιο complex tombs. Εγώ αυτό που θέλω είναι να ξανά κάνουν την Lara να φαίνονται οι τραυματισμοί της κατά την διάρκεια του game όπως το πρώτο, αυτό με τα oufit δεν μου άρεσε καθόλου. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
naruto14 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Η Eidos ήταν ήδη μέσα στο development dude. Περίεργη απόφαση όταν και τα δυο game πήγαν μια χαρά, μακάρι η Crystal να ήταν το πρόβλημα που το sequel ήταν μέτριο και όχι η Eidos. Άντε σιγά σιγά να φεύγουν όλοι από την fuckin SE, η ΙΟ πάντως gave the finger, Freedom Fighters 2 ftw! Αν δεν κάνω λάθος η Eidos Montreal συμμετειχε στην ανάπτυξη των 2 προηγούμενων παιχνιδιών αλλά όχι πολύ ενεργά. Ίσως βοήθησε αρκετά στο τεχνικό κομμάτι. Αν αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου από την Eidos Montreal ίσως και να αποτελέσει θετική εξέλιξη για τη σειρά. Τα 2 προηγούμενα παιχνίδια έμοιαζαν αρκετά και θέλω οπωσδήποτε στο Shadow να δούμε κάτι αρκετά πιο ποιοτικό σε σενάριο και με μεγαλύτερο βάθος. Να κλείσουν σωστά τουλάχιστον τη τριλογία... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Ο φωτισμός δεν φαίνεται να είναι real-time πάντως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 https://videocardz.com/newz/nvidia-to-announce-rtx-technology Η Nvidia σκοπεύει να αποκαλύψει real time Ray tracing Μαζί με την Ms σκοπεύουν να αναπτύξουν νέο API που θα το υποστηρίξει Νομιζω αυτά είναι τα καλύτερα νέα της ημέρας αν όχι και της χρονιάς ,επιτέλους θα δούμε cgi γραφικά στα παιχνίδια μας!! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpttony Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 26 λεπτά πριν, nikos5800 είπε [...] Νομιζω αυτά είναι τα καλύτερα νέα της ημέρας αν όχι και της χρονιάς ,επιτέλους θα δούμε cgi γραφικά στα παιχνίδια μας!! Μπα, ports της κακιάς ώρας θα βλέπουμε πάλι κυρίως. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2018 2 ώρες πριν, nikos5800 είπε https://videocardz.com/newz/nvidia-to-announce-rtx-technology Η Nvidia σκοπεύει να αποκαλύψει real time Ray tracing Μαζί με την Ms σκοπεύουν να αναπτύξουν νέο API που θα το υποστηρίξει Νομιζω αυτά είναι τα καλύτερα νέα της ημέρας αν όχι και της χρονιάς ,επιτέλους θα δούμε cgi γραφικά στα παιχνίδια μας!! Δεν είναι τόσο ευχάριστα τα νέα για τον pc user. Το RTX είναι για τους devs. Ίσως για να τεστάρουν ταχύτερα διάφορες συνθήκες φωτισμού μέχρι να δημιουργήσουν την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Το ray tracing για gameworks θα 'ναι proprietary, κλασικά. Πράγμα που σημαίνει περιορισμένη χρήση με τεράστια frame drops σε οτιδήποτε κάτω από κάρτα των 800€. Ενδιαφέρον πάντως έχει η προσπάθειά τους να κάνουν denoise σε ray traced γραφικά πρώιμου σταδίου με τη χρήση νευρωνικών δικτύων(recurrent autoencoders). Έχει δουλειά όμως ακόμα γιατί οι επιδόσεις πάνω σε high end gpu του εμπορίου δεν είναι καλές για gaming(αν και πρωτόγνωρες γενικά). Αναφορά σε κείμενο We were able to achieve highly interactive performance on the latest GPUs. For a 720p image (1280×720 pixels), the reconstruction time was 54.9ms on NVIDIA (Pascal) Titan X. The execution time scales linearly with the number of pixels. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpttony Δημοσ. 17 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2018 'Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered' Listing Spotted 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 17 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2018 1 ώρα πριν, cpttony είπε 'Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered' Listing Spotted ξεφτίλες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις