Προς το περιεχόμενο

PC Gaming (Συζήτηση)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

 το sequel ήταν μέτριο

http://www.metacritic.com/game/pc/rise-of-the-tomb-raider

http://store.steampowered.com/app/391220/Rise_of_the_Tomb_Raider/ very positive στο steam

https://www.vgchartz.com/gamedb/?name=rise+of+the+tomb+raider

https://steamdb.info/app/391220/graphs/

Πανω απο 5μ πωλησεις συνολικα.

Το οτι το sequel ηταν μετριο απο που προκυπτει ακριβως?

Σιγουρα δεν ηταν κανενα αριστουργημα και το στορυ του ηθελε παραπανω δουλεια αλλα μετριο δεν το λες σε καμια περιπτωση.

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Πανω απο 5μ πωλησεις συνολικα.

Το οτι το sequel ηταν μετριο απο που προκυπτει ακριβως?

Σιγουρα δεν ηταν κανενα αριστουργημα και το στορυ του ηθελε παραπανω δουλεια αλλα μετριο δεν το λες σε καμια περιπτωση.

 

Το είπα ότι πήγαν και τα δυο μια χαρά αλλα εγώ το βρήκα μέτριο σε σχέση με το πρώτο. ;) Γιατί και πως έχω κάνει λεπτομερή posts στο σχετικό thread ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως "παλιό καλό" Tomb Raider αμφιβάλλω να δούμε μια και πέρα απο το όνομα, δεν βλέπω να έχουν καμία σχέση με το παλίο team της Eidos (η Eidos Montreal δημιουργήθηκε το 2007 με more or less νέο staff και το πρώτο τους παιχνίδι ήταν το Deus Ex: Human Revolution). For the record και αν δεν κάνω λάθος η "παλιά" Eidos πλέον ονομάζεται Square Enix Europe.

Edit: Το teaser trailer δείχνει αρκετά ενδιαφέρον, ειδικά το νέο setting (που δείχνει να φέρνει σε κάτι προς Aztec/Mayan/Mesoamerican) που δεν το βλέπεις συχνά σε AAA παιχνίδια, αλλά αυτό το πράμα με τα απανωτά cuts είναι λίγο υπερβολικά... cinematic για τα γούστα μου :P 

Επεξ/σία από Greygore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σίγουρο είναι ότι θα έχει γραφικάρες. Προσωπικά θέλω πολλά tombs, το προηγούμενο είχε λίγα και καλύτερο main story.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει εξελισσονται τα παιχνιδια δεν μενουν τα ιδια.. Το TR ειναι σταθερη αξια καθε εποχη και πολυαναμενομενο.. Σημερα παω να δω και την ταινια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με τα πιο πολλά tombs νομίζω έχει αρκετό κόσμο που θέλει να το δει, προσωπικά θα προτιμούσα να παραμείνει στα "λίγα" αλλά να επεκτείνουν λίγο την διάρκεια τους (στα 2 προηγούμενα, τα optional tombs που είχα παίξει ήταν πάντα 1-2 δωμάτια/γρίφοι, θα ήθελα να δω κάτι πιο organic απο πλευράς design) και μια και κάνουμε όνειρα ίσως και μηχανισμούς με περισσότερους απο ένα τρόπους για να λυθούν/χρησιμοποιηθούν :P .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Το σίγουρο είναι ότι θα έχει γραφικάρες. Προσωπικά θέλω πολλά tombs, το προηγούμενο είχε λίγα και καλύτερο main story.

Καλύτερα να push το gameplay παρα τα graphs, imho είναι παραπάνω από καλά στο ROTR και το μονο που χρειάζεται είναι optimization. Στα υπόλοιπα συμφωνώ αν και θα προτιμούσα αυτό που λέει ο Greygore για πιο complex tombs. Εγώ αυτό που θέλω είναι να ξανά κάνουν την Lara να φαίνονται οι τραυματισμοί της κατά την διάρκεια του game όπως το πρώτο, αυτό με τα oufit δεν μου άρεσε καθόλου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Η Eidos ήταν ήδη μέσα στο development dude. Περίεργη απόφαση όταν και τα δυο game πήγαν μια χαρά, μακάρι η Crystal να ήταν το πρόβλημα που το sequel ήταν μέτριο και όχι η Eidos. Άντε σιγά σιγά να φεύγουν όλοι από την fuckin SE, η ΙΟ πάντως gave the finger, Freedom Fighters 2 ftw! :D

Αν δεν κάνω λάθος η Eidos Montreal συμμετειχε στην ανάπτυξη των 2 προηγούμενων παιχνιδιών αλλά όχι πολύ ενεργά. Ίσως βοήθησε αρκετά στο τεχνικό κομμάτι. 

Αν αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου από την Eidos Montreal ίσως και να αποτελέσει θετική εξέλιξη για τη σειρά. Τα 2 προηγούμενα παιχνίδια έμοιαζαν αρκετά και θέλω οπωσδήποτε στο Shadow να δούμε κάτι αρκετά πιο ποιοτικό σε σενάριο και με μεγαλύτερο βάθος. Να κλείσουν σωστά τουλάχιστον τη τριλογία... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://videocardz.com/newz/nvidia-to-announce-rtx-technology

Η Nvidia σκοπεύει να αποκαλύψει real time Ray tracing 

Μαζί με την Ms σκοπεύουν να αναπτύξουν νέο API που θα το υποστηρίξει

Νομιζω αυτά είναι τα καλύτερα νέα της ημέρας αν όχι και της χρονιάς ,επιτέλους θα δούμε cgi γραφικά στα παιχνίδια μας!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

[...]

Νομιζω αυτά είναι τα καλύτερα νέα της ημέρας αν όχι και της χρονιάς ,επιτέλους θα δούμε cgi γραφικά στα παιχνίδια μας!!

Μπα, ports της κακιάς ώρας θα βλέπουμε πάλι κυρίως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, nikos5800 είπε

https://videocardz.com/newz/nvidia-to-announce-rtx-technology

Η Nvidia σκοπεύει να αποκαλύψει real time Ray tracing 

Μαζί με την Ms σκοπεύουν να αναπτύξουν νέο API που θα το υποστηρίξει

Νομιζω αυτά είναι τα καλύτερα νέα της ημέρας αν όχι και της χρονιάς ,επιτέλους θα δούμε cgi γραφικά στα παιχνίδια μας!!

Δεν είναι τόσο ευχάριστα τα νέα για τον pc user.

Το RTX είναι για τους devs. Ίσως για να τεστάρουν ταχύτερα διάφορες συνθήκες φωτισμού μέχρι να δημιουργήσουν την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Το ray tracing για gameworks θα 'ναι proprietary, κλασικά. Πράγμα που σημαίνει περιορισμένη χρήση με τεράστια frame drops σε οτιδήποτε κάτω από κάρτα των 800€.

Ενδιαφέρον πάντως έχει η προσπάθειά τους να κάνουν denoise σε ray traced γραφικά πρώιμου σταδίου με τη χρήση νευρωνικών δικτύων(recurrent autoencoders). Έχει δουλειά όμως ακόμα γιατί οι επιδόσεις πάνω σε high end gpu του εμπορίου δεν είναι καλές για gaming(αν και πρωτόγνωρες γενικά).

Αναφορά σε κείμενο

We were able to achieve highly interactive performance on the
latest GPUs. For a 720p image (1280×720 pixels), the reconstruction
time was 54.9ms on NVIDIA (Pascal) Titan X. The execution time
scales linearly with the number of pixels.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...