Προς το περιεχόμενο

Υγραέριο: Οι ερωτήσεις τού άσχετου...


deesnider

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στο δικό μου πάντως κάθε φορά που έρχομαι Ελλάδα με το αμάξι,η ένδειξη αλλαγής του DPF αλλάζει προς τα κάτω κατά 10-15000 χλμ.Είτε βάλω από BP ή Shell ή ακόμα και v-power diesel.

Από την εξάτμιση βγαίνει πιο πολύ μπόχα.

Αργότερα με ένα Regeneration από εγκέφαλο ξαναέρχεται όπως παλιά.

Αυτό μόνο στην Ελλάδα μου συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το diesel είναι καινούργιο για τα IX αλλά υπάρχει χρόνια στα ταξί, που σε ένα χρόνο κάνουν μέχρι και 200.000χλμ. πόλης (τουλάχιστον προ κρίσης)

Στην πόλη που ζω, στις καλές εποχές, τα ταξί που δούλευαν 2 βάρδιες έκαναν περίπου 125.000 χλμ το χρόνο. Και ενώ κρατούσαν το ταξί 10-15 χρόνια, άλλαζαν κινητήρα κάθε 5ετία. Μόνο κάτι παλιά mercedes(w123-w124) κατάφερναν να φτάσουν 1 ή 1,5 εκατομμύριο χιλιόμετρα, άλλα δεν ξεπερνούσαν τις 500-600.000 χλμ.

 

Οπότε μια απλή εξασφάλιση αν κάποιος ανησυχεί είναι να βάλει από όπου βάζουν τα ταξί στην περιοχή του. Θα δει πως βάζουν από το φτηνότερο βενζινάδικο.

Το είχα κάνει παλιότερα όταν στη δουλειά είχα 2 επαγγελματικά diesel. 300 μέτρα μακριά από το σπίτι μου υπάρχει ένα βενζινάδικο που ανήκει σε συνεταιρισμό ταξί, στο οποίο βάζουν όλα τα ταξί του συνεταιρισμού αλλά πουλούσε πετρέλαιο και σε όποιον άλλον ήθελε. Και εκεί όμως μερικές φορές έβλεπα την οδική βοήθεια να τα μαζεύει ΜΕΣΑ από το βενζινάδικο, και τις περισσότερες φορές(σύμφωνα με όσα έλεγαν οι ίδιοι οι ταξιτζήδες) οι ζημιές ήταν σε τρόμπες και μπεκ. Ίσως να κάνω και λάθος, αλλά αυτό σε συνδυασμό με το ότι οι καλύτεροι πελάτες των συνεργείων επισκευής αντλιών πετρελαίου, δεν με έπεισε για το ότι το πετρέλαιο που βάζουν οι ταξιτζήδες είναι το καλύτερο. Ίσως να προτιμούν το φτηνότερο γιατί και αυτοί πιστεύουν πως όλα χάλια είναι.

 

Θεωρώ πως αν ένας βενζινάς είχε πετρέλαιο που οδηγεί σε βλάβη κινητήρα, με τον ένα τρόπο ή τον άλλο θα κλείσει σε λίγους μήνες. Πρακτικά δεν υφίσταται δηλαδή τέτοια περίπτωση.

Από την άλλη νοθεία σαφώς και υπάρχει με τρόπους όμως που δεν οδηγούν σε βλάβη μοτέρ.

Αυτό θα μπορούσε να ισχύσει με προϋποθέσεις μόνο στην περίπτωση συνοικιακού βενζινάδικου, που το 90% είναι τακτικοί πελάτες και μόνο το 10% περαστικοί. Και λέω με προϋποθέσεις γιατί μόνο αν πχ έχει νερό το καύσιμο και ξεμείνει άμεσα το αυτοκίνητο θα καταλάβει κάτι ο πελάτης, γιατί στην περίπτωση του υπερβολικού θείου η ζημιά γίνεται σιγά σιγά και έτσι ο πελάτης δεν το καταλαβαίνει.

 

Στο internet πάντως θα βρεις ένα κάρο λίστες με βενζινάδικα που έχουν τιμωρηθεί για νοθεία, αλλά παρόλα αυτά συνεχίζουν να λειτουργούν κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελώς άσχετα δε τα λες, για αυτοκίνητα και καύσιμα λέμε.

Εντελώς άσχετα είναι.

 

Στο θέμα μας,

 

εάν έχεις αυτοκίνητο ήδη να του βάλεις υγραέριο.

Εάν θες να αγοράσεις αυτοκίνητο, ψάξε για diesel.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελώς άσχετα είναι.

 

Στο θέμα μας,

 

εάν έχεις αυτοκίνητο ήδη να του βάλεις υγραέριο.

Εάν θες να αγοράσεις αυτοκίνητο, ψάξε για diesel.

Εμμέσως πλην σαφώς κάνεις και εσύ το ίδιο ακριβώς πράγμα. Ρωτάει ο ts κάτι συγκεκριμένο για αγορά αυτοκινήτου με υγραέριο, αλλά εσύ του αντιπροτείνεις να αγοράσει diesel. Και μάλιστα χωρίς να αιτιολογείς το γιατί. Κατά τα άλλα εγώ πχ είμαι αυτός που βγήκε εκτός θέματος γιατί παραθέτω επιχειρήματα για το ποιο καύσιμο έχει περισσότερα πλεονεκτήματα...

 

Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι διαχειριστές θα κρίνουν αν βγήκαμε εκτός θέματος. Εσύ δεν είσαι διαχειριστής, οπότε περιορίσου στο report.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...