Προς το περιεχόμενο

Η Google θα φτιάξει αυτοκίνητα, χωρίς οδηγό, τιμόνι και φρένα


billxl

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 158
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Το ενδεχόμενο να μειωθούν δραματικά - έως και να εξαλειφθούν - οι απρόσεκτοι και ανεύθυνοι οδηγοί, το εξετάζουμε καμιά στάλα, ή θεωρούμε δεδομένο ότι είναι ανέφικτο, ότι δεν υπάρχει τρόπος, επειδή μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μας και περιοριζόμαστε στο να εξαλείψουμε το μέσο; Με την ίδια λογική, πρέπει να απαγορευθεί και η πώληση κυνηγετικών όπλων και φυσιγγίων, αφού πάντα ενδέχεται να φυτρώσει απ' το πουθενά ο μαλάκας, που θα βγάλει μια άδεια κυνηγίου, θα πάρει την καραμπίνα και θ' αρχίσει να θερίζει κόσμο αντί για μπεκάτσες...

Πες μου τον εμπρακτο τροπο που μπορει να γινει αυτο να σε κανω χρυσο. Και μια διορθωση, δεν μιλαμε για εξαλειψη του μεσου, αλλα για αλλαγη του τροπου χρησης του με απωτερο στοχο την ιδια λειτουργικοτητα που εχει και σημερα.

 

Ξέρεις πόσα τροχαία - όχι απαραιτήτως με θύματα, ακόμα και με μόνη συνέπεια τις υλικές ζημιές - τα οποία οφείλονται σε απρόσεκτους, ανεύθυνους ή ανίκανους οδηγούς, έχουμε εδώ που ζω τα τελευταία 7 χρόνια; Τόσο λίγα, ώστε ακόμα κι ένα ψιλοτρακάρισμα με ...μηδέν χιλιόμετρα, το λένε στις ειδήσεις.

Και τι αποδεικνυει αυτο? Οτι δεν γινονται ατυχηματα? Μακαρι να ηταν παντου οπως η περιοχη που ζεις. Δεν ειναι ομως. Οπως σου ειπα και πριν, μακαρι μεσα απτην καρδια μου να ηταν ολοι οι οδηγοι ισαξιοι με την περιγραφη που μου εδωσες για τον εαυτο σου.

Αλλα ακομα και 1 να ειναι το δυστυχημα στην περιοχη σου απο καποιον ηλιθιο που τα ετσουξε λιγο παραπανω ενα βραδυ. Ειναι αποδεκτο επειδη ειναι 1? Πως καθοριζεται το αποδεκτο σε ανθρωπινες ζωες?

 

Ξέρεις γιατί; Διότι εδώ, την πρώτη κιόλας φορά που θα αποδειχθείς υπαίτιος τροχαίου (χωρίς θύματα), ανεξαρτήτως τού τι πληρώνεις σ' αυτόν που τού έκανες ζημιά, χάνεις το δίπλωμά σου για έξι μήνες και δε θες να φανταστείς τι σημαίνει το να διανοηθείς να οδηγήσεις χωρίς δίπλωμα. Αν τραυματίσεις άνθρωπο (είτε πεζό, είτε οδηγό/επιβάτη άλλου οχήματος) με δική σου υπαιτιότητα, ανεξαρτήτως τού ότι καλύπτεις πλήρως το κόστος αποκατάστασης των τραυμάτων του, τού ότι πληρώνεις πρόστιμο που σε τσούζει σα νέφτι στα μαλακά, δεν οδηγείς ποτέ ξανά στη ζωή σου. Αν σκοτώσεις δε, επειδή π.χ. αποφάσισες να το παίξεις πιλότος, ή να οδηγήσεις πιωμένος, πέραν όλων των άλλων, κερδίζεις και μια - δεκαετή στην καλύτερη περίπτωση... - δωρεάν διαμονή στις παραδοσιακές φυλακές τής χώρας.

Εδω παλι οχι. Το οποιο δεν αποδεικυνει οτι εχεις δικιο, ουτε οτι εχω εγω δικιο. Και αυτο ειναι το προβλημα.

 

Παρεπιμπτοντως αυτο που ειπε νωριτερα ο GeorgeAdams για τις ομαδες ατομων που θα διευκολυνειη συγκεκριμενη λυση, ειναι κριμα να περναει απαρατηρητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε, καταρχάς σουβλάκι λέγεται αυτό εδώ

 

images?q=tbn:ANd9GcSVQ0orR902dsCvTZBvXkm

 

 

Κατά τα άλλα έχουν ήδη δημιουργήσει μπιφτέκι που δεν είναι από κρέας και είναι εργαστηριακό κατασκεύασμα!

 

Όσο για το αυτοκινητάκι, το είδα και στις «ειδήσεις» του Α και δείχνει πολύ άσχημο…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πες μου τον εμπρακτο τροπο που μπορει να γινει αυτο να σε κανω χρυσο. Και μια διορθωση, δεν μιλαμε για εξαλειψη του μεσου, αλλα για αλλαγη του τροπου χρησης του με απωτερο στοχο την ιδια λειτουργικοτητα που εχει και σημερα.

 

 

 

Τον τρόπο τον παρουσίασα, μέσα από παράδειγμα έμπρακτης εφαρμογής του, την οποία ζω επί καθημερινής βάσης. Όσο για τη διόρθωση: Ουσιαστικά, για εξάλειψη μιλάμε, αν το καλοσκεφτεί κανείς. Συζητάμε για έναν τομέα (αυτοκινητοβιομηχανία) ο οποίος εξελίσσεται, εκσυγχρονίζεται και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες, εδώ και πάνω από έναν αιώνα, όσο λίγοι άλλοι τομείς, με σκοπό την αυξημένη απόδοση, τη μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση, τη μικρότερη κατανάλωση και με δεδομένο στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το χειρισμό του οχήματος από τον άνθρωπο. Έχει φτάσει δε η εξέλιξη αυτή, σε αξιοθαύμαστα επίπεδα.

 

Το εν λόγω ..πράγμα, είναι τόσο «αυτοκίνητο», όσο είναι μουσικό όργανο και το στερεοφωνικό μου συγκρότημα: Καθόλου! Ναι κι απ' τα δύο ακούγεται μουσική, αλλά το όργανο προϋποθέτει την ύπαρξη και την ενεργή συμμετοχή τού μουσικού, σε αντίθεση με το στερεοφωνικό που το μόνο που απαιτεί είναι το πάτημα ενός κουμπιού, ασχέτως τού αν αυτός που θα το πατήσει είναι μουσικός ή ...σοβατζής.

 

 

Και τι αποδεικνυει αυτο? Οτι δεν γινονται ατυχηματα? Μακαρι να ηταν παντου οπως η περιοχη που ζεις. Δεν ειναι ομως.

Αλλα ακομα και 1 να ειναι το δυστυχημα στην περιοχη σου απο καποιον ηλιθιο που τα ετσουξε λιγο παραπανω ενα βραδυ. Ειναι αποδεκτο επειδη ειναι 1? Πως καθοριζεται το αποδεκτο σε ανθρωπινες ζωες?

 

 

 

Αν αποδεικνύει ότι δε γίνονται ατυχήματα, πού; Εδώ, όντως έχουν σχεδόν μηδενιστεί. Αλλού συνεχίζουν να γίνονται διότι, μεταξύ άλλων, δεν εφαρμόζεται ανάλογα αυστηρή νομοθεσία.

 

Φυσικά και δεν είναι αποδεκτό το «μόνο ένα» δυστύχημα, όπως δεν - πρέπει να - είναι αποδεκτός κανένας άδικος θάνατος, ανεξαρτήτως αιτίου. Το αποσαφήνισα όμως: Ο «ηλίθιος που τα έτσουξε λίγο παραπάνω ένα βράδυ και οδήγησε μετά», εδώ είναι είδος υπό εξαφάνιση, διότι το τίμημα για την ηλιθιότητά του είναι δυσβάστακτο και επώδυνο. Κοινώς, κάνει την ηλιθιότητα και τη ...μαγκιά του γαργάρα, διότι φοβάται. Το να εμφανιστεί και κάποιο καινούργιο κρούσμα κάθε κάμποσο καιρό είναι πάντα πιθανό, αλλά αφενός είναι απείρως προτιμότερο από το να χάνεται ο πληθυσμός μιας μικρής πόλης κάθε χρόνο στην άσφαλτο, αφετέρου, για τον εκάστοτε σπάνιο ηλίθιο που θα αποφασίσει να κάνει τη λαδιά του, ή πρώτη φορά είναι και η τελευταία. Ίσως να εντυπωσιάσει κάποιους δε, αλλά η πράξη έχει δείξει ότι η βαριά ποινή και ο παραδειγματισμός μέσω αυτής, λειτουργούν ανασταλτικά για τούς υπόλοιπους εν δυνάμει ηλίθιους. Οι στατιστικές μπορεί να μη συμφωνούν, αλλά εγώ πιστεύω πριν και πάνω απ' όλα τα μάτια μου.

 

Ρωτώ δε κι εσένα με την ευκαιρία, αυτό που ρώτησα και το χρήστη στον οποίο απευθύνθηκα στο προηγούμενο post μου: Ασχέτως τού αν είσαι υπέρ ή κατά τού κυνηγίου, καθαρά με βάση την ψυχρή λογική, θεωρείς ότι θα έπρεπε να απαγορεύεται η εμπορική διάθεση κυνηγετικών όπλων (ας απαγορευόταν και το ίδιο το κυνήγι ως δραστηριότητα, δεν έχει σημασία, εδώ μιλάμε για το μέσο), δεδομένου ότι όλο και κάποιος βλαμμένος θα βρεθεί, ο οποίος θα τα χρησιμοποιήσει για να διαπράξει έγκλημα, όπως θα βρεθεί όλο και κάποιος ηλίθιος/ανίκανος/μεθυσμένος οδηγός που θα πάρει παραμάζωμα κάποιο φουκαρά; Αν ναι, απλώς διαφωνούμε, χωρίς φυσικά να χαλάμε τις καρδιές μας. Αν όχι όμως, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις το που εντοπίζεις τη διαφορά αυτής τής υποθετικής απαγόρευσης, από τη μελλοντική απαγόρευση οχημάτων τα οποία θα οδηγούνται από τον οδηγό τους και όχι από μόνα τους;

 

 

Εδω παλι οχι. Το οποιο δεν αποδεικυνει οτι εχεις δικιο, ουτε οτι εχω εγω δικιο. Και αυτο ειναι το προβλημα.

 

 

 

Το ότι εκεί δεν ισχύουν τα ίδια, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει τρόπος να ισχύσουν και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα, από το γεγονός ότι έχουν αποδειχθεί εφικτά εδώ. Ειδικά εδώ, όπου ο αλκοολισμός είναι ...εθνικό σπορ ακόμα και για τούς κάτω των 15 ετών, όπου οι περισσότεροι πεθαίνουν από διαλυμένα σωθικά πριν φτάσουν τα 60, όπου ούτε καν διανοούνται να κόψουν το ποτό μέχρι και το νεκροκρέβατο, αλλά μεθυσμένοι δεν οδηγούν. Πίνουν τις εφτά θάλασσες κάθε μέρα, πνίγονται στον ύπνο τους, πέφτουν από μπαλκόνια και τσακίζονται, αλλά τιμόνι δεν πιάνουν όταν είναι πιωμένοι. Ούτε σήματα, φανάρια, όρια ταχύτητας και προτεραιότητες παραβιάζουν, όταν είναι νηφάλιοι. Είπαμε γιατί: Διότι χέζονται απ' το φόβο τους στη σκέψη των συνεπειών, όχι διότι είναι αγγελούδια.

 

Ας είχε την τόλμη ο Έλληνας νομοθέτης να εφαρμόσει ανάλογα αυστηρή νομοθεσία κι εκεί και θα βλέπαμε αν θα άλλαζαν ή όχι τα πράγματα. Επειδή όμως ποτέ δεν την είχε και ούτε προβλέπεται να την αποκτήσει ξαφνικά ένα πρωί τη ρημάδα την τόλμη, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πελαγοδρομούμε σε ατέρμονες συζητήσεις και προσωπικές εκτιμήσεις για το τι μπορεί, τι πρέπει και τι είναι προτιμότερο να γίνει. 

 

 

 

Παρεπιμπτοντως αυτο που ειπε νωριτερα ο GeorgeAdams για τις ομαδες ατομων που θα διευκολυνειη συγκεκριμενη λυση, ειναι κριμα να περναει απαρατηρητο.

 

Από 'μένα, μόνο απαρατήρητο δεν πέρασε. Σε διαβεβαιώ δε ότι αν, ως επίκεντρο όλου αυτού τού εγχειρήματος, είχε παρουσιαστεί αυτό (αντί για το εύκολο τσουβάλιασμα όλων των οδηγών, με τη λογική ότι μεταξύ τους υπάρχουν και μαλάκες...), δε θα είχα συμμετάσχει καν, παρά μόνο για να επικροτήσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις περισσότερες από αυτές τις τεχνολογίες, χωρίς να χρειάζεται να αγοράσει ο καθένας το δικό του μηχάνημα. Υπάρχουν όμως και μηχανήματα που ελέγχουν το τι «μπαίνει» στον οργανισμό μας, το κόστος των οποίων είναι προσιτό για τους περισσότερους από εμάς, χωρίς να χρειάζεται να έχουμε πρόσβαση στο Ωνάσειο.

 

 

 

Μπορεις να μου υποδειξεις μερικα τετοια μηχανηματα που ελεγχουν τι μπαινει στον οργανισμο μας?

 

 

 

Πόσοι καταναλώνουν αποκλειστικά και μόνο, τροφές των οποίων την προέλευση, την ποιότητα και τις συνθήκες παραγωγής και διακίνησης μέχρι να φτάσουν στο πιάτο μας, τις γνωρίζουν στο 100%, ή τις ελέγχουν οι ίδιοι και πόσοι - δε βαριέσαι... - πετάγονται μια βόλτα στο super market που είναι πιο εύκολο; 

 

 

 

Μπορεις να μου προτεινεις ενα πρακτικο τροπο που μπορεις να ελεγχεις τις τροφες?Γιατι εγω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι να ζητας τα τηλ. των παραγωγων απο τους υπαλληλους market και καταστηματων και να τρεχεις πισω απο τους παραγωγους ζητωντας τους αναλυτικη κατασταση φυτοφαρμακων.Αν αυτο δε καταναλωνει χρονο παω πασο.

 

 

 

 

Για την υγεία και την ασφάλειά μας μιλάμε την οποία, αν κατάλαβα σωστά, θέτουμε υπεράνω όλων, άρα και υπεράνω κόστους. Αν δε μπορούμε, δε θέλουμε, δε μας κόβει, ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο, τουλάχιστον φροντίζουμε να μη γράφουμε ανοησίες (δεν πάει σ' εσένα αυτό...)

Και έτσι και γιουβέτσι, δε γίνεται...

 

 

 

Δε ξερω που ζεις και αν θελεις πληροφορησε μας αλλα στην Ελλαδα το κοστος του να τρεφεσαι με βιολογικα προιοντα και γενικα να διαλεγεις προιοντα υψηλης ποιοτητας ειναι σχεδον το διπλασιο.Αν νομιζεις οτι αυτο μπορουν να το κανουν οι περισσοτεροι εδω ξαναπαω πασο.

 

 

 

 

 

Το ενδεχόμενο να μειωθούν δραματικά - έως και να εξαλειφθούν - οι απρόσεκτοι και ανεύθυνοι οδηγοί, το εξετάζουμε καμιά στάλα, ή θεωρούμε δεδομένο ότι είναι ανέφικτο, ότι δεν υπάρχει τρόπος, επειδή μέχρι εκεί φτάνει το μυαλό μας και περιοριζόμαστε στο να εξαλείψουμε το μέσο;

 

Οσο προσεκτικος και υπευθυνος και να εισαι παραμενεις ανθρωπος και δε μπορεις να βελτιωσεις τα τεχνικα σου χαρακτηριστικα.Δε μπορεις μειωσεις τον χρονο αντιδρασης σου στο 1 ms για να αποφυγεις το παιδακι που θα τρεξει να μαζεψει τη μπαλα απο το δρομο, δε μπορεις να δεις τον παππου που θα βγει στη διασταυρωση με κοκκινο κτλπ κτλπ κτλπ.Ισως καποτε να βελτιωθουμε αλα X-men, ως τοτε οι μηχανες θα ειναι καλυτερες.

 

 

 

 

 Με την ίδια λογική, πρέπει να απαγορευθεί και η πώληση κυνηγετικών όπλων και φυσιγγίων, αφού πάντα ενδέχεται να φυτρώσει απ' το πουθενά ο μαλάκας, που θα βγάλει μια άδεια κυνηγίου, θα πάρει την καραμπίνα και θ' αρχίσει να θερίζει κόσμο αντί για μπεκάτσες...

 

Το παραδειγμα σου δεν ειναι αναλογο του θεματος.Δεν απαγορευσε κανεις τη χρηση αμαξιου.Το αναλογο θα ηταν να βγει καποια τεχνολογια που να προλαμβανει τον τραυματισμο ανθρωπων οταν δεν απειλειται η ζωη σου.Μακαρι να γινει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

@deesnider

 

 

Τον τρόπο τον παρουσίασα, μέσα από παράδειγμα έμπρακτης εφαρμογής του, την οποία ζω επί καθημερινής βάσης. Όσο για τη διόρθωση: Ουσιαστικά, για εξάλειψη μιλάμε, αν το καλοσκεφτεί κανείς. Συζητάμε για έναν τομέα (αυτοκινητοβιομηχανία) ο οποίος εξελίσσεται, εκσυγχρονίζεται και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες, εδώ και πάνω από έναν αιώνα, όσο λίγοι άλλοι τομείς, με σκοπό την αυξημένη απόδοση, τη μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση, τη μικρότερη κατανάλωση και με δεδομένο στην πλειονότητα των περιπτώσεων, το χειρισμό του οχήματος από τον άνθρωπο. Έχει φτάσει δε η εξέλιξη αυτή, σε αξιοθαύμαστα επίπεδα.
 
Το εν λόγω ..πράγμα, είναι τόσο «αυτοκίνητο», όσο είναι μουσικό όργανο και το στερεοφωνικό μου συγκρότημα: Καθόλου! Ναι κι απ' τα δύο ακούγεται μουσική, αλλά το όργανο προϋποθέτει την ύπαρξη και την ενεργή συμμετοχή τού μουσικού, σε αντίθεση με το στερεοφωνικό που το μόνο που απαιτεί είναι το πάτημα ενός κουμπιού, ασχέτως τού αν αυτός που θα το πατήσει είναι μουσικός ή ...σοβατζής.

 Το ειπαμε και νωριτερα, μπορουμε να το παμε και ακομα πιο πισω, πριν τον νομοθετη. Παιδεια. μορφωση, πεστο οπως θελεις. Να βαλεις στο μυαλο του ηλιθιου οτι μπορει να κανει οτι αγαπαει αρκει να φαει μονο το δικο του κεφαλι εαν προκαλεσει προβλημα. Να του δωσεις να καταλαβει οτι δεν περπατα μονος του σ αυτον τον κοσμο και να σεβεται τον διπλανο του. Θεωρητικα ολα αυτα εννοειται πως ειναι υπεροχα. Πρακτικα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να εφαρμοστει και σε τι βαθος χρονου. Η υποθεση μου ειναι πως το βαθος χρονου ειναι πολυ μεγαλυτερο -δυστυχως- απο τη μερα που θα δουμε το x,y,z αυτονομο αυτοκινητο να κανει βολτες στη γειτονια.
 

Αν αποδεικνύει ότι δε γίνονται ατυχήματα, πού; Εδώ, όντως έχουν σχεδόν μηδενιστεί. Αλλού συνεχίζουν να γίνονται διότι, μεταξύ άλλων, δεν εφαρμόζεται ανάλογα αυστηρή νομοθεσία.
 
Φυσικά και δεν είναι αποδεκτό το «μόνο ένα» δυστύχημα, όπως δεν - πρέπει να - είναι αποδεκτός κανένας άδικος θάνατος, ανεξαρτήτως αιτίου. Το αποσαφήνισα όμως: Ο «ηλίθιος που τα έτσουξε λίγο παραπάνω ένα βράδυ και οδήγησε μετά», εδώ είναι είδος υπό εξαφάνιση, διότι το τίμημα για την ηλιθιότητά του είναι δυσβάστακτο και επώδυνο. Κοινώς, κάνει την ηλιθιότητα και τη ...μαγκιά του γαργάρα, διότι φοβάται. Το να εμφανιστεί και κάποιο καινούργιο κρούσμα κάθε κάμποσο καιρό είναι πάντα πιθανό, αλλά αφενός είναι απείρως προτιμότερο από το να χάνεται ο πληθυσμός μιας μικρής πόλης κάθε χρόνο στην άσφαλτο, αφετέρου, για τον εκάστοτε σπάνιο ηλίθιο που θα αποφασίσει να κάνει τη λαδιά του, ή πρώτη φορά είναι και η τελευταία. Ίσως να εντυπωσιάσει κάποιους δε, αλλά η πράξη έχει δείξει ότι η βαριά ποινή και ο παραδειγματισμός μέσω αυτής, λειτουργούν ανασταλτικά για τούς υπόλοιπους εν δυνάμει ηλίθιους. Οι στατιστικές μπορεί να μη συμφωνούν, αλλά εγώ πιστεύω πριν και πάνω απ' όλα τα μάτια μου.


Καλα κανεις και πιστευεις στα ματια σου. Και ειμαι σιγουρος πως εχεις δικιο για την περιοχη στην οποια κατοικεις.
Θα σου πω τι εχουν δει τα δικα μου ματια στην περιοχη που κατοικω εγω. Δεν ειναι τοσο σπανια τα πραγματα και αυτος ειναι ο λογος που εδωσα τις στατιστικες νωριτερα, ενω εστιασα στα ανθρωπινα λαθη. Εχει περασει πανω απο μια δεκαετια οπου ο μαλακας που ειχε πιει 5 μπυρες παραπανω, αφησε την 1η μου ξαδερφη με κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις. Ηταν συνοδηγος. Αφου γλυτωσε το θανατο, μεχρι και σημερα εχει κινητικα και διανοητικα προβληματα. Και θα εχει μεχρι να πεθανει. Το καλυτερο? Εχει δυο μικρα παιδια. Ο μαλακας που ηπιε τις 5 παραπανω μπυρες κυκλοφορει αναμεσα μας με μηδεν μερες στη φυλακη. Τα δικαστηρια συνεχιζονται μεχρι σημερα. Χεσμενη την εχω την οποια αποζημιωση ή την τιμωρια του. Η ξαδερφη μου εχει πρακτικα χασει την ζωη της. Ετυχε θα μου πεις. Μπορει.
Πριν απο δυο χρονια και ενω περπατουσα με την κοπελα μου στο πεζοδρομιο, βρεθηκε δευτερος μαλακας. Ο οποιος καβαλησε το πεζοδρομιο, τη σταση και εμας μαζι, οπως μπορεις να δεις και στις φωτογραφιες. Δεν ειχε πιει, απλα εκανε κοντρες μεσα στην πολη. Φυσικα ο ιδιος υποστηριζει οτιδηποτε μπορει να τον σωσει. Αλλα δυστυχως γι αυτον υπαρχουν μαρτυρες αλλα και οι νομοι της φυσικης που ειναι ατιμο πραγμα: Οι ροδιες του στην ασφαλτο πλησιαζαν τον τριψηφιο αριθμο μετρων. Να πω πως το δικαστηριο της τιμωριας του ακομα δεν εχουν γινει ή προφανως εννοειται? Να πω πως δεν εχει υπαρξει ακομα αποζημιωση ή εννοειται? Το οτι δεν πηγε φυλακη εξυπακουεται, λογικο αλλωστε, ακομα ειναι αθωος μεχρι αποδειξεως του εναντιου απο τη στιγμη που δεν εγινε το δικαστηριο. Το κερασακι στην τουρτα? Ο παλικαρος και ενω η κοπελα μου ηταν σε κωμα και εγω χρησιμοποιουσα αναπηρικο καροτσακι, εβαλε φωτογραφια στο facebook profile του το αμαξι του, που σε χρονο dt ειχε διορθωσει και ηταν "σαν καινουριο".
 
Παλι ετυχε? Τοση γκαντεμια? Ισως. Αξιζει να πεθανω επειδη ειμαι "γκαντεμης"? Φανταζομαι οχι. Το σιγουρο ειναι πως τα ματια μου εχουν δει πολυ διαφορετικα πραγματα απο τα δικα σου.
Δεν προσπαθω να χτυπησω στο συναισθημα για να πεισω οποιοδηποτε με τα παραπανω, δεν ειναι εντιμο. Απλα σου λεω εμπρακτα πως τα τραγικα ανθρωπινα λαθη και η ηλιθιοτητα αλλων μου χουν κοστισει πολυ ακριβα. Και επαναλαμβανω αυτο που ειπα πριν: Ουτε το παραπανω αποδεικνυει οτι εχω δικιο και εσυ αδικο. Μακαρι να του εκοβε τον κωλο ο x νομοθετης την επομενη μερα και το ατυχημα της ξαδερφης μου ή το δικο μου να ειναι το εναυσμα για την καλυτερη νομοθεσια του κοσμου. Το οποιο δεν παιρνει πισω οτι εγινε και μου ειναι αχρηστο, οποια και να ειναι η τιμωρια του. Και ενα θανατο το χρονο να γλυτωνει το αφιλοτιμο το αυτονομο αυτοκινητο, ναι, αξιζει τον κοπο και την φασαρια. Εαν ποτε με καποιο τροπο εχουμε καθαρο 0 διπλα απο τους θανατους/ατυχηματα απο αλκοολ, κουραση, ανθρωπινη ηλιθιοτητα, τοτε ευχαριστως να μην ασχοληθει κανεις με το αυτονομο αυτοκινητο και απλα να γινει μια ευκολια για τις ευπαθεις ομαδες του πληθυσμου.
 

Ρωτώ δε κι εσένα με την ευκαιρία, αυτό που ρώτησα και το χρήστη στον οποίο απευθύνθηκα στο προηγούμενο post μου: Ασχέτως τού αν είσαι υπέρ ή κατά τού κυνηγίου, καθαρά με βάση την ψυχρή λογική, θεωρείς ότι θα έπρεπε να απαγορεύεται η εμπορική διάθεση κυνηγετικών όπλων (ας απαγορευόταν και το ίδιο το κυνήγι ως δραστηριότητα, δεν έχει σημασία, εδώ μιλάμε για το μέσο), δεδομένου ότι όλο και κάποιος βλαμμένος θα βρεθεί, ο οποίος θα τα χρησιμοποιήσει για να διαπράξει έγκλημα, όπως θα βρεθεί όλο και κάποιος ηλίθιος/ανίκανος/μεθυσμένος οδηγός που θα πάρει παραμάζωμα κάποιο φουκαρά; Αν ναι, απλώς διαφωνούμε, χωρίς φυσικά να χαλάμε τις καρδιές μας. Αν όχι όμως, θα μπορούσες να μου εξηγήσεις το που εντοπίζεις τη διαφορά αυτής τής υποθετικής απαγόρευσης, από τη μελλοντική απαγόρευση οχημάτων τα οποία θα οδηγούνται από τον οδηγό τους και όχι από μόνα τους;


Διαφωνουμε στη συγκριση οπως σου ειπα και νωριτερα. Οπως λες στο πρωτο quote που εχω, αν το καλοσκεφτει κανεις το αυτονομο αυτοκινητο μεταφραζεται σε εξαλειψη του μεσου. Εγω το βλεπω πως το αυτονομο αυτοκινητο απλα αλλαζει τον τροπο λειτουργιας του και δεν το εξαλειφει, και αρα δεν μπορουμε να κανουμε συγκριση με την απαγορευση της εμπορικης διαθεσης κυνηγετικων οπλων. Σε τετοια περιπτωση κανεις δεν θα δικαιουται να εχει νομιμο οπλο, σε αντιθεση με το αυτονομο αυτοκινητο το οποιο θα υπαρχει και θα κινειται νονιμα, ενω θα φερει το ονομα/licence ή οτι αλλο χρησιμοποιησουν για να το "δεσουν" με τον ιδιοκτητη του. Αποψεις.

Το ότι εκεί δεν ισχύουν τα ίδια, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει τρόπος να ισχύσουν και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα, από το γεγονός ότι έχουν αποδειχθεί εφικτά εδώ. Ειδικά εδώ, όπου ο αλκοολισμός είναι ...εθνικό σπορ ακόμα και για τούς κάτω των 15 ετών, όπου οι περισσότεροι πεθαίνουν από διαλυμένα σωθικά πριν φτάσουν τα 60, όπου ούτε καν διανοούνται να κόψουν το ποτό μέχρι και το νεκροκρέβατο, αλλά μεθυσμένοι δεν οδηγούν. Πίνουν τις εφτά θάλασσες κάθε μέρα, πνίγονται στον ύπνο τους, πέφτουν από μπαλκόνια και τσακίζονται, αλλά τιμόνι δεν πιάνουν όταν είναι πιωμένοι. Ούτε σήματα, φανάρια, όρια ταχύτητας και προτεραιότητες παραβιάζουν, όταν είναι νηφάλιοι. Είπαμε γιατί: Διότι χέζονται απ' το φόβο τους στη σκέψη των συνεπειών, όχι διότι είναι αγγελούδια.
 
Ας είχε την τόλμη ο Έλληνας νομοθέτης να εφαρμόσει ανάλογα αυστηρή νομοθεσία κι εκεί και θα βλέπαμε αν θα άλλαζαν ή όχι τα πράγματα. Επειδή όμως ποτέ δεν την είχε και ούτε προβλέπεται να την αποκτήσει ξαφνικά ένα πρωί τη ρημάδα την τόλμη, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να πελαγοδρομούμε σε ατέρμονες συζητήσεις και προσωπικές εκτιμήσεις για το τι μπορεί, τι πρέπει και τι είναι προτιμότερο να γίνει.

Δεν διαφωνουμε πουθενα. Θεωρητικα μπορει και μακαρι να γινει κατι τετοιο. Η εμπειρια μου δυστυχως δεν συμφωνει. Παντα θα υπαχει ο ενας-δυο βλακες. και φανταζομαι αυτοι ειναι ο λογος που γεμιζουν οι στατιστικες. Κατα τ αλλα θα επαναλαβω αυτα που εγραψα στο πρωτο quote.
 

Από 'μένα, μόνο απαρατήρητο δεν πέρασε. Σε διαβεβαιώ δε ότι αν, ως επίκεντρο όλου αυτού τού εγχειρήματος, είχε παρουσιαστεί αυτό (αντί για το εύκολο τσουβάλιασμα όλων των οδηγών, με τη λογική ότι μεταξύ τους υπάρχουν και μαλάκες...), δε θα είχα συμμετάσχει καν, παρά μόνο για να επικροτήσω.

Thumbs up

 

Btw, δεν θα το συνεχισω, ηδη εχω αφιερωσει αρκετο χρονο οπως και συ. Συμφωνουμε οτι διαφωνουμε, κανενα προβλημα, η συζητηση ειναι της προκοπης και μου αρκει. Cheers :)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω το ξαναειπα στο αλλο θεμα. Οταν βγει αγωνιστικο αυτονομο googlaμαξο που θα λαβει μερος στο ραλυ Φιλαδνιας και θα νικησει, τοτε θα με πεισουν οτι τα googlαμαξα εχουν καλυτερη αντιληψη και ταχυτητα σκεψης απο τον ανθρωπο. Τοτε λοιπον εγω θα τα πρσκυνησω και θα τα αποδεχτω. 

Μεχρι τοτε.... 

 

fj3lb30-537b703a8bdc1.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει τώρα καφενειακές υποθέσεις κάνω, αλλά μου φαίνεται πιο εύκολο να φτιάξουν ένα αυτοκίνητο που θα κερδίσει ένα ράλυ. Τα δεδομένα είναι πολύ πιο συγκεκριμένα και πιο λίγα από το να το "πετάξουν" να οδηγήσει μόνο του μέσα σε μια πόλη!

Αυτο δεν μπορειτε να κατανοησετε καποιοι εδω μεσα και οταν διαβαζω οτι ο υπολογιστης κανει χιλιαδες πραξεις το δευτερολπτο, αρα θα οδηγει και καλυτερα... τρελαινομαιιιιι!

Δεν μιλαμε για υπολογισμους, μιλαμε για αντιληψη, για ευσταθεια, για ισορροπια. Εδω ολοκληρη ΗΟΝDA προσπαθουσε ποσα χρονια να μπορεσει ο κακομοιρης ο asimo να ανεβει 5 σκαλια με επιτυχια. Αυτουνου ντε, που ο εγκεφαλος μπορει ανετα να κανει εκατομμυρια πραξεις το δευτερολεπτο. Οταν φτασει να κανει δις πραξεις θα μπορει να ερωτευθει και μαλιστα για παντα, οποτε θα μπορουμε να αποκτησουμε τον τελειο συντροφο χωρις στενοχωριες, χωρις ερωτικους φονους και ζηλιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο δεν μπορειτε να κατανοησετε καποιοι εδω μεσα και οταν διαβαζω οτι ο υπολογιστης κανει χιλιαδες πραξεις το δευτερολπτο, αρα θα οδηγει και καλυτερα... τρελαινομαιιιιι!

Δεν μιλαμε για υπολογισμους, μιλαμε για αντιληψη, για ευσταθεια, για ισορροπια. Εδω ολοκληρη ΗΟΝDA προσπαθουσε ποσα χρονια να μπορεσει ο κακομοιρης ο asimo να ανεβει 5 σκαλια με επιτυχια. Αυτουνου ντε, που ο εγκεφαλος μπορει ανετα να κανει εκατομμυρια πραξεις το δευτερολεπτο. Οταν φτασει να κανει δις πραξεις θα μπορει να ερωτευθει και μαλιστα για παντα, οποτε θα μπορουμε να αποκτησουμε τον τελειο συντροφο χωρις στενοχωριες, χωρις ερωτικους φονους και ζηλιες.

Μη τρελαίνεσαι αρχηγέ μου :)

Το να ανέβει σκαλιά ένα ρομπότ απαιτεί πολύ πιο σύνθετες και συντονισμένες κινήσεις γιατί χρειάζεται να ισορροπεί.

Σκέψου ότι πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ήδη δοκιμασμένες τεχνολογίες για να διατηρούν τη πορεία τους στη λωρίδα, το όριο ταχύτητας, να σταματούν μόνα τους σε περίπτωση που χρειαστεί, να διαβάζουν πινακίδες (όχι όλες και όχι στην Ελλάδα) ή ακόμα και να παρκάρουν μόνα τους.. οπότε δεν είναι κάτι τόσο τρομερό και πολύπλοκο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σορρυ παιδια αλλα εγω θα προτιμουσα να με γ@μησουν απο πισω παρα να κυκλοφορησω μεσα σε αυτον τον πλαστικο αναπηρικο κουβα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...