Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα καταργηθούν τα ταξί με οδηγό....

 

Οι ταριφες θα επρεπε να ειχαν απαγορευτει εδω και καιρο, τουλαχιστον μεσα στις μεγαλες πολεις, ειναι πολυ επικινδυνοι για τους υπολοιπους οδηγους.

Δημοσ.

εγω δεν εχω θεμα να ανεβω σε ενα τετοιο να με παει στην δουλεια (μιση ωρα δρομος) και εκεινη την ωρα να διαβασω κατι/παρωυπνακο/ξυριστω οτιδηποτε βρε παιδι μου.Αλλο με καιει.Ο ενας γειτονας μου ο Μπαμπης που κανει σερβις το χλοοκοπτικο του και υποτιθεται ξερει τι θα γινει αν παει να κανει μονος του σερβις αυτο το αμαξι οταν ερθει η ωρα?Ο αλλος γειτονας μου ο Στεφανος που τρωει ολα του τα λεφτα σε αεροτομες κτλ και θα παει να το βαλει χερι για να παει στα 45 τελικη, τι γινεται τοτε?Ποσο ανετα και με ασφαλεια θα κυκλοφορουμε με το αυτονομο διπλα στο Μπαμπη και στο Στεφανο??Αν στο σημειο του σκληρου του που λεει οτι το γκαραζ-αυλη μου ειναι γκαραζ βαρεσει bad sector και νομιζει οτι το γκαραζ μου ειναι εθνικη και μπει στο σαλονι?Ολα αυτα με διαθεση αστεισμου αλλα ποτε δεν ξερεις... :P

Δημοσ.

 

 

Αρχικά, επειδή με τα quote τα έκανες λίγο σαλάτα, να σχολιάσω τα τμήματα τού post σου που δε μπορώ να παραθέσω:

 

1) Σχετικά με αυτό: «Μπορεις να μου υποδειξεις μερικα τετοια μηχανηματα που ελεγχουν τι μπαινει στον οργανισμο μας?»

 

Διάβασες όντως το προηγούμενο post μου και δεν είδες ότι αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα τέτοιων μηχανημάτων; Δε θα τα αναφέρω ξανά, βαριέμαι. Αν πραγματικά έχεις περιέργεια, διάβασε εσύ ξανά το post.

 

2) Σχετικά με αυτό: «Μπορεις να μου προτεινεις ενα πρακτικο τροπο που μπορεις να ελεγχεις τις τροφες?»

 

Πανεύκολα! Την πληροφορία για το από ποιον, από που και τι αγοράζεις για τροφή σου, την αναζητάς μία φορά, την ξέρεις για πάντα και την αξιοποιείς. Θεωρείς ανέφικτο να μάθεις ποιος παραγωγός διαθέτει στην αγορά και σε ποια καταστήματα, καλό και ασφαλές κρέας, ή φρούτα και λαχανικά που δεν είναι φορτωμένα με ό,τι «χημεία» υπάρχει και δεν υπάρχει;

 

Απαιτεί λίγο ψάξιμο, αλλά αφενός αξίζει τον κόπο, δεδομένου τού πού αποσκοπεί, αφετέρου, όπως σού είπα, μια φορά θα το κάνεις. Αν βαριέσαι είναι άλλο ζήτημα, αλλά τα είπαμε: Με όρους «και έτσι και γιουβέτσι», κουβέντα δε γίνεται. Όχι από τη μία να σκιζόμαστε για τους ...δολοφόνους οδηγούς που έχουν βάλει τη ζωή μας στο στόχαστρο και από την άλλη να ισχυριζόμαστε ότι το να τρώμε σκουπίδια είναι μονόδρομος και να υποκρινόμαστε ότι δε στρέφουμε εμείς οι ίδιοι το πιστόλι στο κεφάλι μας, επειδή θέτουμε την ευκολία ως προτεραιότητα.

  

 

Δε ξερω που ζεις και αν θελεις πληροφορησε μας αλλα στην Ελλαδα το κοστος του να τρεφεσαι με βιολογικα προιοντα και γενικα να διαλεγεις προιοντα υψηλης ποιοτητας ειναι σχεδον το διπλασιο.Αν νομιζεις οτι αυτο μπορουν να το κανουν οι περισσοτεροι εδω ξαναπαω πασο.

 

 

 

Εγώ ξέρεις τι ξέρω; Τη γνωστή λαϊκή ρήση, η οποία συμπτωματικά στην περίπτωσή μας μπορεί να ερμηνευθεί και κυριολεκτικά: «Το φθηνό κρέας το τρώνε οι σκύλοι». Και αυτό δε σημαίνει ότι ο άνθρωπος επιβάλλεται να καταναλώνει απαραιτήτως και αποκλειστικά τα απολύτως ακριβότερα τρόφιμα, ή ότι για να είναι ένα τρόφιμο ασφαλές πρέπει να είναι και πανάκριβο. Σαφώς και το κόστος είναι υψηλότερο, αλλά σε καμία περίπτωση το διπλάσιο. Άσε το ότι σαφώς, ό,τι παραπάνω ξοδεύεις για να αγοράζεις καλά τρόφιμα, το γλυτώνεις από δαπάνες σε γιατρούς και φάρμακα. Το έκανα ανέκαθεν (και όσο ήμουν στην Ελλάδα), το κάνω ακόμα και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Αλίμονο αν έπρεπε να πληρώσω δύο μεροκάματα για να αγοράσω π.χ. ένα σωστό κοτόπουλο και η μόνη μου εναλλακτική για να μην ψοφήσω απ' την πείνα ήταν να τρώω ποιότητα ...mac donald's για όσο αντέξω!

 

Τελικώς, για να μη λέμε πολλά, μιλάμε για την υγεία μας για την προστασία τής οποίας, προσωπικά εγώ τουλάχιστον, δε λυπάμαι να πληρώσω κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον, όταν το παίρνω πίσω στο επόμενο στάδιο, όπως εξήγησα μόλις προηγουμένως.

 

Είτε πας πάσο λοιπόν, είτε όχι, σου λέω ότι είναι απολύτως εφικτό και ρεαλιστικό το να τρέφεσαι με είδη που δεν επιβαρύνουν την υγεία σου, χωρίς να πρέπει να ξοδεύεις μια περιουσία, είτε στην Ελλάδα, είτε οπουδήποτε αλλού. Ναι, κοστίζει ακριβότερα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι δυσβάστακτο. Υπάλληλος των τρεις κι εξήντα ήμουν, τον καιρό που το έκανα πράξη στην Ελλάδα...

  

 

Οσο προσεκτικος και υπευθυνος και να εισαι παραμενεις ανθρωπος και δε μπορεις να βελτιωσεις τα τεχνικα σου χαρακτηριστικα.Δε μπορεις μειωσεις τον χρονο αντιδρασης σου στο 1 ms για να αποφυγεις το παιδακι που θα τρεξει να μαζεψει τη μπαλα απο το δρομο, δε μπορεις να δεις τον παππου που θα βγει στη διασταυρωση με κοκκινο κτλπ κτλπ κτλπ.Ισως καποτε να βελτιωθουμε αλα X-men, ως τοτε οι μηχανες θα ειναι καλυτερες.

 

 

 

1) Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τα ίδια ...«τεχνικά χαρακτηριστικά», κοινώς τις ίδιες ικανότητες, την ίδια αμεσότητα αντιδράσεων, και την ίδια αντίληψη, είτε στην οδήγηση, είτε οπουδήποτε αλλού. Σοβαρά, δεν το έχεις δει να αποδεικνύεται εμπράκτως, στην ίδια τη ζωή σου και στο περιβάλλον σου;

 

2) Η υπευθυνότητα, η προσοχή και το να μην είσαι ...κουλός, είναι αρκετά για να αποτρέψουν το να πάρεις παραμάζωμα το παιδάκι με τη μπάλα. Διότι, εφόσον λειτουργείς βάσει αυτών, δεν πηγαίνεις σα λυσσασμένος εκεί όπου είναι πιθανό να πεταχτεί παιδάκι μπροστά στο αυτοκίνητό σου, το βλέπεις εγκαίρως, τσαρουχώνεις τα φρένα και αφήνεις στο ABS τα υπόλοιπα. Αν τώρα εξετάζεις το ενδεχόμενο να σού πεταχτεί παιδάκι με μπάλα στην Εθνική οδό...

 

3) Ο παππούς δεν πρέπει να οδηγεί ούτως ή άλλως, ακριβώς επειδή είναι παππούς και καλά-καλά δε μπορεί να πάει ούτε για χέσιμο χωρίς βοήθεια, όχι να καταλάβει από κόκκινα, πράσινα και παρδαλά. Ο παππούς λοιπόν, ας το πάρει το κουβαδάκι, μπας και προλάβει να πεθάνει από γεράματα, χωρίς να πάρει και κανέναν άλλο στο λαιμό του, αφού το ηλίθιο το κράτος τού επιτρέπει να οδηγεί για όσο καιρό αναπνέει. Ο οδηγός όμως στα 30 και στα 40 του χρόνια, δεν έχει καμία σχέση ούτε σε ικανότητα αντίληψης, ούτε σε αμεσότητα αντιδράσεων, ούτε σε δυνατότητα να ελέγχει το όχημά του. Το αν θα αποτελεί ή όχι κίνδυνο η παρουσία του στο δρόμο, εξαρτάται από τις επιλογές του. Το λογικό λοιπόν είναι, εφόσον κάποιοι εννοούν να κάνουν λανθασμένες επιλογές (π.χ. οδήγηση υπό μέθη, αγώνες σε κατοικημένες περιοχές, διαγωνισμό γραψίματος στα τέτοια τους τού Κ.Ο.Κ. και τα σχετικά), ο νόμος να τούς αντιμετωπίσει με τρόπο τέτοιο ώστε, είτε να αποβάλουν τη μαλακισμένη νοοτροπία τους, είτε να μην πιάσουν ξανά τιμόνι στα άχρηστα χέρια τους. Αυτό που είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από λογικό, είναι το να αντιμετωπίζονται όλοι ως εν δυνάμει δολοφόνοι, ή ως εκ δεδομένου ηλίθιοι, με το σκεπτικό ...«που να τρέχουμε τώρα, να διαπιστώνουμε ποιος είναι ποιος»...

    

 

Το παραδειγμα σου δεν ειναι αναλογο του θεματος.Δεν απαγορευσε κανεις τη χρηση αμαξιου.

 

 

Φυσικά και είναι ανάλογο τού θέματος. Αυτό που εξετάζουμε και αυτό που κριτικάρω προσωπικά, είναι το ενδεχόμενο να κυκλοφορούν μόνο τέτοια «παραμύθια» στους δρόμους, άρα όχι αυτοκίνητα όπως αυτά που γνωρίζουμε και οδηγούμε σήμερα. Από τη φράση σου που τονίζω με λίγα λόγια, λείπει μία λέξη στο τέλος: «Δεν απαγόρευσε κανείς τη χρήση αμαξιού ...ακόμα.» 

 

 

Ο μαλακας που ηπιε τις 5 παραπανω μπυρες κυκλοφορει αναμεσα μας με μηδεν μερες στη φυλακη....Τα δικαστηρια συνεχιζονται μεχρι σημερα....το δικαστηριο της τιμωριας του ακομα δεν εχουν γινει....δεν εχει υπαρξει ακομα αποζημιωση....δεν πηγε φυλακη

 

 

 

Τραγικές οι εμπειρίες σου αναμφίβολα. Τα τμήματα που έχω απομονώσει όμως - και ειδικά τα σημεία με bold - αποσαφηνίζουν το λόγο για τον οποίο τις είχες και το ότι συνεχίζουν να αποτελούν μέρος τής σχετικής νομοθετικής πραγματικότητας, εγγυάται για το ότι θα τις έχουν κι άλλοι: Διότι οι εγκληματίες που τις προκάλεσαν, δε φοβήθηκαν να το κάνουν. Αν η αντιμετώπιση από το νόμο τύπων όπως αυτοί, ήταν αυτή που έπρεπε από πριν (πριν δηλαδή οι συγκεκριμένοι θερίσουν εσένα, την ξαδέλφη και την κοπέλα σου), τα εν λόγω ζώα θα ήξεραν τι τους περιμένει, θα οδηγούσαν σαν άνθρωποι και δε θα είχατε πάθει τη ζημιά που πάθατε.

 

Εδώ, τόσο ο ένας, όσο και ο άλλος, την εξωτερική πλευρά τού μαντρότοιχου, θα την έβλεπαν το λιγότερο μετά από δέκα χρόνια, ολόκληρη η περιουσία τους θα είχε κατασχεθεί από το κράτος και θα αποδιδόταν στα θύματα και οι ίδιοι, όταν έβγαιναν, δε θα μπορούσαν να οδηγήσουν ξανά ούτε στο playstation, όχι στο δρόμο...

 

...τι είναι αυτό που καθιστά εφαρμόσιμη και αποδοτική στο 100% την εν λόγω νομοθεσία εδώ, ενώ εκεί όχι;

 

 

 

Το σιγουρο ειναι πως τα ματια μου εχουν δει πολυ διαφορετικα πραγματα απο τα δικα σου.

 

 

 

Αν δεν είχα φύγει από την Ελλάδα για εδώ, αναφορικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα, θα είχαμε δει πάνω κάτω τα ίδια. Από τα 46 χρόνια τής μέχρι τώρα ζωής μου, μόνο τα τελευταία 7 ζω εκτός Ελλάδος. Όλα τα προηγούμενα εκεί ήμουν, έβλεπα κι εγώ τα ίδια αίσχη και είχα αναγκαστικά συμβιβαστεί με την ηλίθια πραγματικότητα, μια και δεν ήμουν σε θέση να την ανατρέψω.

 

Όταν όμως έπαψα να ζω στη συγκεκριμένη πραγματικότητα και βρέθηκα σε άλλη, είδα ότι όλα εκείνα για όσα αναρωτιόμουν το γιατί δεν εφαρμόζονται στην πατρίδα μου, κάπου αλλού εφαρμόζονται και μάλιστα με ευεργετικά αποτελέσματα. Σού λέω ξανά:

 

Το να βρεθείς κοντά σε μεθυσμένο Γεωργιανό, είναι από τις χειρότερες εμπειρίες που θα μπορούσες να έχεις, από κάθε οπτική γωνία. Το να τον δεις να οδηγεί όμως, είναι αδύνατο. Μέχρι και το αμάξι του κατάσχεται - ακόμα κι αν δεν έχει προκαλέσει ατύχημα, μόνο και μόνο επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος - μαλάκας είναι να το ρισκάρει; Το να τον δεις να παραβιάζει σηματοδότη ή όριο ταχύτητας, σημαίνει ότι είναι η πρώτη του φορά. Δεύτερη δεν έχει, διότι αν υπάρξει δεύτερη, παύει να υπάρχει και το δίπλωμά του άπαξ δια παντός.

 

Εκεί πώς είπαμε ότι ...«αντιμετωπίζονται» τα φαινόμενα αυτά; Με ...point system; Στο «γιατί έτσι κι όχι αλλιώς», δεδομένου ότι το επί δεκαετίες καθιερωμένο «έτσι» έχει αποδειχθεί αναποτελεσματικό, υπάρχει απάντηση; Εγώ πάντως, ακόμα δεν έχω καταφέρει να βρω κάποια που να στέκει λογικά.

 

 

 

Μακαρι να του εκοβε τον κωλο ο x νομοθετης την επομενη μερα και το ατυχημα της ξαδερφης μου ή το δικο μου να ειναι το εναυσμα για την καλυτερη νομοθεσια του κοσμου. Το οποιο δεν παιρνει πισω οτι εγινε και μου ειναι αχρηστο, οποια και να ειναι η τιμωρια του.

 

Σού είπα και πριν: Το ιδανικό θα ήταν να είχαν κοπεί - με μη κοφτερό μαχαίρι, για να πονάει περισσότερο... - κάμποσοι άλλοι κώλοι, πριν να χρειαστεί να ευχηθείς το κόψιμο των συγκεκριμένων. Διότι σαφώς και δεν παίρνει πίσω ότι έγινε η όποια τιμωρία, αλλά αν είχε συμβεί, δε θα υπήρχε και κάτι για να πάρει πίσω. Μεγάλη δουλειά το να τρέμει το φυλλοκάρδι τού εκ γενετής ψωλοβρόντη, φίλε Gi0...δε φαντάζεσαι πόσο μεγάλη, αν δεν το ζήσεις...  

 

Και ενα θανατο το χρονο να γλυτωνει το αφιλοτιμο το αυτονομο αυτοκινητο, ναι, αξιζει τον κοπο και την φασαρια. Εαν ποτε με καποιο τροπο εχουμε καθαρο 0 διπλα απο τους θανατους/ατυχηματα απο αλκοολ, κουραση, ανθρωπινη ηλιθιοτητα, τοτε ευχαριστως να μην ασχοληθει κανεις με το αυτονομο αυτοκινητο και απλα να γινει μια ευκολια για τις ευπαθεις ομαδες του πληθυσμου.

 

Έδειξα προηγουμένως τρόπους, με τους οποίους αποφεύγονται όχι ένας και δύο, αλλά εκατοντάδες θάνατοι ετησίως. Αυτό που με μπερδεύει είναι το γεγονός ότι αυτοί των οποίων η αρμοδιότητα είναι να τους δουν και να τους υιοθετήσουν, παριστάνουν τους αόμματους...   

  • Like 1
Δημοσ.

ταχύτερα (ναι - παραδόξως ίσως για κάποιους εδώ μέσα - δεν οδηγώ σαν παλαβός...) 

 

 

Αδιαφορώ για το θέμα αλλά ένα θα κάνω ένα σχόλιο εδώ.

Προφανώς και δεν χρειάζεται να οδηγείς σαν παλαβός για να φτάσεις κάπου πιο γρήγορα με το αμάξι σε σχέση με τα ΜΜΜ.

Μόνο τις στάσεις που κάνουν να βάλει αρκεί.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του μετρό προφανώς. 

Δημοσ.

Σταματήστε να σκάτε τα 300άρια στις εξετάσεις, γίνετε σκεπτόμενοι οδηγοί και τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα θα μειωθούν.

 

Ο τίτλος του άρθρου αρκεί για να μην διαβάσω το όλο κείμενο.

 

Η Google εχει γίνει ενας κολοσσός επικινδυνότητας. 

  • Like 1
Δημοσ.

Σταματήστε να σκάτε τα 300άρια στις εξετάσεις, γίνετε σκεπτόμενοι οδηγοί και τα αυτοκινητιστικά ατυχήματα θα μειωθούν.

 

Ο τίτλος του άρθρου αρκεί για να μην διαβάσω το όλο κείμενο.

 

Η Google εχει γίνει ενας κολοσσός επικινδυνότητας. 

Είχες ποτέ εκείνο το συναίσθημα όταν είσαι σκεπτόμενος και οδηγείς με σύνεση και μέσα στο όρια, να κορνάρουν από πίσω και να σου έρχεται να τραβήξεις χειρόφρενο; 

Δημοσ.

Ρε φίλε πολύ flame. Η αντίδραση του κλασικού Έλληνα!

 

Το αυτοκινούμενο αμάξι ΟΤΑΝ κάποτε γίνει διαθέσιμο στον κοσμάκι έχει πολλά πλεονεκτήματα. Πολλοί είναι αυτοί που δεν τους αρέσει να οδηγούν, δεν μπορούν ή δεν πρέπει.

 

Δεν αμφιβάλω ότι θα μας φανεί παράξενο στην αρχή αλλά μετά θα το συνηθίσουμε 

  • Like 6
Δημοσ.

Ρε φίλε πολύ flame. Η αντίδραση του κλασικού Έλληνα!

 

Το αυτοκινούμενο αμάξι ΟΤΑΝ κάποτε γίνει διαθέσιμο στον κοσμάκι έχει πολλά πλεονεκτήματα. Πολλοί είναι αυτοί που δεν τους αρέσει να οδηγούν, δεν μπορούν ή δεν πρέπει.

 

Δεν αμφιβάλω ότι θα μας φανεί παράξενο στην αρχή αλλά μετά θα το συνηθίσουμε 

Αυτό.

Όποιος δεν θα θέλει να προσαρμοστεί πολύ απλά ας μην κυκλοφορεί,ή ας πάει στις πίστες.

Προσωπικά αδημονώ για την στιγμή που όλα τα καγκούρια,οι "μάγκες",οι ταρίφες και οι κωλόγεροι/γριες του ντουνιά αφήσουν το τιμόνι στα ( πολύ περισσότερο) έμπιστα χέρια μιας AI.

Όσο για το εάν μπορεί μια AI να τα κάνει,ας δει κάποιος το τι συμβαίνει στα UAV/UCAV για να δει που πάει η δουλειά.

Επιστάτης-επιτηρητής ενός συστήματος είναι το μέλλον παρά οδηγός.

  • Like 1
Δημοσ.

Αδιαφορώ για το θέμα αλλά ένα θα κάνω ένα σχόλιο εδώ.

Προφανώς και δεν χρειάζεται να οδηγείς σαν παλαβός για να φτάσεις κάπου πιο γρήγορα με το αμάξι σε σχέση με τα ΜΜΜ.

Μόνο τις στάσεις που κάνουν να βάλει αρκεί.

 

Ακόμα κι αν αναφερόμαστε σε ΜΜΕ που κινούνται στους δρόμους όπως τα Ι.Χ. όμως (π.χ. λεωφορεία), δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι αυτά κινούνται σε λωρίδες αποκλειστικά γι' αυτά, ενώ τα Ι.Χ. μποτιλιάρονται το ένα πάνω στ' άλλο στον υπόλοιπο δρόμο. Οπότε οι στάσεις που κάνουν τα λεωφορεία και το συνεχές σταμάτα-ξεκίνα των Ι.Χ. (το οποίο, τουλάχιστον σε συνθήκες κέντρου μεγάλης πόλης και ακόμα χειρότερα σε ώρα αιχμής, μεταφράζεται σε απελπιστικά χαμηλή μ.ω.τ. διαδρομής), φέρνουν τα πράγματα στο μία η άλλη: Το λεωφορείο σταματάει μόνο στις προγραμματισμένες στάσεις και μετά μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα χωρίς να εμποδίζεται από άλλους παράγοντες. Το Ι.Χ. δε σταματάει μόνο στα κόκκινα φανάρια. Σταματάει, ή έστω επιβραδύνει δραματικά, ακόμα και στην κανονική του πορεία, για χίλιους λόγους (κίνηση, απρόοπτα λόγω μιας μαλακίας που έκανε κάποιος άλλος οδηγός, λόγω κάποιου αυτοκινήτου που ακινητοποιήθηκε λίγο πιο μπροστά κ.τ.λ.)

 

Όλα τα παραπάνω δε, αναφέρονται αποκλειστικά σε συνθήκες πόλης. Στο ταξίδι, σ' ένα δρόμο με υψηλό όριο ταχύτητας, μπορείς να πηγαίνεις και με 60. Αν κινείσαι τέρμα δεξιά και δεν εμποδίζεις τους υπόλοιπους, δε θα σού πει κανείς τίποτα, ούτε θα σε γράψει καμιά τροχαία. Αν πηγαίνεις όμως με 140 στη λωρίδα όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες και τα όρια, σαφώς και θα φτάσεις ταχύτερα στον προορισμό σου.  

Δημοσ.

@deesnider

Και επαναλαμβανω  :
1)Ο ιονιστης δεν ελεγχει τι μπαινει στον οργανισμο σου.Βελτιωνει την ποιοτητα ως ενα βαθμο αλλα δεν ελεγχει.Επισης, στον οργανισμο σου δεν μπαινει αερας μονο αλλα και τροφες.Υπεδειξε μου μηχανημα που ελεγχει την ποιοτητα των τροφων.
2)Θεωρεις πρακτικο τροπο να βρισκεις απο που προερχεται το καθε τι που τρως?Μιλαμε για εκατονταδες τροφες στις οποιες δε μπορεις να βρεις σε ολες τον παραγωγο οπως προιοντα που παραγονται σε αλλες περιοχες η και αλλες χωρες.
3)Εστω οτι βρηκες τον παραγωγο.Πως θα ξερεις αν ειναι καλος η οχι?Θα τον παρακολουθεις ολο τον χρονο η θα στηριχτεις στο λογο του?Και πως θα παρακολουθεις ολους τους παραγωγους ταυτοχρονα?Ο καθε ενας παραγει 2-3 αντε 4 προιοντα.
4)Απο που και ως που ειναι διαδικασια που την κανεις μια φορα και ξεμπερδεψες?Ποιος σου λεει οτι τα καταστηματα που ψωνιζεις αγοραζουν συνεχεια απο τον ιδιο παραγωγο?
5)Σχετικα με τα βιολογικα προιοντα ριξε μια ματια ξανα στις τιμες.Ριξε μια ματια στην τιμη των φρουτων για παραδειγμα.Το κοστος ειναι τουλαχιστον 50% μεγαλυτερο και αγγιζει το διπλασιο.Οταν ο μισθος του μεσου Ελληνα φτανει ισα ισα για να βγαλει το μηνα ουτε 5% παραπανω δε μπορει να διαθεσει εκτος αν κοψει ολα τα υπολοιπα για να τρωει μονο σωστα.
6)Ειδες καπου να λεω οτι ολοι οι ανθρωποι εχουν τα ιδια τεχνικα χαρακτηρηστικα?Το οριο ομως του καλυτερου ειναι πολυ πολυ κατω απο ενα μηχανημα.Ο μεσος ορος χρ. αντ. ενος οδηγου ειναι περιπου 1.5 sec σε απροσμενα περιστατικα και δε μπορει να μειωθει σε επιπεδα της ταξης cs η ms.Οτι και να κανεις.
7)Η υπευθυνοτητα η προσοχη και ολα τα αλλα ειναι ευπροσδεκτα αλλα δε φτανουν τα επιπεδα "προσοχης" ενος μηχανηματος που μπορει να βλεπει και να ελεγχει πολυ καλυτερα.It's a fact.
8)Οι παπουδες παντα θα οδηγουν εφοσον τους δινει δικαιωμα ο νομος και ειναι δυσκολο να ορισεις ποιος ειναι παππους και ποιος οχι.
9)Οχι το παραδειγμα σου δεν ειναι αναλογο του θεματος.Ειναι αυτοκινητα ασχετως τι θεωρεις αυτοκινητο η οχι.Με την ιδια λογικη ακουω συχνα απο μεγαλυτερους οτι τα σημερινα αμαξια δεν ειναι αμαξια γιατι εχουν υδραυλικο τιμονι και ηλεκτρικα συστηματα.Ελεος.
10)Και ξανα, ολα αυτα που αναφερεις σχετικα με το τι τρωει και πινει ο καθενας ειναι ασχετα με το θεμα γιατι εχει να κανει με το πως διαχειριζεται ο καθενας τον εαυτο του.Το τι κανεις εσυ με το αμαξι σου εχει επιπτωσεις στους γυρω σου.Πιο απλο δε γινεται.

Aποχωρω και γω απο τη συζητηση γιατι ειναι κουραστικο να παιρνεις γενικολογες μακροσκελεις μη τεκμηριωμενες απαντησεις που θυμιζουν περισσοτερο πολιτικο σε τηλεοπτικο panel.

Δημοσ.

Αδιαφορώ για το θέμα αλλά ένα θα κάνω ένα σχόλιο εδώ.

Προφανώς και δεν χρειάζεται να οδηγείς σαν παλαβός για να φτάσεις κάπου πιο γρήγορα με το αμάξι σε σχέση με τα ΜΜΜ.

Μόνο τις στάσεις που κάνουν να βάλει αρκεί.

Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση του μετρό προφανώς. 

Εξαρτάται και από τον αν υπάρχει παρκινγκ, κι αν δεν υπάρχει, πόση ώρα θα κάνεις για να το βρεις.

 

Δηλαδή τα ΜΜΜ εκτός από ασφαλέστερα, φθηνότερα, πιο οικολογικά είναι και ενίοτε γρηγορότερα. 

Δημοσ.

Εξαρτάται και από τον αν υπάρχει παρκινγκ, κι αν δεν υπάρχει, πόση ώρα θα κάνεις για να το βρεις.

 

Δηλαδή τα ΜΜΜ εκτός από ασφαλέστερα, φθηνότερα, πιο οικολογικά είναι και ενίοτε γρηγορότερα. 

 

Όντως εξαρτάται, και όχι αποκλειστικά από το parking ή τη διαδρομή, αυτοί είναι επιπρόσθετοι παράγοντες. Νομίζω έχει να κάνει με το traffic καθαρά. Σταυρός-Σύνταγμα μέσω Μεσογείων στις 8.30πμ μπορεί να είναι και 1,5 ώρα διαδρομή. Η ίδια διαδρομή (Δουκ.Πλακ-Σύνταγμα) την ίδια ώρα με το metro είναι -όπως πάντα- μισή ώρα υπόθεση. Αλλά από την άλλη η ίδια διαδρομή στις 11μμ με αυτοκίνητο είναι-δεν είναι ένα τέταρτο υπόθεση....

 

Αν λοιπόν βρεθεί τρόπος να υπάρχει κάποιου είδους αυτοματοποιημένου car-pooling (έστω χωρίς οδηγό), τότε σε τέτοιες περιπτώσεις όντως θα έχει βρεθεί μια καλή λύση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση όμως χρήσης αυτών των εξελίξεων εγώ είμαι μάλλον σκεπτικός-αρνητικός....

Δημοσ.

Εγώ θα έλεγα να καταργηθούν τελείως τα ιδιωτικά αυτοκίνητα και να υπάρχουν μόνο ΜΜΜ!

Τα μοναδικά αυτοκίνητα στους δρόμους να είναι της καθαριότητας, πυροσβεστικής, αστυνομίας, ασθενοφόρα κτλ.

 

Βέβαια και τα ΜΜΜ θα άλλαζαν τελείως. Θα έμοιαζαν μάλλον περισσότερο με οριζόντια ασανσέρ!

 

Είναι κάπως ουτοπικά όλα αυτά αλλά ποτέ δεν ξέρεις πως θα είναι σε 100-200-500 χρόνια σε περίπτωση που συνεχίσουμε να υπάρχουμε ως είδος!

Δημοσ.

Όντως εξαρτάται, και όχι αποκλειστικά από το parking ή τη διαδρομή, αυτοί είναι επιπρόσθετοι παράγοντες. Νομίζω έχει να κάνει με το traffic καθαρά. Σταυρός-Σύνταγμα μέσω Μεσογείων στις 8.30πμ μπορεί να είναι και 1,5 ώρα διαδρομή. Η ίδια διαδρομή (Δουκ.Πλακ-Σύνταγμα) την ίδια ώρα με το metro είναι -όπως πάντα- μισή ώρα υπόθεση. Αλλά από την άλλη η ίδια διαδρομή στις 11μμ με αυτοκίνητο είναι-δεν είναι ένα τέταρτο υπόθεση....

 

Αν λοιπόν βρεθεί τρόπος να υπάρχει κάποιου είδους αυτοματοποιημένου car-pooling (έστω χωρίς οδηγό), τότε σε τέτοιες περιπτώσεις όντως θα έχει βρεθεί μια καλή λύση. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση όμως χρήσης αυτών των εξελίξεων εγώ είμαι μάλλον σκεπτικός-αρνητικός....

 

Λογικο εινια. Καθε γενια εχει ενδοιασμους απεναντι στην τεχνολογια που της παρουσιαζεται οταν εχει ηδη προσαρμοσει τη ζωη της στην παρουσα.

Τα ιδια προφανως λεγαν (ανευ ηλικιας και νεοι και γεροι), οταν πρωτοειδαν το πρωτο αυτοκινητο, ελαχιστοι το εμπιστευτηκαν, και οι πιο πολλοι συνεχισαν με το αλογο γιατι "ηταν πιο σιγουρο". Ποσο μαλλον οταν απο την συλληψη και κατασκευη του πρωτου αυτοκινητου, μεχρι την αφομοιωση του και τη μαζικη πωληση και διαδοση (1908) ειχαν ηδη περασει περιπου 140 χρονια.

Ετσι και σημερα, η ιδεα πλεον υπαρχει, σχεδια υπαρχουν, τεχνολογικη δυνατοτητα υπαρχει, αλλα δε νομιζω κανεις να πιστευει, οτι σε 1-2 χρονια το πολυ θα κυκλοφορουν μαζικα αυτονομα αυτοκινητα. Για να επιτευχθει κατι τετοιο, πρεπει ο κοσμος να το αποδεχτει, πρεπει να μειωθει το κοστος (το οποιο στην αρχη θα ειναι απαγερευτικο), πρεπει να τελειοποιηθει η τεχνολογια κλπ. Ισως να μην περασουν 140 χρονια αλλα 10 ή 20 (γιατι η τεχνολογικη εξελιξη πλεον τρεχει με απιστευτους ρυθμους), αλλα το μελλον προς τα εκει ειναι.

Δημοσ.

Εντυπωσιακό τουλάχιστον από άποψης τεχνολογίας. Δείχνει το μέλλον. Ότι είναι στο μέλλον να μειώσει τα ατυχήματα που οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα είναι ευπρόσδεκτο.

 

Ομορφούλι είναι γενικά αν εξαιρέσεις το καρούμπαλο στο κέντρο.

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν θα ήθελα να έχω ένα, προτιμώ να οδηγώ την μηχανή μου. Αλλά εντάξει σε αυτό φταίει ότι έτσι μεγάλωσα και την οδήγηση με την μηχανή την θεωρώ και ευχαρίστηση όχι μόνο να με πάει από το Α στο Β σημείο. Αλλά για να με πάει και φέρνει στη δουλειά και εγώ να ρίχνω έναν υπνάκο μέχρι να φτάσω ή να βλέπω web όταν σχολάω και να μην έχω το νου μου στην οδήγηση το βρίσκω υπέροχο. Ε βέβαια δεν είναι και εύκολο να μην είσαι επιφυλακτικός σε ένα ρομποτ που οδηγεί για σένα αλλά είναι καθαρά ψυχολογικό το θέμα. Μετά από κάποια χρόνια δεν θα μας φαίνεται περίεργο και θα το έχουμε συνηθίσει.

 

Το κακό είναι ότι θα του λες πήγαινε πάρκαρε 2 χιλιόμετρα από εκεί που θα με αφήσεις γιατί δεν έχει parking εκεί κοντά και έλα να με πάρεις στις 6:00, και αυτό θα το κάνουν όλοι, οπότε θα δημιουργείται επιπλέον κίνηση.

 

του κάνεις μετατροπή με ένα κουμπί να βγαίνει έξω από το αυτοκίνητο ένα τεχνητό χέρι με ανοιχτή παλάμη ώστε να μπορείς να μουντζώνεις το απέναντι ρομποτ επειδή είναι παλιό μοντέλο και αργεί 0,5msec να ξεκινήσει όταν ανάβει πράσινο το φανάρι σε σχέση με το δικό σου το μούρικο, και μπορεί να κυκλοφορήσει άνετα και στους ελληνικούς δρόμους.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...