Προς το περιεχόμενο

Η AOC στην 4K ανάλυση με την οθόνη u2868Pqu


zanskou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

1680x1050 παρακαλώ, του 2008 μοντέλο. :P

Οι 16:9 μου φαίνονται λίγο σα "λουκάνικα". :P

ακόμα "χειρότερα" δλδ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pixels βλέπετε λόγω της συμπίεσης όχι της ανάλυσης. Έχει δει κανείς pixels σε αίθουσα σινεμά;

 

Θελω να πιστευω οτι εννοεις σε ψηφιακη προβολη? Οι ψηφιακες προβολες ειναι σε πολυ μεγαλυτερες αναλυσεις απο 1080p, καποιοι projectors ειναι μεχρι και 4K, συνηθως 2Κ. Αν τωρα μιλαμε για film, το film στο cinema κυριως στους imax, ειναι τοσο μεγαλο που για να δεις κοκκο πρεπει να κολησεις πανω στο πανι. 

 

Οσο για την οθονη και τα 4K γενικα σε αυτες τις ιντζες, εγω θα προτιμουσα ενα 2Κ, με καλυτερη χρωματικη αποδοση, καλο-γρηγορο panel, και καλυτερο backlight, αλλα αυτα στοιχιζουν περισσοτερο απο την αναλυση, δεν πουλανε γιατι ειναι δυσκολο να τα πασαρεις στον μεσο χρηστη, οποτε βαραμε αναλυση, ειναι απλα μαθηματικα, τα 4Κ, ειναι 4 φορες περισσοτερα απο την FHD, ολοι μπορουν να το καταλαβουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακόμα "χειρότερα" δλδ...

Oh yes! Αλλά δεν έχω παράπονο από την ποιότητα απεικόνισης ή από την ανάλυσή της.

Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Pixels βλέπετε λόγω της συμπίεσης όχι της ανάλυσης. Έχει δει κανείς pixels σε αίθουσα σινεμά;

Υπάρχουν τεχνικές που μπορούν να "κρύβουν" τα pixels και στις LCD οθόνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω να πιστευω οτι εννοεις σε ψηφιακη προβολη? Οι ψηφιακες προβολες ειναι σε πολυ μεγαλυτερες αναλυσεις απο 1080p, καποιοι projectors ειναι μεχρι και 4K, συνηθως 2Κ. Αν τωρα μιλαμε για film, το film στο cinema κυριως στους imax, ειναι τοσο μεγαλο που για να δεις κοκκο πρεπει να κολησεις πανω στο πανι. 

 

Οσο για την οθονη και τα 4K γενικα σε αυτες τις ιντζες, εγω θα προτιμουσα ενα 2Κ, με καλυτερη χρωματικη αποδοση, καλο-γρηγορο panel, και καλυτερο backlight, αλλα αυτα στοιχιζουν περισσοτερο απο την αναλυση, δεν πουλανε γιατι ειναι δυσκολο να τα πασαρεις στον μεσο χρηστη, οποτε βαραμε αναλυση, ειναι απλα μαθηματικα, τα 4Κ, ειναι 4 φορες περισσοτερα απο την FHD, ολοι μπορουν να το καταλαβουν.

 

Φυσικά και μιλάω για ψηφιακή προβολή, αλλά:

  • Τα 2k δεν είναι πολύ μεγαλύτερη ανάλυση
  • Οι αίθουσες (στην Ελλάδα) παίζουν 1080p

Συμφωνώ απολύτως με τη 2η παράγραφό σου.

 

 

Υπάρχουν τεχνικές που μπορούν να "κρύβουν" τα pixels και στις LCD οθόνες.

Η βασική "τεχνική" στο σινεμά είναι ότι το αρχείο είναι στα 250Mbit αντί για 25(BD) ή ακόμα πιο κάτω στα αρχεία που συνήθως βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Η βασική "τεχνική" στο σινεμά είναι ότι το αρχείο είναι στα 250Mbit αντί για 25(BD) ή ακόμα πιο κάτω στα αρχεία που συνήθως βλέπουμε.

Δε διαφωνώ, γιατί δε γνωρίζω. Αναφερόμουν στις οθόνες LCD και στις τεχνολογίες εξομάλυνσης υφών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνώ, γιατί δε γνωρίζω. Αναφερόμουν στις οθόνες LCD και στις τεχνολογίες εξομάλυνσης υφών.

Τις οποίες δεν γνωρίζω εγώ!  :) Στο σινεμά πάντως δεν χρησιμοποιούνται τέτοιου είδους φίλτρα εκτός αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

 

Το σημείο που θέλω να διευκρινίσω είναι ότι είναι άδικο και σ' έναν βαθμό άστοχο να κρίνουμε τις αναλύσεις και τις οθόνες βασιζόμενοι σε χαμηλής ποιότητας (τουλάχιστον για τέτοιου είδους συγκρίσεις) αρχεία. Το ίδιο το (συμπιεσμένο) αρχείο δεν μπορεί να κρατήσει όλη την ποικιλία των χρωμάτων και των τόνων. Ομοιογενοποιεί τα pixel και είναι φυσικό επόμενο να φαίνονται πιο έντονα. Όταν λόγω συμπίεσης μια "ομάδα" από 16 διαφορετικά (στην πρωτότυπη πηγή) pixels γίνονται ίδια (δηλαδή 1 pixel 16 φορές μεγαλύτερο) είναι λογικό να το(α) δεις. Κατά τα άλλα ευπρόσδεκτες οι μεγαλύτερες αναλύσεις στις οποίες οφείλεται σ' έναν βαθμό και η ποιότητα των ταινιών που βλέπουμε σε χαμηλότερες (π.χ. BD). Τα 4k (και 5 και 5,5 σε κάποιες κάμερες) είναι εξαιρετικά χρήσιμα στην επεξεργασία της εικόνας (εφέ, χρώμα κλπ) και βοηθούν πολύ στην ποιότητα του τελικού αποτελέσματος που βλέπουμε στις αίθουσες, στα BD ακόμα και στα DVD.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μονο χαοτικο ειναι η ανθρωπινη επαρση και ξερολιαση ..ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ σας το λεω οτι κατω απο 47 ιντσες μην ασχοληθειτε με τα 4κ ..Οσοι λενε οτι βλεπουν διαφορα στισ 27 ιντσουλες απο τους 60 ποντους στα 1080 και το 4κ  απλα αυθυποβαλονται  ..(και φυσικα και σε 55αρες μονο αν βλεπει κανεις απο κοντα και παλι δυσκολο ειναι καπως πιο συμπαγης η εικονα πολυ μικρη διαφορα, δοκιμασμενα με ιδιες καρτες γραφικων και καλες τηλεορασεις 1080 και 4κ )

Εν ολιγης αν καποιος πρεπει να παρει τωρα ας ξεχασει τα μονιτορακια και ας δει καμια 32αρα για μονιτορ .. για τιβι χρηση οκ αν μπορει 4κ φτηνο καλα ειναι ..Αλλα για μονιτορ πραγματικα δεν υπαρχει λογος ειναι το ιδιο με τα κινητα .. Εγω προσωπικά ουτε διαφορα απο το 720 στο 1080 δεν ειδα   

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

optimal-viewing-distance-television-grap

 

Στις 28 ίντσες στα 60 εκατοστά έχεις την μέγιστη διαφορά και στα 120 την ελάχιστη διαφορά. Σε οποιαδήποτε θέση ανάμεσα στα 60 και στα 120 εκατοστά από την οθόνη έχεις καλύτερη ποιότητα από το 1080p.

 

Δεν είναι αυθυποβολή, its physics...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

optimal-viewing-distance-television-grap

 

Στις 28 ίντσες στα 60 εκατοστά έχεις την μέγιστη διαφορά και στα 120 την ελάχιστη διαφορά. Σε οποιαδήποτε θέση ανάμεσα στα 60 και στα 120 εκατοστά από την οθόνη έχεις καλύτερη ποιότητα από το 1080p.

 

Δεν είναι αυθυποβολή, its physics...

Πού ακριβώς βρίσκεται η φυσική σε έναν αυθαίρετο η έστω εμπειρικό πίνακα; Υπάρχει κάποιος νόμος της φυσικής πίσω απ´ αυτό; Πώς απεικονίζεται σε έναν τέτοιο πίνακα η διαφορετικότητα των χιλιάδων εικόνων των διαφορετικών ταινιών και παιχνιδιών που βλέπεις σε μια οθόνη; Είναι το ίδιο να παρακολουθείς τον ουρανό με τ´ άστρα (μικρές ακίνητες τελίτσες σε μαύρο φόντο) και το υποκειμενικό πλάνο ενός f16 πάνω απ´ τη Νέα Υόρκη; Πώς εισάγονται τέτοιοι παράγοντες στο διάγραμμα. Εκτός αν με την φράση "έχεις καλύτερη ποιότητα" εννοείς κυριολεκτικά "έχεις" και όχι "βλέπεις". Διότι στην περίπτωση που συζητάμε δεν με ενδιαφέρει τι "έχω" αλλά τι "βλέπω". Διάβασε τα προηγόυμενά μου post και αν πιστεύεις ότι μπορείς να διακρίνεις σε μια ηλεκτρονική προβολή στο σινεμά ( πόσες ίντσες είναι άραγε; ) αν είναι 1080p ή 4k, μπράβο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φυσικά και μιλάω για ψηφιακή προβολή, αλλά:

  • Τα 2k δεν είναι πολύ μεγαλύτερη ανάλυση
  • Οι αίθουσες (στην Ελλάδα) παίζουν 1080p

Συμφωνώ απολύτως με τη 2η παράγραφό σου.

 

 

Η βασική "τεχνική" στο σινεμά είναι ότι το αρχείο είναι στα 250Mbit αντί για 25(BD) ή ακόμα πιο κάτω στα αρχεία που συνήθως βλέπουμε.

 

Εσυ αναφερεσε στο bitrate που ειναι επισης ειναι ενας σημαντικος παραγοντας και συμφωνω οτι πρεπει να ανεβαινει γεωμετρικα με την αναλυση, αλλιως δεν υπαρχει κανενα νοημα. Επισης στα παιχνιδια, τι να το κανεις το 4Κ στις 28'' αν τα γραφικα ειναι στο low, οσο μεγαλωνει η αναλυση, τοσο το περιεχομενο πρεπει να αυξανεται σε ποιοτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

TN panel=κακες γωνιες θεασης,αριστερα δεξια και πανω κατω.

δεν γίνεται αλλιώς. :-(  Αν ήταν IPS δεν θα ήταν 1ms αλλά στην καλύτερη 5ms που δεν θα το ήθελαν οι gamers. Άσε που το μαύρο της αν ήταν IPS θα ήταν το μαύρο του το χάλι.. (θα ήταν γκρί). 

Οπότε καλύτερα TN αν απευθύνεται σε gamers (και όχι μόνο). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...