Προς το περιεχόμενο

Total support Κωτσόβολος


tonycooper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Δυστυχώς βλέπεις υπάρχει κόσμος που δε γνωρίζει... 

Όταν κάποιος δεν γνωρίζει κάτι και αξίζει/πρέπει να κάνει μια ικανοποιητική έρευνα αγορας, μπορεί να μπει στο διαδίκτυο και να ψάξει ή απλώς να ρωτήσει κάποιον που ξέρει το αντικείμενο. Αν κάποιος δεν κάνει αυτά τα απλά πράγματα ... κακό δικό του.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 98
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η μονη φορα που πληρωσα για εξτρα εγγυηση ηταν στον Κωτσοβολο πριν κανα 6 μηνο για 1 καφετιερα espesso αξιας 100 €.Η εγγυηση ηταν +20€.

 

Στον καταστημα ειπαν οτι αν η καφετιερα χαλασει την δινω πισω και παιρνω καινουρια,ουτε επισκευες κλπ.Αλλα στα λογια πολλα υποσχονται.Σκεφτηκα οτι αν οντως με καλυψουν σε περιπτωση βλαβης (εστω και αν την επισκευασουν) οτι αξιζει τα +20 € γιατι την χρησιμοποιω καθε μερα.Αυτο που προσεχω ειναι ο καθαρισμος της απο αλατα καθε 3 μηνες με 1 σκονη απο το φαρμακειο που ειναι παμθηνη(Δεν θυμαμαι πως λεγεται).Την οποια την προτεινει το manual της εταιριας ως εναλακτικη σε σχεση με τις ταμπλετες καθαρισμου που ειναι ακριβοτερες.Γραφει και με ποιον τροπο να κανεις τον καθαρισμο.

 

Παντως για το PS4 και για 1 42"TV αξιας 500€ δεν πληρωσα εξτρα εγγυηση γιατι ολα τα παραπανω τα αγορασα μαζεμενα και αν πληρωνα εξτρα εγγυησεις πηγαινε ακομα παραπανω και ειχα ξεφραγκιαστει.Αν θυμαμαι σωστα για την TV μου ζητουσαν +50€ απο τα Public.Για το PS4 απο Πλαισιο δεν θυμαμαι ποσο ζητουσαν,νομιζω τα ιδια χρηματα.

 

Δεν ηξερα οτι μπορουμε να αγοραζουμε εξτρα εγγυση απο τις επισημες αντιπροσωπειες.

 

Και πανω σε αυτο το θεμα εχω 1 ερωτηση:

 

Αν καποιο προιον εχει εγγυηση 2 χρονια και πληρωσεις την εξτρα εγγυηση αλλα 2 χρονια,τοτε η υποστηρξη της εγγυησης ειναι η ιδια και στα 4 χρονια η αλλαζει προς το καλυτερο(αντικατασταση αντι να επισκευαστει) μετα τα 2 χρονια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που προσεχω ειναι ο καθαρισμος της απο αλατα καθε 3 μηνες με 1 σκονη απο το φαρμακειο που ειναι παμθηνη(Δεν θυμαμαι πως λεγεται).Την οποια την προτεινει το manual της εταιριας ως εναλακτικη σε σχεση με τις ταμπλετες καθαρισμου που ειναι ακριβοτερες.Γραφει και με ποιον τροπο να κανεις τον καθαρισμο.

Επειδή με ενδιαφέρει αρκετά το θέμα, ποια ειναι η δραστική ουσία και το κυριώτερο ποια ειναι η καφετερια σου (για να δω τι λεει το manual)

 

 

 
 
 

Και πανω σε αυτο το θεμα εχω 1 ερωτηση:

 

Αν καποιο προιον εχει εγγυηση 2 χρονια και πληρωσεις την εξτρα εγγυηση αλλα 2 χρονια,τοτε η υποστηρξη της εγγυησης ειναι η ιδια και στα 4 χρονια η αλλαζει προς το καλυτερο(αντικατασταση αντι να επισκευαστει) μετα τα 2 χρονια?

 
Δεν υπάρχει πάγια πολιτική, όλα εξαρτώνται απο τους όρους του συμβολαίου. Σε αλλες περιπτώσεις καλύπτουν τα πάντα, σε αλλες μόνο τα ανταλλακτικά και σε αλλες γίνεται αντικατάσταση με ανακατασκευασμένο. Προσωπικά δεν εχω κάτι με τα ανακατασκευασμένα μετά απο Χ καιρό
 
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επειδή με ενδιαφέρει αρκετά το θέμα, ποια ειναι η δραστική ουσία και το κυριώτερο ποια ειναι η καφετερια σου (για να δω τι λεει το manual)

 

 

 

Η ουσια ειναι το κιτρικο οξυ.Η καφετιερα που εχω ειναι αυτη.

 

http://www.skroutz.gr/s/283901/Delonghi-EC155.html

 

 

Στο manual γραφει οτι πρεπει καθε 200 καφεδες να γινεται καθαρισμος με 2 κουταλιες(περιπου 30 γραμμαρια) κιτρικου οξεως και περιγραφει την διαδικασια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να ακουστεί και 1 θετική άποψη ρε παιδιά...οταν είχα αγοράσει το acer laptop μου είχα βάλει το support(δηλαδή 2+3 χρόνια) με την λογική μέχρι να το ξεπληρώσω να το 'χω ασφαλισμένο. 4 μήνες πριν λήξει η 5-ετία χάλασε το blu-ray drive , τους το πήγα και σε 3-4 μέρες το 'χα πίσω εντελώς δωρεάν. για να μην λέμε μόνο τα στραβά δηλαδή :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά είμαι ο Σεφερόπουλος Ευστράτιος ο οποιος άνοιξα και αυτο το θέμα περι κάλυψης της εγγύησης..

Αυτη τη φορα ο Κωτσόβολος και η εξυπηρέτηση του δώσαμε ρέστα, ξεπέρασαν τον ευατό τους!!!!

Εδώ και ενα μήνα περιμένω να μου επιστρέψουν τον υπολογιστή μου και αφου τελικά τον επέστρεψαν στο κατάστημα του αεροδρομίου, φυσικά χωρίς να μου τον επισκευάσουν, πηγα να τον παραλάβω και ο υπολογιστής ήταν ξεχαρβαλωμένος!!!!

Τους τον παρέδωσα με ενα ράγισμα στον μεντεσέ και μου το έφεραν ξηλωμένο και κακομεταχειρισμένο!!!!

Αμέσος ζητήσαμε να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο και του ζητήσαμε για να μην μακρυγορώ να αναλάβουν τις ευθυνες τους,

δεν δεχτηκα και ουτε θα το δεχτώ οτι δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου!!!! όπου μπορώ θα το λέω!!! Ψ Ε Υ Τ Ε Σ

Υ.Γ Μία ανεπισημη αναφορά: πολύ κακή εξυπηρέτηση με πολυ ειρωνία απο το τεχνικό τμημα του κωτσόβολου του αεροδρομίου!!!


Παιδιά είμαι ο Σεφερόπουλος Ευστράτιος ο οποιος άνοιξα και αυτο το θέμα περι κάλυψης της εγγύησης..

Αυτη τη φορα ο Κωτσόβολος και η εξυπηρέτηση του δώσαμε ρέστα, ξεπέρασαν τον ευατό τους!!!!

Εδώ και ενα μήνα περιμένω να μου επιστρέψουν τον υπολογιστή μου και αφου τελικά τον επέστρεψαν στο κατάστημα του αεροδρομίου, φυσικά χωρίς να μου τον επισκευάσουν, πηγα να τον παραλάβω και ο υπολογιστής ήταν ξεχαρβαλωμένος!!!!

Τους τον παρέδωσα με ενα ράγισμα στον μεντεσέ και μου το έφεραν ξηλωμένο και κακομεταχειρισμένο!!!!

Αμέσος ζητήσαμε να μιλήσουμε με κάποιον υπεύθυνο και του ζητήσαμε για να μην μακρυγορώ να αναλάβουν τις ευθυνες τους,

δεν δεχτηκα και ουτε θα το δεχτώ οτι δεν μπορώ να βρω το δίκιο μου!!!! όπου μπορώ θα το λέω!!! Ψ Ε Υ Τ Ε Σ

Υ.Γ Μία ανεπισημη αναφορά: πολύ κακή εξυπηρέτηση με πολυ ειρωνία απο το τεχνικό τμημα του κωτσόβολου του αεροδρομίου!!!

Ξέχασα να αναφέρω πως τον υπολογιστλή τον έστειλαν πάλι επανεξέταση...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Είναι αλήτες τελικά οι Κωτσοβολαίοι!!!!!!!!!! Α Π Α Τ Α Ι Ω Ν Ε Σ!!!!! Δεν Φτάνει που δεν μου καλύπτουν την βλάβη ως όφειλαν, μου έφεραν τον υπολογιστή μου και τελείως διελυμένο... Τους εύχομε ότι λευτά έχουνε, να τα φάνε στους γιατρούς!!!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

να πω και εγω την εμπειρία μου, το ξέθαψα τυχαία ψάχνοντας στο ίντερνετ το total support 360 για το σπιτι 

θα μου πείτε γτ το έψαχνα..

 

ε βαση του παρακάτω συμβάντος   μου ειπα αν κοιτάξω αν αξιζει και τι κόστος έχει.

 

παραπροχθες μου χάλασε μια espresiera krubs αξίας τοτε 190 ευρω που την ειχα παρει (5 μηνες πριν)

απλα σταμάτησε να ανάβει

την πήγα προετειμασμενος να ακούσω παπαριες οτι εγώ φταίω η θα τη στειλουν στην αντιπροσωπία να τη δουνε και τα σχετικα σκεπτόμενος οτι ειμαι στο 1 χρονο.

 

προς εκπληξης μου τη βαλανε στη πρίζα δεν αναψε φυσικα και μου είπαν επιτόπου χωρις άλλες ερωτησεις  να μου φέρουν καινούρια ιδια σε 2 εργάσιμες επειδή δεν είχαν διαθέσιμη.

 

Σκεπτόμενος ακόμα κουτοπόνηρα λέω κάτσε μην αλλάξουν γνωμη και ρώτησα αν μπορώ να παρω καποια αλλη πληρονοντας τη διαφορά και η απάντηση ηταν δεν υπάρχει λόγος υπάρχει διαθέσιμη απλα σε αλλο καταστημα και αν τη βιαζομαι μπορω να παω άμεσα να τη πάρω από το αλλο κατάστημα. μου έκοψαν ένα παραστικο πήγα εκεί στο καπάκι  και απλα μου δώσανε τη καινουρια κλειστή... τους ειχαν ειδοποιήσει κιόλας..!!!!!!

ρώτησα εκει αν ξαναχαλασει τι γίνεται με την εγγύηση και μουν¨ανεφεραν οτι  ισχυει για ακομα 3ς φορές σε 4 χρόνια 

 

ε μετά απο αυτο που δε το περίμενα πλέον θα κοιτάζω για έξτρα εγγύηση σε ακριβά προϊόντα  με κριτήριο πάντα βέβαια και το κόστος αναλογικά

στη συγκεκριμενη για τα 190 ευρω ειχα πληρώσει 50 ευρω ασφάλεια, χαλάλι το 50ευρω, θα μου πειτε τωρα πληρωσα το 25 % της αξιας επιπλεον και παλι χαλαλι πιος ξερει ποσο καιρο θα εκανε να πάει αντιπροσωπία τι θα μου λέγανε και τι θα έφτιαχναν.. αυτή τουλάχιστον είναι του κουτιού

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειχα παρει απο εκει μια σομπα kerosun και καηκε η ηλεκτρονικη αναφλεξη και μου εδωσαν αλλη καινουρια.επισης ειχα παρει ενα κινητο και επειδη ειχε προβληματα μου εδωσαν αλλο καινουριο την τριτη φορα ομως που τους το πηγα.στην αρχη δεν θελανε.ειναι και που θα πεσεις και πως θα μιλησεις.τωρα επειδη εχω τσακωθει γιατι ειναι μια στο ταμειο ανεδης που ουτε καν σε χαιρεταει οταν πας να πληρωσεις μια δοση και την εβρισα τελος παντων ευχομαι να μην μου χρειστει ποτε.εχω βαλει παντως και ασφαλεια κινητου και εγγυηση.για τον υπολογιστη θα παω κατευθειαν στην quest αν παρουσιασει προβλημα για να γλυτωσω χρονο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

 

Επειδή με ενδιαφέρει αρκετά το θέμα, ποια ειναι η δραστική ουσία και το κυριώτερο ποια ειναι η καφετερια σου (για να δω τι λεει το manual)

 

 

 
 

 

DEZCAL !! Κλασσική λύση αφαλάτωσης .

 

http://www.you.gr/proionta/spiti-grafeio/kafes-proino/exoplismos-barista/katharistiko-alaton-urnex-dezcal-28-gr

 

Ενα φακελάκι είναι ενα καθαρισμός. Έχει επάνω οδηγίες στα ελληνικά και είναι πανεύκολο .

 

http://www.urnexathome.com/product/Dezcal/13165.aspx

total support πήρα μόνο για το ps4... μόνο κ μόνο επειδή η sony δίνει με το έτσι θέλω μόνο 1 χρόνο εγγύηση.

ενώ το κατάστημα σου δίνει έτσι και αλλιώς 2 χρόνια σύμφωνα με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία σας πλασάρουν total support + 1 χρόνος  επί πληρωμή .......... διαβάστε λίγο τα δικαιώματα του καταναλωτή σύμφωνα με την νομοθεσία .....

 

Ο κατασκευαστής δεν έχει καμία υποχρέωση να δώσει 2 χρόνια . Δίνει όσο θέλει . 

 

2 εγγυήσεις ισχύουν στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά . Η νόμιμη εγγύηση 2 ετών τουλάχιστον που στην δίνει ο πωλητής και η εγγύηση καλής λειτουργίας του κατασκευαστή !!!Δικαίωμα σου νόμιμο ποια απο τις 2 εγγυήσεις θα χρησιμοποιήσεις.

 

Φυσικά τα καταστήματα το κάνουν γαργάρα για να πουλήσουν τα πακέτα εγγύησεις και να αποποιηθούν των ευθυνών τους . Οποιος ξέρει όμως να κινηθεί μετά την γαργάρα τους δικαιώνεται άμεσα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι τα γνωρίζω όλα αυτά. Αλλά 'δε-βαριέσαι'. Από το να μαλώνω στο γκισέ, προτιμώ να τα σκάσω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για όσο περισσότερο γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δε θα το έχεις και αν δε σκεφτόμασταν όλοι σα και σε΄να τότε πίστεψε με δε θα υπήρχαν τόσα περιστατικά που κατακλέβουν το κόσμο όσο βρίσκουν τα κάνουν απλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αλήτες τελικά οι Κωτσοβολαίοι!!!!!!!!!! Α Π Α Τ Α Ι Ω Ν Ε Σ!!!!! Δεν Φτάνει που δεν μου καλύπτουν την βλάβη ως όφειλαν, μου έφεραν τον υπολογιστή μου και τελείως διελυμένο... Τους εύχομε ότι λευτά έχουνε, να τα φάνε στους γιατρούς!!!! 

Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και θα λυθούν τα προβλήματα σου.

Ναι τα γνωρίζω όλα αυτά. Αλλά 'δε-βαριέσαι'. Από το να μαλώνω στο γκισέ, προτιμώ να τα σκάσω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για όσο περισσότερο γίνεται.

Εγω προσωπικά δεν μάλωσα ποτέ με κανένα κατάστημα. Ευγενικά τους έδειξα ότι ξέρω τα δικαιώματα μου και θα υποβάλω καταγγελία και μετά με λίγη υπομονή όλα λύθηκαν !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...