Προς το περιεχόμενο

Total support Κωτσόβολος


tonycooper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

DEZCAL !! Κλασσική λύση αφαλάτωσης .

 

http://www.you.gr/proionta/spiti-grafeio/kafes-proino/exoplismos-barista/katharistiko-alaton-urnex-dezcal-28-gr

 

Ενα φακελάκι είναι ενα καθαρισμός. Έχει επάνω οδηγίες στα ελληνικά και είναι πανεύκολο .

 

http://www.urnexathome.com/product/Dezcal/13165.aspx

ενώ το κατάστημα σου δίνει έτσι και αλλιώς 2 χρόνια σύμφωνα με την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία σας πλασάρουν total support + 1 χρόνος  επί πληρωμή .......... διαβάστε λίγο τα δικαιώματα του καταναλωτή σύμφωνα με την νομοθεσία .....

 

Ο κατασκευαστής δεν έχει καμία υποχρέωση να δώσει 2 χρόνια . Δίνει όσο θέλει . 

 

2 εγγυήσεις ισχύουν στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή αγορά . Η νόμιμη εγγύηση 2 ετών τουλάχιστον που στην δίνει ο πωλητής και η εγγύηση καλής λειτουργίας του κατασκευαστή !!!Δικαίωμα σου νόμιμο ποια απο τις 2 εγγυήσεις θα χρησιμοποιήσεις.

 

Φυσικά τα καταστήματα το κάνουν γαργάρα για να πουλήσουν τα πακέτα εγγύησεις και να αποποιηθούν των ευθυνών τους . Οποιος ξέρει όμως να κινηθεί μετά την γαργάρα τους δικαιώνεται άμεσα!

 

 

Πράγματι έτσι είναι. Όμως μετά τίθεται το ερώτημα, το θα κάνει το κατάστημα όταν απλά είναι μεταπωλητής; Πχ. παίρνεις ενα ακριβό εξάρτημα υπολογιστή και αυτό χαλάει στο 1.5 χρόνο. Πιστεύεις θα βγάλεις άκρη με το κατάστημα; Ή αυτοί θα είναι διατεθημένοι να σου το επισκευάσουν με δικά τους έξοδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ναι τα γνωρίζω όλα αυτά. Αλλά 'δε-βαριέσαι'. Από το να μαλώνω στο γκισέ, προτιμώ να τα σκάσω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για όσο περισσότερο γίνεται.

Σοβαρά τωρα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πράγματι έτσι είναι. Όμως μετά τίθεται το ερώτημα, το θα κάνει το κατάστημα όταν απλά είναι μεταπωλητής; Πχ. παίρνεις ενα ακριβό εξάρτημα υπολογιστή και αυτό χαλάει στο 1.5 χρόνο. Πιστεύεις θα βγάλεις άκρη με το κατάστημα; Ή αυτοί θα είναι διατεθημένοι να σου το επισκευάσουν με δικά τους έξοδα;

Εμένα μια χαρά μεγάλη αλυσίδα μου επισκεύασε laptop αξίας 800 ευρώ και η ζημιά δεν ήταν μικρή αλλά φυσικά προσπαθούσαν να με βγάλουν τρελό .

 

 

Διατεθημένοι ; Μιλάς λες και ο νόμος είναι κανόνας !!! Κοιτα να δεις... το πρώτο πυο θα κάνουν είναι να σε βγάλουν τρελό και ότι δεν ισχύει αυτο που λες περί εγγύησης το δεύτερο κομμάτι είναι να τους ξεκαθαρισεις ότι πας για καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν δεν το τουμπάρουν  και κάνεις την καταγγελία μετά είναι θέμα χρόνου να δικαιωθείς . Πέφτουν και προστιματα απο την γενική γραμματεία καταναλωτή και δεν τους συμφέρει . 

 

Έχω λήξει και συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας που έγινε δια μέσου τηλεφώνου . Το έληξα μετά απο ένα μήνα ασκώντας το δικαίωμα που μου δίνει ο νόμος για την μή ενημέρωση απο τον πωλητή για το δικαίωμα της υπαναχώρησης της σύμβασης. Εντάξει κοντά 1μιση μήνα μου πήρε να γίνει... αλλα στην τελική  έληξα το συμβόλαιο χωρίς να οφείλω τίποτα σε αυτή την περιπτωση δεν έκανα καταγγελία . Απλώς το χειρίστηκα μόνος με την νομοθεσία στο χέρι για Αγια Γραφή :P

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...

Μεγαλύτερη ΑΠΑΤΗ απο όλες τις εταιρίες.

Μην το κανει κανεις σας.

Έσπασε το I phone 6 και μου στείλανε μετα απο 4 εβδομάδες αντικατάσταση κινητο μεταχειρισμένο.

Δεν γράφει λεει πουθενα στο σύμβολο αντικατάσταση με καινουρια συσκευή!

Απάτη για γέλια και για κλάματα προσωπικό άπειρο που δεν μπορει να διαχειριστεί κανέναν πελάτη στο τηλεφωνικό κεντρο.

Μιλάνε σαν να ειναι τσιπάρισμενοι!

εχω κινηθεί νομικά και να κάνετε και σεις το ιδιο

Δεν ειμαστε κορόιδα!

99,90€ Total support και στα καταστήματα ακομα το πιστεύουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

εχω και γω προβλημα με την δικη μου εγγυηση στον κωτσοβολο.μια σομπα μου την αλλαξαν αμεσως ενω για τον υπολογιστη με στελνουν στην κουεστ την εταιρεια που τον κατασκευαζει.ελεος.τελικα η κουεστ με απειλη για συνηγορο του καταναλωτη http://www.synigoroskatanaloti.gr/ απο εταιρεια καταλαβαν οτι εχουμε καλους δικηγορους.δεχτηκαν πιστωτικο.οσο κανει το πισι.1690 ευρω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

+1 απατη απο το total support του κωτσοβολου

Ειχε αγορασει η θεια μου ενα laptop και χαλασε το power jack.

Μολις τους το πηγε απο εκει το ριξαν σε αυτη το φταιξιμο και δε το επισκευασαν

ενω η πωλητρια στο καταστημα ελεγε οτι το επισκευαζουν για οτιδηποτε παθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ηθελα να ενημερωσω τουλαχιστον οσους μπορω για την καλυψη της εγγυησης που προσφερει ο Kotsovolos με το total suport.. εγω την πατησα, τα καταφερανε να μας εξαπατησουν!!! δεν προσφερει τπτ περισσοτερο απο την εργοστασιακη εγγυηση... μας ελεγαν "θα σε καλυπτει σε ολα". Μουφες!!!! προσφατα πηγαμε για επισκευη τον φορητο οπου μας εβγαλε ζημια στο μεντεσε της οθονης απο την χρηση.. απλα μας ξεπεταξανε, λεγοντας μας οτι ειναι δικια μας υπαιτιοτητα!!! δεν το ξεραμε να μην ανοιγοκληνουμε την οθονη!!! Ψεύτες!!!!!!!!!!!!!

δεν μας εγραψες ημερομηνια αγορας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tο ίδιο θέμα υπήρχε με ένα μαγαζί που είχα δουλέψει μόλις ένα μήνα, τους έλεγε να πάνε στον κατασκευαστή του προϊόντος, μόλις τον πήγανε στον συνήγορο του καταναλωτή του κόπηκε ο βήχας, http://www.synigoroskatanaloti.gr/ , τουλάχιστον κάνε μια επικοινωνία μαζί τους, τέτοια μαγαζιά βγάζουν κακό όνομα στους εμπόρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 10 μήνες μετά...

Προσωπική εμπειρία. Πρόπερσι αγόρασα ηλεκτρική σκούπα Rohnson και πλήρωσα κι εγώ το μούφα Total Support, Στον πρώτο μήνα έσπασε το πλαστικό γύρο από τον μπροστινό τροχό, και το πλαστικό εκεί ήταν το πολύ 3 χιλιοστά πάχος χωρίς καμία ενίσχυση, καθώς εκεί τρώει ζόρι, με αποτέλεσμα λοιπόν από το σπάσιμο, να μην ρουφάει η σκούπα καθώς ο τροχός είναι κάτω από τον κάδο.

Την πήρα λοιπόν και την πήγα πίσω με τον Total Support στο χέρι. Ούτε που με ρώτησαν πως το έπαθε και απλά μου είπαν πως φταίω εγώ επειδή είναι σπάσιμο και όχι κάποια δυσλειτουργία. Την πήρα και πήγα σε εξουσιοδοτημένο Service της εταιρίας με την απλή εγγύηση και μου κάλυψε αντικατάσταση κανονικότατα χωρίς κανένα πρόβλημα. Τζάμπα λοιπόν το 20άρικο παραπάνω που έδωσα μιας και έκανα την δουλειά μου με την εγγύηση της εταιρίας! Με το που ξανακούσω την λέξη Total τους ρίχνω Χ και τους θυμίζω το περιστατικό μου χωρίς να λαμβάνω εννοείτε κάποια απάντηση για δικαιολογία!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπράβο που το έγραψες. Δυστυχώς ακομα και σήμερα η πλειοψηφία του αγοραστικου κοινού κόσμος δε ψάχνεται, δε διαβάζει. Πάει σαν προβατα σε public/κωτσόβολο, πείθονται απο τον πωλητη και αγοράζουν και το αντιστοιχο support. Οσο λοιπον υπάρχουν ακομα αρκετά θύματα αγοραστες θα υπάρχει και η αντιστοιχη αντιμετώπιση. Αν όμως δουν τις πωλήσεις support -90%, ειτε θα αναγκαστουν να "τις φτιάξουν" ή θα το αφαιρέσουν σαν προιον απο την αγορα. Μην κρυβόμαστε το support εχει τεράστια περιθώρια κέρδους σε σχέση με τις απλές πωλήσεις, συν οτι το support ειναι ενα καλό (ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ) χαρτί για πωλήσεις

 

Εγω διαβλέπω οτι πάνε να αφαιρέσουν το προιόν απο την αγορα και τώρα ειναι στα τελευταία "μαζέματα". Αυτό γιατί κάθε περσι και καλύτερα (σαν support) συν οτι σαν προιόν εχει τόσο αρνητική εικόνα που θέλει πολύ χρήμα/κοπο/διαφημιση για να στρώσει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα παλαιότερα όταν ξεκίνησαν κάτι τέτοιο στον Κωτσόβολο (περίπου το 2010) που πήγα να αγοράσω το Galaxy S το πρώτο που είχε βγάλει, το προωθούσαν ως ασφάλεια προϊόντος η οποία διαρκούσε 12 μήνες και ήταν σε συνεργασία τους με κάποια ασφαλιστική εταιρία . Δηλαδή ότι και να πάθει, ακόμα και με δικό σου φταίξιμο καλύπτουν την αντικατάσταση άμεσα. Βέβαια το πλήρωνες χρυσό.

Νομίζω για το κινητό τότε που έκανε 620 ευρώ με την ασφάλεια μου είχε βγει σύνολο 750 ευρώ.

Μετά από 7 μήνες μου έφυγε το κινητό πάνω από την μηχανή γιατί το ξέχασα σε λάθος τσέπη και το διερχόμενο αυτοκίνητο πίσω μου το αποτελείωσε. Δεν έμεινε κομμάτι άσπαστο. Και πράγματι πήγα στον Κωτσόβολο και μου έκαναν αντικατάσταση χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αλλά μετά από λίγο διάστημα το απέσυραν. Ισως τελικά δεν τους έκατσε καλό το πρόγραμμα άσχετα που το χρυσοπλήρωνες! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλο η ασφάλιση κινητου. Το κάνεις και μονος σου (ακόμα και τώρα) και σε πολλές περιπτώσεις όντως συμφέρει. Στην Αγγλία που ήμουν κάποια φεγγάρια ήταν must και καρασύμφερε. 

 

Φεύγουμε όμως εκτός θέματος. Εγω είμαι κατά των ακριβών κινητών γιατί η στατιστική ειναι αμείλικτη. Ολα τα κινητά τρώνε σουπες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...