Προς το περιεχόμενο

Total support Κωτσόβολος


tonycooper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Αφού το αγόρασες τι θα αλλάξει αν σου πει κάποιος ότι κακώς το έκανες.

Αλλά γιατί 2 χρονών μοντέλο τηλεόρασης;

Διότι ακόμα δεν την έχω παραλάβει, θα μου τη στείλουν σε μία εβδομάδα και αν θέλω μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία. Επέλεξα δύο ετών τηλεόραση (μοντέλο "Samsung QLED QE65Q95TD 65" Τηλεόραση Smart 4K TV") για τρεις λόγους. Αρχικά διότι έστω και παλιό μοντέλο είναι από τη σειρά του το υψηλότερο Q95. Επιπλέον, από κοντά όπου πήγα και είδα τις τηλεοράσεις, η συγκεκριμένη σε σχέση με τις υπόλοιπες υπερτερούσε, σε ότι αφορά φωτεινότητα, κορεσμό χρωμάτων. Ακόμα και το μαύρο της τηλεόρασης πλησίαζε σε επίπεδα oled. Τέλος, η τιμή. Με 999€ 65" με αυτά τα χαρακτηριστικά δε μπορούσα να βρω άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 λεπτά πριν, konstsak13 είπε

Διότι ακόμα δεν την έχω παραλάβει, θα μου τη στείλουν σε μία εβδομάδα και αν θέλω μπορώ να ακυρώσω τη παραγγελία. Επέλεξα δύο ετών τηλεόραση (μοντέλο "Samsung QLED QE65Q95TD 65" Τηλεόραση Smart 4K TV") για τρεις λόγους. Αρχικά διότι έστω και παλιό μοντέλο είναι από τη σειρά του το υψηλότερο Q95. Επιπλέον, από κοντά όπου πήγα και είδα τις τηλεοράσεις, η συγκεκριμένη σε σχέση με τις υπόλοιπες υπερτερούσε, σε ότι αφορά φωτεινότητα, κορεσμό χρωμάτων. Ακόμα και το μαύρο της τηλεόρασης πλησίαζε σε επίπεδα oled. Τέλος, η τιμή. Με 999€ 65" με αυτά τα χαρακτηριστικά δε μπορούσα να βρω άλλη.

Δεν εμπιστευομαι την εικόνα που δείχνουν η μια δίπλα στην άλλη στα μαγαζιά.Οταν θέλουν να προωθήσουν την μια έναντι της άλλης φτιάχνουν έτσι τις ρυθμίσεις ώστε να μοιαζει η μια τέλεια και η άλλη χάλια.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 1/9/2022 στις 10:55 ΠΜ, thanasis00 είπε

Τη να μου πει βρες τη τάδε; Εκπροσωπεί τον Κοτσόβολο, όχι τον εαυτό της, οπότε από τη στιγμή που ανέφερε ότι ισχύει το τάδε, είναι σαν να το λέει ο Κοτσόβολος. Σιγά μη βάλει αυτή από τη τσέπη της τη συσκευή αντικατάστασης, επειδή αυτή μου έκλεισε το συμβόλαιο, λίγη σοβαρότητα στο ζήτημα. Και ότι της έβγαλα τη ψυχή, ας ήξερε να απαντήσει, σαν πελάτης έχω ερωτήματα και αφού μου πουλάς κάτι, πρέπει και να ξέρεις να απαντήσεις σε βασικές ερωτήσεις πάνω στο προϊόν που μου πουλάς. 

Δε ξέρω αν ανήκεις στο χώρο, αλλά οι ψυχές βγαίνουν όχι μόνο όταν θες να τρολλάρεις, αλλά και όταν ο άλλος δε γνωρίζει τι σου πουλάει. Ας μη με έπαιρναν τηλέφωνο για να μου πουλήσουν το total support τότε, αν δε μπορούν να υποστηρίξουν τη τηλεφωνική πώληση ή να απαντήσουν ερωτήσεις πάνω στους όρους του συμβολαίου... Δεν είμαστε όλοι yes man και να αγοράζουμε ό,τι μας πουλάνε, κάποιοι ενδιαφερόμαστε σοβαρά στο τι πάμε να αγοράσουμε...

Μα οταν ρωτας την υπαλληλο ποιος να σου εγγυηθεί για την εγγύηση που σου δίνει τι ακριβώς περιμένεις να σου απαντήσει;

Εδω σου δινει γραπτή εγγύηση και παλι δεν γίνεται τίποτα.

Καταλήγοντας οτι τελικα την εκανες την επέκταση εγγύησης χωρις να ηχογράφηση χωρις τίποτα.

ΔΕΝ Θα μπω σε διαδικασια να ρωτήσω αν εισαι πελατης yes man γιατί θα χαλασει το νημα .

Επεξ/σία από vasilllis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Μα οταν ρωτας την υπαλληλο ποιος να σου εγγυηθεί για την εγγύηση που σου δίνει τι ακριβώς περιμένεις να σου απαντήσει;

Εδω σου δινει γραπτή εγγύηση και παλι δεν γίνεται τίποτα.

Καταλήγοντας οτι τελικα την εκανες την επέκταση εγγύησης χωρις να ηχογράφηση χωρις τίποτα.

ΔΕΝ Θα μπω σε διαδικασια να ρωτήσω αν εισαι πελατης yes man γιατί θα χαλασει το νημα .

Νομίζω δεν σου αξίζει καν να σου απαντήσω σοβαρά, γιατί προφανώς δεν καταλαβαίνεις. Καλό απόγευμα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Καλησπέρα σας. Φίλη μας έχει πάρει κινητό από kotsovolo με πλάνο δοσεων και έκανε και ασφάλεια συσκευής για κλοπή. Χτες τις έκλεψαν το κινητό της.... Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση; να σας ενημερώσω ότι δεν έχει πληρώσει καμία δόση μέχρι τώρα... Σας ρωτάει επειδή έχουμε μια διαφωνία εγώ λέω ότι δεν θα γίνει αντικατάσταση συσκευής επειδή δεν πληρώνει τις δόσεις και εκείνη επιμένει ότι θα γίνει....αν μπορείτε τα φώτα σας 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, marlborakis είπε

Καλησπέρα σας. Φίλη μας έχει πάρει κινητό από kotsovolo με πλάνο δοσεων και έκανε και ασφάλεια συσκευής για κλοπή. Χτες τις έκλεψαν το κινητό της.... Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση; να σας ενημερώσω ότι δεν έχει πληρώσει καμία δόση μέχρι τώρα... Σας ρωτάει επειδή έχουμε μια διαφωνία εγώ λέω ότι δεν θα γίνει αντικατάσταση συσκευής επειδή δεν πληρώνει τις δόσεις και εκείνη επιμένει ότι θα γίνει....αν μπορείτε τα φώτα σας 

Πηγαίνει και κάνει κανονικά δήλωση για κλοπή στην αστυνομία και ακολουθεί ολόκληρη τη διαδικασία. Μια χαρά θα γίνει αντικατάσταση. Ο Κότσος τα έχει πάρει τα λεφτά του από την τράπεζα. Τώρα η τράπεζα, ας πρόσεχε που ενέκρινε τα δάνεια.

Επεξ/σία από filip123go
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, marlborakis είπε

Καλησπέρα σας. Φίλη μας έχει πάρει κινητό από kotsovolo με πλάνο δοσεων και έκανε και ασφάλεια συσκευής για κλοπή. Χτες τις έκλεψαν το κινητό της.... Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση; να σας ενημερώσω ότι δεν έχει πληρώσει καμία δόση μέχρι τώρα... Σας ρωτάει επειδή έχουμε μια διαφωνία εγώ λέω ότι δεν θα γίνει αντικατάσταση συσκευής επειδή δεν πληρώνει τις δόσεις και εκείνη επιμένει ότι θα γίνει....αν μπορείτε τα φώτα σας 

Η φιλη σου να μην παιρνει iPhone που δε μπορει να πληρωσει και φεσώνει τις τραπεζες :) 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, filip123go είπε

Πηγαίνει και κάνει κανονικά δήλωση για κλοπή στην αστυνομία και ακολουθεί ολόκληρη τη διαδικασία. Μια χαρά θα γίνει αντικατάσταση. Ο Κότσος τα έχει πάρει τα λεφτά του από την τράπεζα. Τώρα η τράπεζα, ας πρόσεχε που ενέκρινε τα δάνεια.

εκτός και αν η ασφάλεια έχει ακυρωθει γιατί δεν έχει πληρωθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικα αυτο που εχω καταλαβει εγω με ολες τις εγγυησεις απο καταστηματα, είναι να μην πληρωσεις για καμια τρελη τιμη εγγυησης οπως 150-300 και κατι αλλα τετοια που εχω δει, γιατι παντα υπαρχει πιθανοτητα να σου βγει ξινο.

Εχω παρατηρησει οτι ειναι λιγο στην τυχη η καθε περιπτωση, γιατι εχω γνωστους που χρησιμοποιησαν αυτες τις εγγυησεις και ολα λυθηκαν πενα, και εχω αλλους τοσους που τους βγαλανε το λαδι.

Οποτε εν τελει αν ειναι να παρω ποτε καποια εγγυηση, απλα θα προσπαθησω να μην ειναι ακριβη ετσι ωστε να μην χασω και πολλα εν τελει αν δεν βγει σε καλο.

Επεξ/σία από AlexSky
Ορθογραφικά
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 11 μήνες μετά...

Υποψηφιος για αγορα tv κι θαθελα κι το total suport one tv αλλα με τους εξης ενδιασμους :

οροι συμβασης : Δεν αποστελονται πριν την υπογραφη της συμβασης (!!!!!!!!!!!!!) αλλα  μετα την υπογραφη (κατοπιν εορτης) στο email .Αν θελω μπορω να παω στο καταστημα κι να τους διαβασω εκει ΑΝ τους εχουν εκτυπωμενους απο προηγουμενο πελατη( φεξε μου ........κι γλιστρησα).

Τωρα ποσο νομιμο ειναι ολο  αυτο ,ομολογο δεν ξερω)

κοστος συμβασης : αναλογα το κοστος της tv περιπου 13% της αξιας της tv.

Τα ερωτηματα :

1) εχει κανεις τους ορους της συμβασης total suport one tv να τους στειλει με προσωπικο μηνυμα (Να ξερω τι περνω δηλαδη το αυτονοητο)

2) Μπορουμε να πετυχουμε καλυτερη τιμη και μεχρι ποσο ποιο φθηνα(πχ 50% εκπτωση)

3) Αν υπαρχουν προσωπικες εμπειριες που θα θελατε να μοιραστητε(θετικες ή αρνητικες ) θα θελα να τις ακουσω .

Ευχαριστω εκ των πρωτερων για το ενδιαφερων σας να βοηθησετε .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, power_1 είπε

οροι συμβασης : Δεν αποστελονται πριν την υπογραφη της συμβασης (!!!!!!!!!!!!!) αλλα  μετα την υπογραφη (κατοπιν εορτης) στο email .Αν θελω μπορω να παω στο καταστημα κι να τους διαβασω εκει ΑΝ τους εχουν εκτυπωμενους απο προηγουμενο πελατη( φεξε μου ........κι γλιστρησα).

Σε καθε περιπτωση εχεις το δικαιωμα υπαναχωρησης σε ηλεκτρονικα/απομακρυσμενα συμβολαια. ΑΝ το κανεις σε καταστημα, το χανεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Tι να πω, βρε παιδια? Απο την μια λυπαμαι και θυμωνω διαβαζοντας τοσες ταλαιπορεις του κοσμακι απο τους διαφορους Κωτσους, γιατι δεν ειναι μονο ο ΚΩΤΣΟΣ, ειναι κι αλλοι. Απο την αλλη, ενω διαβαζετε καθημερινα για λαμογες Κωτσων, εκει επιμενετε να αγοραζετε απο αυτους και μετα βγαινετε και κλαιτε στα διαφορα σαιτς. Γιατι λοιπον να αλλαξει η συμπεριφορα των διαφορων Κωτσων? Και να πληρωσουν προστιμο η να υποχρεωθουν να αντικαταστησουν ενα προιον μια στις εκατο φορες, σιγα την ζημια που θα παθουν.

 Και ο συνηγορος του καταλωτη δεν πιστευω οτι πολυενδιαφερονται. Πριν 2-3 μηνες εκανα καταγγελια, μου εστειλαν αριθμο "πρωτοκολου" κι ακομα περιμενω στην σειρα μου. Διστυχως σε αυτην την χωρα δεν υπαρχει προστασια του καταναλωτη. Η μονη λυση κατα την γνωμη μου ειναι "μαυρο στους Μαυρογυαλουρους και στροφη στα μαγαζακια της γειτωνιας. Γιατι και επανασταση να καναμε για το θεμα, θαταν του στυλ "εμπρος γειτωνοι να βγουμε στους δρομους με ρολεξ στα χερια και γουνες στους ωμους"

  Αντε ναμαστε καλα, να βγαζουμε λεφτα, να μας περισσευουν, κι ας μας τα λαμογιοτρωνε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, power_1 είπε

1) εχει κανεις τους ορους της συμβασης total suport one tv να τους στειλει με προσωπικο μηνυμα (Να ξερω τι περνω δηλαδη το αυτονοητο)

Αυτά που αναφέρει σε κάθε πακέτο στο σάητ τους δεν σε καλύπτουν?

https://www.kotsovolos.gr/ypiresies/prostasia-megisti-apodosi/prostasia-syskevon-total-support/eikona-ichos

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Nabuko said:

Αυτά που αναφέρει σε κάθε πακέτο στο σάητ τους δεν σε καλύπτουν?

https://www.kotsovolos.gr/ypiresies/prostasia-megisti-apodosi/prostasia-syskevon-total-support/eikona-ichos

Σε όλα αναφέρει κάτι της μορφής: κάλυψη σε περίπτωση καλυπτόμενης βλάβης: Απεριόριστες αντικαταστάσεις με νέα συσκευή, σε περίπτωση καλυπτόμενης βλάβης. Ισχύουν Όροι και Εξαιρέσεις της κάλυψης με βάση τους όρους του πιστοποιητικού ασφάλισης.

Το θέμα είναι να δεις ΠΡΙΝ πληρώσεις ποιες είναι οι καλυπτόμενες βλάβες και ποιοι όροι και εξαιρέσεις ισχύουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, acomaedo είπε

Το θέμα είναι να δεις ΠΡΙΝ πληρώσεις ποιες είναι οι καλυπτόμενες βλάβες και ποιοι όροι και εξαιρέσεις ισχύουν.

Δεν ξέρω γιατί απαντάς εσύ αντί του ts αλλά αν πατήσεις πάνω στα Χαρακτηριστικά θα δεις τι όροι και εξαιρέσεις υπάρχουν για το κάθε πακέτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...