Προς το περιεχόμενο

Total support Κωτσόβολος


tonycooper

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, navouxodonosoras είπε

Παιδιά μου έσπασε το IPhone η οθόνη και έχω κάνει ασφάλεια στο κινητό μου από κοτσωβολο. Ξέρει κανείς εάν μου το αντικαταστήσουν όπως λέει η ασφάλεια; Σας έχει τύχει σε κινητό apple;

Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να γράψεις την εμπειρία σου για το τι εγινε τελικά, μετα απο πόση χαρτουρα και πόσο χρόνο.

Τολμω να μαντέψω απαντησεις του τυπου "υπαιτιότητα του χρήστη".  Σωστα σου λεει ο sheogorath δες το χαρτί και εχε το μαζί σου (ολες τις φορες)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 102
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Γειά σας.

Γνωρίζετε που μπορώ να βρω online τους όρους χρήσης του support 360; Όσο και εάν έψαξα στο site του Κωτσοβολου δεν βρήκα κάτι.

Επίσης γνωρίζετε εάν μπορώ να το ακυρώσω ύστερα από κάποιους μήνες; δεν θέλω επιστροφή χρημάτων και δεν έχω χρησιμοποιήσει την ασφάλεια για το πλυντήριο που πήραμε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/27/2018 στις 2:12 ΠΜ, qqqqqaa είπε

Επίσης γνωρίζετε εάν μπορώ να το ακυρώσω ύστερα από κάποιους μήνες; 

Προφανως και οχι τι σοι ερωτηση ειναι αυτη.Δεν πληρωνεις συνδρομη,μια υπηρεσια πληρωνεις ειτε την χρησιμοποιεις,ειτε οχι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Πολλά τα παράπονα  για τον κοτσωβολο  δυστυχώς  είμαι κι εγώ ατυχώς που τον επέλεξα.Εχω μπει εδώ κι ένα  χρόνο στο εξοικονομο 2.Οι παρεμβασεις που εκανα στην οικια μου εφτασαν τα 18.000 ευρω.Συνεργαστηκα με 4 προμηθευτές  μεταξύ των οποίων δυστυχώς  ήταν και η εταιρία Κωτστοβολος.Πληρωσα το 35% κανονικά για τα κλιματιστικά όπως και για τα υπόλοιπα.Οταν ήρθε η ώρα να συγκεντρωθούν  τα δικαιολογητικά  για να προσκομίσουν στο κράτος και να πληρωθούμε εγω και οι προμηθευτές  όλοι οι προμηθευτές  ήταν άψογοι εκτός απο τον κωτσοβολο  που με καθυστέρησε  μήνες ανεπιτρεπτο αδιανοητο το μετάνιωσα  πραγματικα που εμπλεξα  με το κοτσωβολο.Εφθασα σε σημείο να τρέχω στα κεντρικά τους μπας και βρω άκρη αφού μηλισα με ένα από τους διευθυντες.Πριν οι υπολοιποι με αγνοούσαν.Δεν τους ένοιαζε και εγώ είχα εκτεθει στους προμηθευτές. Να σημειωσω οτι2 φορες τα εγγραφα ηταν λαθος ανεπιτρεπτο.Να τονίσω πείσεις ότι η συμπεριφορά  των υπαλλήλων  γενικά είναι απαξιωτική και ανεδαιστατη.Δεν σταματάνε όμως εδώ για εγκατάσταση 3 κλιματιστικών πηραν 800 ευρώ!!!!!! Γιατι λένε ότι πληρώνει το εξοικονομω κατ οικον..Βέβαια γιατι όχι αφού πληρώνει το κράτος δηλαδή εμείς οι πολίτες ντροπη.Σαν να μη φθάνουν όλα αυτά οι τεχνικοί που μου εγκατέστησαν τα κλιματιστικά ήταν απαράδεκτοι μου έσπασαν τη λάμπα στο μπαλκόνι και μου είπαν με θράσος δεν πειράζει να τη κολλήσεις με κόλλα.Για όλα αυτά εχω Φωτογραφίες που τους τις έστειλα.Μου τη πλήρωσαν αλλά εγω έτρεχα 1 μέρα για να τη βρω ντροπή.Εκτος αυτού το σπίτι μου το ρήμαξαν  και το λερώσαν.Δεν παραδέχτηκαν τίποτα παρα εφυγαν.Δεν έχω δει χειροτερο συνεργειο.Το αποκορύφωμα  είναι ότι πριν 2 βδομάδες το ενα κλιματιστικο χαλασε το μοτερ του.Ο λ α   Τ ύ χ α ι α; Δεν νομίζω.Δεν θα το αφήσω έτσι μου έχουν βγάλει τη ψυχή  μου έρχεται να Τα ξυλωσω και να τους τα χαρίσω δεν αντέχω άλλο έσπασαν τα νεύρα  μου.μεχρι και τις τρύπες που άνοιξαν για τα κλιματιστικά  τις έκλεισαν με γύψο μακριά μακριά μακριά αγανάκτησα..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/3/2018 στις 5:15 ΜΜ, Fulgore είπε

Εχεις ακουσει εσυ πολλες περιπτωσεις στις οποιες το τζαμι ενος φουρνουν να σπαει μονο του?

 

Μας είχε συμβεί και εμάς κάποτε,μάλλον λόγω αστοχίας υλικού βέβαια ήταν εκτός εγγύησης και επιβαρυνθήκαμε την αντικατάσταση είναι σπάνιο αλλά συμβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπέρα,  καλό είναι να ακούγονται και τα θετικά του συμβολαίου. Στην δική μου περίπτωση ένα πλυντήριο στεγνωτήριο στον τρίτο χρόνο παρουσίασε βλάβη. Ήρθε τεχνικός διαπίστωσε το πρόβλημα και έπρεπε να ξανάρθουν να το πάρουν. Άλλο ραντεβού για δανειστική συσκευή άλλο για την παραλαβή. Μην πολυλογώ επισκευάστηκε ,δυο παλι ραντεβου για την παραλαβη της δανειστικής και την επιστροφή του δικού μου. Σε δύο εβδομάδες παρουσιάζει την ίδια βλάβη. Ξανά ραντεβού για την πιστοποίηση του προβλήματος και αντικατάσταση με καινούριο. Αν εξαιρέσεις τα πολλά ασυγχρονιστα ραντεβού τελικώς έμεινα ικανοποιημένος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Ημουν έτοιμος να αγοράσω κλιματιστικό σήμερα, αφού το παλιό στο υπνοδωμάτιο χάλασε, αλλά με έπρηξε η πωλήτρια τόσο πολύ με την εγγύηση, που τα παράτησα όλα εκεί και έφυγα...

Αρνήθηκα ευγενικά την πρώτη φορά που το είπε, συνέχιζε το τροπάρι, ξαναλέω δεύτερη φορά δεν θέλω, συνέχιζε αυτή όσο πληκτρολογούσε, την παραμύθα, κάνω μεταβολή όπως μιλούσε και φεύγω μου φωνάζει που πάτε, το κλιματιστικό; Σου είπα μια φορά, της απαντώ, ότι δεν θέλω εγγύηση και εσύ συνεχίζεις...κάτι είπε αλλά δεν την άκουσα καθώς είχα απομακρυνθεί.

Αμα θέλουν να διώχνουν πελάτες με τέτοια συμπεριφορά με γεια τους με χαρά τους, έτσι κι αλλιώς έχει καταστήματα εκεί έξω πάρα πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Καλημέρα και καλή χρονιά με υγεία σε όλους. 

Σας παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου με την εγγύηση ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ total support tv premium αξίας 299€.

Αγόρασα τηλεόραση KD55XE9305 από 2300€ με 999.5€ το 2018. Η εγγύηση με επιπλέον κόστος 299€ δηλώνει ρητά σε περί πτώση μη επισκευής να αντικατασταθεί με απαίτηση πελάτη με ίδια ή εφόσον δεν υπάρχει αυτή να αντικατασταθεί με μια καλύτερων χαρακτηριστικών.

Ο Κωτσόβολος φυσικά αγνοεί τον όρο και μου προτείνει αντικατάσταση με μια υποδιεστερων χαρακτηριστικών τηλεόραση αξίας 949€ από 1149€ μοντέλου Sony KD55X81J 55 και με απειλούν ή αυτή ή τίποτα .

Πρότεινα την Sony XR55X93J 55 που στοιχίζει 1199€ από 1899€ με πρόθεση κάλυψης διαφοράς από τα 999€ που είχα δώσει και αρνούνται χωρίς αιτιολογία.

Να σημειωθεί ότι οι όροι του total support δεν αναφέρουν πουθενά το χρηματικό όριο κάλυψης κόστους.

Έχω υποβάλει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή καθώς και στην προστασία για παραβίαση όρων σύμβασης ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.

Και το αναφέρω και εδώ για να γνωρίζετε τι παίζει με τις εγγυήσεις που πουλάνε.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, pas2 είπε

Καλημέρα και καλή χρονιά με υγεία σε όλους. 

Σας παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου με την εγγύηση ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ total support tv premium αξίας 299€.

Αγόρασα τηλεόραση KD55XE9305 από 2300€ με 999.5€ το 2018. Η εγγύηση με επιπλέον κόστος 299€ δηλώνει ρητά σε περί πτώση μη επισκευής να αντικατασταθεί με απαίτηση πελάτη με ίδια ή εφόσον δεν υπάρχει αυτή να αντικατασταθεί με μια καλύτερων χαρακτηριστικών.

Ο Κωτσόβολος φυσικά αγνοεί τον όρο και μου προτείνει αντικατάσταση με μια υποδιεστερων χαρακτηριστικών τηλεόραση αξίας 949€ από 1149€ μοντέλου Sony KD55X81J 55 και με απειλούν ή αυτή ή τίποτα .

Πρότεινα την Sony XR55X93J 55 που στοιχίζει 1199€ από 1899€ με πρόθεση κάλυψης διαφοράς από τα 999€ που είχα δώσει και αρνούνται χωρίς αιτιολογία.

Να σημειωθεί ότι οι όροι του total support δεν αναφέρουν πουθενά το χρηματικό όριο κάλυψης κόστους.

Έχω υποβάλει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή καθώς και στην προστασία για παραβίαση όρων σύμβασης ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.

Και το αναφέρω και εδώ για να γνωρίζετε τι παίζει με τις εγγυήσεις που πουλάνε.

Χωρίς να ξέρω τους όρους του Κωτσόβολου,συνήθως σε αυτά τα συμβόλαια ο πωλητής υποχρεούται να σε καλύψει με επισκευή,ή σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής να σου κάνει αντικατάσταση με την ίδια ή με εφάμιλλη συσκευή αν δεν υπάρχει η ίδια ασχέτως χρηματικής αξίας.

Αυτό που έχω ακούσει ότι δεν μπορείς να βάλεις επιπλέον ποσό γιατί αποτελεί φορολογική παράβαση. Δεν ξέρω γιατί,δεν ξέρω τι λέει η νομοθεσία,αν κάποιος γνωρίζει ας μας ενημερώσει. Πιθανώς όμως για αυτό σου είπαν πως δεν μπορείς να προσθέσεις χρήματα.

Δεν έψαξα τα μοντέλα αλλά αν αυτή που σου προτείνουν έχει υποδεέστερα χαρακτηριστικά πίεσε τους να σου προτείνουν άλλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Δεν έψαξα τα μοντέλα αλλά αν αυτή που σου προτείνουν έχει υποδεέστερα χαρακτηριστικά πίεσε τους να σου προτείνουν άλλη.

 

6 ώρες πριν, pas2 είπε

με πρόθεση κάλυψης διαφοράς από τα 999€

Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση... Αντικατάσταση θα κάνουν δεν θα συμπληρώσεις χρήματα. Η ακραία περίπτωση να κόψουν πιστωτικό θα είναι για ένα ποσό αρκετά μικρότερο από αυτό που έδωσες. Γιατί αντιστοιχεί στη σημερινή αξία της συσκευής. 

Ξεχνάς τα πάντα για τις παλιές και σημερινές τιμές που βλέπεις. Το μόνο που κοιτάς ένα προς ένα τα χαρακτηριστικά της οθόνης που έχεις και δίνουν. 
Η KD55XE είναι 100Hz, πάνω σε αυτό θα πατήσεις και αν σου προτείνουν οτιδήποτε με 60Hz θα το απορρίψεις. Όπως λόγου χάρη η KD55X81 . Τους λες ανοιχτά πως η προσφορά που σου κάνουν είναι με οθόνη χειρότερων χαρακτηριστικών και τους αφήνεις να ψάχνουν την επόμενη. 
Αν δεν λυθεί θα μπλεχτεί ο συνήγορος αργά ή γρήγορα και θα λήξει το θέμα με βάση το νομικό πλαίσιο των εγγυήσεων. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Καλησπέρα,
Δεν ξέρω αν μετά από 8 χρόνια που άρχισε αυτή η ανταλλαγή πληροφοριών για το συγκεκριμένο θέμα, το φόρουμ είναι ακόμα ενεργό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Αγόρασα σήμερα (31/08/22) μία τηλεόραση samsung μοντέλο του 2020 σε προσφορά στα 999€. Στο ταμείο μου πρόσφεραν total premium support για 5 έτη από 140€, μόνο 60€ και σκέφτηκα πως ένα 6% του αρχικού κόστους δεν είναι κανένα τρομερό ποσό για 5 χρόνια κάλυψη. Πιστεύετε έκανα καλά που το αγόρασα ή είναι πεταμένα λεφτά ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, konstsak13 είπε

Καλησπέρα,
Δεν ξέρω αν μετά από 8 χρόνια που άρχισε αυτή η ανταλλαγή πληροφοριών για το συγκεκριμένο θέμα, το φόρουμ είναι ακόμα ενεργό, αλλά θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Αγόρασα σήμερα (31/08/22) μία τηλεόραση samsung μοντέλο του 2020 σε προσφορά στα 999€. Στο ταμείο μου πρόσφεραν total premium support για 5 έτη από 140€, μόνο 60€ και σκέφτηκα πως ένα 6% του αρχικού κόστους δεν είναι κανένα τρομερό ποσό για 5 χρόνια κάλυψη. Πιστεύετε έκανα καλά που το αγόρασα ή είναι πεταμένα λεφτά ? 

Αφού το αγόρασες τι θα αλλάξει αν σου πει κάποιος ότι κακώς το έκανες.

Αλλά γιατί 2 χρονών μοντέλο τηλεόρασης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/1/2022 στις 10:45 ΠΜ, pas2 είπε

Καλημέρα και καλή χρονιά με υγεία σε όλους. 

Σας παραθέτω και εγώ την εμπειρία μου με την εγγύηση ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ total support tv premium αξίας 299€.

Αγόρασα τηλεόραση KD55XE9305 από 2300€ με 999.5€ το 2018. Η εγγύηση με επιπλέον κόστος 299€ δηλώνει ρητά σε περί πτώση μη επισκευής να αντικατασταθεί με απαίτηση πελάτη με ίδια ή εφόσον δεν υπάρχει αυτή να αντικατασταθεί με μια καλύτερων χαρακτηριστικών.

Ο Κωτσόβολος φυσικά αγνοεί τον όρο και μου προτείνει αντικατάσταση με μια υποδιεστερων χαρακτηριστικών τηλεόραση αξίας 949€ από 1149€ μοντέλου Sony KD55X81J 55 και με απειλούν ή αυτή ή τίποτα .

Πρότεινα την Sony XR55X93J 55 που στοιχίζει 1199€ από 1899€ με πρόθεση κάλυψης διαφοράς από τα 999€ που είχα δώσει και αρνούνται χωρίς αιτιολογία.

Να σημειωθεί ότι οι όροι του total support δεν αναφέρουν πουθενά το χρηματικό όριο κάλυψης κόστους.

Έχω υποβάλει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή καθώς και στην προστασία για παραβίαση όρων σύμβασης ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου.

Και το αναφέρω και εδώ για να γνωρίζετε τι παίζει με τις εγγυήσεις που πουλάνε.

Τσακώθηκα στο τηλέφωνο με υπάλληλο για τους όρους του total support τις προάλλες. Πήρα μια κουζίνα και ήθελαν να μου πουλήσουν το total support για 5 χρόνια στα 45 ευρώ. Στις ερωτήσεις μου του ποιος μου εγγυάται ότι θα μου αντικαταστήσετε τη κουζίνα με άλλη ίδιων χαρακτηριστικών αν η δική μου δεν επισκευάζεται ή έχει σταματήσει να κυκλοφορεί, η απάντηση που έπαιρνα είναι "κανείς, μόνο ότι λέει η σύμβαση". Τη ρώτησα αν η κλήση ηχογραφείται και αν διατηρούν τις κλήσεις για τα επόμενα 5 χρόνια που θα διαρκεί η νέα εγγύηση, και η απάντηση ήταν δε γνωρίζω. Στο ερώτημα αν μπορώ να έχω αντίγραφο της κλήσης, ή αν έρθει η ώρα να αποδείξω ότι μου αναφέρατε στο τηλέφωνο ρητά ότι θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής, θα μπορέσω τότε να ακούσω τη κλήση και εγώ και όποιος άλλος χρειάζεται (υπάλληλος, δικηγόρος κλπ), η απάντηση ήταν όχι, δε γίνεται. Άρα της λέω  δε με καλύπτετε εν τέλει με αντικατάσταση ίδιας συσκευής, και η απάντηση ήταν "ό,τι λέει η σύμβαση".

Εν τέλει την έκανα, γιατί πήρα μια οικονομική κουζίνα, οπότε ελπίζω αν χρειαστεί να λειτουργήσει η εγγύηση, να μη με ενοχλήσει πολύ ακόμα και αν φέρουν λίγο χειρότερη κουζίνα σε περίπτωση αντικατάστασης, αλλά γενικά πολύ άθλια και η πώληση που κάνουν, και οι ανύπαρκτοι όροι, και ότι δε γνωρίζουν πρακτικά τι πουλάνε. Νιώθω μηδενική εμπιστοσύνη να βάλω τέτοια εγγύηση σε πχ τηλεόραση ή κλιματιστικό.

Βλέπω το παρακάτω περίεργο στη σύμβαση:

image.png.abe7a1e90e141a6093e048322d26fb50.png

Ότι δηλαδή αν δεν επισκευάζεται σε 4 εβδομάδες, ζητάς αντικατάσταση με ίδιο προϊόν στην ίδια κατάσταση με αυτό που έδωσες; Φαντάζομαι εννοούν πριν από το πρόβλημα που παρουσίασε... Πολύ περίεργοι όροι... Θα πω πάντως φίλε pas2 να μη τους χαριστείς ούτε λίγο, να απαιτήσεις όλα όσα αναγράφονται στη σύμβαση, γιατί είναι πολύ λαμόγια να σου πλασάρουν χειρότερη τηλεόραση για αντικατάσταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Τσακώθηκα στο τηλέφωνο με υπάλληλο για τους όρους του total support τις προάλλες. Πήρα μια κουζίνα και ήθελαν να μου πουλήσουν το total support για 5 χρόνια στα 45 ευρώ. Στις ερωτήσεις μου του ποιος μου εγγυάται ότι θα μου αντικαταστήσετε τη κουζίνα με άλλη ίδιων χαρακτηριστικών αν η δική μου δεν επισκευάζεται ή έχει σταματήσει να κυκλοφορεί, η απάντηση που έπαιρνα είναι "κανείς, μόνο ότι λέει η σύμβαση". Τη ρώτησα αν η κλήση ηχογραφείται και αν διατηρούν τις κλήσεις για τα επόμενα 5 χρόνια που θα διαρκεί η νέα εγγύηση, και η απάντηση ήταν δε γνωρίζω. Στο ερώτημα αν μπορώ να έχω αντίγραφο της κλήσης, ή αν έρθει η ώρα να αποδείξω ότι μου αναφέρατε στο τηλέφωνο ρητά ότι θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής, θα μπορέσω τότε να ακούσω τη κλήση και εγώ και όποιος άλλος χρειάζεται (υπάλληλος, δικηγόρος κλπ), η απάντηση ήταν όχι, δε γίνεται. Άρα της λέω  δε με καλύπτετε εν τέλει με αντικατάσταση ίδιας συσκευής, και η απάντηση ήταν "ό,τι λέει η σύμβαση".

Εν τέλει την έκανα, γιατί πήρα μια οικονομική κουζίνα, οπότε ελπίζω αν χρειαστεί να λειτουργήσει η εγγύηση, να μη με ενοχλήσει πολύ ακόμα και αν φέρουν λίγο χειρότερη κουζίνα σε περίπτωση αντικατάστασης, αλλά γενικά πολύ άθλια και η πώληση που κάνουν, και οι ανύπαρκτοι όροι, και ότι δε γνωρίζουν πρακτικά τι πουλάνε. Νιώθω μηδενική εμπιστοσύνη να βάλω τέτοια εγγύηση σε πχ τηλεόραση ή κλιματιστικό.

Βλέπω το παρακάτω περίεργο στη σύμβαση:

image.png.abe7a1e90e141a6093e048322d26fb50.png

Ότι δηλαδή αν δεν επισκευάζεται σε 4 εβδομάδες, ζητάς αντικατάσταση με ίδιο προϊόν στην ίδια κατάσταση με αυτό που έδωσες; Φαντάζομαι εννοούν πριν από το πρόβλημα που παρουσίασε... Πολύ περίεργοι όροι... Θα πω πάντως φίλε pas2 να μη τους χαριστείς ούτε λίγο, να απαιτήσεις όλα όσα αναγράφονται στη σύμβαση, γιατί είναι πολύ λαμόγια να σου πλασάρουν χειρότερη τηλεόραση για αντικατάσταση...

Και την ψυχη της εβγαλες και την εκανες τελικα.

Λες και αμα σου έδινε τηλεφωνικο αντιγραφο δεν θα σου ελεγε μετά απο 5 χρόνια,αντε βρες την Ταδε και παρε τα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vasilllis είπε

Και την ψυχη της εβγαλες και την εκανες τελικα.

Λες και αμα σου έδινε τηλεφωνικο αντιγραφο δεν θα σου ελεγε μετά απο 5 χρόνια,αντε βρες την Ταδε και παρε τα.

Τη να μου πει βρες τη τάδε; Εκπροσωπεί τον Κοτσόβολο, όχι τον εαυτό της, οπότε από τη στιγμή που ανέφερε ότι ισχύει το τάδε, είναι σαν να το λέει ο Κοτσόβολος. Σιγά μη βάλει αυτή από τη τσέπη της τη συσκευή αντικατάστασης, επειδή αυτή μου έκλεισε το συμβόλαιο, λίγη σοβαρότητα στο ζήτημα. Και ότι της έβγαλα τη ψυχή, ας ήξερε να απαντήσει, σαν πελάτης έχω ερωτήματα και αφού μου πουλάς κάτι, πρέπει και να ξέρεις να απαντήσεις σε βασικές ερωτήσεις πάνω στο προϊόν που μου πουλάς. 

Δε ξέρω αν ανήκεις στο χώρο, αλλά οι ψυχές βγαίνουν όχι μόνο όταν θες να τρολλάρεις, αλλά και όταν ο άλλος δε γνωρίζει τι σου πουλάει. Ας μη με έπαιρναν τηλέφωνο για να μου πουλήσουν το total support τότε, αν δε μπορούν να υποστηρίξουν τη τηλεφωνική πώληση ή να απαντήσουν ερωτήσεις πάνω στους όρους του συμβολαίου... Δεν είμαστε όλοι yes man και να αγοράζουμε ό,τι μας πουλάνε, κάποιοι ενδιαφερόμαστε σοβαρά στο τι πάμε να αγοράσουμε...

Επεξ/σία από thanasis00
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...