Προς το περιεχόμενο

Προσαρμοσμένο αυτοκόλλητο Ν για νέους οδηγούς


josdel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μλκες τι συζητάτε? Ψήνεται κανείς να ανοίξουμε τόπικ με τ' αυγό και την κότα?

Καμία σχέση με αυγά και κότες. Η ύπαρξη πλατείας έχει αποκλειστικά και μόνο μία λογική εξήγηση η οποία τελείως καταπατείται γιατί κάποιοι δεν μπορούν να οδηγήσουν αν δεν έχει ο δεξιά προτεραιότητα. Από την άλλη όμως μπορούν αν υπάρχει στοπ ή ανάποδο τριγωνάκι. Παντού στον κόσμο έχει προτεραιότητα ο ήδη μέσα στην πλατεία. Εμείς οι έλληνες είμαστε οι μόνοι έξυπνοι που έχουμε συνειδητοποιήσει ότι μαλακίζεται όλος ο υπόλοιπος κόσμος και προτεραιότητα πρέπει να έχει ο εισερχόμενος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Ν είναι υποχρεωτικό σε όποιο αυτοκίνητο οδηγάει ο νέος οδηγός ή μόνο αν το αυτοκίνητο του ανήκει; Αν στην οικογένειά του έχουν τρία αυτοκίνητα πρέπει να έχουν όλα Ν; Αν δανειστεί το αμάξι του φίλου του πρέπει να κουβαλάει και το Ν μαζί του;

 

Nι σε όλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καμία σχέση με αυγά και κότες. Η ύπαρξη πλατείας έχει αποκλειστικά και μόνο μία λογική εξήγηση η οποία τελείως καταπατείται γιατί κάποιοι δεν μπορούν να οδηγήσουν αν δεν έχει ο δεξιά προτεραιότητα. Από την άλλη όμως μπορούν αν υπάρχει στοπ ή ανάποδο τριγωνάκι. Παντού στον κόσμο έχει προτεραιότητα ο ήδη μέσα στην πλατεία. Εμείς οι έλληνες είμαστε οι μόνοι έξυπνοι που έχουμε συνειδητοποιήσει ότι μαλακίζεται όλος ο υπόλοιπος κόσμος και προτεραιότητα πρέπει να έχει ο εισερχόμενος.

Αυτό ισχύει στα πάντα! :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημασία έχει να υπάρχει και κάποιου είδους λογική πίσω από το ισχύον, έτσι ώστε να μπορείς να αντιληφθείς γιατί ισχύει κάτι, ακόμα κι αν δεν γνωρίζεις ολόκληρο τον ΚΟΚ απέξω.

 

Θεωρώ ότι το να έχει προτεραιότητα ο εισερχόμενος στον κόμβο προσβάλει βάναυσα την αισθητική και τη λογική οποιουδήποτε οδηγού με κοινό νου.

η λογική είπαμε υπάρχει, προτεραιότητα από δεξιά 

 

από και και πέρα είναι υποχρέωση του κάθε οδηγού να ξέρει τον κοκ απ'έξω και όχι να κάνει αυθαίρετα αυτό που θεωρεί λογικό

 

ούτε εγώ θεωρώ πχ λογικό να έχω όριο 50 σε μη κατοικημένες περιοχές με ατελείωτες ευθείες, αλλά εκεί είναι που θα μου το στήσουν για να μου πάρουν το δίπλωμα, μιας και αυτό όρισε ο νομοθέτης/τροχαία 

Βασικά το θέμα είναι τι είναι λογικό και πρακτικό ταυτόχρονα.

 

Αν προτεραιότητα έχει ο εισερχόμενος τότε θεωρητικά μπορεί όσο έρχεται κίνηση από μία είσοδο να σταματήσει πρώτα όποιος είναι μέσα, μετά αυτοί που μπαίνουν από άλλη είσοδο γιατί δεν έχουν πια χώρο να κινηθούν, και τέλος να σταματήσει και η κίνηση από την αρχική είσοδο γιατί γέμισε όλη η πλατεία. Σ' αυτή τη φάση αν κάποιος δε βρίσκεται ακριβώς μπροστά στην έξοδό του τότε για να λυθεί το κοκομπλόκο θα πρέπει να αρχίσει να κινείται το γαϊτανάκι που έχει γεμίσει την πλατεία (παραβιάζοντας στα χαρτιά την προτεραιότητα) μέχρι κάποιοι να βγουν και να ανοίξει χώρος, οπότε θα βρει άνοιγμα κάποιος να μπει (θεωρητικά πρέπει να σταματήσουν να τον αφήσουν), να ξαναγίνει κοκομπλόκο κλπ.

 

Αντίθετα αν προτεραιότητα έχει αυτός που είναι ήδη μέσα τότε το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να φτάσεις στην είσοδο ενώ από άλλη είσοδο μπαίνει και κινείται μέσα στην πλατεία ένα ατελείωτο τρέιλερ, οπότε μπορεί να σταματήσει αναγκαστικά η κίνηση πριν από μία ή περισσότερες εισόδους αλλά δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να σταματήσει η κίνηση γενικά.

 

Νομίζω το συμπέρασμα βγαίνει μόνο του.

για να μην το μπερδεύουμε, στις περισσότερες πλατείες που μπορεί να γίνει αυτό υπάρχουν ουσιαστικά δύο λωρίδες και αυτός που είναι στην εσωτερική μπορεί να συνεχίσει να στριφογυρίζει σχετικά ανενόχλητος αφήνοντας από δεξιά χώρο να μπει και άλλος χωρίς να ενοχλείται κανένας

 

αν μπαίνουν δύο λωρίδες στη πλατεία, ε εκεί υποχρεωτικά θα σταματήσουν όλοι (πχ μου ήρθε στο μυαλό μια πλατεία τη ηλιούπολης όπως έρχεσαι από καρέα) , όμως το ρεύμα που είναι η είσοδος, έχει ταυτόχρονα στο αντίθετο και τη μεγαλύτερη έξοδο της πλατείας οπότε αυτοί που μένουν πάνω στη πλατεία είναι πάντα λίγοι 

στις υπόλοιπες εισόδους μπορεί ή να υπάρχουν στοπ ή και όχι 

 

πρακτικά ο τρόπος με τον οποίο εφαρμόζεται στην ελλάδα σου δίνει την ευχέρεια με ένα στοπ να αλλάζεις το "αυτονόητο" και να διευκολύνεις τη κίνηση 

αν μόνιμα είχε προτεραιότητα ο κινούμενος στη πλατεία αυτό θα άλλαζε μόνο με φανάρι ή σε κάποιες περιπτώσεις θα δημιουργούταν μποτιλιάρισμα

 

και αν το σκεφτείτε λίγο καλύτερα, τουλάχιστον μέσα στην αθήνα στις περισσότερες εισόδους σε πλατείες υπάρχει στοπ

και στις μεγάλες ειδικά δεν υπάρχει όταν αυτές τυχαίνουν να διασχίζονται από δρόμους με πολλή κίνηση, όπου καλώς έχει προτεραιότητα αυτός που έρχεται 

 

το πρόβλημα υπάρχει σε μικρότερες και λιγότερο πολυσύχναστες πλατείες, αλλά αν ήξεραν καλύτερα τον κοκ ή έριχναν και μια ματιά στα σήματα μερικοί, δε θα υπήρχε κανένα θέμα.

 

δεν έχω οδηγήσει εξωτερικό, αλλά για τα ελληνικά δεδομένα μια χαρά δουλεύει το ισχύον σύστημα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...